GC / [MEET] Film kijken met FOK!kers - 18 november 2012quote:Op woensdag 14 november 2012 09:26 schreef lipjes het volgende:
Famke gevonden!
Je hebt Famke gevonden! Daardoor maak je kans op twee kaarten voor de speciale vertoning van Taken 2 op zondag 18 november om 11.00 uur in Utopolis in Almere. Vul het aanvraagformulier in om je kans te controleren.
The fuck.
Nice, ik moet in de week daarvoor. Exacte datum is voor alsnog onbekend, kan nog wat verschoven worden. Maar later als 7 december zal 't niet worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Succes
M'n vriendin moet 11 december....
Vrijdag feestje en zaterdag vrijgezellenfeest. Grote kans dat ik zondag te brak ben om te gaanquote:Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef Salatrel het volgende:
lekker om zondagochtend 11:00 met fokkers film kijkenweet je in ieder geval dat het stil is in de zaal
Motoragenten kennen echt alleen twee uitersten volgens mijquote:Op woensdag 14 november 2012 11:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nice, ik moet in de week daarvoor. Exacte datum is voor alsnog onbekend, kan nog wat verschoven worden. Maar later als 7 december zal 't niet worden.
Een motoragent deed eennaar mij.
![]()
Hmm, we lijken er dan toch maar rekening mee te moeten houden dat die APK er gaat komenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:09 schreef lipjes het volgende:
Weet trouwens niet of dit al bekent was.
[ afbeelding ]
Ik heb juist nog geen doorwaaipakquote:Op woensdag 14 november 2012 16:28 schreef BlackLining het volgende:
2e pak is nog even te duuren met goede onderkleding is het prima te doen.
Ik kan mijn voering er gewoon uitritsen hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ben wel blij met mijn binnenvoering het 't pak. Al is het pak in de zomer eigenlijk te warm.
Als het ooit weer eens zomer wordt, maar een zomerpak aanschaffen.
Ja ik ook, maar dan vind ik het nog steeds te warm. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral in de zomer AVB oefeningen heb gedaan. Dus misschien is het tijdens het rijden wel prima in mijn pak zonder binnenvoering.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik kan mijn voering er gewoon uitritsen hoor
Ja, dit! Bijna niet te doen, vooral met de voeltemperatuur en de 30graden van afgelopen jaar. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:13 schreef BlackLining het volgende:
AVB in de volle zon is sowieso een regelrechte ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |