je kan ze weer inleveren zodat een ander er weer gebruik van kan makenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:58 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik had al fanatiek een kaartje gevraagd. Maar deze zondag kan ik helemaal niet.
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:21 schreef So_Surreal het volgende:
Mag ik weer FIPO door de zaal schreeuwen als de film net begonnen is ?
Jij welquote:Op woensdag 14 november 2012 10:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ja, net als de vorige keer toen er een paar waren die toffe dingen zouden doen, niemand deed watquote:Op woensdag 14 november 2012 10:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik schreeuwde het vorige keer echt hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, net als de vorige keer toen er een paar waren die toffe dingen zouden doen, niemand deed watHopelijk kunnen we weer gewoon rustig die film kijken, net als de vorige keer
Dat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:18 schreef Bart het volgende:
[..]
je kan ze weer inleveren zodat een ander er weer gebruik van kan maken
En sommige mensen wonen in de buurt... (20 minuten rijden)quote:Op woensdag 14 november 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.
Ben benieuwd naar de opkomst, want het is erg lastminute en een niet erg lekker tijdstip. Maarja, gratis he en het blijven toch hollanders.
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.
Ben benieuwd naar de opkomst, want het is erg lastminute en een niet erg lekker tijdstip. Maarja, gratis he en het blijven toch hollanders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |