En zonder inspuiten? Ik ga niet voor woon/werk gebruiken, maar wil wel ritjes maken zo nu en dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef lipjes het volgende:
Ja had iets gelezen van inspuiten met S100 oid ?
Edit:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/23702116#23702116
Edit2
en denk dat ze dan dit bedoelen
http://www.s100.nl/?page=s100-corrosiebescherming
Hier was het -1 toen ik wakker werd vanochtend, maar het is ook niet de eerste nacht met vorst deze maand. Ze hebben gelukkig nog niet gestrooid hier, wat ik eigenlijk wel had verwachtquote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef lipjes het volgende:
Mwa, nu al strooien?
Betwijfel het, vroor niet vannacht.
Teminnste, hier niet
Houd er rekening mee dat de uitlaatbochten van de Bandit met 1 korrel zout volledig uit elkaar vallen. Zit geen coating of niks op.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:43 schreef Vrieskist het volgende:
Ze voorspellen voor de komende nacht wel vorst (-1). Dus dan zal het zout weer rijkelijk gestrooid worden.
Iemand hier ervaring met schoonmaken van de motor na een rit in de winter? Want ik wil ondanks de pekel straks (als ik rijbewijs heb gehaald) toch nog wel rijden, maar ondertussen mijn motor wel netjes houden.
Aii, maar meteen/dag na de rit schoonmaken moet toch wel kunnen?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat de uitlaatbochten van de Bandit met 1 korrel zout volledig uit elkaar vallen. Zit geen coating of niks op.
heb nu een spuitbusje gekocht tegen de pekel en andere shit, wonderbaarlijk spul. Zelfs bestaande roest verdwijnt gewoonquote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Aii, maar meteen/dag na de rit schoonmaken moet toch wel kunnen?
tot je het afspoeld zekerquote:Op donderdag 15 november 2012 12:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb nu een spuitbusje gekocht tegen de pekel en andere shit, wonderbaarlijk spul. Zelfs bestaande roest verdwijnt gewoon![]()
Als je gelaserd bent en niet staande gehouden krijg je sowieso niks binnen hequote:Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef BlackLining het volgende:
Godver, ze staan te laseren in KatwijkGing er met ruim 70 voorbij waar je 50 mag
Moest toch 100 meter verderop zijn dus ff terug gelopen om te vragen of ik de lul was. Eigenlijk wel maar omdat ik de enige tussen een rij koekblikkers was die stopte voor een zebrapad had ie me gematst
Ze hoeven je niet meteen staande te houden bij laseren. Dat heb ik al eens proefondervindelijk vastgesteld.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als je gelaserd bent en niet staande gehouden krijg je sowieso niks binnen he
Oke, lijkt mij nogal onlogisch eigenlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ze hoeven je niet meteen staande te houden bij laseren. Dat heb ik al eens proefondervindelijk vastgesteld.Alleen dan mogen ze niet je fuhrerschein invorderen of punten uitdelen.
Ik had het aangevochten.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef BlackLining het volgende:
2 boa's die dat claimen tellen helaas ook als bewijs he..
Had het nog aan die agent gevraagd, hij zei ook dat ze alleen de extremen meteen aan de kant zetten.
het is gebruikelijk bij laseren staande te houden maar niet noodzakelijk. Als er een hele rits achter elkaar te hard tijd bv en de plaats voor staande houdingen is vol mogen ze de rest gewoon op kenteken schrijven. Een boa maakt zijn pv immers ook onder ede op.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik had het aangevochten.
zou toch graag iets van bewijs willen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |