Was nou maar zelf gaan knutselenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Over motoren gesproken, hij staat nog steeds bij de motorzaakLijers!
Het mooie is, vanmiddag waren ze bijna klaar. En ze zouden nog een keer terug bellen als ze klaar waren. Maar dat hebben ze dus niet gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Was nou maar zelf gaan knutselen
Nee, daar is'ie sneller door klaarquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Nee. Want ik heb geen klepstelplaatjes in huis. En de vorige keer dat ik bij die motorzaak was, hadden ze die maat nietquote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee, daar is'ie sneller door klaar
Youtubequote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef lipjes het volgende:
nou, eens ff de beelden van vanmiddag terugkijken, ging echt net goed namelijk
JFGIquote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als jij een tool voor mij hebt waarmee ik dat eruit kan knippen.
Gratis
De vorige keer dat hij zelf ging knutselen heeft hij een hele week niet kunnen rijdenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Morgen naar huis, dat is 10 minuten ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De vorige keer dat hij zelf ging knutselen heeft hij een hele week niet kunnen rijden
De hoorbare opluchting in de helm is zo herkenbaarquote:
Op de laatste seconde bedoel je ?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De hoorbare opluchting in de helm is zo herkenbaar
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Op de laatste seconde bedoel je ?
dat soort shit is ook niet handig als je de weg niet kan overzienquote:
Waarom zegt iedereen dat het een kruispunt is, het is gewoon een doorgaande weg !quote:Op woensdag 14 november 2012 21:56 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij kwam die gewoon uit een zijstraat? en je zou beter moeten weten dan op een kruispunt in te halen
die auto komt toch gewoon van links?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat het een kruispunt is, het is gewoon een doorgaande weg !
Is een uitrit waar die uitkomtquote:Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef Salatrel het volgende:
een T-kruising is ook een kruispunt
Mag, maar betwijfel dat de auto de onschuldige is was het tot een aanrijding gekomen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef Salatrel het volgende:
ik vind nog steeds dat het je eigen schuld is
Ach, als je een GSXR600 hebt merk je pas weer hoe sloom dat is, vergeleken met bijv. een 1000cc.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
Zat vanmiddag even een stukje achter een gsx-r600. Merk je pas weer hoe traag je nou bent met 25kw. Wel leuk dat ik hem in de bochten die je niet vol uit kan accelereren aardig bij bleef.
tsja zo blijft dat doorgaan. Mijn FZR1000 vind ik ook sloom nu ik 1300cc heb. En zelfs daar ben ik al aan gewendquote:Op woensdag 14 november 2012 22:54 schreef JK het volgende:
[..]
Ach, als je een GSXR600 hebt merk je pas weer hoe sloom dat is, vergeleken met bijv. een 1000cc.
Beter wat te dromen over houden, anders wordt het ook zo saai.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
tsja zo blijft dat doorgaan. Mijn FZR1000 vind ik ook sloom nu ik 1300cc heb. En zelfs daar ben ik al aan gewend
Je kan denk ik nog wel een Concorde op de kop tikkenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef JK het volgende:
[..]
Beter wat te dromen over houden, anders wordt het ook zo saai.
Al hoewel... volgende voertuig een space shuttle ofzo?Die vliegen alleen niet meer...
die vliegen ook niet meerquote:Op donderdag 15 november 2012 08:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je kan denk ik nog wel een Concorde op de kop tikken
Weet ik.quote:
Moet de auto maar niet zo klevenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weet ik.
schoot trouwens volgens mij vanochtend een steentje weg met mijn achterband, vol tegen een auto aan
Hij schoot opzij, was tijdens het filerijdenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Moet de auto maar niet zo kleven
Heel herkenbaar ditquote:Op donderdag 15 november 2012 10:21 schreef lipjes het volgende:
Vriendin vandaag: Ja het is wel mistig en koud zeg
Ik daarop: Mwa, mistig wel, maar koud valt wel mee
Reactie van haar: Ja, jij hebt het op de noordpool nog niet koud
Ja, werd alleen op een gegeven moment een beetje fris op de borst.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heel herkenbaar ditDeze temperaturen zijn prima uit te houden, mits goede kleding
En zonder inspuiten? Ik ga niet voor woon/werk gebruiken, maar wil wel ritjes maken zo nu en dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef lipjes het volgende:
Ja had iets gelezen van inspuiten met S100 oid ?
Edit:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23702116#23702116
Edit2
en denk dat ze dan dit bedoelen
http://www.s100.nl/?page=s100-corrosiebescherming
Hier was het -1 toen ik wakker werd vanochtend, maar het is ook niet de eerste nacht met vorst deze maand. Ze hebben gelukkig nog niet gestrooid hier, wat ik eigenlijk wel had verwachtquote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef lipjes het volgende:
Mwa, nu al strooien?
Betwijfel het, vroor niet vannacht.
Teminnste, hier niet
Houd er rekening mee dat de uitlaatbochten van de Bandit met 1 korrel zout volledig uit elkaar vallen. Zit geen coating of niks op.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:43 schreef Vrieskist het volgende:
Ze voorspellen voor de komende nacht wel vorst (-1). Dus dan zal het zout weer rijkelijk gestrooid worden.
Iemand hier ervaring met schoonmaken van de motor na een rit in de winter? Want ik wil ondanks de pekel straks (als ik rijbewijs heb gehaald) toch nog wel rijden, maar ondertussen mijn motor wel netjes houden.
Aii, maar meteen/dag na de rit schoonmaken moet toch wel kunnen?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat de uitlaatbochten van de Bandit met 1 korrel zout volledig uit elkaar vallen. Zit geen coating of niks op.
heb nu een spuitbusje gekocht tegen de pekel en andere shit, wonderbaarlijk spul. Zelfs bestaande roest verdwijnt gewoonquote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Aii, maar meteen/dag na de rit schoonmaken moet toch wel kunnen?
tot je het afspoeld zekerquote:Op donderdag 15 november 2012 12:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb nu een spuitbusje gekocht tegen de pekel en andere shit, wonderbaarlijk spul. Zelfs bestaande roest verdwijnt gewoon![]()
Als je gelaserd bent en niet staande gehouden krijg je sowieso niks binnen hequote:Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef BlackLining het volgende:
Godver, ze staan te laseren in KatwijkGing er met ruim 70 voorbij waar je 50 mag
Moest toch 100 meter verderop zijn dus ff terug gelopen om te vragen of ik de lul was. Eigenlijk wel maar omdat ik de enige tussen een rij koekblikkers was die stopte voor een zebrapad had ie me gematst
Ze hoeven je niet meteen staande te houden bij laseren. Dat heb ik al eens proefondervindelijk vastgesteld.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als je gelaserd bent en niet staande gehouden krijg je sowieso niks binnen he
Oke, lijkt mij nogal onlogisch eigenlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ze hoeven je niet meteen staande te houden bij laseren. Dat heb ik al eens proefondervindelijk vastgesteld.Alleen dan mogen ze niet je fuhrerschein invorderen of punten uitdelen.
Ik had het aangevochten.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef BlackLining het volgende:
2 boa's die dat claimen tellen helaas ook als bewijs he..
Had het nog aan die agent gevraagd, hij zei ook dat ze alleen de extremen meteen aan de kant zetten.
het is gebruikelijk bij laseren staande te houden maar niet noodzakelijk. Als er een hele rits achter elkaar te hard tijd bv en de plaats voor staande houdingen is vol mogen ze de rest gewoon op kenteken schrijven. Een boa maakt zijn pv immers ook onder ede op.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik had het aangevochten.
zou toch graag iets van bewijs willen zien
Volgens de eigenaar van de motorfiets is een Honda-U slot minstens even goed als het voorgeschreven ART categorie 4 slot. De verzekeraar heeft dit in de procedure niet tegengesproken, zodat de geschillencommissie dit als een vaststaand feit beschouwt.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:31 schreef lipjes het volgende:
http://www.geldenrecht.nl(...)an-kleine-lettertjes
![]()
Verklaring boa is geldig bewijs in een strafzaakquote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik had het aangevochten.
1 verklarende BOA is genoeg.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik had het aangevochten.
Nice, vriend van me is daar ook heenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:05 schreef einschtein het volgende:
On my way maar Groningen, voorstelling van Najib Amhali.
Ik las felicitatiesquote:Op vrijdag 16 november 2012 02:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ter info, voor de geïnteresseerden, effe spammen; PTA / [PTA SC] 1757 keer hoera voor Alfisti
Reakties mogen aldaar, dan blijft het hier ontopic.
Statia, als je 3 posts verder had gelezen in de sc had je het gewetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:15 schreef JK het volgende:
SD, waar zit je nu precies? Dat heb ik gemist.zag wel motoren met lange achterbruggen voorbij komen dus ik vermoed iets met caribbean of het noorden van zuid amerika? Even offtopic.
Dat zag ik wel staan, maar het kwartje viel niet, omdat ik van die benaming er voor nog nooit had gehoord.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Statia, als je 3 posts verder had gelezen in de sc had je het geweten
Lekker man, volgens mij start van de voorjaarsvakantie danquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef Salatrel het volgende:
Je bent van harte welkom op MOTORbeurs Utrecht 2013 opent van donderdag 21 t/m zondag 24 februari 2013 in Jaarbeurs Utrecht.
Openingstijden*:
Donderdag 21 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Vrijdag 22 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Zaterdag 23 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Zondag 24 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Ik woon er dan praktisch naast, dus ik ga er sowieso wel even langsquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef Salatrel het volgende:
Je bent van harte welkom op MOTORbeurs Utrecht 2013 opent van donderdag 21 t/m zondag 24 februari 2013 in Jaarbeurs Utrecht.
Openingstijden*:
Donderdag 21 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Vrijdag 22 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Zaterdag 23 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Zondag 24 februari: 10.00 tot 18.00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |