quote:Op maandag 12 november 2012 18:38 schreef BlackLining het volgende:
Mooi ding wel.
Misschien moet Ducati het voortaan maar houden bij showroom modellen. Ziet er mooi uit en het hoeft toch niet te werken.
Enkel dezequote:
Maar het probleem? Mis je grip? Merk je het met rotondes/bochten?quote:Op maandag 12 november 2012 19:56 schreef lipjes het volgende:
Banden laten inspecteren door de bandenboer, zijn inderdaad aan het blokken.
Niks aan te doen helaas, dus rijd ze zo ver mogelijk op en dan nieuwe.
Wat Triumph bezielt heeft om die botergeile dubbele koplamp van de Street Triple zo te verkrachten, ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 12 november 2012 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, ik zou daar ergens ook blij mee zijn. Als de trilling uit de motor zelf kwam was je waarschijnlijk verder van huis geweest.
Tevens vind ik de nieuwe line-up van Suzuki nou ook niet heel erg boeiend. Nieuwe V-Strom Concept is wel vet, maar die was al bekend. Blijft toch jammer dat er geen 'echte' naked bikes meer gemaakt worden, met zo'n mooie ronde chrome koplamp. Dat vind ik nog steeds het mooiste type motor.
Retromodel van Triumph. In grote lijnen nog wel natuurgetrouw, al zit er sinds 2008 een injectiemotor in.quote:Op maandag 12 november 2012 20:04 schreef BlackLining het volgende:
Vet, ik wist niet dat die nog gemaakt werden
Als je op zo'n motor rond rijdt ben je wel echt de ultieme eindbaas. Prachtig.
Ja inderdaad, anders konden we echt het blok open gaan makenquote:Op maandag 12 november 2012 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, ik zou daar ergens ook blij mee zijn. Als de trilling uit de motor zelf kwam was je waarschijnlijk verder van huis geweest.
Tevens vind ik de nieuwe line-up van Suzuki nou ook niet heel erg boeiend. Nieuwe V-Strom Concept is wel vet, maar die was al bekend. Blijft toch jammer dat er geen 'echte' naked bikes meer gemaakt worden, met zo'n mooie ronde chrome koplamp. Dat vind ik nog steeds het mooiste type motor. Hier staat trouwens hun Imazuma 250 niet bij. Leuk fietsje ook wel in die klasse. Had alleen wel wat meer 125cc'ers verwacht vanwege die nieuwe wanvertoning die voor rijbewijsstelsel door moet gaan.
Trillen, lijkt minder grip te hebben, schud wat meer tijdens gas gevenquote:Op maandag 12 november 2012 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar het probleem? Mis je grip? Merk je het met rotondes/bochten?
Lol ik stond er paar maand terug naast zo een, ik dacht nog die ziet er wel erg goed uit voor zoon oude brommer/zouden ze hem hebben nagebouwd? Maja toen werd rechts af al groen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:04 schreef BlackLining het volgende:
Vet, ik wist niet dat die nog gemaakt werden
Als je op zo'n motor rond rijdt ben je wel echt de ultieme eindbaas. Prachtig.
Zo, stonden ze te flitsen? Trillen hangt je blok/uitlaat/spruitstuk niet gewoon los?quote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef lipjes het volgende:
trouwens, denk dat ik vandaag even in een half uur tijd 2 boetes heb gereden.
1 van 30 te hard ongeveer waar je 120 mocht.
en 1tje van 40 te hard waar je 50 mocht2e ben ik echt niet trots op.
Nee dat gaat wel goed, laatst nog gechecktquote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo, stonden ze te flitsen? Trillen hangt je blok/uitlaat/spruitstuk niet gewoon los?
Aah oke, maar dat het trillen lijdt tot minder grip?quote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee dat gaat wel goed, laatst nog gecheckt
quote:Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een specifiek soort smeringsspray. Uit een bus, en zodra je het aanbrengt wordt het een soort schuim - garages gebruiken het om assen/kettingen te smeren bij montage. Ik kan maar niet vinden hoe het heet
Heb je wel kans op.quote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, maar dat het trillen lijdt tot minder grip?
Spuitbussen zijn vrij duur, kijk is naar een pot vet kwast erbij en je bespaart zo 3kratten bier per maand.quote:
Nee geloof ik niet, band word warm en vooral in bochten komen daar aardig wat krachten op te staan.quote:Op maandag 12 november 2012 20:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb je wel kans op.
Rubber is ongelijk afgesleten dus niet meer de volledige band is dan op het asfalt.
zorgt wel dat er geen vocht en viezigheid bij je ketting komtquote:
Ik heb zon bus thuis staan. Helaas ben ik niet thuis, dus ik kan pas volgende week kijken hos dat ook alweer heetquote:Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een specifiek soort smeringsspray. Uit een bus, en zodra je het aanbrengt wordt het een soort schuim - garages gebruiken het om assen/kettingen te smeren bij montage. Ik kan maar niet vinden hoe het heet
Tering, die ziet er vet uitquote:Op maandag 12 november 2012 19:17 schreef Yreal het volgende:
Hyperstrada. Ducati komt ook met travel supermotards![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Leipe shit
quote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb zon bus thuis staan. Helaas ben ik niet thuis, dus ik kan pas volgende week kijken hos dat ook alweer heet
Geen tijd voor. Dus ik moet 'm wegbrengen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:39 schreef lipjes het volgende:
Tijd om te klussen dus.
Ik ga vandaag nog ff een helmmuts halen zodat mijn kop wat warmer blijft, hopen dat ze er 1tje hebben die wat langer is zodat die ook mijn nek meepakt.
Ja, tank moet eraf. Maar het zijn klepstelplaatjes, die ik moet ruilen bij de motorzaak. En die in Apeldoorn is wel open tot 8 uur ofzo, maar de vorige keer hadden ze de goede dikte nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:44 schreef lipjes het volgende:
Ai, Bij jou kan je er toch wel aardig makkelijk bij?
Bij mij kan het nét. Beste is wel om die los te halen, maar ik heb daar maar 1 kabel, dus zo'n ramp is dat niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:54 schreef lipjes het volgende:
Schiet lekker op dan.
Maar voordeel is wel dat je er zo makkelijk bij kan, bij mij moeten zelfs de gaskabels los om het klepdeksel eraf te halen
Ik 2 godverquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij kan het nét. Beste is wel om die los te halen, maar ik heb daar maar 1 kabel, dus zo'n ramp is dat niet.
Dat is niet zo handig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:34 schreef Yreal het volgende:
Mijne gaat gewoon braaf iedere 10.000 naar de dealer omdat ik geen flauw idee heb wat er allemaal gebeurd
Ik moet nog naar huisquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:31 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou hem geen meter meer laten lopen Vinniiee, een verbogen klepsteel wil je echt niet..
De mijne moet over 2000 km ook weer..
Ook geen idee hoe ik zoiets zou moeten lerenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig.
Ik zie het nog gerust gebeuren dat mijn motor het niet meer doet, ik de ANWB bel, en tegen de tijd dat de ANWB er is ik de halve motor al gedemonteerd heb om het probleem zelf te zoeken
Dat is juist handig. Scheelt de ANWB een hoop tijd als je al de helft gedemonteerd hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig.
Ik zie het nog gerust gebeuren dat mijn motor het niet meer doet, ik de ANWB bel, en tegen de tijd dat de ANWB er is ik de halve motor al gedemonteerd heb om het probleem zelf te zoeken
Ik heb het geleerd door te doen, met een hoop gevloek en getier erbij waarbij er soms zelfs schroevendraaiers door de tuin vlogenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook geen idee hoe ik zoiets zou moeten leren
Erger zou nog zijn als ik hem al weer aan het monteren ben omdat ik het zelf al gefixt heb, kan die mooi helpen met de kuip er weer op te hangen (gaat beter met zijn 2en)quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is juist handig. Scheelt de ANWB een hoop tijd als je al de helft gedemonteerd hebt.
Schermclinic op je werk? Beetje rare clinic, wat voor werk doe je? Ridder in de efteling?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:49 schreef stinkie het volgende:
Zo, net schermclinic gehad op mijn werk. Ik ben niet echt gewend af gedroogd te worden zodra ik een zwaard in mijn handen heb. Het is geen kendo meer
Hele keurige functie op kantoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:06 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Schermclinic op je werk? Beetje rare clinic, wat voor werk doe je? Ridder in de efteling?
nee niet eens. Gaan naar ander pan toe een verdieping staat al leeg. Dus er zijn spullen geregeldquote:
Welke koplampquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje raar koplampje, maar voor de rest... gimme gimme gimme
Ik heb het grotendeels geleerd van een vriend van mij. Die heeft me nog eens geholpen een brommerblok weer in elkaar te zetten. De versnellingsbak zijn we niet geweest, maar het opbouwen van een cillinder (2takt) en aansluiten van ontsteking, carburateurs, timing, etc, heb op ik die manier geleerd. En dan verder met Youtube filmpjes en handleidingen. Viertakt is wel weer een heel ander verhaal, maar ook wel te doen. Alleen het uit elkaar halen van het blok zelf durf ik ook nog niet aan. Dat krijg ik waarschijnlijk de eerst komende 6 maanden niet meer in elkaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook geen idee hoe ik zoiets zou moeten leren
Je moet je hele rijbewijs al hebben. Er is geen overgang voor mensen die al bezig zijn. Zou dus gewoon tot je 24ste wachtenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef Tharlinn het volgende:
Ik dacht hier eens proberen:
Zwaar motorrijbewijs halen, hoe ver moet je zijn (als 23-jarige) voor 19 jan 2013 (met die nieuwe categorieën)? Heb nog geen enkel motorrijbewijs of les gehad. 3 jaar niet schakel brommer gereden en 5 jaar autorijbewijs met 5000km.
Vragen:
-Mag je ergens halverwege zijn als 19 jan voorbijzoeft (dus AVB gehaald, AVD ingepland maar nog niet gehaald) of moet je AVD al gehaald hebben, of moet je hele rijbewijs al in de pocket hebben?
-Is 300 minuten AVB, 300 minuten AVD veel / gemiddeld / weinig? (Ja dit is zo'n typische vraag, maar ik kijk gewoon of het in die twee maanden te proppen is).
-Is lessen in nov/dec/jan uberhaupt te doen (koouuud) :p
Ah, ik was nog een randvoorwaarde vergeten: vanaf mijn 24e woon ik niet meer in Nederland.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je moet je hele rijbewijs al hebben. Er is geen overgang voor mensen die al bezig zijn. Zou dus gewoon tot je 24ste wachten
en mag je in het land van bestemming je nederlandse motorrijbewijs omzetten in een lokaal motorrijbewijs?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:07 schreef Tharlinn het volgende:
[..]
Ah, ik was nog een randvoorwaarde vergeten: vanaf mijn 24e woon ik niet meer in Nederland.
Ja het blijft binnen EU. Het is misschien een optie om voor twee weken terug naar Nederland te komen voor een spoedcursus, maar ik wilde het rijbewijs eigenlijk al dit jaar/volgend jaar hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
en mag je in het land van bestemming je nederlandse motorrijbewijs omzetten in een lokaal motorrijbewijs?
To little to late.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef Tharlinn het volgende:
Ik dacht hier eens proberen:
Zwaar motorrijbewijs halen, hoe ver moet je zijn (als 23-jarige) voor 19 jan 2013 (met die nieuwe categorieën)? Heb nog geen enkel motorrijbewijs of les gehad. 3 jaar niet schakel brommer gereden en 5 jaar autorijbewijs met 5000km.
Vragen:
-Mag je ergens halverwege zijn als 19 jan voorbijzoeft (dus AVB gehaald, AVD ingepland maar nog niet gehaald) of moet je AVD al gehaald hebben, of moet je hele rijbewijs al in de pocket hebben?
-Is 300 minuten AVB, 300 minuten AVD veel / gemiddeld / weinig? (Ja dit is zo'n typische vraag, maar ik kijk gewoon of het in die twee maanden te proppen is).
-Is lessen in nov/dec/jan uberhaupt te doen (koouuud) :p
En dat komt omdat die twee examens een wachttijd hebben? Of baseer je dat op x uur per week les?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
To little to late.
Als je nu nog moet beginnen heb je met geluk je AVB in december, reken er maar op dat je dan geen AVD meer kan krijgen.
Besluit tot afgifte moet voor 19 jan genomen zijn.
Aangezien mijn vriendin +/- 1.5 week geleden haar AVD aanvroeg en tot 11dec moet wachten voor ze op kan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:16 schreef Tharlinn het volgende:
[..]
En dat komt omdat die twee examens een wachttijd hebben? Of baseer je dat op x uur per week les?
Okee, bedankt! Ik ben regio Nijmegen, dus als ik straks/morgen wat rijscholen aan de lijn heb kan ik meteen informeren of ze iets over AVB/AVD wachttijden weten. Het idee is inderdaad om veel te lessen (daar is tijd voor) en meteen AVB/AVD in te plannen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Aangezien mijn vriendin +/- 1.5 week geleden haar AVD aanvroeg en tot 11dec moet wachten voor ze op kan.
Daarnaast is er voor AVB ook nog een wachttijd, en je moet nog beginnen.
Tenzij je een instructeur zo gek kan krijgen om beide examens voor je in te kopen op je naam (weet niet eens of dat kan met AVD zonder dat je AVB hebt) en direct te gaan lessen 2 weken non-stop.
Dan maak je misschien nog een kans.
Enne, je puntje van kou.
Wees geen mietje en get over it.
Examen gedaan rond het vriespunt, heerlijk rijden.
Hoop dat je geluk hebt, maar ken geen rijschool die al je lessen inplant en ook gelijk een AVB & AVD inboekt zonder dat je sowieso ervaring & theorie hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef Tharlinn het volgende:
[..]
Okee, bedankt! Ik ben regio Nijmegen, dus als ik straks/morgen wat rijscholen aan de lijn heb kan ik meteen informeren of ze iets over AVB/AVD wachttijden weten. Het idee is inderdaad om veel te lessen (daar is tijd voor) en meteen AVB/AVD in te plannen.
Kou was eigenlijk geen punt, maar ik lees dat veel mensen hun motoren nu stallen en met de auto gaan forensen, niet zonder reden.
Punt 2, superquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:25 schreef BlackLining het volgende:
Nee, gaat je denk ik niet lukken. Heel misschien in het oosten des lands waar de wachtrijen bij het CBR wat korter zijn. Je zou een rijschool kunnen bellen maar die hebben het ook enorm druk nu.
Overigens, lessen in de winter is beter dan in de zomer. Liever koud dan met AVB je pak uitdrijven omdat de volle zon anderhalf uur op je zwarte pak staat zonder rijwind.
Ik had trouwens 10 uur nodig met 2 jaar schakelbrommer ervaring en 2 jaar (denk ik?) auto.
Dat lelijke ding, what the fuck manquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat witte uitstekende ding op de voorvork.
Hoop het voor je maar zie het somber in.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef Tharlinn het volgende:
Nou dan ga ik morgen informeren naar de AVB/AVD wachttijden en kijken of er al rijscholen zijn die me willen inplannen, anders kijken of ze me na een week lessen (deze/komende week) willen inplannen.
Ander koplampje erop zetten en je hebt een bazenbikequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat lelijke ding, what the fuck man
Op naam inkopen is alleen voor het koekblikrijbewijs.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat lelijke ding, what the fuck man
[..]
Hoop het voor je maar zie het somber in.
Wachttijd voor AVB is in de drechtsteden geloof ik 3 weken, en dan AVD 4 tot 5 weken.
Dus als dat bij jou ook is ben je al 2 maanden kwijt.
En de grote rijscholen kunnen niet zomaar meer examens inkopen omdat ze nu op naam van de leerling ingekocht moeten worden.
Ah klopt! Dat staat hier ook: http://www.rijbewijsinfo.(...)men_Examen-aanvragenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op naam inkopen is alleen voor het koekblikrijbewijs.
tijdelijk ook voor de motorquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op naam inkopen is alleen voor het koekblikrijbewijs.
quote:Bij de motorexamens is grote drukte ontstaan. Veel jongeren onder de 24 jaar willen hun motorrijbewijs nog halen vóór 19 januari 2013, als de regels rond dit rijbewijs veranderen door de invoering van een nieuwe Europese richtlijn. Vanaf die datum kun je pas vanaf 24 jaar direct examen doen voor het rijbewijs A (motor) met onbeperkt vermogen.
Motorexamens
“Het CBR heeft deze drukte voorzien en voor de laatste 4 maanden van 2012 3.600 extra motorexamens ingezet bovenop het normale aantal van 12.000 voor deze periode. Dit om ervoor te zorgen dat iedereen op tijd examen kan doen”, meldt het CBR.
Nu blijkt dat een beperkt aantal rijscholen in totaal al zo´n 2.300 motorexamens heeft gereserveerd terwijl daar nog geen concrete klant voor is. Daar worden kandidaten van andere rijscholen de dupe van, volgens het CBR.
En op jouw link staat ook het volgende:quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Tharlinn het volgende:
[..]
Ah klopt! Dat staat hier ook: http://www.rijbewijsinfo.(...)men_Examen-aanvragen
"De wachttijden voor een motorexamen kunnen per motorrijschool verschillen. Dit komt omdat motorrijscholen vooraf examendata kunnen inkopen via het reserveringssysteem van het CBR zonder dat hieraan een examenkandidaat is gekoppeld."
Maar ze zeggen wel dat kleine rijscholen daar nog steeds niet bij gebaat zijn..
Nah, niks voor mij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ander koplampje erop zetten en je hebt een bazenbike
Hoelang hadden jullie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Tharlinn het volgende:
Juist! Bedankt voor de info
Na net uit een lange relatie te zijn gekomen, moet dat geld toch ergens heen
Leenmotor mee?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Vanavond motor wegbrengenMaar morgen weer klaar waarschijnlijk
3+ jaar. Het was 'lang' gezien mijn eigen leeftijd en het vergevorderde stadium van de relatie.quote:
Anaal?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:53 schreef Tharlinn het volgende:
[..]
3+ jaar. Het was 'lang' gezien mijn eigen leeftijd en het vergevorderde stadium van de relatie.
Alles is koek en ei. Maar op zich was na 3 jaar kinderen niet zo'n groot probleem, het werd eerst trouwen, wat er nooit van kwam.quote:
Ben je van 89?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef Tharlinn het volgende:
[..]
Alles is koek en ei. Maar op zich was na 3 jaar kinderen niet zo'n groot probleem, het werd eerst trouwen, wat er nooit van kwam.
De laatste keer dat ik uit een relatie kwam werd in de weken van tevoren mijn saldo toch flink onder het vriespunt getrokken andersquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Tharlinn het volgende:
Juist! Bedankt voor de info
Na net uit een lange relatie te zijn gekomen, moet dat geld toch ergens heen
Heh, dat zat er bij mij ook aan te komen, aangezien ze in Denemarken woont. Gelukkig waren het maar vier trips in de afgelopen twee maanden en hebben we het niet langer laten slepen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik uit een relatie kwam werd in de weken van tevoren mijn saldo toch flink onder het vriespunt getrokken anders
Je hoeft ook niet meteen naar de hoeren te rennen hequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik uit een relatie kwam werd in de weken van tevoren mijn saldo toch flink onder het vriespunt getrokken anders
Ik had nog geen motor toen. En het OV is ook een ramp dus echt andere opties had ik niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen naar de hoeren te rennen he
Tering,quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef einschtein het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_kopt_asfalt.html
Ze mag ook wel even voor mij gaan zitten hoor, op de tank. Achterstevoren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:00 schreef Geerd het volgende:
http://www.emmamcferran.com/gallery/#!lightbox[set_3]/10/
Die mag wel een keertje achterop zitten.
Zo, moggequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:00 schreef Geerd het volgende:
http://www.emmamcferran.com/gallery/#!lightbox[set_3]/10/
Die mag wel een keertje achterop zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef Salatrel het volgende:
tjonge jonge die bosschenaren hebben ook geen humor he... sta ik daar op het perron komt er zon brabander naar me toe.. werkt u bij NS? dus ik zeg nee dit is mijn carnavalsoutfit... staat ie mij een partij schaapachtig aan te kijken
tjonge jonge die bosschenaren hebben ook geen humor he... sta ik daar op het perron komt er zon brabander naar me toe.. werkt u bij NS? dus ik zeg nee dit is mijn carnavalsoutfit... staat ie mij een partij schaapachtig aan te kijken
Ge-wel-dig!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Salatrel het volgende:
mensen stellen altijd van die onnozele vragen en gelukkig kan ik een heel onnozel antwoord geven met een stalen gezicht...
laatst ook liep ik met een vouwfiets door de hal op utrecht CS (was achtergebleven in de trein) spreekt een manager mij aan waarom ik die vouwfiets had.. dus ik zeg met een stalen gezicht dat ik het zo ver lopen vond elke keer naar de trein.. die vent keek alsof ie water zag branden terwijl ik gewoon onderweg was om dat ding als gevonden goed in te leveren
Echt hey, die gasten voelen zich heel wat vooral die "nieuwe" ze weten dat de trein geel is meer ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:02 schreef Salatrel het volgende:
ja serieus manbemoei je gewoon met je eigen werk en niet met het mijne
Idd daar had ik ook wel ff werk van gemaakt. Wat ik ook steeds vaker tegenkom 1ste klas gasten die tussen het "klootjesvolk" gaan zitten op zondag avond van Amersfoort en Groningen. wtf??quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef Salatrel het volgende:
gisteren kreeg ik ook opeens telefoon van de treindienstleiding van prorail over een man die ik uit de trein gezet zou hebben (passerende reiziger die waarschijnlijk zelf werkzaam was bij prorail had geklaagd) maar ik had die man er helemaal niet uitgezet maar die vent was ik utrecht in de verkeerde trein gestapt dus ik heb gezorgd dat ie terug ging naar utrecht om alsnog de juiste trein te pakken.. maar omdat ie er onverzorgd bijliep en naar alcohol rook dacht die vent dat ik hem eruit schopte
dan heb ik zoiets van a: bemoei je met je eigen zaken en b: als je het er niet mee eens bent heb dan de ballen om je te legitimeren en mij persoonlijk aan te spreken. ik heb dus nu een klacht bij mijn manager neergelegd met het nadrukkelijke verzoek contact te leggen met prorail om na te laten gaan wie die klacht heeft ingediend en die persoon aan te spreken op zijn gedrag.
die vent ziet iets, vult zelf de rest van het verhaal aan en gaat vervolgens klagen over zaken terwijl die niet eens weet wat er aan de hand is
ik ben hcquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef einschtein het volgende:
Sal, nu ben ik wel benieuwd. Wat voor werk doe je?
In Den Bosch kleed je je met carnaval dan ook niet als iets specifieks, of dat nou een banaan, conducteur of aardbei is. De Bossche carnavalsoutfit bestaat uit een boerenkiel en rood-wit-gele sjaal. Ik zou je ook voor gek verklaren als je als NS'er verkleed komt aanzetten in Oeteldonkquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef einschtein het volgende:
Sal, nu ben ik wel benieuwd. Wat voor werk doe je?
ok bedankt voor deze info. ik zal het noteren in mijn grappenboekje voor brabantquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In Den Bosch kleed je je met carnaval dan ook niet als iets specifieks, of dat nou een banaan, conducteur of aardbei is. De Bossche carnavalsoutfit bestaat uit een boerenkiel en rood-wit-gele sjaal. Ik zou je ook voor gek verklaren als je als NS'er verkleed komt aanzetten in Oeteldonk
Overigens had ik hetzelfde gereageerd hoorHeerlijk, mensen op hun domme vragen wijzen. Die koppen dan
Zegt die gozer nu serieus op 7 sec "thats a kill" ?!?!?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef einschtein het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_kopt_asfalt.html
Trillen de lipjes nog een beetje?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zegt die gozer nu serieus op 7 sec "thats a kill" ?!?!?
Zo klinkt het wel idd maar volgens mij nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ah, thanks. Gaaf.quote:
Not sure, versta of dat of 'thats agail', maar weet niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar wordt nu wel beter bij elkaar gehouden door mijn nieuwequote:
Whehe bij de mond/neus is die altijd bevroren als het kouder word.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar wordt nu wel beter bij elkaar gehouden door mijn nieuwe
*trommelgeroffel*
Helmmuts !
http://www.motoport.nl/ep(...)port/Products/043114
[ afbeelding ]
Hoop dat het bij deze niet gebeurd, nek is in ieder geval goed beschermd nuquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whehe bij de mond/neus is die altijd bevroren als het kouder word.
Sja bakkie koffie gaat voor :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef Mirgeam het volgende:
conducteur was gisteren op amsterdam cs vergeten de deuren dicht te doen, konden we zelf de trein aflopen![]()
uitschot
Vind dat nek gedeelte altijd zo kort bij die dingen, zou gewoon een half t shirt moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoop dat het bij deze niet gebeurd, nek is in ieder geval goed beschermd nu
Daarom deze, pakt ook bijna heel mijn schouders mee en komt bijna tot mijn borst dus makkelijk onder de jas.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vind dat nek gedeelte altijd zo kort bij die dingen, zou gewoon een half t shirt moeten zijn.
Hoef ik niet 2 colletjes en zoon bivak muts om
Twijfel tussen L en XL , zou wel beetje stretch zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daarom deze, pakt ook bijna heel mijn schouders mee en komt bijna tot mijn borst dus makkelijk onder de jas.
En anders deze:
http://www.motoport.nl/ep(...)9/SubProducts/045509
Klinkt goed, zit nu met 2 colletjes en zoon bivak muts als het min 0 is misschien kan deze die 2 vervangen, krijg ik de jas weer fatsoenlijk dichtquote:Op woensdag 14 november 2012 00:49 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb ook zon ding, maar dan van BMW. Ideaal, lang genoeg en bevriezen heb ik niet veel last van. Wordt wel vochtig maar niet bijzonder koud. Had er eerst een van de Hema, dat was dus echt een ramp.
Scheelt veel, ook aan temperatuur in de rest van het lichaam. Zonder dat ding heb ik als ik nu 's nachts rijdt ijskouwe fikken. Met dat ding op heb ik nergens last van.
Dan zeker geen last meer van de zon!quote:Op woensdag 14 november 2012 08:49 schreef lipjes het volgende:
Mogge,
Kan godver geen zonnebril op met mijn helmmuts.
1 keer ademen en je ziet niks meer
Ja, helaas pak ik dan ook fietsers mee, en bomen, en palen, en auto's en een berm....quote:Op woensdag 14 november 2012 08:55 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dan zeker geen last meer van de zon!
Hier geen stoere motorverhalen, zit elke dag zonder Atje in de trein
Geen rijbewijsquote:Op woensdag 14 november 2012 08:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, helaas pak ik dan ook fietsers mee, en bomen, en palen, en auto's en een berm....
Hoezo dat? winterstalling ?
Moet je maar niet zo hard rijden dat je hem moet inleverenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:05 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Geen rijbewijsNog 5 dagen als het goed is.
Haha, klinkt inderdaad leuker, maar ik ben nog aan het lessen. AVD is over 5 dagen.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo hard rijden dat je hem moet inleveren
Zal wel niet zo zijn, maar klinkt leuker![]()
Succesquote:Op woensdag 14 november 2012 09:13 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Haha, klinkt inderdaad leuker, maar ik ben nog aan het lessen. AVD is over 5 dagen.
Thanks, ik heb er wel vertrouwen in, het is alleen zo lang wachten.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Succes
M'n vriendin moet 11 december....
Hehe, klikte ik ook per ongeluk op, heb alleen geen zin om die film te zien hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 09:26 schreef lipjes het volgende:
Famke gevonden!
Je hebt Famke gevonden! Daardoor maak je kans op twee kaarten voor de speciale vertoning van Taken 2 op zondag 18 november om 11.00 uur in Utopolis in Almere. Vul het aanvraagformulier in om je kans te controleren.
The fuck.
GC / [MEET] Film kijken met FOK!kers - 18 november 2012quote:Op woensdag 14 november 2012 09:26 schreef lipjes het volgende:
Famke gevonden!
Je hebt Famke gevonden! Daardoor maak je kans op twee kaarten voor de speciale vertoning van Taken 2 op zondag 18 november om 11.00 uur in Utopolis in Almere. Vul het aanvraagformulier in om je kans te controleren.
The fuck.
Nice, ik moet in de week daarvoor. Exacte datum is voor alsnog onbekend, kan nog wat verschoven worden. Maar later als 7 december zal 't niet worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Succes
M'n vriendin moet 11 december....
Vrijdag feestje en zaterdag vrijgezellenfeest. Grote kans dat ik zondag te brak ben om te gaanquote:Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef Salatrel het volgende:
lekker om zondagochtend 11:00 met fokkers film kijkenweet je in ieder geval dat het stil is in de zaal
Motoragenten kennen echt alleen twee uitersten volgens mijquote:Op woensdag 14 november 2012 11:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nice, ik moet in de week daarvoor. Exacte datum is voor alsnog onbekend, kan nog wat verschoven worden. Maar later als 7 december zal 't niet worden.
Een motoragent deed eennaar mij.
![]()
Hmm, we lijken er dan toch maar rekening mee te moeten houden dat die APK er gaat komenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:09 schreef lipjes het volgende:
Weet trouwens niet of dit al bekent was.
[ afbeelding ]
Ik heb juist nog geen doorwaaipakquote:Op woensdag 14 november 2012 16:28 schreef BlackLining het volgende:
2e pak is nog even te duuren met goede onderkleding is het prima te doen.
Ik kan mijn voering er gewoon uitritsen hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ben wel blij met mijn binnenvoering het 't pak. Al is het pak in de zomer eigenlijk te warm.
Als het ooit weer eens zomer wordt, maar een zomerpak aanschaffen.
Ja ik ook, maar dan vind ik het nog steeds te warm. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral in de zomer AVB oefeningen heb gedaan. Dus misschien is het tijdens het rijden wel prima in mijn pak zonder binnenvoering.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik kan mijn voering er gewoon uitritsen hoor
Ja, dit! Bijna niet te doen, vooral met de voeltemperatuur en de 30graden van afgelopen jaar. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:13 schreef BlackLining het volgende:
AVB in de volle zon is sowieso een regelrechte ramp.
Was nou maar zelf gaan knutselenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Over motoren gesproken, hij staat nog steeds bij de motorzaakLijers!
Het mooie is, vanmiddag waren ze bijna klaar. En ze zouden nog een keer terug bellen als ze klaar waren. Maar dat hebben ze dus niet gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Was nou maar zelf gaan knutselen
Nee, daar is'ie sneller door klaarquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Nee. Want ik heb geen klepstelplaatjes in huis. En de vorige keer dat ik bij die motorzaak was, hadden ze die maat nietquote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee, daar is'ie sneller door klaar
Youtubequote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef lipjes het volgende:
nou, eens ff de beelden van vanmiddag terugkijken, ging echt net goed namelijk
JFGIquote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als jij een tool voor mij hebt waarmee ik dat eruit kan knippen.
Gratis
De vorige keer dat hij zelf ging knutselen heeft hij een hele week niet kunnen rijdenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Morgen naar huis, dat is 10 minuten ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De vorige keer dat hij zelf ging knutselen heeft hij een hele week niet kunnen rijden
De hoorbare opluchting in de helm is zo herkenbaarquote:
Op de laatste seconde bedoel je ?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De hoorbare opluchting in de helm is zo herkenbaar
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Op de laatste seconde bedoel je ?
dat soort shit is ook niet handig als je de weg niet kan overzienquote:
Waarom zegt iedereen dat het een kruispunt is, het is gewoon een doorgaande weg !quote:Op woensdag 14 november 2012 21:56 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij kwam die gewoon uit een zijstraat? en je zou beter moeten weten dan op een kruispunt in te halen
die auto komt toch gewoon van links?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat het een kruispunt is, het is gewoon een doorgaande weg !
Is een uitrit waar die uitkomtquote:Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef Salatrel het volgende:
een T-kruising is ook een kruispunt
Mag, maar betwijfel dat de auto de onschuldige is was het tot een aanrijding gekomen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef Salatrel het volgende:
ik vind nog steeds dat het je eigen schuld is
Ach, als je een GSXR600 hebt merk je pas weer hoe sloom dat is, vergeleken met bijv. een 1000cc.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
Zat vanmiddag even een stukje achter een gsx-r600. Merk je pas weer hoe traag je nou bent met 25kw. Wel leuk dat ik hem in de bochten die je niet vol uit kan accelereren aardig bij bleef.
tsja zo blijft dat doorgaan. Mijn FZR1000 vind ik ook sloom nu ik 1300cc heb. En zelfs daar ben ik al aan gewendquote:Op woensdag 14 november 2012 22:54 schreef JK het volgende:
[..]
Ach, als je een GSXR600 hebt merk je pas weer hoe sloom dat is, vergeleken met bijv. een 1000cc.
Beter wat te dromen over houden, anders wordt het ook zo saai.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
tsja zo blijft dat doorgaan. Mijn FZR1000 vind ik ook sloom nu ik 1300cc heb. En zelfs daar ben ik al aan gewend
Je kan denk ik nog wel een Concorde op de kop tikkenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef JK het volgende:
[..]
Beter wat te dromen over houden, anders wordt het ook zo saai.
Al hoewel... volgende voertuig een space shuttle ofzo?Die vliegen alleen niet meer...
die vliegen ook niet meerquote:Op donderdag 15 november 2012 08:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je kan denk ik nog wel een Concorde op de kop tikken
Weet ik.quote:
Moet de auto maar niet zo klevenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weet ik.
schoot trouwens volgens mij vanochtend een steentje weg met mijn achterband, vol tegen een auto aan
Hij schoot opzij, was tijdens het filerijdenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Moet de auto maar niet zo kleven
Heel herkenbaar ditquote:Op donderdag 15 november 2012 10:21 schreef lipjes het volgende:
Vriendin vandaag: Ja het is wel mistig en koud zeg
Ik daarop: Mwa, mistig wel, maar koud valt wel mee
Reactie van haar: Ja, jij hebt het op de noordpool nog niet koud
Ja, werd alleen op een gegeven moment een beetje fris op de borst.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heel herkenbaar ditDeze temperaturen zijn prima uit te houden, mits goede kleding
En zonder inspuiten? Ik ga niet voor woon/werk gebruiken, maar wil wel ritjes maken zo nu en dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef lipjes het volgende:
Ja had iets gelezen van inspuiten met S100 oid ?
Edit:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23702116#23702116
Edit2
en denk dat ze dan dit bedoelen
http://www.s100.nl/?page=s100-corrosiebescherming
Hier was het -1 toen ik wakker werd vanochtend, maar het is ook niet de eerste nacht met vorst deze maand. Ze hebben gelukkig nog niet gestrooid hier, wat ik eigenlijk wel had verwachtquote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef lipjes het volgende:
Mwa, nu al strooien?
Betwijfel het, vroor niet vannacht.
Teminnste, hier niet
Houd er rekening mee dat de uitlaatbochten van de Bandit met 1 korrel zout volledig uit elkaar vallen. Zit geen coating of niks op.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:43 schreef Vrieskist het volgende:
Ze voorspellen voor de komende nacht wel vorst (-1). Dus dan zal het zout weer rijkelijk gestrooid worden.
Iemand hier ervaring met schoonmaken van de motor na een rit in de winter? Want ik wil ondanks de pekel straks (als ik rijbewijs heb gehaald) toch nog wel rijden, maar ondertussen mijn motor wel netjes houden.
Aii, maar meteen/dag na de rit schoonmaken moet toch wel kunnen?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat de uitlaatbochten van de Bandit met 1 korrel zout volledig uit elkaar vallen. Zit geen coating of niks op.
heb nu een spuitbusje gekocht tegen de pekel en andere shit, wonderbaarlijk spul. Zelfs bestaande roest verdwijnt gewoonquote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Aii, maar meteen/dag na de rit schoonmaken moet toch wel kunnen?
tot je het afspoeld zekerquote:Op donderdag 15 november 2012 12:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb nu een spuitbusje gekocht tegen de pekel en andere shit, wonderbaarlijk spul. Zelfs bestaande roest verdwijnt gewoon![]()
Als je gelaserd bent en niet staande gehouden krijg je sowieso niks binnen hequote:Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef BlackLining het volgende:
Godver, ze staan te laseren in KatwijkGing er met ruim 70 voorbij waar je 50 mag
Moest toch 100 meter verderop zijn dus ff terug gelopen om te vragen of ik de lul was. Eigenlijk wel maar omdat ik de enige tussen een rij koekblikkers was die stopte voor een zebrapad had ie me gematst
Ze hoeven je niet meteen staande te houden bij laseren. Dat heb ik al eens proefondervindelijk vastgesteld.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als je gelaserd bent en niet staande gehouden krijg je sowieso niks binnen he
Oke, lijkt mij nogal onlogisch eigenlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ze hoeven je niet meteen staande te houden bij laseren. Dat heb ik al eens proefondervindelijk vastgesteld.Alleen dan mogen ze niet je fuhrerschein invorderen of punten uitdelen.
Ik had het aangevochten.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef BlackLining het volgende:
2 boa's die dat claimen tellen helaas ook als bewijs he..
Had het nog aan die agent gevraagd, hij zei ook dat ze alleen de extremen meteen aan de kant zetten.
het is gebruikelijk bij laseren staande te houden maar niet noodzakelijk. Als er een hele rits achter elkaar te hard tijd bv en de plaats voor staande houdingen is vol mogen ze de rest gewoon op kenteken schrijven. Een boa maakt zijn pv immers ook onder ede op.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik had het aangevochten.
zou toch graag iets van bewijs willen zien
Volgens de eigenaar van de motorfiets is een Honda-U slot minstens even goed als het voorgeschreven ART categorie 4 slot. De verzekeraar heeft dit in de procedure niet tegengesproken, zodat de geschillencommissie dit als een vaststaand feit beschouwt.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:31 schreef lipjes het volgende:
http://www.geldenrecht.nl(...)an-kleine-lettertjes
![]()
Verklaring boa is geldig bewijs in een strafzaakquote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik had het aangevochten.
1 verklarende BOA is genoeg.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik had het aangevochten.
Nice, vriend van me is daar ook heenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:05 schreef einschtein het volgende:
On my way maar Groningen, voorstelling van Najib Amhali.
Ik las felicitatiesquote:Op vrijdag 16 november 2012 02:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ter info, voor de geïnteresseerden, effe spammen; PTA / [PTA SC] 1757 keer hoera voor Alfisti
Reakties mogen aldaar, dan blijft het hier ontopic.
Statia, als je 3 posts verder had gelezen in de sc had je het gewetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:15 schreef JK het volgende:
SD, waar zit je nu precies? Dat heb ik gemist.zag wel motoren met lange achterbruggen voorbij komen dus ik vermoed iets met caribbean of het noorden van zuid amerika? Even offtopic.
Dat zag ik wel staan, maar het kwartje viel niet, omdat ik van die benaming er voor nog nooit had gehoord.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Statia, als je 3 posts verder had gelezen in de sc had je het geweten
Lekker man, volgens mij start van de voorjaarsvakantie danquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef Salatrel het volgende:
Je bent van harte welkom op MOTORbeurs Utrecht 2013 opent van donderdag 21 t/m zondag 24 februari 2013 in Jaarbeurs Utrecht.
Openingstijden*:
Donderdag 21 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Vrijdag 22 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Zaterdag 23 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Zondag 24 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Ik woon er dan praktisch naast, dus ik ga er sowieso wel even langsquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef Salatrel het volgende:
Je bent van harte welkom op MOTORbeurs Utrecht 2013 opent van donderdag 21 t/m zondag 24 februari 2013 in Jaarbeurs Utrecht.
Openingstijden*:
Donderdag 21 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Vrijdag 22 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Zaterdag 23 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Zondag 24 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |