Haar aupairs koken zeker ook alleen Fillepijns voer, er is een reden dat die keuken niet voor restaurants op iedere hoek van de straat heeft mogen zorgenquote:Op maandag 12 november 2012 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De lifestyle van Estelle is altijd buiten de deur eten, dat mens kan nog niet eens koken.
eigenlijk te dom om kinderen te mogen hebben.
Badr en ik liepen alleen er langs, en voor ik het wist stond die een paar glazen af te drogen, want zo is die nu eenmaalquote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Estelle : ik wist het niet, ik dacht dat we alleen niet meer naar club " horeca" mochten gaan.
ik geloof haar!quote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Estelle : ik wist het niet, ik dacht dat we alleen niet meer naar club " horeca" mochten gaan.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
tv programma (veronica denk ik) van vroeger met Horace Cohen en Ruben nogwatsomething
heette 'live opgenomen' moet je ff zoeken op youtube, niemand vind het leuk maar ik rol echt van de bank af van die domme grappen
mwehehequote:Op maandag 12 november 2012 20:27 schreef freeeman het volgende:
[..]
Badr en ik liepen alleen er langs, en voor ik het wist stond die een paar glazen af te drogen, want zo is die nu eenmaal
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Met die elastieken over hun hoofd
Dat is waar ook, dat zijn niet dezelfde figurenquote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar die ene blonde krullenbol Tim lijkt ook zo op die andere Chris Zeegers
Niet zo muggenziften. Je ziet toch in één oogopslag dat dit typisch zo'n zaak is voor een snel en goedkoop broodje ham of kaas?quote:Op maandag 12 november 2012 20:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die tent heeft notabene Bar in de naam staan
Dat broodje ham lijkt me sterk voor Hari.quote:Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo muggenziften. Je ziet toch in één oogopslag dat dit typisch zo'n zaak is voor een snel en goedkoop broodje ham of kaas?
[ afbeelding ]
Wss een tik op de vingers en is die vanavond/morgen weer vrij.quote:Op maandag 12 november 2012 20:30 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe gaat het nu verder ? Schenden van voorwaarden is in cel wachten tot uitspraak rechter?
maar als goed moslim mag Badr toch geen vlees van het varken, dus die ham komt al te vervallenquote:Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo muggenziften. Je ziet toch in één oogopslag dat dit typisch zo'n zaak is voor een snel en goedkoop broodje ham of kaas?
[ afbeelding ]
"U zult mij hier niet meer terugzien"quote:Op maandag 12 november 2012 20:30 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe gaat het nu verder ? Schenden van voorwaarden is in cel wachten tot uitspraak rechter?
broodje kaas danquote:Op maandag 12 november 2012 20:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als goed moslim mag Badr toch geen vlees van het varken, dus die ham komt al te vervallen
Lijkt mij sterk, moet toch rechter aan te pas komenquote:Op maandag 12 november 2012 20:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wss een tik op de vingers en is die vanavond/morgen weer vrij.
maar het was wel stoer dat hij er nog snel met Albert Verlinde over heeft gesproken!!!quote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"U zult mij hier niet meer terugzien"
DRIE dagen...![]()
Het waren drie fantastische dagen, dat welquote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"U zult mij hier niet meer terugzien"
DRIE dagen...![]()
dan moeten ze het maar zo ervaren learning the hardway.quote:Op maandag 12 november 2012 20:34 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk is het ergens ook wel sneu, die naïviteit. Ik denk dat ze het echt niet begrepen dat dit niet mocht.
Sneu, serieus? En ze begrepen zeker ook niet dat je met je poten van andere mensen af moet blijven?quote:Op maandag 12 november 2012 20:34 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk is het ergens ook wel sneu, die naïviteit. Ik denk dat ze het echt niet begrepen dat dit niet mocht.
lijkt mij ookquote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, moet toch rechter aan te pas komen
ja en die zakenman begreep niet dat hij niet in de verkeerde skybox naar de wc moest gaanquote:Op maandag 12 november 2012 20:34 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk is het ergens ook wel sneu, die naïviteit. Ik denk dat ze echt niet begrepen dat dit niet mocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |