quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef Salatrel het volgende:
tjonge jonge die bosschenaren hebben ook geen humor he... sta ik daar op het perron komt er zon brabander naar me toe.. werkt u bij NS? dus ik zeg nee dit is mijn carnavalsoutfit... staat ie mij een partij schaapachtig aan te kijken
tjonge jonge die bosschenaren hebben ook geen humor he... sta ik daar op het perron komt er zon brabander naar me toe.. werkt u bij NS? dus ik zeg nee dit is mijn carnavalsoutfit... staat ie mij een partij schaapachtig aan te kijken
Ge-wel-dig!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Salatrel het volgende:
mensen stellen altijd van die onnozele vragen en gelukkig kan ik een heel onnozel antwoord geven met een stalen gezicht...
laatst ook liep ik met een vouwfiets door de hal op utrecht CS (was achtergebleven in de trein) spreekt een manager mij aan waarom ik die vouwfiets had.. dus ik zeg met een stalen gezicht dat ik het zo ver lopen vond elke keer naar de trein.. die vent keek alsof ie water zag branden terwijl ik gewoon onderweg was om dat ding als gevonden goed in te leveren
Echt hey, die gasten voelen zich heel wat vooral die "nieuwe" ze weten dat de trein geel is meer ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:02 schreef Salatrel het volgende:
ja serieus manbemoei je gewoon met je eigen werk en niet met het mijne
Idd daar had ik ook wel ff werk van gemaakt. Wat ik ook steeds vaker tegenkom 1ste klas gasten die tussen het "klootjesvolk" gaan zitten op zondag avond van Amersfoort en Groningen. wtf??quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef Salatrel het volgende:
gisteren kreeg ik ook opeens telefoon van de treindienstleiding van prorail over een man die ik uit de trein gezet zou hebben (passerende reiziger die waarschijnlijk zelf werkzaam was bij prorail had geklaagd) maar ik had die man er helemaal niet uitgezet maar die vent was ik utrecht in de verkeerde trein gestapt dus ik heb gezorgd dat ie terug ging naar utrecht om alsnog de juiste trein te pakken.. maar omdat ie er onverzorgd bijliep en naar alcohol rook dacht die vent dat ik hem eruit schopte
dan heb ik zoiets van a: bemoei je met je eigen zaken en b: als je het er niet mee eens bent heb dan de ballen om je te legitimeren en mij persoonlijk aan te spreken. ik heb dus nu een klacht bij mijn manager neergelegd met het nadrukkelijke verzoek contact te leggen met prorail om na te laten gaan wie die klacht heeft ingediend en die persoon aan te spreken op zijn gedrag.
die vent ziet iets, vult zelf de rest van het verhaal aan en gaat vervolgens klagen over zaken terwijl die niet eens weet wat er aan de hand is
ik ben hcquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef einschtein het volgende:
Sal, nu ben ik wel benieuwd. Wat voor werk doe je?
In Den Bosch kleed je je met carnaval dan ook niet als iets specifieks, of dat nou een banaan, conducteur of aardbei is. De Bossche carnavalsoutfit bestaat uit een boerenkiel en rood-wit-gele sjaal. Ik zou je ook voor gek verklaren als je als NS'er verkleed komt aanzetten in Oeteldonkquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef einschtein het volgende:
Sal, nu ben ik wel benieuwd. Wat voor werk doe je?
ok bedankt voor deze info. ik zal het noteren in mijn grappenboekje voor brabantquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In Den Bosch kleed je je met carnaval dan ook niet als iets specifieks, of dat nou een banaan, conducteur of aardbei is. De Bossche carnavalsoutfit bestaat uit een boerenkiel en rood-wit-gele sjaal. Ik zou je ook voor gek verklaren als je als NS'er verkleed komt aanzetten in Oeteldonk
Overigens had ik hetzelfde gereageerd hoorHeerlijk, mensen op hun domme vragen wijzen. Die koppen dan
Zegt die gozer nu serieus op 7 sec "thats a kill" ?!?!?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef einschtein het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_kopt_asfalt.html
Trillen de lipjes nog een beetje?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zegt die gozer nu serieus op 7 sec "thats a kill" ?!?!?
Zo klinkt het wel idd maar volgens mij nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ah, thanks. Gaaf.quote:
Not sure, versta of dat of 'thats agail', maar weet niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar wordt nu wel beter bij elkaar gehouden door mijn nieuwequote:
Whehe bij de mond/neus is die altijd bevroren als het kouder word.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar wordt nu wel beter bij elkaar gehouden door mijn nieuwe
*trommelgeroffel*
Helmmuts !
http://www.motoport.nl/ep(...)port/Products/043114
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |