Windhoos niet gebruiken,wel Debian-based distrosquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb pdcurses op windhoos nog niet aan de praat gekregen. Maar goed, ik ben inderdaad wel een beetje noob
Een beetje soms.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik eigenlijk best tevreden ben over windows 8, maar toch bij win7 blijf.
8 staat op laptop. Ben tevredenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met Windows 7. Maar 8 sla ik toch echt over.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
8 is gemaakt voor tablets imo, heb hem eventjes gehad maar daarna toch maar weer verwijderd
Troll logic dusquote:
Ahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met Windows 7. Maar 8 sla ik toch echt over.
Oh guttekequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
8 staat op laptop. Ben tevreden
Doe maar Google Androidquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
8 is gemaakt voor tablets imo, heb hem eventjes gehad maar daarna toch maar weer verwijderd
Het is mij opgevallen dat jij bij computerzaken vaak 'quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Troll logic dus
[..]
Aha
[..]
Oh gutteke
[..]
Doe maar Google Android![]()
Is that a good thing? It's a good thing, right?quote:
Natuurlijk. Het is een Seal of Approval. En ook nog eens een van mij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is that a good thing? It's a good thing, right?
ARIGATOU ARASHIMASHOU TEBAYO.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is een Seal of Approval. En ook nog eens een van mij.
En niet alleen van haarquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
ARIGATOU ARASHIMASHOU TEBAYO.
SAO klaar met downloaden, kunnen we de memmem/jetsers/kanonnen van Suguha weer aanschouwen.
Hhnnnggg, memmen.quote:
Ik ben meer een billen man, maar laten we daar maar niet over beginnen voor we weer heel erg gaan slowchattenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin heeft ook zoiets geloof ik
Wat voor dieet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat jij bij computerzaken vaak '' gebruikt. Wil je ons misschien iets zeggen over je dieet?
Overigens in animenieuws: G&P 6 blijkt uitgesteld. Maar hij komt nog wel.
Ik ga even kijken of er iemand op de chat is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben meer een billen man, maar laten we daar maar niet over beginnen voor we weer heel erg gaan slowchatten
elektronica om te etenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor dieet?
IK kijk JJBA wel als Blu-Ray uit is
Mijn tijdelijke 7" tablet(Aoson M71G) en deze week dit voor mijn animes!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of er iemand op de chat is.
[..]
elektronica om te eten
Class 4 of 10? Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mijn tijdelijke 7" tablet(Aoson M71G) en deze week dit voor mijn animes!!
32 GiB microSD kaart,class 4 of 10?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |