Wat Triumph bezielt heeft om die botergeile dubbele koplamp van de Street Triple zo te verkrachten, ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 12 november 2012 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, ik zou daar ergens ook blij mee zijn. Als de trilling uit de motor zelf kwam was je waarschijnlijk verder van huis geweest.
Tevens vind ik de nieuwe line-up van Suzuki nou ook niet heel erg boeiend. Nieuwe V-Strom Concept is wel vet, maar die was al bekend. Blijft toch jammer dat er geen 'echte' naked bikes meer gemaakt worden, met zo'n mooie ronde chrome koplamp. Dat vind ik nog steeds het mooiste type motor.
Retromodel van Triumph. In grote lijnen nog wel natuurgetrouw, al zit er sinds 2008 een injectiemotor in.quote:Op maandag 12 november 2012 20:04 schreef BlackLining het volgende:
Vet, ik wist niet dat die nog gemaakt werden
Als je op zo'n motor rond rijdt ben je wel echt de ultieme eindbaas. Prachtig.
Ja inderdaad, anders konden we echt het blok open gaan makenquote:Op maandag 12 november 2012 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, ik zou daar ergens ook blij mee zijn. Als de trilling uit de motor zelf kwam was je waarschijnlijk verder van huis geweest.
Tevens vind ik de nieuwe line-up van Suzuki nou ook niet heel erg boeiend. Nieuwe V-Strom Concept is wel vet, maar die was al bekend. Blijft toch jammer dat er geen 'echte' naked bikes meer gemaakt worden, met zo'n mooie ronde chrome koplamp. Dat vind ik nog steeds het mooiste type motor. Hier staat trouwens hun Imazuma 250 niet bij. Leuk fietsje ook wel in die klasse. Had alleen wel wat meer 125cc'ers verwacht vanwege die nieuwe wanvertoning die voor rijbewijsstelsel door moet gaan.
Trillen, lijkt minder grip te hebben, schud wat meer tijdens gas gevenquote:Op maandag 12 november 2012 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar het probleem? Mis je grip? Merk je het met rotondes/bochten?
Lol ik stond er paar maand terug naast zo een, ik dacht nog die ziet er wel erg goed uit voor zoon oude brommer/zouden ze hem hebben nagebouwd? Maja toen werd rechts af al groen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:04 schreef BlackLining het volgende:
Vet, ik wist niet dat die nog gemaakt werden
Als je op zo'n motor rond rijdt ben je wel echt de ultieme eindbaas. Prachtig.
Zo, stonden ze te flitsen? Trillen hangt je blok/uitlaat/spruitstuk niet gewoon los?quote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef lipjes het volgende:
trouwens, denk dat ik vandaag even in een half uur tijd 2 boetes heb gereden.
1 van 30 te hard ongeveer waar je 120 mocht.
en 1tje van 40 te hard waar je 50 mocht2e ben ik echt niet trots op.
Nee dat gaat wel goed, laatst nog gechecktquote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo, stonden ze te flitsen? Trillen hangt je blok/uitlaat/spruitstuk niet gewoon los?
Aah oke, maar dat het trillen lijdt tot minder grip?quote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee dat gaat wel goed, laatst nog gecheckt
quote:Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een specifiek soort smeringsspray. Uit een bus, en zodra je het aanbrengt wordt het een soort schuim - garages gebruiken het om assen/kettingen te smeren bij montage. Ik kan maar niet vinden hoe het heet
Heb je wel kans op.quote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, maar dat het trillen lijdt tot minder grip?
Spuitbussen zijn vrij duur, kijk is naar een pot vet kwast erbij en je bespaart zo 3kratten bier per maand.quote:
Nee geloof ik niet, band word warm en vooral in bochten komen daar aardig wat krachten op te staan.quote:Op maandag 12 november 2012 20:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb je wel kans op.
Rubber is ongelijk afgesleten dus niet meer de volledige band is dan op het asfalt.
zorgt wel dat er geen vocht en viezigheid bij je ketting komtquote:
Ik heb zon bus thuis staan. Helaas ben ik niet thuis, dus ik kan pas volgende week kijken hos dat ook alweer heetquote:Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een specifiek soort smeringsspray. Uit een bus, en zodra je het aanbrengt wordt het een soort schuim - garages gebruiken het om assen/kettingen te smeren bij montage. Ik kan maar niet vinden hoe het heet
Tering, die ziet er vet uitquote:Op maandag 12 november 2012 19:17 schreef Yreal het volgende:
Hyperstrada. Ducati komt ook met travel supermotards![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Leipe shit
quote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb zon bus thuis staan. Helaas ben ik niet thuis, dus ik kan pas volgende week kijken hos dat ook alweer heet
Geen tijd voor. Dus ik moet 'm wegbrengen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:39 schreef lipjes het volgende:
Tijd om te klussen dus.
Ik ga vandaag nog ff een helmmuts halen zodat mijn kop wat warmer blijft, hopen dat ze er 1tje hebben die wat langer is zodat die ook mijn nek meepakt.
Ja, tank moet eraf. Maar het zijn klepstelplaatjes, die ik moet ruilen bij de motorzaak. En die in Apeldoorn is wel open tot 8 uur ofzo, maar de vorige keer hadden ze de goede dikte nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:44 schreef lipjes het volgende:
Ai, Bij jou kan je er toch wel aardig makkelijk bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |