compileren is niet echt moelijk,zeggen zequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit gepoogd onder windows te compilen? nee zeker?
99% van de keren dan klopt de beschrijving niet en moeten er allerlei bestanden worden aangepast (paden die afwijken, variablen die niet kloppen e.d.), ondanks dat de source code geschikt is voor windows compilatie..
Altijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
Goh, animetopic is veranderd in computertopic
[ afbeelding ]
*rent weg*
Oh gutquote:
Ik heb pdcurses op windhoos nog niet aan de praat gekregen. Maar goed, ik ben inderdaad wel een beetje noobquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
compileren is niet echt moelijk,zeggen ze
[..]
Altijd
[..]
Oh gut
Windhoos niet gebruiken,wel Debian-based distrosquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb pdcurses op windhoos nog niet aan de praat gekregen. Maar goed, ik ben inderdaad wel een beetje noob
Een beetje soms.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik eigenlijk best tevreden ben over windows 8, maar toch bij win7 blijf.
8 staat op laptop. Ben tevredenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met Windows 7. Maar 8 sla ik toch echt over.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
8 is gemaakt voor tablets imo, heb hem eventjes gehad maar daarna toch maar weer verwijderd
Troll logic dusquote:
Ahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met Windows 7. Maar 8 sla ik toch echt over.
Oh guttekequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
8 staat op laptop. Ben tevreden
Doe maar Google Androidquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
8 is gemaakt voor tablets imo, heb hem eventjes gehad maar daarna toch maar weer verwijderd
Het is mij opgevallen dat jij bij computerzaken vaak 'quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Troll logic dus
[..]
Aha
[..]
Oh gutteke
[..]
Doe maar Google Android![]()
Is that a good thing? It's a good thing, right?quote:
Natuurlijk. Het is een Seal of Approval. En ook nog eens een van mij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is that a good thing? It's a good thing, right?
ARIGATOU ARASHIMASHOU TEBAYO.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is een Seal of Approval. En ook nog eens een van mij.
En niet alleen van haarquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
ARIGATOU ARASHIMASHOU TEBAYO.
SAO klaar met downloaden, kunnen we de memmem/jetsers/kanonnen van Suguha weer aanschouwen.
Hhnnnggg, memmen.quote:
Ik ben meer een billen man, maar laten we daar maar niet over beginnen voor we weer heel erg gaan slowchattenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin heeft ook zoiets geloof ik
Wat voor dieet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat jij bij computerzaken vaak '' gebruikt. Wil je ons misschien iets zeggen over je dieet?
Overigens in animenieuws: G&P 6 blijkt uitgesteld. Maar hij komt nog wel.
Ik ga even kijken of er iemand op de chat is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben meer een billen man, maar laten we daar maar niet over beginnen voor we weer heel erg gaan slowchatten
elektronica om te etenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor dieet?
IK kijk JJBA wel als Blu-Ray uit is
Mijn tijdelijke 7" tablet(Aoson M71G) en deze week dit voor mijn animes!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of er iemand op de chat is.
[..]
elektronica om te eten
Class 4 of 10? Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mijn tijdelijke 7" tablet(Aoson M71G) en deze week dit voor mijn animes!!
32 GiB microSD kaart,class 4 of 10?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |