Hoop dat het bij deze niet gebeurd, nek is in ieder geval goed beschermd nuquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whehe bij de mond/neus is die altijd bevroren als het kouder word.
Sja bakkie koffie gaat voor :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef Mirgeam het volgende:
conducteur was gisteren op amsterdam cs vergeten de deuren dicht te doen, konden we zelf de trein aflopen![]()
uitschot
Vind dat nek gedeelte altijd zo kort bij die dingen, zou gewoon een half t shirt moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoop dat het bij deze niet gebeurd, nek is in ieder geval goed beschermd nu
Daarom deze, pakt ook bijna heel mijn schouders mee en komt bijna tot mijn borst dus makkelijk onder de jas.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vind dat nek gedeelte altijd zo kort bij die dingen, zou gewoon een half t shirt moeten zijn.
Hoef ik niet 2 colletjes en zoon bivak muts om
Twijfel tussen L en XL , zou wel beetje stretch zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daarom deze, pakt ook bijna heel mijn schouders mee en komt bijna tot mijn borst dus makkelijk onder de jas.
En anders deze:
http://www.motoport.nl/ep(...)9/SubProducts/045509
Klinkt goed, zit nu met 2 colletjes en zoon bivak muts als het min 0 is misschien kan deze die 2 vervangen, krijg ik de jas weer fatsoenlijk dichtquote:Op woensdag 14 november 2012 00:49 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb ook zon ding, maar dan van BMW. Ideaal, lang genoeg en bevriezen heb ik niet veel last van. Wordt wel vochtig maar niet bijzonder koud. Had er eerst een van de Hema, dat was dus echt een ramp.
Scheelt veel, ook aan temperatuur in de rest van het lichaam. Zonder dat ding heb ik als ik nu 's nachts rijdt ijskouwe fikken. Met dat ding op heb ik nergens last van.
Dan zeker geen last meer van de zon!quote:Op woensdag 14 november 2012 08:49 schreef lipjes het volgende:
Mogge,
Kan godver geen zonnebril op met mijn helmmuts.
1 keer ademen en je ziet niks meer
Ja, helaas pak ik dan ook fietsers mee, en bomen, en palen, en auto's en een berm....quote:Op woensdag 14 november 2012 08:55 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dan zeker geen last meer van de zon!
Hier geen stoere motorverhalen, zit elke dag zonder Atje in de trein
Geen rijbewijsquote:Op woensdag 14 november 2012 08:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, helaas pak ik dan ook fietsers mee, en bomen, en palen, en auto's en een berm....
Hoezo dat? winterstalling ?
Moet je maar niet zo hard rijden dat je hem moet inleverenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:05 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Geen rijbewijsNog 5 dagen als het goed is.
Haha, klinkt inderdaad leuker, maar ik ben nog aan het lessen. AVD is over 5 dagen.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo hard rijden dat je hem moet inleveren
Zal wel niet zo zijn, maar klinkt leuker![]()
Succesquote:Op woensdag 14 november 2012 09:13 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Haha, klinkt inderdaad leuker, maar ik ben nog aan het lessen. AVD is over 5 dagen.
Thanks, ik heb er wel vertrouwen in, het is alleen zo lang wachten.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Succes
M'n vriendin moet 11 december....
Hehe, klikte ik ook per ongeluk op, heb alleen geen zin om die film te zien hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 09:26 schreef lipjes het volgende:
Famke gevonden!
Je hebt Famke gevonden! Daardoor maak je kans op twee kaarten voor de speciale vertoning van Taken 2 op zondag 18 november om 11.00 uur in Utopolis in Almere. Vul het aanvraagformulier in om je kans te controleren.
The fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |