Oh natuurlijk, hoe kon ik daar nou niet bij stilstaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dus moet hij thuis revalideren en niet zonder toestemming naar het buitenland reizen
Want dat is veel erger dan als verdachte van een misdrijf wekenlang op vakantie gaan naar het buitenland.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dus moet hij thuis revalideren en niet zonder toestemming naar het buitenland reizen
Dat doen de vrouw van Evert en Jadranka wel hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:40 schreef kaatje50 het volgende:
thuisbezorgd.nl . Valt dat niet onder Horeca? Dan moet Estelle zelf koken
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat doen de vrouw van Evert en Jadranka wel hoor.
Evert heeft een man Robert heet hijquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
Dat doen de vrouw van Evert en Jadranka wel hoor.
Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Evert heeft een man Robert heet hij
jadranka staat er lekker opquote:
We zijn eruitquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik had een vermoedens van jou ..Maar wilde je niet onthouden dat hij een man heeft.
Inderdaad ja. Zou het mooi niet doen wegens levensgevaarlijke geflipte vriend van mama.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:08 schreef WRH het volgende:
kids van blondje tijdens het papa weekend tegen Ruud:
'leuk feestje gehad bij mama dit weekend'
'oh, wat leuk, ter ere van wat, examen, nieuwe baan, verjaardag?'
'nop, stiefpapa kickbokser is even een tijdje weer uit de bajes'
moet echt leuk voor hem zijn om dan op zondagavond de kids weer bij huis van ex af te zetten...
Misschien maar beter ook voor het kindquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goeie vraag! Daar hoor of zie je niks meer over
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook voor het kind
Je hebt het wel over Jadranka hè, volgens mij net zo'n typje golddigger als haar dochter.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef WRH het volgende:
ik snap ook echt niet dat blondjes moeder daar zo vrolijk bij aanwezig is, dit kan toch niet leuk zijn voor een moeder als je dochter met zo'n type thuiskomt en vrolijk aankondigt; nou mam, dit is 'm dan!
leuk he? en dat die dan ook even gezellig gaat doen.
bedoel, hoe moet dat nu gisteravond gegaan zijn? 'nou, nog maar weer een keer het glas omhoog, hoezee, op tenminste kerst samen en niet in de bak, dat zien we in januari wel weer'?
vergeet niet dat estelle aan de witte keukentafel haar moeder op de hoogte bracht van haar opbloeiende liefde voor badr, toen nog achter ruud's rug om... de dames hebben toen smakelijk gelachen en jadranka noemde ruud "die sukkel" die niks door hadquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef WRH het volgende:
ik snap ook echt niet dat blondjes moeder daar zo vrolijk bij aanwezig is, dit kan toch niet leuk zijn voor een moeder als je dochter met zo'n type thuiskomt en vrolijk aankondigt; nou mam, dit is 'm dan!
leuk he? en dat die dan ook even gezellig gaat doen.
bedoel, hoe moet dat nu gisteravond gegaan zijn? 'nou, nog maar weer een keer het glas omhoog, hoezee, op tenminste kerst samen en niet in de bak, dat zien we in januari wel weer'?
Ik vind het dan ook tegenstrijdig dat je enerzijds zegt dat het van God los is dat er een feestje wordt gegeven maar anderzijds stelt dat Estelle nu plots niet meer door de war lijkt te zijn. Juist het feit dat ze er op dit moment voor kiest om iets zo feestelijk te vieren zegt toch iets over haar geestelijke gesteldheid ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
Al met al geeft deze happening wel het allooi aan van Estelle. Dat ik ooit nog in team proleet zat.
ohja, die was ik inderdaad even vergeten. iets met appel en vallen enzo dus, walgelijke familie dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vergeet niet dat estelle aan de witte keukentafel haar moeder op de hoogte bracht van haar opbloeiende liefde voor badr, toen nog achter ruud's rug om... de dames hebben toen smakelijk gelachen en jadranka noemde ruud "die sukkel" die niks door had
omadranka is vanaf het begin betrokken geweest bij het recruten van haar nieuwe schoonzoon
Lijkt me gewoon bewijs dat Estelle haar warrigheid fakete.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook tegenstrijdig dat je enerzijds zegt dat het van God los is dat er een feestje wordt gegeven maar anderzijds stelt dat Estelle nu plots niet meer door de war lijkt te zijn. Juist het feit dat ze er op dit moment voor kiest om iets zo feestelijk te vieren zegt toch iets over haar geestelijke gesteldheid ?
Tsja ..het glas is halfvol of het is half leeg tis maar net hoe je er tegen aan kijkt uiteraard.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon bewijs dat Estelle haar warrigheid fakete.
Vind je?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef Jappie het volgende:
Ik vind het dan ook tegenstrijdig dat je enerzijds zegt dat het van God los is dat er een feestje wordt gegeven maar anderzijds stelt dat Estelle nu plots niet meer door de war lijkt te zijn. Juist het feit dat ze er op dit moment voor kiest om iets zo feestelijk te vieren zegt toch iets over haar geestelijke gesteldheid ?
Ben het niet met je eens dat de "spin" werkt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
"Goeie jongen, lange conversaties mee gehad, veel spijt."
Volgens mij werkt de 'spin'.
Die Koen zou eens flink zijn kreupele been op TV moeten gaan showen, die heeft ook een spindoc nodig als hij écht wil dat Badr een paar jaar Estelle alleen op zondag mag zien.
- Edit: Uiterst treurig overigens dat ik denk dat dat nodig is-
Wat zou het ultieme doel moeten zijn voor team Badr ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
Vind je?Ik zie er vooral een hoop schijnheilig gefake in.
Ik denk ook niet dat er zo diep over na is gedacht door de torteltjes. En intelligentie heeft inderdaad niks met geestelijke instorting te maken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Jappie het volgende:
Wat zou het ultieme doel moeten zijn voor team Badr ?
Zorgen dat zowel de rechter als het publiek hun zijde gaan kiezen toch ? Het geven van een feestje wordt niet alleen door het publiek gezien als ongepast maar tevens door de rechter, daar kun je vergif op innemen. Het getuigt dus iig niet van intelligentie...das nog niet helemaal gelijk aan een geestelijke instorting maar het zit er ook niet ver vanaf.
Kan een mens zich vergissen hequote:Op zaterdag 10 november 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
Al met al geeft deze happening wel het allooi aan van Estelle. Dat ik ooit nog in team proleet zat.
Whahaha, toespasselijk nummer. Kan vast niet beter.quote:
Ik weet niet waar je naar gekeken hebt, maar ik heb een Yves gezien die steeds maar weer probeerde om Badr goed te praten, vooral ook de kans greep om medeleven te betuigen met het slachtoffer (omdat dit niet echt aan bod is gekomen) en om de hete brei heen te draaien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens dat de "spin" werkt.
Al vanaf het begin is er enorm veel kritiek gekomen op de dmg control pogingen via Evert santegoeds. (voor dat uitkwam dat er zoiets als een script bestond heb ik het over)
Badr en Estelle werden er hooguit nog meer om veroordeeld en als extraatje werd Evert omgekeerd in de poel des verderfs meegezogen.
Voor wat betreft Yves die gisteren zijn zegje moet doen. Hij heeft heel keurig zijn eigen straatje schoongeveegd en van Badr gezegd dat het nu aan hem is om te bewijzen dat hij zichzelf boven dit zwarte gat moet zien uit te vechten wil hij nog enigzins kans maken op de genade van het publiek.
Toen hem gevraagd werd naar zijn mening of hij geloofde dat Badr onschuldig was zei hij zelfs ronduit dat dat niet zo was.
In mijn ogen heeft Badr dus niets aan Evert en ook niets aan Yves gehad als je uitgaat van het idee dat het gedaan is om zo min mogelijk straf of publieke veroordeling voor Badr te bewerkstelligen.....dmg crtl dus.
Sterker nog, als ik Badr's advocaat zou zijn dan zou ik beide heren allang hebben aangesproken om toch alsjeblieft te stoppen met al die goedbedoelde pogingen welke de zaak alleen maar verslechterden.
Waar zag jij hem Badr goedpraten dan ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je naar gekeken hebt, maar ik heb een Yves gezien die steeds maar weer probeerde om Badr goed te praten, vooral ook de kans greep om medeleven te betuigen met het slachtoffer (omdat dit niet echt aan bod is gekomen) en om de hete brei heen te draaien.
Hij heeft alleen excuses proberen te maken voor Badr, en daar waar hij gepushd werd om te antwoorden op de vraag wat hij ervan vond, gaf hij schoorvoetend toe.
Dat die gast daar zat, was weer een poging tot damage controll. Het is ook zijn brood natuurlijk.
A. Door niet gewoon zijn afkeuring uit te spreken, maar eerst uit te leggen hoe Badr zo ver gekomen is en waarom het allemaal zo moeilijk voor hem was.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar zag jij hem Badr goedpraten dan ?
Kun jij een voorbeeld geven ?
Hij heeft zijn afkeuring juist wel uitgesproken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
A. Door niet gewoon zijn afkeuring uit te spreken, maar eerst uit te leggen hoe Badr zo ver gekomen is en waarom het allemaal zo moeilijk voor hem was.
Dat was de manier waarop Yves hem had ontmoet zo stelde hij. (nog voor het incident dus)quote:B. Dat Badr een ander leven wilde leiden en uit zijn huidig circuit wilde.
Idemquote:[C. Dat hij hem aangespoord heeft om aan zichzelf te werken enzo.
Hij probeerde niets , hij vertelde alleen wat hem dreef om ondanks de negativiteit toch verder te kunnen gaan met Badr, schoonpraten (als je het zo negatief wil noemen) van zijn voortdurende relatie na het incident.quote:D. Over de incidenten werd amper tot niet gesproken. Hij probeerde dat allemaal te omzeilen door maar over zijn ZAKELIJKE relatie met Badr te spreken.
Daarmee heeft hij Badr geen dienst bewezen, het zegt wederom alleen iets over zijn eigen beleving.quote:E. Toen hem gevraagd was of hij ook blij was met de uitspraak, wist hij niet hoe hij moest verhullen dat hij ook een vreugdedansje heeft gedaan en (mocht hij ook daar aanwezig zijn geweest) ook heeft meegejoeld (lijkt me).
En dat is dus exact wat hij gister heeft gedaan, zijn eigen bemoeienis verklaard.quote:F. Hij neemt in ieder geval geen afstand.Hij komt mij erg onbetrouwbaar over, maar goed dat is mijn beleving.
Zo kwam het op mij niet over. I.t.t. die andere kerel (eigenaar Sensation) die dat WEL deed, hoe voorzichtig ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
[quote]Hij heeft zijn afkeuring juist wel uitgesproken.
[..]
Dat was de manier waarop Yves hem had ontmoet zo stelde hij. (nog voor het incident dus)
[..]
Idem
Het maakt mij niet uit over wie het wat zegt. Ik beweer alleen dat hij Badr probeerde schoon te praten door de zaken zoveel mogelijk te relativeren (downplayen).quote:[..]
Hij probeerde niets , hij vertelde alleen wat hem dreef om ondanks de negativiteit toch verder te kunnen gaan met Badr, schoonpraten (als je het zo negatief wil noemen) van zijn voortdurende relatie na het incident.
Dit zegt dus iets over Yves en niets over Badr.
Estelle beweerde ook dat zij Badr heeft aangespoord om terug te komen.quote:Daarmee heeft hij Badr geen dienst bewezen, het zegt wederom alleen iets over zijn eigen beleving.
[..]
En dat is dus exact wat hij gister heeft gedaan, zijn eigen bemoeienis verklaard.
Maar tevens vertelde hij dat Badr pas na aandringen van hem terug naar Nederland wilde komen!
Ongeacht of dit waar is is dat een degradatie van de eerdere situatie waarin Badr uit eigen beweging zich zou hebben gemeldt want dit zou betekenen dat de motieven om zich te melden niet zuiver ethisch waren maar van zakelijke aard.
Het zou van verregaande vrijpostigheid getuigen als meer probeerde schoon te vegen. Het is immers de rode draad in het verhaal van Badr, waar hij beter buiten kan blijven.quote:Toen er gesproken werd over 8 andere zaken heeft hij nergens geprobeerd dat terug te brengen naar de hoeveelheid die strookt met die van de verdediging.
Toen er gesproken werd over een onvermijdbare straf heeft hij ook daar niet geprobeerd om te zeggen dat er bijv ook nog vrijspraak mogelijk zou zijn.
Kortom..in mijn ogen heeft Yves met name zijn eigen straatje schoongeveegd door te stellen dat zijn bemoeienis geheel werd geinitieerd door Badr zelf plus door zichzelf als vaderfiguur vol goede ethische raad te presenteren.
Maar natuurlijk maakt het wat uit over wie het wat zegt, ik zeg dat hij zichzelf aan het schoonpraten is jij zegt dat hij Badr aan het schoonpraten is..dat lijkt mij een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Het maakt mij niet uit over wie het wat zegt. Ik beweer alleen dat hij Badr probeerde schoon te praten door de zaken zoveel mogelijk te relativeren (downplayen).
[..]
Hij heeft indirect Badr WEL geprobeerd schoon te praten door te zeggen dat Badr hem benaderd heeft met de vraag wat hij voor hem kan betekenen omdat hij (Badr) een andere weg wilde inslaan en alles eromheen, natuurlijk in combinatie met de geweldige 'sportman' die Badr is. Ook een motivatie voor zijn verdediging om nu vrij te komen omdat het "zijn werk" is, en hij veel geld zou mislopen. Het zal me niet verbazen dat het OM ook wil voorkomen dat ze straks een claim aan hun broek krijgen om hem te vergoeden voor geleden schade, mocht hij om wat voor schandalige reden ook vrijgesproken worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk maakt het wat uit over wie het wat zegt, ik zeg dat hij zichzelf aan het schoonpraten is jij zegt dat hij Badr aan het schoonpraten is..dat lijkt mij een wereld van verschil.
Verder heeft hij nergens Badr's "vermeende" daden geprobeerd te relativeren of ik zou het begrip relativeren niet goed moeten begrijpen. Vandaar ook mijn vraag, kom eens met voorbeelden..waar precies relativeert hij Badr zijn daden ?
Heeft hij iets in de geest gezegd als...
Everink heeft het zelf uitgelokt ?
of...
Hij heeft een moeilijke jeugd gehad dus daarom mogen zijn daden hem niet zwaar aangerekend worden ?
of...
De etnische strijd in Bosnie was erger ?
Ik heb ze niet voorbij zien of horen komen iig.
Hij heeft volgens mij niet gezegd dat het een geweldig sportman is maar gezegd dat hij een enorm getalenteerde sporter is of kan zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft indirect Badr WEL geprobeerd schoon te praten door te zeggen dat Badr hem benaderd heeft met de vraag wat hij voor hem kan betekenen omdat hij (Badr) een andere weg wilde inslaan en alles eromheen, natuurlijk in combinatie met de geweldige 'sportman' die Badr is.
De vraag werd hem gesteld of hij van mening was dat het door jou genoemde zwaarder zou moeten wegen dan het leed van het slachtoffer, Ik meen mij te herinneren dat hij dat ontkende. Hij zei verder wel dat er idd sprake was van inkomstenderving maar dat hij niet exact kon aangeven hoeveel dat zou zijn.quote:Ook een motivatie voor zijn verdediging om nu vrij te komen omdat het "zijn werk" is, en hij veel geld zou mislopen.
Zou best kunnen allemaal maar heeft niets te maken met het onderwerp, het onderwerp was nl of je de inbreng van Yves in het programma van Pauw en Witteman mocht scharen onder damage control.quote:Het zal me niet verbazen dat het OM ook wil voorkomen dat ze straks een claim aan hun broek krijgen om hem te vergoeden voor geleden schade, mocht hij om wat voor schandalige reden ook vrijgesproken worden.
Soms is het belangrijker wat je NIET zegt, dan wat je WEL zegt, en dat in combinatie.
Ook het excuses maken (op de valreep) van Badr neem ik met een korreltje zout. Het is puur eigenbelang. Hij heeft nog een lange weg te gaan, want zo stoer en onverschrokken kan hij echt niet meer rondlopen.
Het is nog lang niet voorbij.
Ik zie het verschil niet. Ik heb nog in dubio gestaan om dat sportman tussen '......' te zetten, omdat ik het wat dat betreft met je eens ben. Echter, het doet niets af aan de poging van Yves om Badr neer te zetten als een grote sportman. Ze kunnen hem nu moeilijk steeds 'crimineel' noemen in die context.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:15 schreef Jappie het volgende:
[quote][..]
Hij heeft volgens mij niet gezegd dat het een geweldig sportman is maar gezegd dat hij een enorm getalenteerde sporter is of kan zijn.
Op zich maakt dat niet zo gek veel uit aangezien het beide niets zegt over zijn "vermeende" geweldsdelicten.
De reden waarom ik desondanks toch het onderscheid wil maken is omdat ik persoonlijk vind dat je pas een geweldig sportman bent als je je binnen je sport aan de regels houd.
Ik meende gisteren bij Yves datzelfde onderscheid te kunnen horen maar nogmaals..daar kan ik me dus in vergissen al doet het er verder qua argumentatie niet toe.
Het zou er nog bij moeten komen dat hij vond dat het belang van Badr zwaarder telde.quote:[..]
De vraag werd hem gesteld of hij van mening was dat het door jou genoemde zwaarder zou moeten wegen dan het leed van het slachtoffer, Ik meen mij te herinneren dat hij dat ontkende. Hij zei verder wel dat er idd sprake was van inkomstenderving maar dat hij niet exact kon aangeven hoeveel dat zou zijn.
Je kunt zaken niet altijd helemaal los zien. De mensen die daar gaan zitten oreren houden weldegelijk rekening met alles, vooral als je zakenlijk aan elkaar verbonden bent. Ik meende gelezen te hebben dat hij ook zaken doet voor Estelle, maar ben daar niet helemaal zeker van.quote:Zou best kunnen allemaal maar heeft niets te maken met het onderwerp, het onderwerp was nl of je de inbreng van Yves in het programma van Pauw en Witteman mocht scharen onder damage control.
Ik zeg dat het interview met Yves gisteren bij Pauw en Witteman damage control voor Yves zelf is geweest maar geenzins voor Badr en dat de argumenten of punten die jij tot nu toe naar voren hebt gebracht mijn vertrouwen in dat inzicht niet hebben doen afnemen.
Wat overblijft is een Yves die zegt dat de zakelijke belangen nooit boven de belangen van het slachtoffer mogen komen te staan. Of hij het meent kan ik niet beoordelen maar dat is wel wat hij zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Het zou er nog bij moeten komen dat hij vond dat het belang van Badr zwaarder telde.![]()
Dus wat overblijft is geld.
Het is gebleken niet onoverkomelijk plus er is geen poging gedaan begrip te kweken voor zijn vermeende daden. Wat Yves heeft gedaan is zijn zakelijke belangen verdedigen door zichzelf te presenteren als een rots in de branding voor Badr die een beroep op hem heeft gedaan.quote:Je kunt zaken niet altijd helemaal los zien. De mensen die daar gaan zitten oreren houden weldegelijk rekening met alles, vooral als je zakenlijk aan elkaar verbonden bent. Ik meende gelezen te hebben dat hij ook zaken doet voor Estelle, maar ben daar niet helemaal zeker van.
Ja, hij heeft zijn straatje schoon proberen te vegen, zoals velen die met Badr van doen hebben, en daarbij is het onoverkomelijk om te pogen Badr schoon te praten, of eigenlijk meer begrip te kweken voor zijn daden, omdat het eigenlijk een lieve jongen is met een probleem, maar wel heel goed kan kickboksen. Het gaat hand in hand.
Nah..de rolverdeling van de interviewer en de geinterviewde bestaat hieruit dat de een vraagt wat hij wil vragen en de ander vertelt wat hij wil vertellen. Soms komen die belangen samen maar zeker in de huidige maatschappij is de interviewer vaak meer in zijn eigen antwoorden geinteresseerd dan in de antwoorden van de geinterviewde. Yves is wat dat betreft iets te veel door de wol geverfd om zich ook maar iets aan te trekken van de belangen van de interviewer; als ik mij niet vergis is zijn bedrijf juist gespecialiseerd in alles wat met media te maken heeft dus die heeft de airtime volledig benut om datgene te vertellen wat hij wilde vertellen.quote:P&W moesten hem ook steeds bij de les houden met de vraag wat hij van de situatie zelf vond
Was Everink geen zakenman ?quote:Gajes is het. Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Yves is natuurlijk niet bijster slim. Als hij zich een beetje ingelezen had voor hij zijn naam aan die van Badr verbond, had hij zichzelf een boel ellende kunnen besparen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Nou ja eng..ik denk dat ik liever ruzie heb met Mr Miljonair dan met Badr. Yves is vooral zijn straatje aan het schoonvegen denk ik..
We blijven elkaar herhalen en dat heeft weinig zin.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat overblijft is een Yves die zegt dat de zakelijke belangen nooit boven de belangen van het slachtoffer mogen komen te staan. Of hij het meent kan ik niet beoordelen maar dat is wel wat hij zegt.
[..]
Het is gebleken niet onoverkomelijk plus er is geen poging gedaan begrip te kweken voor zijn vermeende daden. Wat Yves heeft gedaan is zijn zakelijke belangen verdedigen door zichzelf te presenteren als een rots in de branding voor Badr die een beroep op hem heeft gedaan.
Door dik en dun; in goede en slechte tijden...etcetera etcetera. Daarmee neemt hij afstand van de geweldsdelicten zonder afstand te hoeven doen van Badr.
[..]
Nah..de rolverdeling van de interviewer en de geinterviewde bestaat hieruit dat de een vraagt wat hij wil vragen en de ander vertelt wat hij wil vertellen. Soms komen die belangen samen maar zeker in de huidige maatschappij is de interviewer vaak meer in zijn eigen antwoorden geinteresseerd dan in de antwoorden van de geinterviewde. Yves is wat dat betreft iets te veel door de wol geverfd om zich ook maar iets aan te trekken van de belangen van de interviewer; als ik mij niet vergis is zijn bedrijf juist gespecialiseerd in alles wat met media te maken heeft dus die heeft de airtime volledig benut om datgene te vertellen wat hij wilde vertellen.
[..]
Was Everink geen zakenman ?
Moeder is zo mogelijk nog een ergere tokkie dan dochter.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef WRH het volgende:
Wat CC. zegt : klasse is niet te koop!quote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moeder is zo mogelijk nog een ergere tokkie dan dochter.
Was Yves ook al niet op een of andere manier aan Estelle gekoppeld, en dat hij via Estelle dus begin dit jaar met Badr in zee ging?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Yves is natuurlijk niet bijster slim. Als hij zich een beetje ingelezen had voor hij zijn naam aan die van Badr verbond, had hij zichzelf een boel ellende kunnen besparen.
Het lijkt me niet iemand die gelinkt wil zijn aan Badr.
Estelle heeft natuurlijk ook worst of both worlds als achtergrond: een oostblok moeder en een Amsterdamse volksbuurt vader....quote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moeder is zo mogelijk nog een ergere tokkie dan dochter.
En nu loopt ze Henny af te zeiken in interviews, ook zo chique. Estelle heeft het niet van een vreemde. Vind het ook zo merkwaardig (als het klopt wat Ruud zegt) dat Stellie gewoon doodleuk met Drankje aan de witte keukentafel haar amoreuze escapades bespreekt en dan een beetje lachen. En niet te vergeten het verschaffen van een vals alibi. Kom op zeg, dat is toch niet gezond als je een volwassen dochter hebt die zelf ook moeder is...quote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Estelle heeft natuurlijk ook worst of both worlds als achtergrond: een oostblok moeder en een Amsterdamse volksbuurt vader....
Dat die vader de mazzel had van een werelberoemde broer en daardoor leuk kon verdienen maakt natuurlijk niet dat er gelijk ook klasse meegekomen is bij de ontwikkeling, die moeder heeft destijds waarschijnlijk gedacht dat ze wel goed zat met een Cruijff
Behoorlijk berekenend, die dames.
Ze is zelf nog een kind.quote:Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef MightyMightyM het volgende:
Kom op zeg, dat is toch niet gezond als je een volwassen dochter hebt die zelf ook moeder is...
Zijn daar foto's van?quote:Op zondag 11 november 2012 23:14 schreef schizovreemd het volgende:
Ik kom net terug van een free badr party![]()
We kregen allemaal een goodybag mee in de vorm van een boksbal met daarop een foto van de zwaar gehavende Everink (met daarop de tekst: break-a-leg) die ook stond op het dartbord en messenblok dat erin zat alsmede een pak dikke lange vingers.
Zouzou werd op een troon rondgedragen.
http://stevenbrownsblog.w(...)n-de-badr-hari-zaak/quote:Op zondag 11 november 2012 23:14 schreef schizovreemd het volgende:
Ik kom net terug van een free badr party![]()
We kregen allemaal een goodybag mee in de vorm van een boksbal met daarop een foto van de zwaar gehavende Everink (met daarop de tekst: break-a-leg) die ook stond op het dartbord en messenblok dat erin zat alsmede een pak dikke lange vingers.
Zouzou werd op een troon rondgedragen.
Steve Brown heeft nog nooit iets geschreven wat klopt.... en dat verwacht ik in deze zaak ook niet.quote:Op maandag 12 november 2012 10:44 schreef zouzou het volgende:
[..]
http://stevenbrownsblog.w(...)n-de-badr-hari-zaak/
Ik ben mee eens ook als deze Steves een beetje vulgaire is,
wat deze man schrijf klopt ook,
mhr Schizo....ik heb toch vaak gelijk in, hahaha... dus teleurgesteld ben ik niet....
Mijn hemel, wat is de Nederlandse taal toch lastig voor "journalisten" als Evert en Steve.quote:Op maandag 12 november 2012 10:46 schreef Copycat het volgende:
Afgelopen maanden is er een pulp-media hetze gevoerd, die zijn weergave niet kent
Een hetze die zijn weergave niet kent!!!!!
Ja, dat.... en dat gaat ook alleen maar goed zolang ze in hetzelfde kliekje zitten, over een half jaar kan het zomaar anders zijn.quote:
Steve was sowieso al met wat anders bezig toen hij het schreef:quote:Op maandag 12 november 2012 11:33 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat is de Nederlandse taal toch lastig voor "journalisten" als Evert en Steve.
quote:dan in dag uit
Bedoel jij een half jaar voor de rechtbank...mischien heb ik het niet goed begrijpen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat.... en dat gaat ook alleen maar goed zolang ze in hetzelfde kliekje zitten, over een half jaar kan het zomaar anders zijn.
wat wat wat??quote:Op maandag 12 november 2012 12:14 schreef zouzou het volgende:
[..]
Bedoel jij een half jaar voor de rechtbank...mischien heb ik het niet goed begrijpen.
De rechtbank is toch in januari,wat zal kan gebeuren? ik denk niet zoveel....
Omdat de rechter heeft de bewijzen in de handen en Badr was toch vrijdag vrij...In 2013...
zal ook niet meer bewijzen komen...hoe... ..Badr zal toch vrij zijn
Ze hebben geprobeerd,en geprobeerd... om bewijzen te kregen..tot de laatste weken plotselijk komen de theedoek en de verkeerd schoenen bij.....En niemand die heeft iets gezien behalve de slachtoffer zelfs en de belachelijk Turk :Ferhat....En dat zijn de bewijzen?
Dat hij voorlopig is vrijgelaten, wilt nog niet zeggen dat er helemaal geen bewijzen zijn. Volgens mij is het vooral omdat er geen bewijzen zijn voor poging tot doodslag.quote:Op maandag 12 november 2012 12:14 schreef zouzou het volgende:
[..]
Bedoel jij een half jaar voor de rechtbank...mischien heb ik het niet goed begrijpen.
Omdat de rechter heeft de bewijzen in de handen en Badr was toch vrijdag vrij...In 2013...
Ze hebben geprobeerd,en geprobeerd... om bewijzen te kregen..tot de laatste weken plotselijk komen de theedoek en de verkeerd schoenen bij.....En niemand die heeft iets gezien behalve de slachtoffer zelfs en de belachelijk Turk :Ferhat....En dat zijn de bewijzen?
De rechtbank vond dat er geen overtuigend bewijs was voor een poging tot doodslag, wel voor zware mishandeling.quote:Op maandag 12 november 2012 12:14 schreef zouzou het volgende:
[..]
ja dat dus ook. Dan legt de rechtbank niet op als je totaal onschuldig bent..quote:Op maandag 12 november 2012 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
De rechtbank vond dat er geen overtuigend bewijs was voor een poging tot doodslag, wel voor zware mishandeling.
Ik heb geen flauw idee hoe de uitspraak van de rechtbank door Google Translate vertaald is, maar het betekent iig niet dat de rechter denkt dat hij een onschuldige padvinder is die toevallig op de verkeerde plek op het verkeerde moment is.
Wat je verder met je koeterwaals bedoelt is me ook niet duidelijk, maar vooralsnog is hij tot de rechtzaak op vrije voeten met een hele waslijst aan beperkende maatregelen.... even een kopje thee doen in de kroeg is er zelfs niet bij.
Bron: http://www.zijonline.nl/2(...)hari-voorlopig-vrij/quote:De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag. Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn.
Genoeg dus om hem wel restricties op te leggen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef zouzou het volgende:
Ok, ik probeer nog...met mijn shlechte Nederlands..
Ze hebben nu niet veel bewijzen...ook straks in 2013 zal ook niet....
Genoeg om zware mishandeling wel als bewezen te zien, maar dat vond de rechtbank niet zwaar genoeg om het voorarrest nogmaals te verlengen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef zouzou het volgende:
Ok, ik probeer nog...met mijn shlechte Nederlands..
Ze hebben nu niet veel bewijzen...ook straks in 2013 zal ook niet....
En ook niet dat hij onschuldig is..quote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Genoeg om zware mishandeling wel als bewezen te zien, maar dat vond de rechtbank niet zwaar genoeg om het voorarrest nogmaals te verlengen.
Dat hij nu, met een hoop beperkende maatregelen, in vrijheid de rechtzaak mag afwachten wil niet zeggen dat hij dan geen straf meer krijgt.
Het gaat hier over Steve Brown.. of hij over een half jaar nog in dat clubje zit...quote:Op maandag 12 november 2012 12:14 schreef zouzou het volgende:
[..]
dat weten wij wel, maar sommige hier daarentegen...quote:Op maandag 12 november 2012 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, want de rechtbank acht zware mishandeling wel bewezen.
Daarom ben ik ook speciaal even naar die baggersite gegaan om een bronnetje van eigen kaliber te kunnen geven, waarin precies hetzelfde staat.quote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat weten wij wel, maar sommige hier daarentegen...
Erg nobel van jequote:Op maandag 12 november 2012 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook speciaal even naar die baggersite gegaan om een bronnetje van eigen kaliber te kunnen geven, waarin precies hetzelfde staat.
Zo ben ik dan ook wel weer
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Overigens betekent deze uitspraak van de rechtbank geen voorschot op het vonnis. Het is nadrukkelijk geen eindoordeel.
quote:Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef zouzou het volgende:
http://m.ad.nl/article/po(...)-Onbegrijpelijk.html
deze Peter Tak is ook een hoog magistral, hij zegt heel anders.
wat is daar anders aan?quote:Hoogleraar strafrecht Peter Tak vraagt zich sterk af of Hari nogmaals de bak indraait. 'Dit wijst er op dat er te weinig bewijs is voor de poging tot doodslag. Hij zal wel een straf krijgen,' stelt Tak. 'Maar waarschijnlijk grotendeels voorwaardelijk of niet langer dan de periode die hij in voorarrest zat. Anders hadden ze hem wel langer vastgehouden.'
Peter Tak zegt niet dat hij onschuldig is, hij verwacht alleen dat het gevangenisdeel van de straf die opgelegd wordt effectief niet langer zal zijn dan de tijd die hij in voorarrest heeft gezeten.quote:Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef zouzou het volgende:
http://m.ad.nl/article/po(...)-Onbegrijpelijk.html
deze Peter Tak is ook een hoog magistral, hij zegt heel anders.
Dat lees ik niet, ik lees dat hij wel een straf gaat krijgen..quote:Op maandag 12 november 2012 13:09 schreef zouzou het volgende:
[..]
dat lees jij toch dat Badr straks zal geen straf kregen
Hou toch op mens met het verdraaien van feiten. Je snapt er echt geen flikker van.quote:Op maandag 12 november 2012 13:11 schreef zouzou het volgende:
Ik kan het niet meer vinden maar hij zegt ook dat Badr zal niet meer straf kregen, ik zal het zoeken.
Dat gaat m weer niet worden in google translate hè.... je mag straks gaan uitleggen waarom je haar een homo genoemd hebtquote:Op maandag 12 november 2012 13:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hou toch op mens met het verdraaien van feiten. Je snapt er echt geen flikker van.
quote:Op maandag 12 november 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat m weer niet worden in google translate hè.... je mag straks gaan uitleggen waarom je haar een homo genoemd hebt
Ik heb geen flauw idee wat ze wel en niet doorheeft, maar het feit is dat er een hele reeks van aanklachten is, en dat dit (vooralsnog) de zwaarste lijkt te zijn, en het zou me niet eens verbazen als de rechter de voorlopige hechtenis niet alleen heeft opgheven omdat de rechtbank het vergrijp minder schokkend vindt, maar ook omdat ze verwachten dat hij in afwachting van de rechtzaak niet weer zo stom zal zijn iets uit te halen.... het staat immers toch de volgende dag op de voorpagina.quote:Op maandag 12 november 2012 13:17 schreef WRH het volgende:
heeft zouzou wel door het dus om hetzelfde vergrijp gaat?
dat poging tot doodslag (van Everink) niet bewezen kon worden maar dat mishandeling (van Everink) wel bewezen kon worden?
oftewel, met al dat geroep over bewijzen van haar; de mishandeling is dan dus een feit en daar volgt een straf op.
dat in NL de straffen totaal niet in verhouding staan tot de overtredingen en misdaden is een heel ander verhaal en dat vinden heel veel mensen bijzonder jammer, niet alleen in deze zaak maar in meerdere zaken.
maar het gebrek aan lage straffen binnen het NL strafsysteem staat echt niet gelijk aan 'onschuldig'.
Zeker als je zo' n stel bent dat ervoor leeft om gezien te worden in decadente tenten als de Harbour Club.quote:Op maandag 12 november 2012 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ze wel en niet doorheeft, maar het feit is dat er een hele reeks van aanklachten is, en dat dit (vooralsnog) de zwaarste lijkt te zijn, en het zou me niet eens verbazen als de rechter de voorlopige hechtenis niet alleen heeft opgheven omdat de rechtbank het vergrijp minder schokkend vindt, maar ook omdat ze verwachten dat hij in afwachting van de rechtzaak niet weer zo stom zal zijn iets uit te halen.... het staat immers toch de volgende dag op de voorpagina.
Overigens vind ik de beperkende maatregelen behoorlijk ver gaan, geen horeca mogen bezoeken is een vrij brede beperking.
met een vrouw die hoogstwaarschijnlijk niet kan koken wordt al heel erg moeilijk ja.quote:Op maandag 12 november 2012 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens vind ik de beperkende maatregelen behoorlijk ver gaan, geen horeca mogen bezoeken is een vrij brede beperking.
Vergeefse moeite... Sommige mensen horen alleen zichzelf.quote:Op maandag 12 november 2012 13:11 schreef Leandra het volgende:
Echt hè.... waarom neem ik de moeite nog![]()
![]()
![]()
Ik heb daar ook niets van meegekregen, het lijkt zich vooralsnog vooral op de zaak Everink te concentreren.quote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Zeker als je zo' n stel bent dat ervoor leeft om gezien te worden in decadente tenten als de Harbour Club.
Trouwens, ik meen me te herinneren dat alle zaken werden samengevoegd? Iemand enig idee hoe die samenvoeging er in praktijk uitziet? Want heb daar in de berichtgeving van vrijdag niks over vernomen.
Gelukkig zijn er in Amsterdam een hoop restaurants die bezorgen, als ze in Schubbekutteveen woonden hadden ze echt een probleem.quote:Op maandag 12 november 2012 13:28 schreef WRH het volgende:
[..]
met een vrouw die hoogstwaarschijnlijk niet kan koken wordt al heel erg moeilijk ja.
ben ook benieuwd wat ze de komende perioden gaan doen; gaan ze voor het charme offensief, NL laten zien dat ze nog steeds door dik en dun en door alles wat hun zomaar overkomt (right) heel verliefd blijven en zich vooral veel samen laten fotograferen of gaan ze juist voor low profile (moet iemand blondje wel uitleggen wat dat precies is) en niet zichtbaar meer in beeld komen.
of gaan ze juist op de zielige tour, een duo interviewtje in de bladen waarin Badr zijn slachtofferrol flink kan toelichten en hoe het hem toch énórm spijt dat zijn corrigerende pedagogisch verantwoorde tik zo verkeerd door Everink geinterpreteerd is.
heb ik nu alle opties tm kerst?
oh my god, Jomanda is in the house.quote:
Dat mensen pas maanden of zelfs jaren later aangifte durven te doen wil niet zeggen dat het niet waar is.quote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef zouzou het volgende:
de andere klachten?? de klachten ...was toen de policie direct bij bij?
mensen komen met angiften naar zoveel maanden...Iedereen kan het zegen,
maar dat is geen concrete bewijs,
de rechter heeft zeker gelachen daarom ook geen reactie. voor...
En ik begrijp alles, meer dan veel mensen hier!
Nee, je begrijpt er geen lor van.quote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef zouzou het volgende:
de andere klachten?? de klachten ...was toen de policie direct bij bij?
mensen komen met angiften naar zoveel maanden...Iedereen kan het zegen,
maar dat is geen concrete bewijs,
de rechter heeft zeker gelachen daarom ook geen reactie. voor...
En ik begrijp alles, meer dan veel mensen hier!
hij kan stellemans niet eens mee it eten nemen bij de macquote:Op maandag 12 november 2012 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ze wel en niet doorheeft, maar het feit is dat er een hele reeks van aanklachten is, en dat dit (vooralsnog) de zwaarste lijkt te zijn, en het zou me niet eens verbazen als de rechter de voorlopige hechtenis niet alleen heeft opgheven omdat de rechtbank het vergrijp minder schokkend vindt, maar ook omdat ze verwachten dat hij in afwachting van de rechtzaak niet weer zo stom zal zijn iets uit te halen.... het staat immers toch de volgende dag op de voorpagina.
McDriven mag dan weer welquote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij kan stellemans niet eens mee it eten nemen bij de mac![]()
Een kopstoot geven is in jouw ogen normaal, kan gebeuren want nachtclub?quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie een keer serieuse zonder mensen te vernederen, wij zitten hier toch te suggeren ,
laten mij een keer in mijn waard, wij discuteren of ken jullie dat nooit, altijd komen met zijn zoveel, belachelijk!
waarom niet een per een, is toch klasse of niet??
Een kops..heeft badr gegeven, dingen gebeuren in nachtbars overaal dat bewijs niet dat hij crimineel is,bij de anderen ws niet, dus...is dat een bewijs..
Zouzou, kun je deze tekst voor mij in het jouw eigen taal plaatsen?quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie een keer serieuse zonder mensen te vernederen, wij zitten hier toch te suggeren ,
laten mij een keer in mijn waard, wij discuteren of ken jullie dat nooit, altijd komen met zijn zoveel, belachelijk!
Een kops..heeft badr gegeven, dingen gebeuren in nachtbars overaal dat bewijs niet dat hij crimineel is,bij de anderen ws niet, dus...is dat een bewijs..
??quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef zouzou het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef zouzou het volgende:
erger, meer het type 'ze lokte het ook zelf uit' vermoed ik. (kijk nu wat je mij hebt laten doen?!)quote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Jij praat mishandeling gewoon goed.
Zeker het type die als door haar man in elkaar geslagen wordt dan zegt: hij bedoelde het niet zo hoor
Iemand een kopstoot geven is niet normaal en als je aangifte doet wordt het gewoon behandeld als crimineel gedrag.quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef zouzou het volgende:
Past perfect in het rijtje Sunny198756498748977845 en Mooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiii, die vonden het ook heel normaal dat je van je man af en toe een corrigerende tik krijgt, tenminste wel als Huub je man is.quote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Jij praat mishandeling gewoon goed.
Zeker het type die als door haar man in elkaar geslagen wordt dan zegt: hij bedoelde het niet zo hoor
Alsof je daar geen medewerker over de desk kan trekken als je hamburger koud is of als ze iets te dichtbij komen om je bestelling op te nemen..quote:
Een kopstoot geven; er zijn uitgaansavonden dat ik het niet doe, zeg maar..quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef zouzou het volgende:
Die lafbekken op Sensation hadden helaas niet zo classy om 1 op 1 te vechten..quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef zouzou het volgende:
Hoe werkt dat een voor een-principe eigenlijk op een forum? Nummertje trekken?quote:Op maandag 12 november 2012 14:02 schreef MightyMightyM het volgende:
Die lafbekken op Sensation waren helaas niet zo classy door 1 op 1 te vechten..
Ik geef de beurt nu aan jou.quote:Op maandag 12 november 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe werkt dat een voor een-principe eigenlijk op een forum? Nummertje trekken?
quote:Op maandag 12 november 2012 16:35 schreef WRH het volgende:
een op een, op een forum.... whatever.
misschien moet je eens uitleggen wat het is dat je zo enorm leuk aan Badr vindt, want ik heb het nog niet kunnen ontdekken. enlighten me.
Dat is snel !quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef static het volgende:
Zojuist op AT5: hij is gespot in een restaurant in de Utrechtsestraat, justitie is not amused. Hij kan weer vast komen te zitten.
Wat een arrogantie.quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef static het volgende:
Zojuist op AT5: hij is gespot in een restaurant in de Utrechtsestraat, justitie is not amused. Hij kan weer vast komen te zitten.
Hij heeft gewoon schijt, dat blijkt wel.quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef static het volgende:
Hij dacht waarschijnlijk reclasseringquote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef Leandra het volgende:
Misschien wist hij niet dat de re van horeca voor restaurant staat
Ik verdenk haar er ook van dat ze gewoon een tante/kennis is oid. Frans is immers ook een taal die in Marokko wordt gesproken...quote:Op maandag 12 november 2012 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Kent die zouzou Badr Hari in het echt? Daar ben ik benieuwd naar of ze hem wel kent
Ik denk dat Badr het niet zo op prijs stelt dat zijn familie zich zo te kijk zet op een forum.quote:Op maandag 12 november 2012 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er ook van dat ze gewoon een tante/kennis is oid. Frans is immers ook een taal die in Marokko wordt gesproken...
Het gaat er niet om wat justitie denkt, maar wat de rechters vinden, justitie wilde zijn voorlopige hechtenis ook niet schorsen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef static het volgende:
Hehe die gast lijkt wel een dwerg naast Badrquote:
Wat boeit het. Het is hem verboden.quote:Op maandag 12 november 2012 17:13 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat justitie denkt, maar wat de rechters vinden, justitie wilde zijn voorlopige hechtenis ook niet schorsen.
Hij heeft een horecaverbod, en ja, daar valt ook een restaurant onder.quote:Komt nog bij of je restaurants wel helemaal onder het uitgaansleven kan scharen,
die danny is sowieso een dwerg, volgens mij ben ik met mn 1.62m gratie nog langerquote:Op maandag 12 november 2012 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe die gast lijkt wel een dwerg naast Badr
Hij daagt gewoon uit. Tijd om hem op te pakken.quote:Op maandag 12 november 2012 17:14 schreef static het volgende:
[..]
Wat boeit het. Het is hem verboden.
[..]
Hij heeft een horecaverbod, en ja, daar valt ook een restaurant onder.
Nou dan zit hij binnen no-time weer vast.... we gaan het zien.quote:Op maandag 12 november 2012 17:14 schreef static het volgende:
[..]
Wat boeit het. Het is hem verboden.
[..]
Hij heeft een horecaverbod, en ja, daar valt ook een restaurant onder.
Precies.quote:Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij daagt gewoon uit. Tijd om hem op te pakken.
hij mag niet eens hotelletje pakken met stellie!quote:Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef Copycat het volgende:
Horeca is horeca. Anders had de rechter 'm wel een ca- en clubverbod opgelegd ...
Tsja, de 're' uit horeca zegt genoeg lijkt me.quote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef mootie het volgende:
Wat een dom volk.....
En dan later zeggen: Ja..... we wisten niet dat restaurants ook onder de restrictie vielen.
![]()
Met een dergelijke restrictie zou ik nog geen frietje bij de cafetaria op de hoek durven halen.
Ze lijken me beiden wel dom genoeg om te denken dat Horeca gewoon een woord is.quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef static het volgende:
[..]
Tsja, de 're' uit horeca zegt genoeg lijkt me.
Hoe moet dan dan in het buitenland als hij daar moet zijn voor zijn werk?quote:Op maandag 12 november 2012 17:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij mag niet eens hotelletje pakken met stellie!
Het lijkt me al te zot voor woorden dat hij naar het buitenland mag.quote:Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hoe moet dan dan in het buitenland als hij daar moet zijn voor zijn werk?
Dat is een van de redenen voor zijn schorsing, maar als hij niet in hotels en restaurants mag verblijven word dat wel wat lastig.
Heb je een link voor die specificatie?quote:
horecaquote:Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Heb je een link voor die specificatie?
quote:Op maandag 12 november 2012 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
horeca
bedrijfstak van hotels, restaurants, cafés, etc.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/horeca
De rechter kan wel bepalen of hij het land uit mag, maar als hij het land uitmag kan de rechter niet bepalen dat hij in een ander land geen horecagelegenheid mag bezoeken.quote:Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Heb je een link voor die specificatie?
Dus daar mag het wel, ze zijn kennelijk niet bang dat er daar een incident ontstaat en dat Badr alleen een probleem heeft met Nederlandse horecaquote:Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
De rechter kan wel bepalen of hij het land uit mag, maar als hij het land uitmag kan de rechter niet bepalen dat hij in een ander land geen horecagelegenheid mag bezoeken.
Eén van de redenen dat hij vrij is gekomen is inkomstenderving, vooral in het buitenland. Als het horeca-verbod daar ook staat is dat simpel te omzeilen door een short term apartment te huren.quote:Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dus daar mag het wel, ze zijn kennelijk niet bang dat er daar een incident ontstaat en dat Badr alleen een probleem heeft met Nederlandse horeca
Het blijft wat vreemd op mij overkomen.
Zegt zij met Franse usernaamquote:Op maandag 12 november 2012 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er ook van dat ze gewoon een tante/kennis is oid. Frans is immers ook een taal die in Marokko wordt gesproken...
Ze snappen vast wel dat hij op zijn tijd tijdens een werkbezoek een horecagelegenheid moet bezoeken omdat het anders vrij lastig wordt om zijn werk te doen, kennelijk zijn ze niet bang dat er in dat soort gelegenheden incidenten ontstaan anders hadden ze hem niet vrij gelaten.quote:Op maandag 12 november 2012 17:34 schreef Copycat het volgende:
Wat snap je niet aan het feit dat een Nederlandse rechter zo'n buitenlandse restrictie niet op kan leggen?
Nou dan hou ik er maar over op.quote:Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef static het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat hij vrij is gekomen is inkomstenderving, vooral in het buitenland. Als het horeca-verbod daar ook staat is dat simpel te omzeilen door een short term apartment te huren.
quote:'De zaaksofficier gaat nu kijken of dit een overtreding van de schorsende voorwaarden is en of dit voldoende is om maatregelen te nemen.'
Omg zou toch niet. Moet bijna wel dat ze hem kent #lolquote:Op maandag 12 november 2012 17:11 schreef alors het volgende:
Of het was naar-huis-gaan-tijd... dan zien ze morgen wel verderquote:Op maandag 12 november 2012 17:48 schreef schizovreemd het volgende:
Kennelijk zijn ze er zelf ook nog niet helemaal uit
[..]
ze zullen t er vast op gooien dat badr er logeert...stellemans is wel goed maar niet gek, badr zal zich natuurlijk nooit op dat adres inschrijven...als ik ruud was zou ik gek worden bij de gedachte dat mn ex onderdak biedt aan een verdachte van geweldsdelicten in het huis dat ik betaal en waar mn kinderen wonenquote:Op maandag 12 november 2012 17:41 schreef barca1971 het volgende:
Een beetje meer nederigheid had ze nu wel gesierd, het is maar tijdelijk, het vonnis moet nog komen. Dus je moet je bescheiden opstellen, je bent vrij bij de gratie van de rechter, doe niet net of je al definitief op vrije voeten bent. Ze hebben nu wel de kans om hun verhalen kloppend te maken voor als Estelle verhoord moet worden. En waarom gaat Badr niet naar zijn eigen huis? Komt op deze manier de partneralimentatie niet in gevaar? ze mag immers niet samenwonen want dan vervalt die.
Als ik Ruud was zou ik dat maar in de gaten houden. En wat als er een gek kwaad wil doen omdat Badr vrij is en naar die woning gaat? Ruuds kinderen wonen daar ook..Plus wat voor signaal geef je af aan je kinderen als je een crimineel zo liefdevol weer binnhaalt? onbegrijpelijk allemaal.. nu weer gewoon de horeca opzoekenm kan Stellemans geen bammetje voor hem smeren?
Ruud valt me een tikje tegen. Ik had mn kinderen allang weggehaald.quote:Op maandag 12 november 2012 17:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze zullen t eet vast op gooien dat badr er logeert...stellemans is wel goed maar niet gek, badr zal zich natuurlijk nooit op dat adres inschrijven...als ik ruud was zou ik gek worden bij de gedachte dat mn ex onderdak biedt aan een verdachte van geweldsdelicten in het huis dat ik betaal en waar mn kinderen wonen
Ruud zal vast wel willen, maar je krijgt je kinderen niet zomaar bij hun moeder weg voorgoed hoor...quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ruud valt me een tikje tegen. Ik had mn kinderen allang weggehaald.
dat zal hij misschien wel willen, maar bij de voorlopige voorzieningen is bepaald dat de kinderen bij de moeder blijven, daar kan hij dus niet omheenquote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou het NIET een overtreding zijn?quote:Op maandag 12 november 2012 17:48 schreef schizovreemd het volgende:
Kennelijk zijn ze er zelf ook nog niet helemaal uit
[..]
Het OM was verbijsterd over het onbegrijpelijke en teleurstellende vonnis, ik denk dat ze daar best een uurtje overwerk voor over gehad zouden hebbenquote:Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of het was naar-huis-gaan-tijd... dan zien ze morgen wel verder![]()
Ik ben misschien niet de juiste persoon om dat aan te vragenquote:Op maandag 12 november 2012 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou het NIET een overtreding zijn?
Ik snap het echt niet. Hij mocht niet in horeca gelegenheden komen. 're' = restaurant.
Daar was ie toch. Duidelijk, lijkt me? Dat ze er uberhaupt nog over moeten nadenken.
ik denk dat bedoelt wordt dat ze gaan onderzoeken of hij daar daadwerkelijk is geweest, dat kan door middel van bewakingscamera'squote:Op maandag 12 november 2012 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Hij mocht niet in horeca gelegenheden komen. 're' = restaurant.
Daar was ie toch. Duidelijk, lijkt me? Dat ze er uberhaupt nog over moeten nadenken.
Daar ga ik de volgende keer ook om vragen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
Waarom the fuck moeten ze 'onderzoeken' of er maatregelen moeten komen nu hij zijn beperking nu al overtreden heeft? Als ik niet door rood mag rijden en ik doe het toch, komt er toch ook geen onderzoek of ik daarvoor een boete krijg?![]()
Estelle kwam er mee weg dat ze (nog steeds) niet hoefde te getuigen, Badr denkt 'dikke vinger met je beperkingen'... is ie al vergeten dat ie een paar dagen geleden zat te pruillippen tegen de rechter dat ze hem daar nooiiiiiiiiiiiiit maar dan ook noooiiiiiit meer zouden zien?
Ja, hij had al opgepakt moeten zijn. Dat dit zo lang duurt is onbegrijpelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan hij niet zomaar doen helaas.quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar kom op zegquote:Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef JaneDoe het volgende:
jongens, iedereen kan nu wel zeggen dat ze em in de plaatselijke snackbar hebben gezien, moet je dan wel hard kunnen maken voordat je kunt zeggen dat hij een overtreding heeft begaan van de voorwaarden
Eens kijken hoe Evert deze faux pas gaat goedpraten straks bij Shownieuws. Die zit vast peentjes te zweten nu .quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg
1 Telefoontje naar het betreffende etablissement en het is duidelijk. Ontkennen zal ie niet, als het personeel zegt dat ie er was, want dan zeggen ze gewoon dat het op de bewakingscamera staat en dat er tig getuigen waren. Zo, onderzoek afgerond. Vijf minuten werk.
Eigenlijk is dat belachelijk. Je weet dat je kinderen in huis zitten met een tikkend tijdbommetje, maar je mag niks doen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat kan hij niet zomaar doen helaas.
Maar wie zegt dat de kinderen nu niet bij Ruud zitten dan?quote:Op maandag 12 november 2012 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat belachelijk. Je weet dat je kinderen in huis zitten met een tikkend tijdbommetje, maar je mag niks doen.
Gogogo dwaze vaders!
Evert doet niet aan peentjes zweten. Anders zat ie vrijdag niet met uitgestreken muil alweer te kwelen over deze zaak terwijl zijn e-mail scenariootje op straat was komen te liggen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens kijken hoe Evert deze faux pas gaat goedpraten straks bij Shownieuws. Die zit vast peentjes te zweten nu .
Hmm de kinderen waren wel ingezet om het huis leuk te versieren voor papa Badr. Maar ik zie Estelle er wel voor aan om 'even wat ruimte nodig te hebben'.quote:Op maandag 12 november 2012 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat de kinderen nu niet bij Ruud zitten dan?
Voor hetzelfde geld heeft ie Stellepel en Badr 'wat rust gegund' en onder die noemer de kinderen bij hem thuis.
ging t maar via zo'n telefoontje, beelden zullen opgehaald en bekeken worden, als hij er idd op staat komt er een bevel tot aanhouding...iets meer dan 5 minuten werk dusquote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg
1 Telefoontje naar het betreffende etablissement en het is duidelijk. Ontkennen zal ie niet, als het personeel zegt dat ie er was, want dan zeggen ze gewoon dat het op de bewakingscamera staat en dat er tig getuigen waren. Zo, onderzoek afgerond. Vijf minuten werk.
http://www.at5.nl/artikel(...)jke-overtreding-hariquote:OM: 'Onderzoek naar overtreding Hari'
Badr Hari zou maandagmiddag zijn gezien in een restaurant in de Utrechtsestraat in het centrum van de stad.
Dit melden verschillende getuigen aan AT5. Hari zou met zijn partner Estelle Cruijff in een restaurant aanwezig zijn geweest.
Dat Hari zich vertoont in een restaurant is opvallend. De vechtsporter werd namelijk onlangs vrijgelaten uit voorarrest, onder meer onder voorwaarde dat Hari zijn gezicht voorlopig niet in horecagelegenheden zou laten zien.
Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) laat weten op de hoogte te zijn van de melding. 'De uitspraak van vrijdag betekent dat Hari zich niet in horecagelegendheden in Nederland mag begeven', stelt de woordvoerder. 'De zaaksofficier gaat nu kijken of dit een overtreding van de schorsende voorwaarden is en of dit voldoende is om maatregelen te nemen.'
De 27-jarige vechtsporter zat tot afgelopen vrijdag in voorarrest omdat Justitie hem verdenkt van poging tot doodslag op Koen Everink. Tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena zou Hari Everink onder meer tegen het hoofd en tegen het lichaam hebben geschopt.
Het Openbaar Ministerie (OM) sprak na zijn vrijlating van 'een onbegrijpelijke beslissing' van de rechtbank. Het OM stelde vrijdag al te willen weten wie gaat controleren of Hari zich aan de voorwaarden van zijn vrijlating houdt.
UPDATE: Het Powned-programma PowNews heeft Badr Hari onlangs al gesproken in Zuid.
UPDATE 2: Hari's advocaat, Bénédicte Ficq, ontkent dat Hari in het restaurant is geweest.
UPDATE 3: Ficq laat bij nader inzien tóch weten dat Hari en Cruijff vandaag 'een kwartier een broodje hebben gegeten' ergens in de stad.
quote:UPDATE 2: Hari's advocaat, Bénédicte Ficq, ontkent dat Hari in het restaurant is geweest.
UPDATE 3: Ficq laat bij nader inzien tóch weten dat Hari en Cruijff vandaag 'een kwartier een broodje hebben gegeten' ergens in de stad.
Nu zijn eigen advocaat het heeft toegegeven zal het wel niet meer zo lang hoeven te duren toch?quote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ging t maar via zo'n telefoontje, beelden zullen opgehaald en bekeken worden, als hij er idd op staat komt er een bevel tot aanhouding...iets meer dan 5 minuten werk dus
Ja, zou mooi zijn iddquote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef Copycat het volgende:
Oh, slechts een kwartiertje. Dat telt niet als overtreding, natuurlijk.
Stuitende domheid of stuitende arrogantie of een stuitende combinatie.
misschien dachten ze kwartiertje eten = kwartiertje cel..quote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Nu zijn eigen advocaat het heeft toegegeven zal het wel niet meer zo lang hoeven te duren toch?
Dit!quote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef Copycat het volgende:
Ik heb maar een paar seconden nodig om je 'stomme kutleandra' te noemen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef Leandra het volgende:
Een kwartiertje is toch voldoende om te bedreigen, af te persen of zakgeld op te halen?
Dat niet één van de twee zich heeft afgevraagd of het ze problemen zou gevenquote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef mootie het volgende:
Ja maar schatje, we kunnen toch wel even een broodje eten?
Welja, zo nauw komt dat allemaal niet. Ik ben toch vrij man nu?
Zou het echt zo gegaan zijn?
Ja hoor. Te beginnen bij Albert Verlinde. Terwijl hij eigenlijk as we speak al weer achter de tralies zou moeten zitten.quote:Op maandag 12 november 2012 18:39 schreef barca1971 het volgende:
Dat maakt het minder erg? Een overtreding blijft een overtreding. De rechhter heeft hem iets opgelegd en hij luistert er niet naar, minachting is dat. Meneer heeft een probleem met gezag. Het blijft echt een rolmodel hé? Nu denken alle criminelen dat het niet erg om het opgelegde aan je laars te lappen. Badr doet het immers ook én lult zich er vast weer uit..
Oeh, gemist. En? En?quote:Op maandag 12 november 2012 18:35 schreef JaneDoe het volgende:
blvd: badr heeft alles uitgelegd aan ome albert
Badr komt zélf aan de telefoon zometeen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, gemist. En? En?
Ze wisten beiden niet dat het niet mocht zeker?
Denk dat we daar allemaal zeer benieuwd naar zijn. Benieuwd wat Ficq hem heeft gezegd te zeggen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:46 schreef Copycat het volgende:
Hij komt zo zelf aan de telefoon bij Blvd.
Wat zal ie nu weer voor leugentje/smoes verkopen?
Badr spreekt zometeen met Albert zelf aan de telefoonquote:Op maandag 12 november 2012 18:45 schreef Greys het volgende:
Oeh, gemist. En? En?
Ze wisten beiden niet dat het niet mocht zeker?
Nou, zo zou (jaja) het best kunnen gaan.quote:Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Copycat het volgende:
Ja, we zijn zo door liefde verblind, Stel en ik, dat we vaak vergeten te eten. En toen gingen we bijna dood van de honger en dus moesten we wel. Maar het was maar een kwartier, waar gaat het over???
Een hetze is het, een hetze. En nu ben ik bang!!!
quote:Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Copycat het volgende:
Ja, we zijn zo door liefde verblind, Stel en ik, dat we vaak vergeten te eten. En toen gingen we bijna dood van de honger en dus moesten we wel. Maar het was maar een kwartier, waar gaat het over???
Een hetze is het, een hetze. En nu ben ik bang!!!
Dat staat hier inmiddels al een paar keerquote:Op maandag 12 november 2012 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar Albert heeft met hem gesproken! Hij wilde zelf vertellen in de uitzending
Zou het personeel dat durven?quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg
Maar zijn advocaat heeft het al bevestigd toch?quote:Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef barca1971 het volgende:
Als ie gaat zitten liegen meteen de mensen uit het restaurant inschakelen en hun versie vragen denk ik dan
Die onbevestigt dat net zo makkelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 18:55 schreef Greys het volgende:
Maar zijn advocaat heeft het al bevestigd toch?
Ze had de verkeerde verklaring ingeleverd.quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die onbevestigt dat net zo makkelijk.
quote:Op maandag 12 november 2012 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze had de verkeerde verklaring scenario ingeleverd.
Misschien moest hij opeens plassen en is hij daar even naar de wc geweest. Of scheurde Estelle haar nagel en moest ze een pleister.quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
Hier kan hij zich toch onmogelijk uitkletsen?
Vind het al gek dat hij nog steeds vrij is.
En die vriend was te beroerd om even voor z'n goede vriend Badr naar buiten te lopen?quote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wacht. Misschien ging hij gewoon even een vriend groeten. Die vriend is toevallig de eigenaar van het restaurant. Zoiets?
Nee, want die zag hem niet, dus móest hij naar binnen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die vriend was te beroerd om even voor z'n goede vriend Badr naar buiten te lopen?
quote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef JaneDoe het volgende:
als dit geen bewijs is...
edit: nou ja bewijs...hij speelt iig met vuur
niets aan de hand, doorfietsen jijquote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wacht. Misschien ging hij gewoon even een vriend groeten. Die vriend is toevallig de eigenaar van het restaurant. Zoiets?
Wat? Zo dom?quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef static het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 19:19 schreef Muis006 het volgende:
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met Hari
quote:Op maandag 12 november 2012 19:19 schreef Muis006 het volgende:
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met Hari
Nare periode ook nog, hij natuurlijk.quote:Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef Copycat het volgende:
Zie je: de hetze is er weer.
Wat een sukkel.
Mijn overbuurman verwarmt sateetjes in de waterkoker. Waar een wil is...quote:Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ja stel kan natuurlijk ook niet koken, dus moeten ze verhongeren dan?
Aad?quote:Op maandag 12 november 2012 19:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn overbuurman verwarmt sateetjes in de waterkoker. Waar een wil is...
YOU MAKE IT HAPPEN!!quote:Op maandag 12 november 2012 19:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn overbuurman verwarmt sateetjes in de waterkoker. Waar een wil is...
quote:Op maandag 12 november 2012 19:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]was het maar waar. Dat had me wel een stukke genoegdoening gegeveuh.
dit!quote:Op maandag 12 november 2012 19:27 schreef barca1971 het volgende:
Het gaat er niet om dat een broodjesbar onschuldig is, het gaat erom dat er een confrontatie kan gaan komen met andere mensen, die iets tegen hem zeggen of net een beetje te lang naar hem kijken. Gezien zijn gestresste mood waar hij in zit kan hij heel weinig hebben van zijn medemens en aangezien hij nogal heetgebakerd is is hij een potentieel gevaar..hij heeft immers nog geen behandeling gehad tegen zijn agressie
Buiten dat. Hij mág gewoon niet in de horeca, zo simpel is het.quote:Op maandag 12 november 2012 19:27 schreef barca1971 het volgende:
Het gaat er niet om dat een broodjesbar onschuldig is, het gaat erom dat er een confrontatie kan gaan komen met andere mensen, die iets tegen hem zeggen of net een beetje te lang naar hem kijken. Gezien zijn gestresste mood waar hij in zit kan hij heel weinig hebben van zijn medemens en aangezien hij nogal heetgebakerd is is hij een potentieel gevaar..hij heeft immers nog geen behandeling gehad tegen zijn agressie
Niet gezien lieverdquote:Op maandag 12 november 2012 18:53 schreef Copycat het volgende:
Dat staat hier inmiddels al een paar keer.
En dat kan niet gebeuren in het zwembad? In de dierentuin? in de PC Hooft?quote:Op maandag 12 november 2012 19:27 schreef barca1971 het volgende:
Maar advocaten liegen niet hoor! Dit is gewoon een alternatief scenario voorleggen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef Copycat het volgende:
Thuisbezorgd punt en elquote:Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ja stel kan natuurlijk ook niet koken, dus moeten ze verhongeren dan?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Wacht, voor Estelle en Badr wel natuurlijk, maar een lunchroom is natuurlijk wel een horecagelegenheid. Daarom fout! Dus: "Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs start".quote:Op maandag 12 november 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
En dat kan niet gebeuren in het zwembad? In de dierentuin? in de PC Hooft?
Ik denk dat hij idd best om opheldering mag vragen. Is het ook de Starbucks? Ook de Febo? Ook een kopje koffie op het station? De loempiakar? Een eetgelegenheid in een pretpark?
Zijn actie is natuurlijk niet bijster slim, maar er zijn natuurlijk ook grote grijze gebieden waarbij je je kunt afvragen of het verbod daar ook geldt.
Restaurantje tegenover het huis van Everink?quote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef Leandra het volgende:
Een kwartiertje is toch voldoende om te bedreigen, af te persen of zakgeld op te halen?
..die weer de dans ontspringt. Althans daar lijkt het op.quote:Op maandag 12 november 2012 19:43 schreef Copycat het volgende:
Het is wel duidelijk dat er maar een echt slachtoffer is in deze kwestie en dat is Badr.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
Volgens die krullenbol van Pownews is ie net in huize Gullit gearresteerd..
Beelden vanavond!
De snackbar van Tim nImmers.quote:Op maandag 12 november 2012 19:47 schreef Ole het volgende:
Wat een vreselijke website trouwens van die snackbar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |