Was nou maar zelf gaan knutselenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Over motoren gesproken, hij staat nog steeds bij de motorzaakLijers!
Het mooie is, vanmiddag waren ze bijna klaar. En ze zouden nog een keer terug bellen als ze klaar waren. Maar dat hebben ze dus niet gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Was nou maar zelf gaan knutselen
Nee, daar is'ie sneller door klaarquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Nee. Want ik heb geen klepstelplaatjes in huis. En de vorige keer dat ik bij die motorzaak was, hadden ze die maat nietquote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee, daar is'ie sneller door klaar
Youtubequote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef lipjes het volgende:
nou, eens ff de beelden van vanmiddag terugkijken, ging echt net goed namelijk
JFGIquote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als jij een tool voor mij hebt waarmee ik dat eruit kan knippen.
Gratis
De vorige keer dat hij zelf ging knutselen heeft hij een hele week niet kunnen rijdenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Morgen naar huis, dat is 10 minuten ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De vorige keer dat hij zelf ging knutselen heeft hij een hele week niet kunnen rijden
De hoorbare opluchting in de helm is zo herkenbaarquote:
Op de laatste seconde bedoel je ?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De hoorbare opluchting in de helm is zo herkenbaar
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Op de laatste seconde bedoel je ?
dat soort shit is ook niet handig als je de weg niet kan overzienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |