Class 10 dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Class 10 is bijna 2,5x zo snel als class 4 in zowel lees als schrijfsnelheid
waarom komt dit zo vaak voor hier...?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
vgnsdfiogjaio0gjaioerjgioaerjgioaejquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben meer een billen man, maar laten we daar maar niet over beginnen voor we weer heel erg gaan slowchatten
Is dit niet.... de SC?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben meer een billen man, maar laten we daar maar niet over beginnen voor we weer heel erg gaan slowchatten
gelukkig mag jij nog niet op KPDquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
vgnsdfiogjaio0gjaioerjgioaerjgioaej
Borsten zijn gewoon esthetisch. gr gr
Beter dan de meeste media spelersquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:44 schreef Qunix het volgende:
Mooi, dus XBMC 12 kan 10bit aan.
VLC is bagger en traag. (Maar ondanks dat ik vast zit op 1.x is dat prima voor muziek en streams, ik weiger te upgraden naar 2.x).
mplayer-extended voor de win.
Niks mis met boobiesquote:Op zondag 18 november 2012 00:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
gelukkig mag jij nog niet op KPD
shinsekai is kut in mijn opiniequote:Op zondag 18 november 2012 13:48 schreef Kyubey het volgende:
Onbegrijpelijk. Ik vind SOA nog leuker dan Shinsekai Yuri, K, BTOOOM en Kaibutsu-kun bij elkaar. Een beetje om dezelfde reden waarom ik Seagal-films geweldig vind, denk ik.
Wat is dezenquote:Latest Recommendations
If you liked
Aria the Animation
...then you might like
Mirai Nikki (TV)
Both animes features a main character who harbors deep love for the ones she love. And both are girls with pink hair
idd de soundtrackquote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef Kyubey het volgende:
Glop glop
Al moet ik wel toegeven dat de soundtrack goed is.
Het was deze keer wat minder jaquote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hier de reden waarom je doki moet nemen en niet Hadeno
[Hadena] Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne! - 07 [1280x720] [65C6F1F1].mkv
ben nog aan het wachten op dokiquote:Op zondag 18 november 2012 14:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het was deze keer wat minder ja
MAAR MEN MOET NIET TE KIESKEURIG ZIJN.
IMOUTO DOUBLE POWER.
Ok.quote:Op zondag 18 november 2012 13:48 schreef Kyubey het volgende:
Onbegrijpelijk. Ik vind SOA nog leuker dan Shinsekai Yuri, K, BTOOOM en Kaibutsu-kun bij elkaar. Een beetje om dezelfde reden waarom ik Seagal-films geweldig vind, denk ik.
Dit werkt heel hypnotiserend....quote:
Dit herken ik.quote:Op zondag 18 november 2012 13:48 schreef Kyubey het volgende:Een beetje om dezelfde reden waarom ik Seagal-films geweldig vind, denk ik.
quote:Op zondag 18 november 2012 15:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit werkt heel hypnotiserend....
[..]
Dit herken ik.
Tevens wou ik vandaag gaan schrijven voor Animees. Toen kreeg ik dit opgestuurd. Ik ga niets meer gedaan krijgen ben ik bang!
quote:Op zondag 18 november 2012 14:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
De loli's zijn overal
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |