Hoelang hadden jullie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Tharlinn het volgende:
Juist! Bedankt voor de info
Na net uit een lange relatie te zijn gekomen, moet dat geld toch ergens heen
Leenmotor mee?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Vanavond motor wegbrengenMaar morgen weer klaar waarschijnlijk
3+ jaar. Het was 'lang' gezien mijn eigen leeftijd en het vergevorderde stadium van de relatie.quote:
Anaal?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:53 schreef Tharlinn het volgende:
[..]
3+ jaar. Het was 'lang' gezien mijn eigen leeftijd en het vergevorderde stadium van de relatie.
Alles is koek en ei. Maar op zich was na 3 jaar kinderen niet zo'n groot probleem, het werd eerst trouwen, wat er nooit van kwam.quote:
Ben je van 89?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef Tharlinn het volgende:
[..]
Alles is koek en ei. Maar op zich was na 3 jaar kinderen niet zo'n groot probleem, het werd eerst trouwen, wat er nooit van kwam.
De laatste keer dat ik uit een relatie kwam werd in de weken van tevoren mijn saldo toch flink onder het vriespunt getrokken andersquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Tharlinn het volgende:
Juist! Bedankt voor de info
Na net uit een lange relatie te zijn gekomen, moet dat geld toch ergens heen
Heh, dat zat er bij mij ook aan te komen, aangezien ze in Denemarken woont. Gelukkig waren het maar vier trips in de afgelopen twee maanden en hebben we het niet langer laten slepen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik uit een relatie kwam werd in de weken van tevoren mijn saldo toch flink onder het vriespunt getrokken anders
Je hoeft ook niet meteen naar de hoeren te rennen hequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik uit een relatie kwam werd in de weken van tevoren mijn saldo toch flink onder het vriespunt getrokken anders
Ik had nog geen motor toen. En het OV is ook een ramp dus echt andere opties had ik niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen naar de hoeren te rennen he
Tering,quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef einschtein het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_kopt_asfalt.html
Ze mag ook wel even voor mij gaan zitten hoor, op de tank. Achterstevoren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:00 schreef Geerd het volgende:
http://www.emmamcferran.com/gallery/#!lightbox[set_3]/10/
Die mag wel een keertje achterop zitten.
Zo, moggequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:00 schreef Geerd het volgende:
http://www.emmamcferran.com/gallery/#!lightbox[set_3]/10/
Die mag wel een keertje achterop zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef Salatrel het volgende:
tjonge jonge die bosschenaren hebben ook geen humor he... sta ik daar op het perron komt er zon brabander naar me toe.. werkt u bij NS? dus ik zeg nee dit is mijn carnavalsoutfit... staat ie mij een partij schaapachtig aan te kijken
tjonge jonge die bosschenaren hebben ook geen humor he... sta ik daar op het perron komt er zon brabander naar me toe.. werkt u bij NS? dus ik zeg nee dit is mijn carnavalsoutfit... staat ie mij een partij schaapachtig aan te kijken
Ge-wel-dig!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Salatrel het volgende:
mensen stellen altijd van die onnozele vragen en gelukkig kan ik een heel onnozel antwoord geven met een stalen gezicht...
laatst ook liep ik met een vouwfiets door de hal op utrecht CS (was achtergebleven in de trein) spreekt een manager mij aan waarom ik die vouwfiets had.. dus ik zeg met een stalen gezicht dat ik het zo ver lopen vond elke keer naar de trein.. die vent keek alsof ie water zag branden terwijl ik gewoon onderweg was om dat ding als gevonden goed in te leveren
Echt hey, die gasten voelen zich heel wat vooral die "nieuwe" ze weten dat de trein geel is meer ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:02 schreef Salatrel het volgende:
ja serieus manbemoei je gewoon met je eigen werk en niet met het mijne
Idd daar had ik ook wel ff werk van gemaakt. Wat ik ook steeds vaker tegenkom 1ste klas gasten die tussen het "klootjesvolk" gaan zitten op zondag avond van Amersfoort en Groningen. wtf??quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:08 schreef Salatrel het volgende:
gisteren kreeg ik ook opeens telefoon van de treindienstleiding van prorail over een man die ik uit de trein gezet zou hebben (passerende reiziger die waarschijnlijk zelf werkzaam was bij prorail had geklaagd) maar ik had die man er helemaal niet uitgezet maar die vent was ik utrecht in de verkeerde trein gestapt dus ik heb gezorgd dat ie terug ging naar utrecht om alsnog de juiste trein te pakken.. maar omdat ie er onverzorgd bijliep en naar alcohol rook dacht die vent dat ik hem eruit schopte
dan heb ik zoiets van a: bemoei je met je eigen zaken en b: als je het er niet mee eens bent heb dan de ballen om je te legitimeren en mij persoonlijk aan te spreken. ik heb dus nu een klacht bij mijn manager neergelegd met het nadrukkelijke verzoek contact te leggen met prorail om na te laten gaan wie die klacht heeft ingediend en die persoon aan te spreken op zijn gedrag.
die vent ziet iets, vult zelf de rest van het verhaal aan en gaat vervolgens klagen over zaken terwijl die niet eens weet wat er aan de hand is
ik ben hcquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef einschtein het volgende:
Sal, nu ben ik wel benieuwd. Wat voor werk doe je?
In Den Bosch kleed je je met carnaval dan ook niet als iets specifieks, of dat nou een banaan, conducteur of aardbei is. De Bossche carnavalsoutfit bestaat uit een boerenkiel en rood-wit-gele sjaal. Ik zou je ook voor gek verklaren als je als NS'er verkleed komt aanzetten in Oeteldonkquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:12 schreef einschtein het volgende:
Sal, nu ben ik wel benieuwd. Wat voor werk doe je?
ok bedankt voor deze info. ik zal het noteren in mijn grappenboekje voor brabantquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In Den Bosch kleed je je met carnaval dan ook niet als iets specifieks, of dat nou een banaan, conducteur of aardbei is. De Bossche carnavalsoutfit bestaat uit een boerenkiel en rood-wit-gele sjaal. Ik zou je ook voor gek verklaren als je als NS'er verkleed komt aanzetten in Oeteldonk
Overigens had ik hetzelfde gereageerd hoorHeerlijk, mensen op hun domme vragen wijzen. Die koppen dan
Zegt die gozer nu serieus op 7 sec "thats a kill" ?!?!?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:54 schreef einschtein het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_kopt_asfalt.html
Trillen de lipjes nog een beetje?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zegt die gozer nu serieus op 7 sec "thats a kill" ?!?!?
Zo klinkt het wel idd maar volgens mij nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ah, thanks. Gaaf.quote:
Not sure, versta of dat of 'thats agail', maar weet niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar wordt nu wel beter bij elkaar gehouden door mijn nieuwequote:
Whehe bij de mond/neus is die altijd bevroren als het kouder word.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar wordt nu wel beter bij elkaar gehouden door mijn nieuwe
*trommelgeroffel*
Helmmuts !
http://www.motoport.nl/ep(...)port/Products/043114
[ afbeelding ]
Hoop dat het bij deze niet gebeurd, nek is in ieder geval goed beschermd nuquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whehe bij de mond/neus is die altijd bevroren als het kouder word.
Sja bakkie koffie gaat voor :pquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:38 schreef Mirgeam het volgende:
conducteur was gisteren op amsterdam cs vergeten de deuren dicht te doen, konden we zelf de trein aflopen![]()
uitschot
Vind dat nek gedeelte altijd zo kort bij die dingen, zou gewoon een half t shirt moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoop dat het bij deze niet gebeurd, nek is in ieder geval goed beschermd nu
Daarom deze, pakt ook bijna heel mijn schouders mee en komt bijna tot mijn borst dus makkelijk onder de jas.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vind dat nek gedeelte altijd zo kort bij die dingen, zou gewoon een half t shirt moeten zijn.
Hoef ik niet 2 colletjes en zoon bivak muts om
Twijfel tussen L en XL , zou wel beetje stretch zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daarom deze, pakt ook bijna heel mijn schouders mee en komt bijna tot mijn borst dus makkelijk onder de jas.
En anders deze:
http://www.motoport.nl/ep(...)9/SubProducts/045509
Klinkt goed, zit nu met 2 colletjes en zoon bivak muts als het min 0 is misschien kan deze die 2 vervangen, krijg ik de jas weer fatsoenlijk dichtquote:Op woensdag 14 november 2012 00:49 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb ook zon ding, maar dan van BMW. Ideaal, lang genoeg en bevriezen heb ik niet veel last van. Wordt wel vochtig maar niet bijzonder koud. Had er eerst een van de Hema, dat was dus echt een ramp.
Scheelt veel, ook aan temperatuur in de rest van het lichaam. Zonder dat ding heb ik als ik nu 's nachts rijdt ijskouwe fikken. Met dat ding op heb ik nergens last van.
Dan zeker geen last meer van de zon!quote:Op woensdag 14 november 2012 08:49 schreef lipjes het volgende:
Mogge,
Kan godver geen zonnebril op met mijn helmmuts.
1 keer ademen en je ziet niks meer
Ja, helaas pak ik dan ook fietsers mee, en bomen, en palen, en auto's en een berm....quote:Op woensdag 14 november 2012 08:55 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dan zeker geen last meer van de zon!
Hier geen stoere motorverhalen, zit elke dag zonder Atje in de trein
Geen rijbewijsquote:Op woensdag 14 november 2012 08:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, helaas pak ik dan ook fietsers mee, en bomen, en palen, en auto's en een berm....
Hoezo dat? winterstalling ?
Moet je maar niet zo hard rijden dat je hem moet inleverenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:05 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Geen rijbewijsNog 5 dagen als het goed is.
Haha, klinkt inderdaad leuker, maar ik ben nog aan het lessen. AVD is over 5 dagen.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo hard rijden dat je hem moet inleveren
Zal wel niet zo zijn, maar klinkt leuker![]()
Succesquote:Op woensdag 14 november 2012 09:13 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Haha, klinkt inderdaad leuker, maar ik ben nog aan het lessen. AVD is over 5 dagen.
Thanks, ik heb er wel vertrouwen in, het is alleen zo lang wachten.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Succes
M'n vriendin moet 11 december....
Hehe, klikte ik ook per ongeluk op, heb alleen geen zin om die film te zien hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 09:26 schreef lipjes het volgende:
Famke gevonden!
Je hebt Famke gevonden! Daardoor maak je kans op twee kaarten voor de speciale vertoning van Taken 2 op zondag 18 november om 11.00 uur in Utopolis in Almere. Vul het aanvraagformulier in om je kans te controleren.
The fuck.
GC / [MEET] Film kijken met FOK!kers - 18 november 2012quote:Op woensdag 14 november 2012 09:26 schreef lipjes het volgende:
Famke gevonden!
Je hebt Famke gevonden! Daardoor maak je kans op twee kaarten voor de speciale vertoning van Taken 2 op zondag 18 november om 11.00 uur in Utopolis in Almere. Vul het aanvraagformulier in om je kans te controleren.
The fuck.
Nice, ik moet in de week daarvoor. Exacte datum is voor alsnog onbekend, kan nog wat verschoven worden. Maar later als 7 december zal 't niet worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Succes
M'n vriendin moet 11 december....
Vrijdag feestje en zaterdag vrijgezellenfeest. Grote kans dat ik zondag te brak ben om te gaanquote:Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef Salatrel het volgende:
lekker om zondagochtend 11:00 met fokkers film kijkenweet je in ieder geval dat het stil is in de zaal
Motoragenten kennen echt alleen twee uitersten volgens mijquote:Op woensdag 14 november 2012 11:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nice, ik moet in de week daarvoor. Exacte datum is voor alsnog onbekend, kan nog wat verschoven worden. Maar later als 7 december zal 't niet worden.
Een motoragent deed eennaar mij.
![]()
Hmm, we lijken er dan toch maar rekening mee te moeten houden dat die APK er gaat komenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:09 schreef lipjes het volgende:
Weet trouwens niet of dit al bekent was.
[ afbeelding ]
Ik heb juist nog geen doorwaaipakquote:Op woensdag 14 november 2012 16:28 schreef BlackLining het volgende:
2e pak is nog even te duuren met goede onderkleding is het prima te doen.
Ik kan mijn voering er gewoon uitritsen hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ben wel blij met mijn binnenvoering het 't pak. Al is het pak in de zomer eigenlijk te warm.
Als het ooit weer eens zomer wordt, maar een zomerpak aanschaffen.
Ja ik ook, maar dan vind ik het nog steeds te warm. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral in de zomer AVB oefeningen heb gedaan. Dus misschien is het tijdens het rijden wel prima in mijn pak zonder binnenvoering.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik kan mijn voering er gewoon uitritsen hoor
Ja, dit! Bijna niet te doen, vooral met de voeltemperatuur en de 30graden van afgelopen jaar. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:13 schreef BlackLining het volgende:
AVB in de volle zon is sowieso een regelrechte ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |