abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119053544
Wie is Badr Hari?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari

Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
En het laatste nieuws:

quote:
Zaak tegen Badr Hari steeds sterker

Voorarrest met 90 dagen verlengd

De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.

De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.

Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.

Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.

Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.

Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
quote:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.

"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.

120817_1_img-170812-165.onlineBild_450_285.jpg
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:48:36 #2
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119053586
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoezo is zijn carriere over?
Nou wie wil nog tegen hem vechten in de ring?
How can I make this topic about me?
pi_119053640
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou wie wil nog tegen hem vechten in de ring?
Oh idioten zijn er nog altijd wel genoeg. Maar hij heeft nu inderdaad wel een bijzonder slechte reputatie gekregen en hij zal binnen de sport ook niet bepaald meer gewaardeerd worden aangezien hij ze een bijzonder slechte reputatie geeft.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119053641
Badr komt met een veroordeling Japan en de VS echt niet in als daar een wedstrijd zou zijn.
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:53:15 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119053706
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:50 schreef Mylene het volgende:
Badr komt met een veroordeling Japan en de VS echt niet in als daar een wedstrijd zou zijn.
Hoe zit dat eigenlijk als je in afwachting bent van een rechtszaak?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119053720
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan mag je volgens mij uberhaupt Nederland niet verlaten.
pi_119053721
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

lijkt me dat hij het land niet uit mag?
pi_119053798
hij is juist vrijgelaten zodat hij weer kan werken
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:59:24 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119053882
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:56 schreef THEFXR het volgende:
hij is juist vrijgelaten zodat hij weer kan werken
En dat is toch ook veelal in het buitenland?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 15:15:02 #10
22592 crew  Ole
pi_119054318
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat is toch ook veelal in het buitenland?
Heb begrepen dat dat mag. Ze houden hem anders wel tegen op een luchthaven of zo. :s)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119054355
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:15 schreef Ole het volgende:

[..]

Heb begrepen dat dat mag. Ze houden hem anders wel tegen op een luchthaven of zo. :s)
Dat werkte ook niet bij Saban Baran :P
pi_119054395
Wat doet die scheet van die geblondeerde politicus in de OP? Ik ben zijn naam even kwijt, maar het lijkt me wat teveel eer voor zo'n marginaal figuur die ooit voor wat opschudding wist te zorgen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 10 november 2012 @ 15:18:50 #13
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119054400
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:15 schreef Ole het volgende:

[..]

De security zal zich wel drie keer bedenken voordat ze Badr tegen proberen te houden at the gate.
Niemand zit te wachten op een rit in een ambulance...
pi_119054478
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

De security zal zich wel drie keer bedenken voordat ze Badr tegen proberen te houden at the gate.
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij dat wel doet, dan kan Badr helemaal lang de bak in ^^. Beter doet 'ie dat alleen dan in een of ander land waar de gevangenissen niet zo luxe en soft zijn als in Nederland
pi_119054592
quote:
klopt,ja, maar dat is nu nog niet het geval, dat boksen in de states kan hij ook wel vergeten,dan
pi_119056297
En toch denk ik dat Estelle zichzelf wijsmaakt dat hij is vrijgesproken, en dat dat automagisch betekent dat hij zo onschuldig als een lammetje is.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:32:49 #17
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119056315
quote:

[..]

Niet zo moeilijk.
Badr moet helemaal op zijn tellen passen.
Iedereen die eerst bang was voor hem, hoeft dat niet meer te zijn, want hij is nu een tijger zonder tanden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:33:21 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119056329
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef mootie het volgende:
En toch denk ik dat Estelle zichzelf wijsmaakt dat hij is vrijgesproken, en dat dat automagisch betekent dat hij zo onschuldig als een lammetje is.
Estelle weet echt wel beter, maar ze hoopt dat ze ermee wegkomen.
pi_119057399
quote:

[..]

De gate gaat hij niet eens halen, hij komt niet eens door de douane als hij het land niet uitmag.
pi_119057518
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk.
Badr moet helemaal op zijn tellen passen.
Iedereen die eerst bang was voor hem, hoeft dat niet meer te zijn, want hij is nu een tijger zonder tanden.
Horeca ADAM is nog steeds bang.
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:11:24 #21
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119057536
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Waarom dan? Ik zou zeggen, go for it Adam. _O-
pi_119057621
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ja. Achter Badr staat een groepje figuren die men liever niet in hun zaak ziet verschijnen.
pi_119057627
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarom dan? Ik zou zeggen, go for it Adam. _O-
Omdat Badr niet veranderd.
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:15:31 #24
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119057665
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Omdat Badr niet veranderd.
Dat denk ik ook niet, dus hij moet nu op eieren lopen. Eigen schuld. De rollen zijn omgedraaid.
Nu moet hij bang zijn voor anderen.
pi_119065576
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Estelle weet echt wel beter, maar ze hoopt dat ze ermee wegkomen.
Gaat ook gebeuren. Daar hoef je in Nederland nauwelijks voorspellende gaven voor te hebben.
Die wordt binnen de kortste keren weer liefdevol omarmd binnen de gelederen van de bn'ers.
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:04:31 #26
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119065762
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:59 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Gaat ook gebeuren. Daar hoef je in Nederland nauwelijks voorspellende gaven voor te hebben.
Die wordt binnen de kortste keren weer liefdevol omarmd binnen de gelederen van de bn'ers.
Zal me niets verbazen.
pi_119066677
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet, dus hij moet nu op eieren lopen. Eigen schuld. De rollen zijn omgedraaid.
voor wie?
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:29:50 #28
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119066701
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

voor wie?
Voor de mensen die niet meer bang voor hem zijn en hij zich niet kan inhouden.
pi_119066756
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Voor de mensen die niet meer bang voor hem zijn en hij zich niet kan inhouden.
die zijn er niet
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:31:25 #30
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119066768
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die zijn er niet
Wie zijn er niet?
pi_119067468
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wie zijn er niet?
die mensen die niet meer bang voor hem zijn.
pi_119068109
quote:

[..]

Nee, want:
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja. Achter Badr staat een groepje figuren die men liever niet in hun zaak ziet verschijnen.
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:30:00 #33
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119069441
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die mensen die niet meer bang voor hem zijn.
Oh, hoezo niet, hij kan het zich niet permitteren om los te gaan. Tijger zonder tanden, dat is het.
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:31:11 #34
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119069493
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, want:

[..]

Die zijn gewaarschuwd.
pi_119069494
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:30 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Oh, hoezo niet, hij kan het zich niet permitteren om los te gaan. Tijger zonder tanden, dat is het.
Of hij laat zijn zaakjes nu door anderen opknappen.
Broertjelief heeft in de rechtszaal al laten merken dat hij moeiteloos zijn plek inneemt.
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:32:07 #36
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119069528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Broertjelief heeft in de rechtszaal al laten merken dat hij moeiteloos zijn plek inneemt.
Ik denk dat die vlieger niet opgaat. Ik zou zeggen, laat hij het proberen. Men blijft er niet in trappen natuurlijk.
pi_119069631
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat die vlieger niet opgaat. Ik zou zeggen, laat hij het proberen. Men blijft er niet in trappen natuurlijk.
Laten we het hopen. Maar 'men' laat ook iemand lopen waarvan 'men' erkent dat er kans is op herhaling. Hoe naief en dom kan men zijn.
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:41:15 #38
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119069898
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Maar 'men' laat ook iemand lopen waarvan 'men' erkent dat er kans is op herhaling. Hoe naief en dom kan men zijn.
Ik heb er geen woorden voor.
pi_119070016
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb er geen woorden voor.
Ik begrijp er ook geen bal van, echt niet.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 22:45:34 #40
22592 crew  Ole
pi_119070054
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp er ook geen bal van, echt niet.
Zouzou hier :?
pi_119070155
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:45 schreef Ole het volgende:

[..]

Waar? Waar?
pi_119070270
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:45 schreef Ole het volgende:

[..]

Die zit toch in dat SHO topic?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 22:56:11 #43
22592 crew  Ole
pi_119070511
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waar? Waar?
Kan niet voor zover mij bekend ;) Maar je weet maar nooit!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 22:57:42 #44
22592 crew  Ole
pi_119070579
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:50 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die zit toch in dat SHO topic?
eeehhh... ja.. tegenwoordig wel ja
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 23:00:53 #45
22592 crew  Ole
pi_119070697
Ik ga even risicoootje wagen.. Vanaf de JimmyWoo langs de Cooldown naar mijn afspraak...
Straks kom ik nog een niet nader te noemen Kickboxer tegen {X
pi_119070835
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:00 schreef Ole het volgende:
Ik ga even risicoootje wagen.. Vanaf de JimmyWoo langs de Cooldown naar mijn afspraak...
Straks kom ik nog een niet nader te noemen Kickboxer tegen {X
Doe je voorzichtig :o
pi_119070897
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Badr en zijn maatjes zullen toch wel zo slim zijn zich koest te houden.
Als er nu, of in de toekomst iets met één van de aangevers gebeurt, de politie als eerste bij hen op bezoek komt :{
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_119071129
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Badr en zijn maatjes zullen toch wel zo slim zijn zich koest te houden.
Als er nu, of in de toekomst iets met één van de aangevers gebeurt, de politie als eerste bij hen op bezoek komt :{
Dat wel natuurlijk. Maar dan nog. Je ziet hoe het gegaan is met Badr. Die zit inmiddels weer fijn thuis.
pi_119071246
quote:

[..]

dat is toch al gebeurd, naar aanleiding van Koen hebben meerdere aangifte gedaan en ze laten hem vrij. je hebt teveel vertrouwen in politie en justitie.
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:13:28 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119071300
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat is toch al gebeurd, naar aanleiding van Koen hebben meerdere aangifte gedaan en ze laten hem vrij. je hebt teveel vertrouwen in politie en justitie.
Nee, maar uiteindelijk kunnen zij zelfs er niet omheen.
pi_119071362
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zij worden echt wel in de gaten gehouden door politie in burger :Y
pi_119071423
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, maar uiteindelijk kunnen zij zelfs er niet omheen.
het gaat om wat je kan bewijzen niet om de aangifte, je ziet het gevolg, koen ziet er kapot geslagen uit en de oorzaak is er nog niet, Badr beweert maar 1 tikkie te hebben uitgedeeld, wie hebben koen dan in elkaar getimmerd?
pi_119071447
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

zij worden echt wel in de gaten gehouden door politie in burger :Y
bron?
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:16:20 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119071459
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het gaat om wat je kan bewijzen niet om de aangifte, je ziet het gevolg, koen ziet er kapot geslagen uit en de oorzaak is er nog niet, Badr beweert maar 1 tikkie te hebben uitgedeeld, wie hebben koen dan in elkaar getimmerd?
Badr natuurlijk.
pi_119071557
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bron?
ik weet dat de politie zo werkt bij mensen waarbij het nodig is ze op heterdaad te betrappen om op te kunnen pakken.
pi_119071687
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Badr natuurlijk.
en daarom laten ze hem maar lopen + 8 andere zaken?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 23:37:48 #57
22592 crew  Ole
pi_119072331
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doe je voorzichtig :o
veilig op bestemming
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:40:24 #58
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119072424
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en daarom laten ze hem maar lopen + 8 andere zaken?
Hopelijk laten ze hem niet lopen.
pi_119072772
quote:

[..]

Je hebt hier wel met de Nederlandse justitie te maken.
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:55:53 #60
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119073003
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:49 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Laten we het nu maar afwachten, alles is onderhand al gezegd wat mij betreft.
  Moderator / Miss SHO zondag 11 november 2012 @ 10:44:36 #61
22592 crew  Ole
pi_119078114
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:49 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Tegengestelde van mijn sig!En daar ben ik het eik wel mee eens: Het is nog niet bewezen alllemaal..
  zondag 11 november 2012 @ 10:46:37 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119078142
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 10:44 schreef Ole het volgende:

Tegengestelde van mijn sig!En daar ben ik het eik wel mee eens: Het is nog niet bewezen alllemaal..
Ik denk ook niet dat die individuele schuldvraag beantwoord gaat worden. Gok er op dat er met aftrek van het voorarrest weinig strafmaat overblijft. Wellicht dat de wassen neus van het contact- en horecaverbod voor bepaalde tijd in stand wordt gehouden, maar veel meer wordt het denk ik niet.
  Moderator / Miss SHO zondag 11 november 2012 @ 10:55:52 #63
22592 crew  Ole
pi_119078270
Maar *ril* neemt niet weg dat hij dan nog wel eens hier in de buurt wil vertoeven *ril*
Hoop dan maar wel dat iig dat horecaverbod in stand blijft!
pi_119078676
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Badr natuurlijk.
Ah, we hebben weer een ooggetuige.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119079878
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Heeft hij überhaupt wel wat gedaan volgens jou of is alles een hetze van de Telegraaf?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119080183
quote:

[..]

Badr is een halve psychopaat. Hij denkt op zo'n moment niet na. Hij zal zeker opnieuw de fout ingaan.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 11 november 2012 @ 12:37:06 #67
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119080249
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[ Bericht 21% gewijzigd door ThunderBitch op 11-11-2012 13:42:50 ]
  zondag 11 november 2012 @ 12:37:32 #68
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119080261
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 12:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Badr is een halve psychopaat. Hij denkt op zo'n moment niet na. Hij zal zeker opnieuw de fout ingaan.
Ik durf er geld op in te zetten.
pi_119100329
Schietpartij op kickboksgala in Veghel: 3 gewonden

Bij een kickboks-gala in Zijtaart (gemeente Veghel) is een schietpartij geweest. Daarbij zouden zeker drie zwaargewonden zijn gevallen.

Zes ambulances en een traumahelikopter zijn naar het dorpshuis gegaan, waar de derde editie van het evenement 'The Battle of Zijtaart' werd gehouden. Het is nog onduidelijk wat er precies is gebeurd.
[Upd] 'Schietpartij Kickboksgala Veghel'

Gezellig, die kickbokswereld :o

quote:
Op zondag 11 november 2012 @ 20:45 schreef Sjoahn het volgende:
...ik denk dat het corrigerende schotjes waren...

[ Bericht 15% gewijzigd door voetbalmanager2 op 11-11-2012 21:06:12 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_119106770
Is de reden dat ik er niet meer naar toe ga, teveel gasten dragen op een gala.
op dit kleine gala was er geen controle op.
  zondag 11 november 2012 @ 23:34:24 #71
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119110547
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Laten we het nu maar afwachten, alles is onderhand al gezegd wat mij betreft.
Het is net pas begonnen, nu de complot-theorieën en media-strategieën je de laatste tijd om de oren vliegen en dan is de zaak nog niet eens inhoudelijk behandelt :9

Evert zal ook nog wel een paar reserve scenario's in de kast hebben liggen en de boevenbende van de miljonairsclub zit vast ook niet stil :P
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zondag 11 november 2012 @ 23:52:46 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_119111168
quote:
Op zondag 11 november 2012 @ 20:45 schreef Sjoahn het volgende:
...ik denk dat het corrigerende schotjes waren...
'Corrigerende schotjes' _O-
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_119112041
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef THEFXR het volgende:
Is de reden dat ik er niet meer naar toe ga, teveel gasten dragen op een gala.
op dit kleine gala was er geen controle op.
Wat bedoel je?
pi_119112112
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 23:52 schreef APK het volgende:

[..]

'Corrigerende schotjes' _O-
Fraai :)
pi_119112150
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:23 schreef kissaa het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Dat ze een vuurwapen dragen.
pi_119112184
quote:
9s.gif Op maandag 12 november 2012 00:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat ze een vuurwapen dragen.
Oh...dank voor de toelichting.
  maandag 12 november 2012 @ 01:57:46 #77
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119113147
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het is net pas begonnen, nu de complot-theorieën en media-strategieën je de laatste tijd om de oren vliegen en dan is de zaak nog niet eens inhoudelijk behandelt :9

Evert zal ook nog wel een paar reserve scenario's in de kast hebben liggen en de boevenbende van de miljonairsclub zit vast ook niet stil :P
Ik wacht de nieuwe ontwikkelingen af.

Edit:
Ik lees dit net.
http://www.camilleri.nl/2(...)gala-2-slachtoffers/
Zo zie je maar, een kogel heeft toch het laatste woord.

[ Bericht 3% gewijzigd door ThunderBitch op 12-11-2012 02:03:34 ]
pi_119131535
Vanavond 22.45uur op ned.3 een interview met Badr in Amsterdam Zuid over zijn vrijlating.
  maandag 12 november 2012 @ 17:26:07 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119131576
En hij heeft zijn horecaverbod nu al met voeten getreden.
pi_119131779
ah.. ze wisten het hier nog niet?

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)jke-overtreding-hari

maandag 12 november 2012 17:00
OM: 'Onderzoek naar overtreding Hari'

Badr Hari zou maandagmiddag zijn gezien in een restaurant in de Utrechtsestraat in het centrum
van de stad.

Dit melden verschillende getuigen aan AT5. Hari zou met zijn partner Estelle Cruijff in een restaurant aanwezig zijn geweest.

Dat Hari zich vertoont in een restaurant is opvallend. De vechtsporter werd namelijk onlangs vrijgelaten uit voorarrest, onder meer onder voorwaarde dat Hari zijn gezicht voorlopig niet in horecagelegenheden zou laten zien.

Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) laat weten op de hoogte te zijn van de melding. 'De uitspraak van vrijdag betekent dat Hari zich niet in horecagelegendheden in Nederland mag begeven', stelt de woordvoerder. 'De zaaksofficier gaat nu kijken of dit een overtreding van de schorsende voorwaarden is en of dit voldoende is om maatregelen te nemen.'

De 27-jarige vechtsporter zat tot afgelopen vrijdag in voorarrest omdat Justitie hem verdenkt van poging tot doodslag op Koen Everink. Tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena zou Hari Everink onder meer tegen het hoofd en tegen het lichaam hebben geschopt.

Het Openbaar Ministerie (OM) sprak na zijn vrijlating van 'een onbegrijpelijke beslissing' van de rechtbank. Het OM stelde vrijdag al te willen weten wie gaat controleren of Hari zich aan de voorwaarden van zijn vrijlating houdt.

maandag 12 november 2012 @ 17:32:33 #81
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119131821
Ik ben niet geschokt dat hij dit zou doen.
pi_119131869
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben niet geschokt dat hij dit zou doen.
Ik wel... ik ben er kapot van ! :'(
pi_119131958
Wat een dombo

Waar is zouzou gebleven?
pi_119132021
Ik snap niet wat Estelle Creditcard in die griezel ziet.. Als ze straks kennis maakt met zijn losse handjes (wat zeker zal gebeuren), moeten we haar nog zielig gaan vinden ook zeker? :{
  Moderator / Miss SHO maandag 12 november 2012 @ 17:38:18 #85
22592 crew  Ole
pi_119132028
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:36 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een dombo

Waar is zouzou gebleven?
In het andere topic ;)
pi_119132074
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:38 schreef Ole het volgende:

[..]

In het andere topic ;)
nee hoor, durft ze nu ook even niet.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 17:44:19 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119132240
als je iemand zoekt moet je even dm'en of pm'en daar zijn die functies voor

kunnen we het hier even bij het onderwerp houden nu er weer wat te melden valt ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119132366
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah.. ze wisten het hier nog niet?

[..]

dus ze mogen nog niet eens buiten de deur eten, gewoon lekker thuis de aardappelen koken?
  Moderator / Miss SHO maandag 12 november 2012 @ 17:53:11 #89
22592 crew  Ole
pi_119132555
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus ze mogen nog niet eens buiten de deur eten, gewoon lekker thuis de aardappelen koken?
Ze kunnen ook een kok inhuren natuurlijk
pi_119132580
quote:

[..]

De voorwaarden waarop hij voorlopig vrij kwam waren duidelijk genoeg. Geen horeca voorlopig. Misschien dacht hij dat voorlopig twee dagen duurde :') .
pi_119132600
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze kunnen ook een kok inhuren natuurlijk
Of gewoon zelf koken zoals de meeste mensen doen. Of is dat té simpel gedacht?
  maandag 12 november 2012 @ 17:56:30 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119132667
quote:

Dat was inderdaad een van de voorwaarden. Ik had verwacht dat ze dat wel zouden kunnen overleven, een poosje geen horecabezoek. Maar blijkbaar is het toch moeilijk. Of misschien moest ie ergens nog wat rechtzetten. Of duidelijk maken.
pi_119132668
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De voorwaarden waarop hij voorlopig vrij kwam waren duidelijk genoeg. Geen horeca voorlopig. Misschien dacht hij dat voorlopig twee dagen duurde :') .
Zal wel alleen aan uitgaansgelegenheden hebben gedacht oid
Kan ook niet anders dan een stom dom foutje zijn geweest, had wel de indruk dat Badr echt spijt had van zijn daden
  Moderator / Miss SHO maandag 12 november 2012 @ 17:58:09 #94
22592 crew  Ole
pi_119132725
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Kan ook niet anders dan een stom dom foutje zijn geweest, had wel de indruk dat Badr echt spijt had van zijn daden
Ik niet hoor. Hij had vooral medelijden met zichzelf
pi_119132785
quote:

[..]

Oerstom, je leest je voorwaarden toch even goed door? Meteen weer oppakken lijkt me een uitstekende oplossing.
  maandag 12 november 2012 @ 18:00:20 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119132799
quote:

had wel de indruk dat Badr echt spijt had van zijn daden
Echt?

Ik kreeg vooral de indruk dat hij erg veel medelijden met zichzelf had en politiek correct poogde te doen.
pi_119132808
quote:

[..]

Nou, wat een spijt heeft hij :'(
Kom op zeg. Als een held werd hij onthaald, het is gewoon genant zoals hij en Estelle stonden te wuiven naar de mensen op straat. Alsof er een oorlogsheld thuiskwam.

En dit is geen stom dom foutje. Hiervoor hoort hij onmiddellijk opgepakt te worden.
pi_119132827
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

uit eten gaan in beste een normaal iets in NL, vind het weer een gek land, deze voorwaarden
  maandag 12 november 2012 @ 18:03:27 #99
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_119132910
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

uit eten gaan in beste een normaal iets in NL, vind het weer een gek land, deze voorwaarden
Dat jij niet snapt dat een man die talloze mensen heeft mishandeld in horecageledenheden niet meer welkom is, dat zegt meer over jezelf dan NL'se justitie.
  maandag 12 november 2012 @ 18:03:40 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119132919
quote:

Kan. Maar desalniettemin wist Badr dat hij deze restricties had.
pi_119133001
Is wel weer duidelijk hoeveel spijt badr heeft en hoe goed hij zich houdt aan de regeltjes.
Mag toch hopen dat hij weer opgepakt word voor deze overtreding van de voorwaarden.
pi_119133005
quote:

[..]

Niet in elkaar worden geslagen tijdens het uitgaan is ook een normaal iets in Nederland.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 18:06:25 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119133023
quote:

[..]

autorijden is ook de normaalste zaak van de wereld in NL maar als je je misdraagt op de snelwegen dan krijg je ook een rijverbod
  maandag 12 november 2012 @ 18:09:11 #104
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119133122
quote:

Dat mag je vinden, maar deze voorwaarden zijn gespecificeerd op de situatie van Badr Hari. Dit komt uiteraard omdat hij verdacht wordt van mishandelingen in onder andere horecagelegenheden.
pi_119133173
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar deze voorwaarden zijn gespecificeerd op de situatie van Badr Hari. Dit komt uiteraard omdat hij verdacht wordt van mishandelingen in onder andere horecagelegenheden.
Als horeca uitbater zou ik Badr niet eens in mijn zaak willen hebben. Andere klanten zijn er bang voor en als hij je stamgast word dan blijven andere bezoekers weg.
pi_119133178
quote:
Regillio Tuur lukte dat toch ook regelmatig ondanks dat hij zijn vriendinnen gebruikt als boksbal?
pi_119133880
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Regillio Tuur lukte dat toch ook regelmatig ondanks dat hij zijn vriendinnen gebruikt als boksbal?
Maar Regilio Tuur hielp in de States dan ook eigenhandig en als eerste bij de vliegtuigrampen van 9-11,
de Hudson in New York en de Airbus A300 in New York van 2001. De held _O_
  maandag 12 november 2012 @ 19:08:31 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_119135683
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef freeeman het volgende:
Is wel weer duidelijk hoeveel spijt badr heeft en hoe goed hij zich houdt aan de regeltjes.
Mag toch hopen dat hij weer opgepakt word voor deze overtreding van de voorwaarden.
Badr staat boven de wet.
The End Times are wild
pi_119135715
Badr zo in RTL Boulevard aan de telefoon met Albert Verlinde.
pi_119135911
BELLEN MET BADR :')
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 19:15:26 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119135936
fucking albert verlinde :')
pi_119135986
Kun je als straf iemand ook een horeca verbod opleggen?
Dus dat hij 10 jaar niet meer in horeca gelegendheden mag komen?
pi_119135987
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef sp3c het volgende:
fucking albert verlinde :')
Dat die zich daarvoor leent ook.
Vorige week kon hij zijn afschuw over Badr amper verbergen.
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 19:17:09 #114
43556 miss_dynastie
pi_119136012
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 18:10 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ik ben niet zo goed op de hoogte van de veroordelingen van Tuur, maar zijn profcarriere zat sowieso voor 9/11, dat is wel een wereld van verschil.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 19:18:26 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119136074
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat die zich daarvoor leent ook.
Vorige week kon hij zijn afschuw over Badr amper verbergen.
hij waait met alle zuchten mee!
pi_119136099
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

hij waait met alle zuchten mee!
alles voor een primeur :9~
pi_119136220
zie je wel, hij dacht uitgaansgelegenheden
pi_119136247
Het woordje is gevallen, hetze en verder ik heb een nare periode achter de rug.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 19:22:21 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119136252
ja en Estelle dacht hetzelfde :')
pi_119136290
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef Mylene het volgende:
Het woordje is gevallen, hetze en verder ik heb een nare periode achter de rug.
Dit is een domper he, zegt die oelewapper Albert.
pi_119136306
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef sp3c het volgende:
ja en Estelle dacht hetzelfde :')
estelle is blond :P
pi_119136308
Hij is zo geschrokken van zichzelf 8)7
pi_119136322
Hij zei dat ie weer blij was om weer bij de kinderen te zijn.
pi_119136324
"deze hetze".... "ik kom uit een hele nare periode"

och arme badr, die kut slachtoffers die ook maar aanklachten doen nadat je iemands gebit en been verbouwd.

nooit nooit doen. zou die dat ook naar de 1e, 2e, 3e, 4e, 5e mishandeling gedacht hebben?
pi_119136348
trouwens hoe kan hij zo'n perfect gebit hebben?
pi_119136354
op hetzelfde moment belt hij met shownieuws op sbs6.lol :D
pi_119136356
Albert vindt het 'toch wel stoer' dat hij wilde reageren :?
pi_119136376
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:24 schreef freeeman het volgende:
trouwens hoe kan hij zo'n perfect gebit hebben?
allemaal neptanden
pi_119136409
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

allemaal neptanden
dan wil ik het adres van zijn tandarts, dat is wellicht het enige mooie aan die aso.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 19:26:38 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119136415
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
Albert vindt het 'toch wel stoer' dat hij wilde reageren :?
dan istie wel heel gay
pi_119136526
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

dan istie wel heel gay
Echt zeg.
En dan die excuses van ik wist niet dat het niet mocht, ik schrik van die hetze.
Kom op zeg, horeca !!!
pi_119136575
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt zeg.
En dan die excuses van ik wist niet dat het niet mocht, ik schrik van die hetze.
Kom op zeg, horeca !!!
het was maar een broodjeszaak :')
  maandag 12 november 2012 @ 19:30:52 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119136594
Ik kots op dat o zo misplaatste hetze-gelul van deze man. Misselijkmakend. :P
pi_119136658
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ja, dus? Ho-re-ca.
pi_119136660
hoe zit het met het financiele aspect?
Hij heeft heel wat gebits, been, revalidatie en psychische schade veroorzaakt.
Die koen lijkt mij toch al met kosten en inkomstenderving van een paar ton te zitten, maag badr dat bij een veroordeling ook gaan vergoeden?
  maandag 12 november 2012 @ 19:32:45 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119136668
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:30 schreef THEFXR het volgende:

Bar Moustache, internationaal restaurant.
Geen Broodje van Kootje.

http://barmoustache.pocketmenu.nl/fotos.aspx?c=193
pi_119136868
De advocaat is ook weer zo typisch hè. Eerst keihard ontkennen en dan bagatelliseren: het was maar een broodje.
pi_119136979
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:37 schreef stoeltafel het volgende:
De advocaat is ook weer zo typisch hè. Eerst keihard ontkennen en dan bagatelliseren: het was maar een broodje.
Zou die ook niet moe worden van zo'n mongool als client?
nog geen 3 dagen uit de bak en dan zo'n "foutje", dit kun je niet verdedigen :')
pi_119137051
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef freeeman het volgende:

[..]

Zou die ook niet moe worden van zo'n mongool als client?
nog geen 3 dagen uit de bak en dan zo'n "foutje", dit kun je niet verdedigen :')
Oh jawel hoor. Daar heeft deze advocate geen enkel probleem mee.
pi_119137246
Volgens Geenstijl is hij zojuist opnieuw gearresteerd :')

Volgens de twitter van die Dominique Weesie of zoiets...
pi_119137261
in wat voor land leef ik? badr is naar een broodjeszaak geweest=nationaal nieuws :')
pi_119137296
ben ik nu gek of in NL gek geworden?
pi_119137322
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef vanBoeschoten het volgende:

daarom was het interview met kwalbert zo kort, hij kreeg een paar gasten over de vloer ;)
pi_119137341
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef vanBoeschoten het volgende:

oooh snap, gearresteerd worden omdat hij een broodje hebt gegeten 8)7
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 19:46:51 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119137347
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef THEFXR het volgende:
in wat voor land leef ik? badr is naar een broodjeszaak geweest=nationaal nieuws :')
badr schendde de voorwaarden van zijn voorlopige vrijlating

nogmaals, autorijden op zich is niets ernstigs, autorijden met een rijverbod daarentegen ...
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 19:47:19 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119137370
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef THEFXR het volgende:
ben ik nu gek of in NL gek geworden?
je doet alsof je gek bent :P
  maandag 12 november 2012 @ 19:47:45 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119137387
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef THEFXR het volgende:

Uhm nee.
pi_119137395
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Lees nu eens goed. Hij is op voorwaarde dat hij zich niet in de horeca zou begeven vrijgelaten.
Nu is hij pas 2 dagen thuis en hij schendt die regels al.
pi_119137398
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

badr schendde de voorwaarden van zijn voorlopige vrijlating

nogmaals, autorijden op zich is niets ernstigs, autorijden met een rijverbod daarentegen ...
een rijverbod snap ik, maar welke mongool van een rechter schijft dit voor? dat je geen broodje mag eten
pi_119137423
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

een rijverbod snap ik, maar welke mongool van een rechter schijft dit voor? dat je geen broodje mag eten
Ah, je trollt :W
pi_119137432
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

je doet alsof je gek bent :P
in dit land moet je wel gek worden
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 19:49:44 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119137475
quote:

[..]

hij mag best een broodje eten, hij mag voorlopig even geen horeca meer bezoeken omdat hij daar regelmatig mensen in elkaar lijkt te slaan
  maandag 12 november 2012 @ 19:50:52 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119137532
quote:

Slechte trollpoging is slecht.
pi_119137556
Dominique Weesie (@dweesie) tweette om 7:42pm - 12 nov 12: Badr Hari zojuist in huize Gullit opnieuw gearresteerd. De beelden vanavond exclusief in het PowNews (https://twitter.com/dweesie/status/
pi_119137592
quote:

[..]

in dit land moet je wel gek worden
Ja, vreselijk land dit. Echt, zo streng voor criminelen.
pi_119138007
Alleen pownews meldt het dus een korreltje zout.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:00:37 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119138075
Hoe komt zo'n man er nou bij om een restaurant te gaan bezoeken?
Zou hij echt gedacht hebben dat het verbod alleen geldt voor "avond horeca"? " :?
Dat zal toch wel, want hij snapt toch ook wel dat hij zoiets niet onopgemerkt kan doen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_119138079
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef stoeltafel het volgende:
Dominique Weesie (@dweesie) tweette om 7:42pm - 12 nov 12: Badr Hari zojuist in huize Gullit opnieuw gearresteerd. De beelden vanavond exclusief in het PowNews (https://twitter.com/dweesie/status/
lol @huize Gullit
pi_119138084
inderdaad....vast en zeker onzin
Love is in the air!
pi_119138118
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:00 schreef Gert het volgende:
Zou hij echt gedacht hebben dat het verbod alleen geldt voor "avond horeca"? " :?
Dat zal toch wel, want hij snapt toch ook wel dat hij zoiets niet onopgemerkt kan doen?
Estelle snapt het iig niet, die is blond :P
pi_119138138
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:00 schreef Landgeld het volgende:
inderdaad....vast en zeker onzin
Jammer dan als ze daar een geintje van maken.
pi_119138188
dweesie twitterde op maandag 12-11-2012 om 19:42:12 Badr Hari zojuist in huize Gullit opnieuw gearresteerd. De beelden vanavond exclusief in het PowNews reageer retweet
pi_119138343
ben benieuwd hoe die weer is opgepakt, een auto met twee agenten of die ff mee wil komen of een AT.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:07:04 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119138387
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:00 schreef Gert het volgende:
ja komt die advocaat strax:

mensen in dit milieu zien horeca als een plek waar je stomdronken corrigerende tikken uitdeelt dus U kunt het mijn client niet kwalijk nemen dat hij dit niet goed heeft begrepen
  Moderator / Miss SHO maandag 12 november 2012 @ 20:08:36 #165
22592 crew  Ole
pi_119138464
pi_119138467
Badr Hari en Estelle Cruijf. Ze verdienen elkaar... als domste stel van West-Europa. En dan reken ik de UK mee, dus dat zegt heel wat!
pi_119138539
Weesie heeft foto getwitterd van de arrestatie.
pi_119138604
pi_119138742
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:10 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
lol dat hoofd, ja oepsie badr, iedereen is je zat en pikt het niet meer.
pi_119138758
Nou klopt de TT weer niet :%
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 20:13:47 #171
43556 miss_dynastie
pi_119138769
Oh, die onschuldige blik.... :')
pi_119138859
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nou klopt de TT weer niet :%
heb er ff melding van gemaakt ;)
  maandag 12 november 2012 @ 20:15:02 #173
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119138860
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:13 schreef freeeman het volgende:

[..]

lol dat hoofd, ja oepsie badr, iedereen is je zat en pikt het niet meer.
een oud hollands spreekwood luidt Boontje komt om zijn loontje
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_119138892
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, die onschuldige blik.... :')
Ze moeten altijd mij hebben :'(
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 20:16:16 #175
43556 miss_dynastie
pi_119138942
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

'Ik wist het echt niet meneer de rechter-meneer'
pi_119138973
Wat een domme idioot. zelfs voor een kickbokser.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_119138989
_O_ Nieuwe TT _O_
Dank...Sp3c?
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:17:14 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119139011
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja komt die advocaat strax:

mensen in dit milieu zien horeca als een plek waar je stomdronken corrigerende tikken uitdeelt dus U kunt het mijn client niet kwalijk nemen dat hij dit niet goed heeft begrepen
Ik ben echt benieuwd hoe Estelle en hij er bij kwamen om een restaurant te bezoeken. Het is moeilijk te geloven dat ze dachten er ongezien mee weg te komen. Maar het is ook al moeilijk te geloven dat geen van tweëen wist dat ook restaurants onder horeca vallen (of dat ze dat bij twijfel even checkten).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:17:26 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119139024
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

pi_119139069
morgen is hij weer vrij!
pi_119139092
quote:
Ik heb nikz gidaan en toch willen ze me haten.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:18:27 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119139093
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
_O_ Nieuwe TT _O_
Dank...Sp3c?
np :)
pi_119139103
NOS meldt arrestatie nu ook
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:18:54 #184
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119139115
In het NOS journaal wordt de arrestatie nu ook (kort) genoemd.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:19:26 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119139146
quote:
9s.gif Op maandag 12 november 2012 20:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb nikz gidaan en toch willen ze me haten.
ik blijf lachen om die stukjes van die uitsmijters van live opgenomen _O-

can't help it :')
  maandag 12 november 2012 @ 20:19:33 #186
97111 ukga
Siewosie baas
pi_119139151
Nu alweer gearresteerd :')

wat een faalgeit
pi_119139244
Omg zo dom is die dus echt.
pi_119139308
Die broodjeszaak was volgens Albert van Tim Immers, Het Zwitserlevengevoel van Badr is nu even zoek :Y

Kan Extelle niet eens voor die knul koken? Altijd maar dat buiten de deur eten in deze tijd van exonomische hardsheep :')
pi_119139409
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Die broodjeszaak was volgens Albert van Tim Immers, Het Zwitserlevengevoel van Badr is nu even zoek :Y

Kan Extelle niet eens voor die knul koken? Altijd maar dat buiten de deur eten in deze tijd van exonomische hardsheep :')
ik snap beiden niet.
wat moet estelle met een crimineel.
wat moet badr met een lelijke afgeragde domme blonde doos.
pi_119139418
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik blijf lachen om die stukjes van die uitsmijters van live opgenomen _O-

can't help it :')
Wa is da?
pi_119139426
quote:

De lifestyle van Estelle is altijd buiten de deur eten, dat mens kan nog niet eens koken.
eigenlijk te dom om kinderen te mogen hebben.
pi_119139444
Speeltip Badr: thuisbezorgd.nl
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 12 november 2012 @ 20:24:05 #193
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119139461
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef freeeman het volgende:

[..]

ik snap beiden niet.
wat moet estelle met een crimineel.
wat moet badr met een lelijke afgeragde domme blonde doos.
maar wat moet Tim Immers met een broodjeszaak ?
pi_119139530
quote:
16s.gif Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef El_Matador het volgende:
Speeltip Badr: thuisbezorgd.nl
Hier kan thuisbezorgd mooi op inspelen.

Thuisbezorgd "ook voor als je even zelf geen lunch kan gaan halen"
pi_119139536
quote:

Die tent heeft notabene Bar in de naam staan :')
  maandag 12 november 2012 @ 20:26:01 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119139558
quote:

Ex-soapie Immers heeft niks met Zwisterleven van doen.
  maandag 12 november 2012 @ 20:26:47 #197
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119139601
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ex-soapie Immers heeft niks met Zwisterleven van doen.
ja maar die ene blonde krullenbol Tim lijkt ook zo op die andere Chris Zeegers
pi_119139603
Estelle : ik wist het niet, ik dacht dat we alleen niet meer naar club " horeca" mochten gaan.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:26:50 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119139605
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wa is da?
tv programma (veronica denk ik) van vroeger met Horace Cohen en Ruben nogwatsomething

heette 'live opgenomen' moet je ff zoeken op youtube, niemand vind het leuk maar ik rol echt van de bank af van die domme grappen :')
pi_119139624
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Estelle : ik wist het niet, ik dacht dat we alleen niet meer naar club " horeca" mochten gaan.
_O-
pi_119139631
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

De lifestyle van Estelle is altijd buiten de deur eten, dat mens kan nog niet eens koken.
eigenlijk te dom om kinderen te mogen hebben.
Haar aupairs koken zeker ook alleen Fillepijns voer, er is een reden dat die keuken niet voor restaurants op iedere hoek van de straat heeft mogen zorgen :D
pi_119139679
quote:
Badr en ik liepen alleen er langs, en voor ik het wist stond die een paar glazen af te drogen, want zo is die nu eenmaal :')
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:28:05 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119139687
quote:
ik geloof haar!
pi_119139697
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

tv programma (veronica denk ik) van vroeger met Horace Cohen en Ruben nogwatsomething

heette 'live opgenomen' moet je ff zoeken op youtube, niemand vind het leuk maar ik rol echt van de bank af van die domme grappen :')
_O_ Met die elastieken over hun hoofd _O_
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:28:30 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119139709
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:27 schreef freeeman het volgende:

[..]

Badr en ik liepen alleen er langs, en voor ik het wist stond die een paar glazen af te drogen, want zo is die nu eenmaal :')
mwehehe
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:28:44 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119139726
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

_O_ Met die elastieken over hun hoofd _O_
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa _O- _O_
pi_119139731
Mag arme Badr eigenlijk wel in het gevangenisrestaurant eten? >:)

pi_119139755
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef Stroekie het volgende:

[..]

ja maar die ene blonde krullenbol Tim lijkt ook zo op die andere Chris Zeegers
Dat is waar ook, dat zijn niet dezelfde figuren :D

Live Opgenomen is idd een goede tip, vooral de stadswachten en uitsmijters :D
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:29:20 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119139773
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 20:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die tent heeft notabene Bar in de naam staan :')
Niet zo muggenziften. Je ziet toch in één oogopslag dat dit typisch zo'n zaak is voor een snel en goedkoop broodje ham of kaas?

pi_119139792
Die gozert vlucht vroeg of laat toch naar Marokko. Kan ie weer met z'n Bentley rondjes gaan rijden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_119139821
Hoe gaat het nu verder ? Schenden van voorwaarden is in cel wachten tot uitspraak rechter?
pi_119139933
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Niet zo muggenziften. Je ziet toch in één oogopslag dat dit typisch zo'n zaak is voor een snel en goedkoop broodje ham of kaas?

[ afbeelding ]
Dat broodje ham lijkt me sterk voor Hari.

pi_119139960
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:30 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe gaat het nu verder ? Schenden van voorwaarden is in cel wachten tot uitspraak rechter?
Wss een tik op de vingers en is die vanavond/morgen weer vrij.
  maandag 12 november 2012 @ 20:32:08 #214
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119139965
quote:

[..]

[ afbeelding ]
maar als goed moslim mag Badr toch geen vlees van het varken, dus die ham komt al te vervallen
pi_119140032
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:30 schreef utrecht1970 het volgende:
"U zult mij hier niet meer terugzien" _O-

DRIE dagen... _O- _O-

maandag 12 november 2012 @ 20:33:40 #216
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_119140056
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:32 schreef Stroekie het volgende:

[..]

maar als goed moslim mag Badr toch geen vlees van het varken, dus die ham komt al te vervallen
broodje kaas dan
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_119140080
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:32 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Wss een tik op de vingers en is die vanavond/morgen weer vrij.
Lijkt mij sterk, moet toch rechter aan te pas komen
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:34:27 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119140107
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

DRIE dagen... _O- _O-
maar het was wel stoer dat hij er nog snel met Albert Verlinde over heeft gesproken!!!

fucking cartoon :')
pi_119140124
Eigenlijk is het ergens ook wel sneu, die naïviteit. Ik denk dat ze echt niet begrepen dat dit niet mocht.
anonieme razernist
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 20:34:59 #220
43556 miss_dynastie
pi_119140137
quote:

[..]

DRIE dagen... _O- _O-
Het waren drie fantastische dagen, dat wel _O-
  maandag 12 november 2012 @ 20:35:33 #221
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119140176
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 20:34 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk is het ergens ook wel sneu, die naïviteit. Ik denk dat ze het echt niet begrepen dat dit niet mocht.
dan moeten ze het maar zo ervaren learning the hardway.
pi_119140194
Dit is beter dan die verzonnen soaps :')
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 20:35:48 #223
43556 miss_dynastie
pi_119140199
quote:
Eigenlijk is het ergens ook wel sneu, die naïviteit. Ik denk dat ze het echt niet begrepen dat dit niet mocht.
Sneu, serieus? En ze begrepen zeker ook niet dat je met je poten van andere mensen af moet blijven?
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:35:50 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119140203
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk, moet toch rechter aan te pas komen
lijkt mij ook

wat ik me afvraag is of ze hem nu weer 90 dagen in voorarrest kunnen houden of dat ze de komende dagen bij gewoon bij de vorige optellen
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:36:41 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119140251
quote:
Eigenlijk is het ergens ook wel sneu, die naïviteit. Ik denk dat ze echt niet begrepen dat dit niet mocht.
ja en die zakenman begreep niet dat hij niet in de verkeerde skybox naar de wc moest gaan

live and learn
  maandag 12 november 2012 @ 20:38:30 #226
97111 ukga
Siewosie baas
pi_119140359
quote:

[..]

DRIE dagen... _O- _O-
"in een nieuwe zaak"

nog steeds dezelfde zaak tho
pi_119140421

Dit is meer een cafe voor Badr. Zolang anderen daar maar niet binnenkomen.
  maandag 12 november 2012 @ 20:48:18 #229
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_119140932
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mooie horeca-gelegenheid. ^O^
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_119141297
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Of een uitsmijter :X
pi_119141331
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

_O-
pi_119141993
quote:
Zouden ze nou expres zo'n klein grietje sturen?
pi_119143358
Wat een eerste klas klapjosti is het ook
  maandag 12 november 2012 @ 21:46:57 #234
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_119144310
Hoe dom kun je zijn :?
Waarom bleef die idioot niet gewoon netjes thuis ? Veiliger voor hem en veiliger voor de samenleving.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_119144412
Tja hij heeft ook grote kans dat ze met hem als voorbeeld willen stellen.
Veel marokkaanse ettertjes zien hem als het grote voorbeeld, wellicht dat ze nu willen laten zien dat dit gedrag keihard word aangepakt.
  maandag 12 november 2012 @ 22:03:44 #236
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119145317
Ik vind het zielig dat Badr blijkbaar te dom is om de definitie van Horeca te interpreteren.
Misschien had hij even moeten goochelen: https://www.google.nl/search?hl=nl&q=define%3Ahoreca

quote:
Horecagelegenheden
Badr Hari liet vanavond in een reactie aan RTL Boulevard weten dat het hem niet duidelijk is wat de term 'horecagelegenheden' nu precies inhoudt. 'Hier sta je totaal niet bij stil. Je schrikt als er meteen weer zo'n hetze wordt gecreëerd als je ergens zit te lunchen. Ik kom uit een hele nare periode, het laatste wat ik zou willen is de schorsingsvoorwaarden te overtreden. Als een lunchzaak daar ook al onder valt, dan mag ik daar kennelijk ook al niet meer komen. Morgen gaat mijn advocaat vragen aan de rechtbank wat nou precies bedoeld wordt met horecagelegenheden.
Ik ben hier erg van geschrokken en zit met een gespannen lijf achter m'n bureau. Ik zou dit nooit doen als ik wist dat dit niet mocht', aldus de kickbokser.
Hij zit dus niet vast?
  maandag 12 november 2012 @ 22:04:54 #237
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119145393
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het zielig dat Badr blijkbaar te dom is om de definitie van Horeca te interpreteren.
Misschien had hij even moeten goochelen: https://www.google.nl/search?hl=nl&q=define%3Ahoreca

[..]

Badr neemt wel vaak en gemakkelijk het woordje nooit in de mond
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 22:05:50 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119145453
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

:+
pi_119145484
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef deedeetee het volgende:
Waarom bleef die idioot niet gewoon netjes thuis ? Veiliger voor hem en veiliger voor de samenleving.
Estelle had twee sneetjes brood uit de verpakking gehaald en ze wist niet hoe het verder moest. :Y)
  maandag 12 november 2012 @ 22:06:24 #240
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_119145491
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:46 schreef deedeetee het volgende:
stoer doen laten zien dat ie weer vrij is
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 12 november 2012 @ 22:06:43 #241
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119145517
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Badr neemt wel vaak en gemakkelijk het woordje nooit in de mond
Ik vind het knap. Knap hoe zo'n man zich elke keer weer in een slachtofferrol lult.
Nu ook weer. Je kan toch hard geslagen zijn vroeger, maar de definitie van horeca, kom op, dat snapt zelfs de gemiddelde dementerende oudere nog.
  maandag 12 november 2012 @ 22:06:44 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119145519
quote:
.

Hij zit dus niet vast?
Jawel. Vanavond bij Estelle thuis opgehaald door de lange arm.
  maandag 12 november 2012 @ 22:07:16 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119145553
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:48 schreef freeeman het volgende:
Tja hij heeft ook grote kans dat ze met hem als voorbeeld willen stellen.
Veel marokkaanse ettertjes zien hem als het grote voorbeeld, wellicht dat ze nu willen laten zien dat dit gedrag keihard word aangepakt.
Vooralsnog heeft hij gewoon een van de voorwaarden van zijn schorsting overtreden... het gaat niet om een simpele broodjeszaak, het is geen Subway of Bakker Bart, het is gewoon een restaurant met een lunchkaart, een menukaart en een wijnkaart en is doordeweeks tot 1 uur 's nachts en in het weekend tot 3 uur 's nachts open.

Sterker nog; op die hele lunchkaart staan maar een stuk of 3 gerechten die je als broodje zou kunnen zien.

Dat hij er een broodje gegeten heeft maakt het nog geen broodjeszaak.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 22:07:42 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119145582
quote:

[..]

Hij zit dus niet vast?
of hij gaf die reactie voor de politie hem kwam ophalen?
  maandag 12 november 2012 @ 22:07:47 #245
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119145588
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 22:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jawel. Vanavond bij Estelle thuis opgehaald door de lange arm.
Dat blijkt hier niet uit: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-gearresteerd.dhtml
  maandag 12 november 2012 @ 22:08:41 #246
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119145646
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

of hij gaf die reactie voor de politie hem kwam ophalen?
quote:
  maandag 12 november 2012 @ 22:08:59 #247
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119145662
quote:
oud nieuws
zelfs NOS journaal had al bewegende beelden
  maandag 12 november 2012 @ 22:09:52 #248
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119145722
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:08 schreef Stroekie het volgende:

[..]

oud nieuws
zelfs NOS journaal had al bewegende beelden
:')
Er staat zelfs zo'n rood blokje met [update] voor.
  maandag 12 november 2012 @ 22:11:43 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119145840
quote:
Wat blijkt daar niet uit?
  maandag 12 november 2012 @ 22:13:26 #250
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119145944
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2012 22:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat blijkt daar niet uit?
Dat hij ook echt is opgepakt en meegenomen.
Dat zie ik nergens staan trouwens, ook niet in de artikelen op NOS.nl en telegraaf.nl.

Alleen op Teletekst staat echt dat hij is aangehouden en opgepakt.
  maandag 12 november 2012 @ 22:15:20 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119146056
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef n00b13 het volgende:

Dat zie ik nergens staan trouwens, ook niet in de artikelen op NOS.nl en telegraaf.nl.
Okay ...
Het woord 'gearresteerd' in die heading doet ook geen lampje branden?
De foto's die inmiddels overal staan?
  maandag 12 november 2012 @ 22:16:40 #252
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119146112
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 22:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Okay ...
Het woord 'gearresteerd' in die heading doet ook geen lampje branden?
De foto's die inmiddels overal staan?
Het is toch vreemd? Het staat in de Kop, maar verder, in het hele artikel komt het woord verder niet voor.
  maandag 12 november 2012 @ 22:17:49 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119146170
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Alleen op Teletekst staat echt dat hij is aangehouden en opgepakt.
Wat denk je dan dat "gearresteerd" betekent? En helemaal in dit geval waar het een overtreding van de schorsingsvoorwaarden betreft?

Dat ze hem een boete hebben overhandigd?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 22:19:04 #254
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119146246
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat denk je dan dat "gearresteerd" betekent? En helemaal in dit geval waar het een overtreding van de schorsingsvoorwaarden betreft?

Dat ze hem een boete hebben overhandigd?
Tegenwoordig :X
  maandag 12 november 2012 @ 22:19:11 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119146255
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef n00b13 het volgende:

Het is toch vreemd? Het staat in de Kop, maar verder, in het hele artikel komt het woord verder niet voor.
Je hebt de eerste zin van de body copy niet gelezen?
  maandag 12 november 2012 @ 22:19:13 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119146261
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Arresteren. Wat moet er nog aangevuld worden? Naar welk huis van bewaring ze hem hebben gebracht? Of ze hem direct naar de gevangenis hebben gebracht? (ga niet langs start... )
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 22:20:25 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119146350
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef Copycat het volgende:

Sterker zelfs: de eerste zin van de intro.
  maandag 12 november 2012 @ 22:21:19 #258
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119146408
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sterker zelfs: de eerste zin van de intro.
:@ :') :|W
pi_119146596
Ohjeeee! Ben ik de enige die dit overdreven vind? :P
pi_119146618
Moeten er 3 pagina's aan gewijd worden of ie is gearresteerd, staat in alle headlines?
  maandag 12 november 2012 @ 22:24:45 #261
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119146636
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef Ziba het volgende:
en waarom vind je het overdreven ?
waarom hoeft hij zich niet aan de regels van de rechter te houden ?
  maandag 12 november 2012 @ 22:25:17 #262
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119146681
Zijn cel zal nog wel niet bezet zijn, kan 'ie zo weer in.

Maar ik vind het wel sneu.
1. Volgens het vonnis terecht dat ie weer wordt opgepakt,
2. Toch wel beetje jammer dat het letterlijk zo gaat

maar vooral:
3. Super achterlijk van die vent dat ie de term HoReCa niet snapt. Sowieso snap ik altijd dat in zo'n broodjeszaak lunchen niet zo, dat altijd maar buiten de deur moeten eten. Zal wel door zijn vrouw komen. Thuis brunch je in 10 minuten, en zo'n broodjeszaak kost altijd zoveel tijd, je moet erheen, bestellen, wachten, opeten, weer weg, kost je zo anderhalf uur...
En je wilt toch een beetje uit het publieke zicht blijven lijkt me. Pers enzo...
pi_119146784
Het is wel terecht maar o zo overdreven in mijn ogen. Het is maar een lunch. :P
  maandag 12 november 2012 @ 22:26:50 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119146791
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef Ziba het volgende:
Je mag het overdreven vinden, maar zijn verbod op het bezoeken van horecagelegenheden was vrij duidelijk.
Ik vind het arrogant dat ze denken dat hem opgelegde regels voor hem toch niet gelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119146832
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
En je wilt toch een beetje uit het publieke zicht blijven lijkt me. Pers enzo...
:')

Zijn vriendinnetje doet er anders al haar hele leven alles voor om zoveel mogelijk in het publieke zicht te zijn.
  maandag 12 november 2012 @ 22:27:32 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119146834
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:26 schreef Ziba het volgende:
Ja, en volgende week is het maar een dinertje, en de week daarna is het maar een avondje stappen, en het maakt allemaal niets meer uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 22:27:59 #267
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119146853
quote:
je begrijpt toch wel dat Justitie hierin een uitgelezen kans heeft om een voorbeeld te stellen ?
  maandag 12 november 2012 @ 22:28:05 #268
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119146859
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
maar vooral:
3. Super achterlijk van die vent dat ie de term HoReCa niet snapt. Sowieso snap ik altijd dat in zo'n broodjeszaak lunchen niet zo, dat altijd maar buiten de deur moeten eten. Zal wel door zijn vrouw komen. Thuis brunch je in 10 minuten, en zo'n broodjeszaak kost altijd zoveel tijd, je moet erheen, bestellen, wachten, opeten, weer weg, kost je zo anderhalf uur...
Badr probeert gewoon te laten zien dat hij lak heeft aan alle bullshit.
Tegenover Estelle: "Kijk mij eens schijt hebben aan alles!!!1"
Maar dan tegenover RTL Homo: "Horeca dat staat toch voor Hoeren, Recreatie en Cafeineverkoop?"
  maandag 12 november 2012 @ 22:28:15 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119146870
quote:
Het was maar een corrigerend tikje.
Het is maar een lunch.

Het is een overtreding.
  maandag 12 november 2012 @ 22:28:19 #270
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119146873
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je mag het overdreven vinden, maar zijn verbod op het bezoeken van horecagelegenheden was vrij duidelijk.
Ik vind het arrogant dat ze denken dat hem opgelegde regels voor hem toch niet gelden.
Badr dacht bij horeca natuurlijk aan dans- en disco gelegenheden. Die uitgaansgelegenheden waar uitsmijters voor de deur staan.
pi_119146912
Maar vreemd dat hij 't dan toch probeert ook. Net alsof hij erom vraagt. :D
  maandag 12 november 2012 @ 22:29:17 #272
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119146934
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef Ziba het volgende:
Maar waarom vind je het nou overdreven?
  maandag 12 november 2012 @ 22:29:23 #273
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119146943
quote:
Hij dacht even om de definitie van horeca uit te dunnen. :')
pi_119146957
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Badr dacht bij horeca natuurlijk aan dans- en disco gelegenheden. Die uitgaansgelegenheden waar uitsmijters voor de deur staan.
Badr is dus duidelijk iemand die niet snapt waar de term 'horeca' voor staat :')
  maandag 12 november 2012 @ 22:29:39 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119146963
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef Ziba het volgende:
Eerder alsof hij zich onaantastbaar voelde.
pi_119147051
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het was maar een corrigerend tikje.
Het is maar een lunch.

Het is een overtreding.
Het is maar een lunch in mijn ogen idd. Los van die enge mishandelingen.
pi_119147139
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Badr is dus duidelijk iemand die niet snapt waar de term 'horeca' voor staat :')
:D

Kan best!
pi_119147171
Straks om 22:45 Badr bij PowNews op 3.
  maandag 12 november 2012 @ 22:33:32 #279
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119147194
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja, maar, wat is er dan overdreven aan? Er staat in heel veel blabla dat hij niet in de horeca mag.
Wat is er dan overdreven aan om dat te handhaven?
  maandag 12 november 2012 @ 22:33:36 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119147197
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ik denk bij een broodjeszaak ook aan Bakker Bart of de Subway... daar denkt Badr ook anders over.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 22:34:08 #281
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119147215
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk bij een broodjeszaak ook aan Bakker Bart of de Subway... daar denkt Badr ook anders over.
Leg die even uit, ik kom nooit in 020.
  maandag 12 november 2012 @ 22:34:21 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119147232
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:

En justitie ziet dat anders en niet zonder goede reden bij deze horecavriend ... De rechter heeft dat meneer Hari ook duidelijk gemaakt toen zijn voorlopige hechtenis werd opgeschort. Maar meneer Hari vond blijkbaar dat die opgelegde regels niet voor hem gelden.

Want hey, een broodje eten in een restaurant is toch geen horecabezoek?

Tja ...
  maandag 12 november 2012 @ 22:36:12 #283
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119147340
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:33 schreef Leandra het volgende:

Die discussie had ik ook thuis met mijn ouders. Mijn vader dacht hier ook aan, maar ik dacht dat je het begrip horeca wat ruimer kon trekken. Ik denk zelf dat de grens ligt bij eetcafé of iets in die trant.
pi_119147409
Het is dan ook wel terecht want regels zijn regels, maargoed. Zo drastisch imo :') En blijft vreemd dat hij 't dan toch 'uitprobeert' of hij is echt acterlijk. Of gewoon aandacht.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 22:37:42 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119147426
bakker bart, de subway, kentucky fried chicken en de locale donerkebaas zijn ook gewoon horecagelegenheden

hij had gewoon thuis zijn broodje moeten eten en zijn drankje moeten drinken, zo ingewikkeld is dit allemaal niet
  maandag 12 november 2012 @ 22:39:40 #286
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119147532
quote:
0s.gif
Op maandag 12
november 2012 22:36
schreef
IkeDubaku99 het
volgende:

[..]

Die discussie had ik ook thuis met mijn ouders. Mijn vader dacht hier
ook aan, maar ik dacht dat je het begrip horeca wat ruimer kon trekken.
Ik denk zelf dat de grens ligt bij eetcafé of iets in die trant.
kijk op wikipedia.
  maandag 12 november 2012 @ 22:43:55 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119147773
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:37 schreef sp3c het volgende:
bakker bart, de subway, kentucky fried chicken en de locale donerkebaas zijn ook gewoon horecagelegenheden

hij had gewoon thuis zijn broodje moeten eten en zijn drankje moeten drinken, zo ingewikkeld is dit allemaal niet
Dat.
Maar als hij heel naïef had gedacht dat hij na het afrekenen van het halfje wit en de 3 grof volkoren ook nog en broodje zalm bij Bakker Bart had kunnen eten dan had ik dat nog wel kunnen begrijpen.
Niet dat ik het dan niet stom had gevonden, maar dat is een grens, dit is geen grens, dit is gewoon een restaurant en valt zonder enige twijfel onder horeca.
Dat hij het (wederom) probeert te bagatelliseren door het een broodjeszaak te noemen geeft imho vooral aan dat hij het niet serieus genoeg neemt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 22:45:45 #288
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_119147870
Kijk zometeen Pownews voor meer Badr Hari. ( reclame nu even )
graag op anoniem
pi_119147900
Zo te zien gaat Badr wel 2 hele zinnen op camera zeggen.
  maandag 12 november 2012 @ 22:48:32 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119148010
Ik ging een broodje eten en toen kwamen ze weer met hun hetze :+ .
  maandag 12 november 2012 @ 22:54:36 #291
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119148335
Schitterend. "wat heb je gedaan joh". "Ja, broodje gegeten"....
:D
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 22:57:06 #292
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119148480
Wel leuk, zo'n broodjeszaak waar je uit zestien verschillende soorten wijn kan kiezen bij je middaghap. Of voor bijvoorbeeld een lauwwarme carpaccio van wilde zeebaars met selderie en citrusolie. Douwen ze vast tussen een broodje. :9
  maandag 12 november 2012 @ 22:59:45 #293
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119148632
Die fotografen, met dat flitslicht... Het was bijna daglicht met al dat geflits...
pi_119148698
Dag :W
  maandag 12 november 2012 @ 23:01:23 #295
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119148724
afgevoerd... Dat gezicht, een studie waard...
pi_119149106
weet iemand welk broodje hij heeft gegeten?
Die wil ik ook proberen want dat ding moet wel heel bijzonder zijn dat je ervoor de bak in wilt :')
  maandag 12 november 2012 @ 23:09:43 #297
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119149161
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:08 schreef freeeman het volgende:
weet iemand welk broodje hij heeft gegeten?
Die wil ik ook proberen want dat ding moet wel heel bijzonder zijn dat je ervoor de bak in wilt :')
die bon wordt door de politie nog wel gelekt
  maandag 12 november 2012 @ 23:11:09 #298
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119149235
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef Stroekie het volgende:

die bon wordt door de politie nog wel gelekt
Hierdoor zal de rechter weer betogen dat door de vele mediaaandacht er strafvermindering zal volgen. :')
pi_119149312
vorige week zat zijn zaakwaarnemer hem nog te verdedigen :')
  maandag 12 november 2012 @ 23:14:26 #300
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119149366
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef THEFXR het volgende:
ja wat vind Yves er van ?
  maandag 12 november 2012 @ 23:20:59 #301
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119149697
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:13 schreef THEFXR het volgende:
Hij zou wel een slechte zaakwaarnemer zijn als hij openlijk zijn protegé zou afvallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')