Waarom zegt iedereen dat het een kruispunt is, het is gewoon een doorgaande weg !quote:Op woensdag 14 november 2012 21:56 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij kwam die gewoon uit een zijstraat? en je zou beter moeten weten dan op een kruispunt in te halen
die auto komt toch gewoon van links?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat het een kruispunt is, het is gewoon een doorgaande weg !
Is een uitrit waar die uitkomtquote:Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef Salatrel het volgende:
een T-kruising is ook een kruispunt
Mag, maar betwijfel dat de auto de onschuldige is was het tot een aanrijding gekomen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef Salatrel het volgende:
ik vind nog steeds dat het je eigen schuld is
Ach, als je een GSXR600 hebt merk je pas weer hoe sloom dat is, vergeleken met bijv. een 1000cc.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
Zat vanmiddag even een stukje achter een gsx-r600. Merk je pas weer hoe traag je nou bent met 25kw. Wel leuk dat ik hem in de bochten die je niet vol uit kan accelereren aardig bij bleef.
tsja zo blijft dat doorgaan. Mijn FZR1000 vind ik ook sloom nu ik 1300cc heb. En zelfs daar ben ik al aan gewendquote:Op woensdag 14 november 2012 22:54 schreef JK het volgende:
[..]
Ach, als je een GSXR600 hebt merk je pas weer hoe sloom dat is, vergeleken met bijv. een 1000cc.
Beter wat te dromen over houden, anders wordt het ook zo saai.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
tsja zo blijft dat doorgaan. Mijn FZR1000 vind ik ook sloom nu ik 1300cc heb. En zelfs daar ben ik al aan gewend
Je kan denk ik nog wel een Concorde op de kop tikkenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef JK het volgende:
[..]
Beter wat te dromen over houden, anders wordt het ook zo saai.
Al hoewel... volgende voertuig een space shuttle ofzo?Die vliegen alleen niet meer...
die vliegen ook niet meerquote:Op donderdag 15 november 2012 08:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je kan denk ik nog wel een Concorde op de kop tikken
Weet ik.quote:
Moet de auto maar niet zo klevenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weet ik.
schoot trouwens volgens mij vanochtend een steentje weg met mijn achterband, vol tegen een auto aan
Hij schoot opzij, was tijdens het filerijdenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Moet de auto maar niet zo kleven
Heel herkenbaar ditquote:Op donderdag 15 november 2012 10:21 schreef lipjes het volgende:
Vriendin vandaag: Ja het is wel mistig en koud zeg
Ik daarop: Mwa, mistig wel, maar koud valt wel mee
Reactie van haar: Ja, jij hebt het op de noordpool nog niet koud
Ja, werd alleen op een gegeven moment een beetje fris op de borst.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:43 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heel herkenbaar ditDeze temperaturen zijn prima uit te houden, mits goede kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |