abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119050342

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

De vrouw die voor nieuwe scharrel van Ruud gezien werd.

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119050425
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:28 schreef roos85 het volgende:

[..]

dus?
dus moet hij thuis revalideren en niet zonder toestemming naar het buitenland reizen
pi_119050458
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dus moet hij thuis revalideren en niet zonder toestemming naar het buitenland reizen
Oh natuurlijk, hoe kon ik daar nou niet bij stilstaan :|W
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:39:49 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119050597
Holleeder was een garpje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119050607
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Want dat is veel erger dan als verdachte van een misdrijf wekenlang op vakantie gaan naar het buitenland.
Oh wacht.
pi_119050621
thuisbezorgd.nl . Valt dat niet onder Horeca? Dan moet Estelle zelf koken :P
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_119050649
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:40 schreef kaatje50 het volgende:
thuisbezorgd.nl . Valt dat niet onder Horeca? Dan moet Estelle zelf koken :P
Dat doen de vrouw van Evert en Jadranka wel hoor.
pi_119050665
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:o
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:55:28 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119050967
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:41 schreef Lavenderr het volgende:

Evert heeft een man Robert heet hij *)
pi_119051028
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:55 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Evert heeft een man Robert heet hij *)
Ja, dat bedoel ik :P
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:00:23 #12
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119051062
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:58 schreef Lavenderr het volgende:

Ja, dat bedoel ik :P
ik had een vermoedens van jou ..Maar wilde je niet onthouden dat hij een man heeft.
pi_119051094
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

ik had een vermoedens van jou ..Maar wilde je niet onthouden dat hij een man heeft.
We zijn eruit :D .
Evert boft maar met zo'n nijver bijtje. En Estelle ook.
pi_119051098
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:01 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

jadranka staat er lekker op :D
Zo te zien had ze al wat Champagne in d'r mik :')
pi_119051159
http://www.parool.nl/paro(...)gedeisd-houden.dhtml

Koen Everink is de mishandeling die kickbokser Badr Hari hem gaf in een skybox tijdens Sensation White nog lang niet vergeten. Hij liep een gecompliceerde beenbreuk op en is nog dagelijks aan het revalideren. Ook mentaal gezien gaat het niet lekker.

Zijn reactie op de vrijlating van Badr Hari is bijzonder kort. 'Dit kwam als complete verrassing', laat hij via zijn advocaat Alexander de Swart weten.

Ook Swart vindt het onbegrijpelijk dat de rechtbank van Amsterdam besloot de kickbokser tot aan zijn proces naar huis te sturen. 'Maar ja, we kunnen niet in beroep. Wel vreemd dat een slachtoffer in deze fase van het proces totaal geen inspraak heeft.'

De Swart is niet bang dat Hari binnenkort bij Everink voor de deur staat. 'Hij zal beseffen dat hij geluk heeft en zich gedeisd houden.' De advocaat vreest niet dat de schorsing zal leiden tot vrijspraak. 'Hij wordt verdacht van zware feiten en daarbij past een fikse straf.'

Peter Tak, oud-hoogleraar strafrecht aan de Radboud Universiteit Nijmegen, vraagt zich af of Hari nogmaals de gevangenis indraait. 'Dit wijst erop dat er onvoldoende bewijs is voor de poging tot doodslag, het ernstigste feit waarvan hij wordt verdacht. Hij zal wel een straf krijgen, maar waarschijnlijk een deels voorwaardelijke of één die niet langer is dan de periode die hij in voorarrest zat. Anders hadden ze hem wel langer vastgehouden.'
  Moderator zaterdag 10 november 2012 @ 13:05:15 #17
184769 crew  Deisyy
pi_119051171
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:01 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

jadranka staat er lekker op :D
Wie zou ze de tuin uit sturen? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_119051255
kids van blondje tijdens het papa weekend tegen Ruud:

'leuk feestje gehad bij mama dit weekend'
'oh, wat leuk, ter ere van wat, examen, nieuwe baan, verjaardag?'
'nop, stiefpapa kickbokser is even een tijdje weer uit de bajes'

moet echt leuk voor hem zijn om dan op zondagavond de kids weer bij huis van ex af te zetten...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119051339
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:08 schreef WRH het volgende:
kids van blondje tijdens het papa weekend tegen Ruud:

'leuk feestje gehad bij mama dit weekend'
'oh, wat leuk, ter ere van wat, examen, nieuwe baan, verjaardag?'
'nop, stiefpapa kickbokser is even een tijdje weer uit de bajes'

moet echt leuk voor hem zijn om dan op zondagavond de kids weer bij huis van ex af te zetten...
Inderdaad ja. Zou het mooi niet doen wegens levensgevaarlijke geflipte vriend van mama.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 13:12:37 #20
22592 crew  Ole
pi_119051358
Heeft Badr zijn eigen kind al gezien?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119051383
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:12 schreef Ole het volgende:
Goeie vraag! Daar hoor of zie je niks meer over :N
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 13:17:42 #22
22592 crew  Ole
pi_119051465
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Goeie vraag! Daar hoor of zie je niks meer over :N
Misschien maar beter ook voor het kind
pi_119051492
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:17 schreef Ole het volgende:

[..]

Misschien maar beter ook voor het kind
Dat denk ik ook. :Y
pi_119051552
ik snap ook echt niet dat blondjes moeder daar zo vrolijk bij aanwezig is, dit kan toch niet leuk zijn voor een moeder als je dochter met zo'n type thuiskomt en vrolijk aankondigt; nou mam, dit is 'm dan!
leuk he? en dat die dan ook even gezellig gaat doen.
bedoel, hoe moet dat nu gisteravond gegaan zijn? 'nou, nog maar weer een keer het glas omhoog, hoezee, op tenminste kerst samen en niet in de bak, dat zien we in januari wel weer'?
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:21:13 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119051553
Mag de TT wat Champagne?
  Moderator zaterdag 10 november 2012 @ 13:24:28 #26
184769 crew  Deisyy
pi_119051649
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef WRH het volgende:
ik snap ook echt niet dat blondjes moeder daar zo vrolijk bij aanwezig is, dit kan toch niet leuk zijn voor een moeder als je dochter met zo'n type thuiskomt en vrolijk aankondigt; nou mam, dit is 'm dan!
bedoel, hoe moet dat nu gisteravond gegaan zijn? 'nou, nog maar weer een keer het glas omhoog, hoezee, op tenminste kerst samen en niet in de bak, dat zien we in januari wel weer'?
Je hebt het wel over Jadranka hè, volgens mij net zo'n typje golddigger als haar dochter.
pi_119051691
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:12 schreef Ole het volgende:
Dat boeit niet :N
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:26:32 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119051696
Al met al geeft deze happening wel het allooi aan van Estelle. Dat ik ooit nog in team proleet zat.
pi_119052680
quote:
vergeet niet dat estelle aan de witte keukentafel haar moeder op de hoogte bracht van haar opbloeiende liefde voor badr, toen nog achter ruud's rug om... de dames hebben toen smakelijk gelachen en jadranka noemde ruud "die sukkel" die niks door had

omadranka is vanaf het begin betrokken geweest bij het recruten van haar nieuwe schoonzoon
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:12:49 #30
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119052731
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
Al met al geeft deze happening wel het allooi aan van Estelle. Dat ik ooit nog in team proleet zat.
Ik vind het dan ook tegenstrijdig dat je enerzijds zegt dat het van God los is dat er een feestje wordt gegeven maar anderzijds stelt dat Estelle nu plots niet meer door de war lijkt te zijn. Juist het feit dat ze er op dit moment voor kiest om iets zo feestelijk te vieren zegt toch iets over haar geestelijke gesteldheid ? ;)
pi_119052797
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

vergeet niet dat estelle aan de witte keukentafel haar moeder op de hoogte bracht van haar opbloeiende liefde voor badr, toen nog achter ruud's rug om... de dames hebben toen smakelijk gelachen en jadranka noemde ruud "die sukkel" die niks door had

omadranka is vanaf het begin betrokken geweest bij het recruten van haar nieuwe schoonzoon
ohja, die was ik inderdaad even vergeten. iets met appel en vallen enzo dus, walgelijke familie dus.
pi_119052856
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik vind het dan ook tegenstrijdig dat je enerzijds zegt dat het van God los is dat er een feestje wordt gegeven maar anderzijds stelt dat Estelle nu plots niet meer door de war lijkt te zijn. Juist het feit dat ze er op dit moment voor kiest om iets zo feestelijk te vieren zegt toch iets over haar geestelijke gesteldheid ? ;)
Lijkt me gewoon bewijs dat Estelle haar warrigheid fakete. :6
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:29:31 #33
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119053117
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Lijkt me gewoon bewijs dat Estelle haar warrigheid fakete. :6
Tsja ..het glas is halfvol of het is half leeg tis maar net hoe je er tegen aan kijkt uiteraard. ;)
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:35:03 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119053280
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef Jappie het volgende:

Vind je?

Ik zie er vooral een hoop schijnheilig gefake in.
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:45:54 #35
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119053517
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef APK het volgende:

[..]

"Goeie jongen, lange conversaties mee gehad, veel spijt."
Volgens mij werkt de 'spin'.

Die Koen zou eens flink zijn kreupele been op TV moeten gaan showen, die heeft ook een spindoc nodig als hij écht wil dat Badr een paar jaar Estelle alleen op zondag mag zien.

- Edit: Uiterst treurig overigens dat ik denk dat dat nodig is :{ -
Ben het niet met je eens dat de "spin" werkt.
Al vanaf het begin is er enorm veel kritiek gekomen op de dmg control pogingen via Evert santegoeds. (voor dat uitkwam dat er zoiets als een script bestond heb ik het over)

Badr en Estelle werden er hooguit nog meer om veroordeeld en als extraatje werd Evert omgekeerd in de poel des verderfs meegezogen.

Voor wat betreft Yves die gisteren zijn zegje moet doen. Hij heeft heel keurig zijn eigen straatje schoongeveegd en van Badr gezegd dat het nu aan hem is om te bewijzen dat hij zichzelf boven dit zwarte gat moet zien uit te vechten wil hij nog enigzins kans maken op de genade van het publiek.

Toen hem gevraagd werd naar zijn mening of hij geloofde dat Badr onschuldig was zei hij zelfs ronduit dat dat niet zo was.

In mijn ogen heeft Badr dus niets aan Evert en ook niets aan Yves gehad als je uitgaat van het idee dat het gedaan is om zo min mogelijk straf of publieke veroordeling voor Badr te bewerkstelligen.....dmg crtl dus.

Sterker nog, als ik Badr's advocaat zou zijn dan zou ik beide heren allang hebben aangesproken om toch alsjeblieft te stoppen met al die goedbedoelde pogingen welke de zaak alleen maar verslechterden.
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:48:42 #36
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119053587
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
Vind je?Ik zie er vooral een hoop schijnheilig gefake in.
Wat zou het ultieme doel moeten zijn voor team Badr ?
Zorgen dat zowel de rechter als het publiek hun zijde gaan kiezen toch ? Het geven van een feestje wordt niet alleen door het publiek gezien als ongepast maar tevens door de rechter, daar kun je vergif op innemen. Het getuigt dus iig niet van intelligentie...das nog niet helemaal gelijk aan een geestelijke instorting maar het zit er ook niet ver vanaf. ;)
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:50:05 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119053633
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Jappie het volgende:

Wat zou het ultieme doel moeten zijn voor team Badr ?
Zorgen dat zowel de rechter als het publiek hun zijde gaan kiezen toch ? Het geven van een feestje wordt niet alleen door het publiek gezien als ongepast maar tevens door de rechter, daar kun je vergif op innemen. Het getuigt dus iig niet van intelligentie...das nog niet helemaal gelijk aan een geestelijke instorting maar het zit er ook niet ver vanaf. ;)
Ik denk ook niet dat er zo diep over na is gedacht door de torteltjes. En intelligentie heeft inderdaad niks met geestelijke instorting te maken.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 15:13:00 #38
22592 crew  Ole
pi_119054265
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
Kan een mens zich vergissen he :+

Trouwens qua figuur en houding lijkt Estelle wel op haar moeder zeg!
  zaterdag 10 november 2012 @ 15:32:21 #39
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119054717
quote:
Whahaha, toespasselijk nummer. Kan vast niet beter. _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 15:38:49 #40
22592 crew  Ole
pi_119054888
Nog wat foto's *O*

zaterdag 10 november 2012 @ 15:42:05 #41
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119054986
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:45 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ben het niet met je eens dat de "spin" werkt.
Al vanaf het begin is er enorm veel kritiek gekomen op de dmg control pogingen via Evert santegoeds. (voor dat uitkwam dat er zoiets als een script bestond heb ik het over)

Badr en Estelle werden er hooguit nog meer om veroordeeld en als extraatje werd Evert omgekeerd in de poel des verderfs meegezogen.

Voor wat betreft Yves die gisteren zijn zegje moet doen. Hij heeft heel keurig zijn eigen straatje schoongeveegd en van Badr gezegd dat het nu aan hem is om te bewijzen dat hij zichzelf boven dit zwarte gat moet zien uit te vechten wil hij nog enigzins kans maken op de genade van het publiek.

Toen hem gevraagd werd naar zijn mening of hij geloofde dat Badr onschuldig was zei hij zelfs ronduit dat dat niet zo was.

In mijn ogen heeft Badr dus niets aan Evert en ook niets aan Yves gehad als je uitgaat van het idee dat het gedaan is om zo min mogelijk straf of publieke veroordeling voor Badr te bewerkstelligen.....dmg crtl dus.

Sterker nog, als ik Badr's advocaat zou zijn dan zou ik beide heren allang hebben aangesproken om toch alsjeblieft te stoppen met al die goedbedoelde pogingen welke de zaak alleen maar verslechterden.
Ik weet niet waar je naar gekeken hebt, maar ik heb een Yves gezien die steeds maar weer probeerde om Badr goed te praten, vooral ook de kans greep om medeleven te betuigen met het slachtoffer (omdat dit niet echt aan bod is gekomen) en om de hete brei heen te draaien.
Hij heeft alleen excuses proberen te maken voor Badr, en daar waar hij gepushd werd om te antwoorden op de vraag wat hij ervan vond, gaf hij schoorvoetend toe.

Dat die gast daar zat, was weer een poging tot damage controll. Het is ook zijn brood natuurlijk.
  zaterdag 10 november 2012 @ 15:45:51 #42
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119055066
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je naar gekeken hebt, maar ik heb een Yves gezien die steeds maar weer probeerde om Badr goed te praten, vooral ook de kans greep om medeleven te betuigen met het slachtoffer (omdat dit niet echt aan bod is gekomen) en om de hete brei heen te draaien.
Hij heeft alleen excuses proberen te maken voor Badr, en daar waar hij gepushd werd om te antwoorden op de vraag wat hij ervan vond, gaf hij schoorvoetend toe.

Dat die gast daar zat, was weer een poging tot damage controll. Het is ook zijn brood natuurlijk.
Waar zag jij hem Badr goedpraten dan ?
Kun jij een voorbeeld geven ?
  zaterdag 10 november 2012 @ 15:53:43 #43
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119055283
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waar zag jij hem Badr goedpraten dan ?
Kun jij een voorbeeld geven ?
A. Door niet gewoon zijn afkeuring uit te spreken, maar eerst uit te leggen hoe Badr zo ver gekomen is en waarom het allemaal zo moeilijk voor hem was.
B. Dat Badr een ander leven wilde leiden en uit zijn huidig circuit wilde.
C. Dat hij hem aangespoord heeft om aan zichzelf te werken enzo.
D. Over de incidenten werd amper tot niet gesproken. Hij probeerde dat allemaal te omzeilen door maar over zijn ZAKELIJKE relatie met Badr te spreken.
E. Toen hem gevraagd was of hij ook blij was met de uitspraak, wist hij niet hoe hij moest verhullen dat hij ook een vreugdedansje heeft gedaan en (mocht hij ook daar aanwezig zijn geweest) ook heeft meegejoeld (lijkt me).
F. Hij neemt in ieder geval geen afstand.
Hij komt mij erg onbetrouwbaar over, maar goed dat is mijn beleving.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:09:02 #44
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119055642
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
A. Door niet gewoon zijn afkeuring uit te spreken, maar eerst uit te leggen hoe Badr zo ver gekomen is en waarom het allemaal zo moeilijk voor hem was.

Hij heeft zijn afkeuring juist wel uitgesproken.

quote:
B. Dat Badr een ander leven wilde leiden en uit zijn huidig circuit wilde.
Dat was de manier waarop Yves hem had ontmoet zo stelde hij. (nog voor het incident dus)

quote:
[C. Dat hij hem aangespoord heeft om aan zichzelf te werken enzo.

Idem

quote:
D. Over de incidenten werd amper tot niet gesproken. Hij probeerde dat allemaal te omzeilen door maar over zijn ZAKELIJKE relatie met Badr te spreken.
Hij probeerde niets , hij vertelde alleen wat hem dreef om ondanks de negativiteit toch verder te kunnen gaan met Badr, schoonpraten (als je het zo negatief wil noemen) van zijn voortdurende relatie na het incident.
Dit zegt dus iets over Yves en niets over Badr.

quote:
E. Toen hem gevraagd was of hij ook blij was met de uitspraak, wist hij niet hoe hij moest verhullen dat hij ook een vreugdedansje heeft gedaan en (mocht hij ook daar aanwezig zijn geweest) ook heeft meegejoeld (lijkt me).
Daarmee heeft hij Badr geen dienst bewezen, het zegt wederom alleen iets over zijn eigen beleving.

quote:
F. Hij neemt in ieder geval geen afstand.Hij komt mij erg onbetrouwbaar over, maar goed dat is mijn beleving.
En dat is dus exact wat hij gister heeft gedaan, zijn eigen bemoeienis verklaard.

Maar tevens vertelde hij dat Badr pas na aandringen van hem terug naar Nederland wilde komen!
Ongeacht of dit waar is is dat een degradatie van de eerdere situatie waarin Badr uit eigen beweging zich zou hebben gemeldt want dit zou betekenen dat de motieven om zich te melden niet zuiver ethisch waren maar van zakelijke aard.

Toen er gesproken werd over 8 andere zaken heeft hij nergens geprobeerd dat terug te brengen naar de hoeveelheid die strookt met die van de verdediging.

Toen er gesproken werd over een onvermijdbare straf heeft hij ook daar niet geprobeerd om te zeggen dat er bijv ook nog vrijspraak mogelijk zou zijn.

Kortom..in mijn ogen heeft Yves met name zijn eigen straatje schoongeveegd door te stellen dat zijn bemoeienis geheel werd geinitieerd door Badr zelf plus door zichzelf als vaderfiguur vol goede ethische raad te presenteren.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:28:21 #45
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119056176
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:09 schreef Jappie het volgende:

[..]

[quote]Hij heeft zijn afkeuring juist wel uitgesproken.

[..]

Dat was de manier waarop Yves hem had ontmoet zo stelde hij. (nog voor het incident dus)

[..]

Idem
Zo kwam het op mij niet over. I.t.t. die andere kerel (eigenaar Sensation) die dat WEL deed, hoe voorzichtig ook.

quote:
[..]

Hij probeerde niets , hij vertelde alleen wat hem dreef om ondanks de negativiteit toch verder te kunnen gaan met Badr, schoonpraten (als je het zo negatief wil noemen) van zijn voortdurende relatie na het incident.
Dit zegt dus iets over Yves en niets over Badr.
Het maakt mij niet uit over wie het wat zegt. Ik beweer alleen dat hij Badr probeerde schoon te praten door de zaken zoveel mogelijk te relativeren (downplayen).
[..]

quote:
Daarmee heeft hij Badr geen dienst bewezen, het zegt wederom alleen iets over zijn eigen beleving.

[..]

En dat is dus exact wat hij gister heeft gedaan, zijn eigen bemoeienis verklaard.

Maar tevens vertelde hij dat Badr pas na aandringen van hem terug naar Nederland wilde komen!
Ongeacht of dit waar is is dat een degradatie van de eerdere situatie waarin Badr uit eigen beweging zich zou hebben gemeldt want dit zou betekenen dat de motieven om zich te melden niet zuiver ethisch waren maar van zakelijke aard.
Estelle beweerde ook dat zij Badr heeft aangespoord om terug te komen.
Ik twijfelde zelf geen moment wat zijn motivatie was om terug te komen, niet om zijn verantwoordelijkheid te nemen. Die had hij moeten nemen voordat hij vertrok.
Het simpele feit dat hij nog steeds blijft ontkennen en draaien, getuigt niet van zijn verantwoordelijkheid nemen. Zelfs het feit dat Estelle te zwak, ziek en misselijk is om te getuigen, zegt genoeg.

quote:
Toen er gesproken werd over 8 andere zaken heeft hij nergens geprobeerd dat terug te brengen naar de hoeveelheid die strookt met die van de verdediging.

Toen er gesproken werd over een onvermijdbare straf heeft hij ook daar niet geprobeerd om te zeggen dat er bijv ook nog vrijspraak mogelijk zou zijn.

Kortom..in mijn ogen heeft Yves met name zijn eigen straatje schoongeveegd door te stellen dat zijn bemoeienis geheel werd geinitieerd door Badr zelf plus door zichzelf als vaderfiguur vol goede ethische raad te presenteren.
Het zou van verregaande vrijpostigheid getuigen als meer probeerde schoon te vegen. Het is immers de rode draad in het verhaal van Badr, waar hij beter buiten kan blijven.
Natuurlijk heeft Yves zijn straatje schoon geveegd. Hij wil niet besmet worden door Badr, maar hij wil wel geld aan hem verdienen en tevens bij schot blijven.

Al met al, geen objectief relaas, maar eigenbelang, en daar valt Badr ook onder.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:37:51 #46
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119056452
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef ThunderBitch het volgende:

Het maakt mij niet uit over wie het wat zegt. Ik beweer alleen dat hij Badr probeerde schoon te praten door de zaken zoveel mogelijk te relativeren (downplayen).
[..]

Maar natuurlijk maakt het wat uit over wie het wat zegt, ik zeg dat hij zichzelf aan het schoonpraten is jij zegt dat hij Badr aan het schoonpraten is..dat lijkt mij een wereld van verschil.
Verder heeft hij nergens Badr's "vermeende" daden geprobeerd te relativeren of ik zou het begrip relativeren niet goed moeten begrijpen. Vandaar ook mijn vraag, kom eens met voorbeelden..waar precies relativeert hij Badr zijn daden ?

Heeft hij iets in de geest gezegd als...

Everink heeft het zelf uitgelokt ?
of...
Hij heeft een moeilijke jeugd gehad dus daarom mogen zijn daden hem niet zwaar aangerekend worden ?
of...
De etnische strijd in Bosnie was erger ?

Ik heb ze niet voorbij zien of horen komen iig.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:57:02 #47
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119057070
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:37 schreef Jappie het volgende:

[..]

Maar natuurlijk maakt het wat uit over wie het wat zegt, ik zeg dat hij zichzelf aan het schoonpraten is jij zegt dat hij Badr aan het schoonpraten is..dat lijkt mij een wereld van verschil.
Verder heeft hij nergens Badr's "vermeende" daden geprobeerd te relativeren of ik zou het begrip relativeren niet goed moeten begrijpen. Vandaar ook mijn vraag, kom eens met voorbeelden..waar precies relativeert hij Badr zijn daden ?

Heeft hij iets in de geest gezegd als...

Everink heeft het zelf uitgelokt ?
of...
Hij heeft een moeilijke jeugd gehad dus daarom mogen zijn daden hem niet zwaar aangerekend worden ?
of...
De etnische strijd in Bosnie was erger ?

Ik heb ze niet voorbij zien of horen komen iig.
Hij heeft indirect Badr WEL geprobeerd schoon te praten door te zeggen dat Badr hem benaderd heeft met de vraag wat hij voor hem kan betekenen omdat hij (Badr) een andere weg wilde inslaan en alles eromheen, natuurlijk in combinatie met de geweldige 'sportman' die Badr is. Ook een motivatie voor zijn verdediging om nu vrij te komen omdat het "zijn werk" is, en hij veel geld zou mislopen. Het zal me niet verbazen dat het OM ook wil voorkomen dat ze straks een claim aan hun broek krijgen om hem te vergoeden voor geleden schade, mocht hij om wat voor schandalige reden ook vrijgesproken worden.
Soms is het belangrijker wat je NIET zegt, dan wat je WEL zegt, en dat in combinatie.
Ook het excuses maken (op de valreep) van Badr neem ik met een korreltje zout. Het is puur eigenbelang. Hij heeft nog een lange weg te gaan, want zo stoer en onverschrokken kan hij echt niet meer rondlopen.
Het is nog lang niet voorbij.
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:15:06 #48
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119057648
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij heeft indirect Badr WEL geprobeerd schoon te praten door te zeggen dat Badr hem benaderd heeft met de vraag wat hij voor hem kan betekenen omdat hij (Badr) een andere weg wilde inslaan en alles eromheen, natuurlijk in combinatie met de geweldige 'sportman' die Badr is.
Hij heeft volgens mij niet gezegd dat het een geweldig sportman is maar gezegd dat hij een enorm getalenteerde sporter is of kan zijn.
Op zich maakt dat niet zo gek veel uit aangezien het beide niets zegt over zijn "vermeende" geweldsdelicten.
De reden waarom ik desondanks toch het onderscheid wil maken is omdat ik persoonlijk vind dat je pas een geweldig sportman bent als je je binnen je sport aan de regels houd.
Ik meende gisteren bij Yves datzelfde onderscheid te kunnen horen maar nogmaals..daar kan ik me dus in vergissen al doet het er verder qua argumentatie niet toe.

quote:
Ook een motivatie voor zijn verdediging om nu vrij te komen omdat het "zijn werk" is, en hij veel geld zou mislopen.
De vraag werd hem gesteld of hij van mening was dat het door jou genoemde zwaarder zou moeten wegen dan het leed van het slachtoffer, Ik meen mij te herinneren dat hij dat ontkende. Hij zei verder wel dat er idd sprake was van inkomstenderving maar dat hij niet exact kon aangeven hoeveel dat zou zijn.

quote:
Het zal me niet verbazen dat het OM ook wil voorkomen dat ze straks een claim aan hun broek krijgen om hem te vergoeden voor geleden schade, mocht hij om wat voor schandalige reden ook vrijgesproken worden.
Soms is het belangrijker wat je NIET zegt, dan wat je WEL zegt, en dat in combinatie.
Ook het excuses maken (op de valreep) van Badr neem ik met een korreltje zout. Het is puur eigenbelang. Hij heeft nog een lange weg te gaan, want zo stoer en onverschrokken kan hij echt niet meer rondlopen.
Het is nog lang niet voorbij.
Zou best kunnen allemaal maar heeft niets te maken met het onderwerp, het onderwerp was nl of je de inbreng van Yves in het programma van Pauw en Witteman mocht scharen onder damage control.
Ik zeg dat het interview met Yves gisteren bij Pauw en Witteman damage control voor Yves zelf is geweest maar geenzins voor Badr en de argumenten of punten die jij tot nu toe naar voren hebt gebracht hebben mijn vertrouwen in dat inzicht niet doen afnemen.
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:27:52 #49
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119058154
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:15 schreef Jappie het volgende:

[quote][..]

Hij heeft volgens mij niet gezegd dat het een geweldig sportman is maar gezegd dat hij een enorm getalenteerde sporter is of kan zijn.
Op zich maakt dat niet zo gek veel uit aangezien het beide niets zegt over zijn "vermeende" geweldsdelicten.
De reden waarom ik desondanks toch het onderscheid wil maken is omdat ik persoonlijk vind dat je pas een geweldig sportman bent als je je binnen je sport aan de regels houd.
Ik meende gisteren bij Yves datzelfde onderscheid te kunnen horen maar nogmaals..daar kan ik me dus in vergissen al doet het er verder qua argumentatie niet toe.
Ik zie het verschil niet. Ik heb nog in dubio gestaan om dat sportman tussen '......' te zetten, omdat ik het wat dat betreft met je eens ben. Echter, het doet niets af aan de poging van Yves om Badr neer te zetten als een grote sportman. Ze kunnen hem nu moeilijk steeds 'crimineel' noemen in die context.
Doet dus niets af aan wat ik erover schreef.

quote:
[..]

De vraag werd hem gesteld of hij van mening was dat het door jou genoemde zwaarder zou moeten wegen dan het leed van het slachtoffer, Ik meen mij te herinneren dat hij dat ontkende. Hij zei verder wel dat er idd sprake was van inkomstenderving maar dat hij niet exact kon aangeven hoeveel dat zou zijn.
Het zou er nog bij moeten komen dat hij vond dat het belang van Badr zwaarder telde. :r
Dus wat overblijft is geld.
[..]

quote:
Zou best kunnen allemaal maar heeft niets te maken met het onderwerp, het onderwerp was nl of je de inbreng van Yves in het programma van Pauw en Witteman mocht scharen onder damage control.
Ik zeg dat het interview met Yves gisteren bij Pauw en Witteman damage control voor Yves zelf is geweest maar geenzins voor Badr en dat de argumenten of punten die jij tot nu toe naar voren hebt gebracht mijn vertrouwen in dat inzicht niet hebben doen afnemen.
Je kunt zaken niet altijd helemaal los zien. De mensen die daar gaan zitten oreren houden weldegelijk rekening met alles, vooral als je zakenlijk aan elkaar verbonden bent. Ik meende gelezen te hebben dat hij ook zaken doet voor Estelle, maar ben daar niet helemaal zeker van.
Ja, hij heeft zijn straatje schoon proberen te vegen, zoals velen die met Badr van doen hebben, en daarbij is het onoverkomelijk om te pogen Badr schoon te praten, of eigenlijk meer begrip te kweken voor zijn daden, omdat het eigenlijk een lieve jongen is met een probleem, maar wel heel goed kan kickboksen. Het gaat hand in hand.
P&W moesten hem ook steeds bij de les houden met de vraag wat hij van de situatie zelf vond
Gajes is het. Geld maakt meer kapot dan je lief is.
  zaterdag 10 november 2012 @ 18:05:59 #50
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119059443
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:

Het zou er nog bij moeten komen dat hij vond dat het belang van Badr zwaarder telde. :r
Dus wat overblijft is geld.
Wat overblijft is een Yves die zegt dat de zakelijke belangen nooit boven de belangen van het slachtoffer mogen komen te staan. Of hij het meent kan ik niet beoordelen maar dat is wel wat hij zegt.

quote:
Je kunt zaken niet altijd helemaal los zien. De mensen die daar gaan zitten oreren houden weldegelijk rekening met alles, vooral als je zakenlijk aan elkaar verbonden bent. Ik meende gelezen te hebben dat hij ook zaken doet voor Estelle, maar ben daar niet helemaal zeker van.
Ja, hij heeft zijn straatje schoon proberen te vegen, zoals velen die met Badr van doen hebben, en daarbij is het onoverkomelijk om te pogen Badr schoon te praten, of eigenlijk meer begrip te kweken voor zijn daden, omdat het eigenlijk een lieve jongen is met een probleem, maar wel heel goed kan kickboksen. Het gaat hand in hand.
Het is gebleken niet onoverkomelijk plus er is geen poging gedaan begrip te kweken voor zijn vermeende daden. Wat Yves heeft gedaan is zijn zakelijke belangen verdedigen door zichzelf te presenteren als een rots in de branding voor Badr die een beroep op hem heeft gedaan.
Door dik en dun; in goede en slechte tijden...etcetera etcetera. Daarmee neemt hij afstand van de geweldsdelicten zonder afstand te hoeven doen van Badr.

quote:
P&W moesten hem ook steeds bij de les houden met de vraag wat hij van de situatie zelf vond
Nah..de rolverdeling van de interviewer en de geinterviewde bestaat hieruit dat de een vraagt wat hij wil vragen en de ander vertelt wat hij wil vertellen. Soms komen die belangen samen maar zeker in de huidige maatschappij is de interviewer vaak meer in zijn eigen antwoorden geinteresseerd dan in de antwoorden van de geinterviewde. Yves is wat dat betreft iets te veel door de wol geverfd om zich ook maar iets aan te trekken van de belangen van de interviewer; als ik mij niet vergis is zijn bedrijf juist gespecialiseerd in alles wat met media te maken heeft dus die heeft de airtime volledig benut om datgene te vertellen wat hij wilde vertellen.

quote:
Gajes is het. Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Was Everink geen zakenman ? ;)
pi_119059720
jullie twee hebben toch gelijk, deze Yves was 2 verschillende dingen aan vertellen over de goede kanten en over de slechte kanten vr Badr maar boven op over Yves zelfs...zijn ego...Ik ik ik...
Hij praat ook of Badr een imbecile is...Ik heb hem dit gezegt ik heb hem dat gezegt..
Hij probeert ook zich te excuseren "Als ik heb het geweten was ik nooit in zee met Badr"...
Deze Yves zegt ook dat hij heeft gezegt tegen Badr dat hij moet niet met zo soort mensen omgaan...
maar plotselijk geeft hij toch complimenten voor Badr.."badr heeft grote talent...hij is een goede jonge etc.."..
Deze Yves probeert zich zelfs te verkopen dat heb ik begrijpen, dat is ook zekker een manipulator.
Ik vind hem eng..hij domineerd Badr.
pi_119061118
Nou ja eng..ik denk dat ik liever ruzie heb met Mr Miljonair dan met Badr. Yves is vooral zijn straatje aan het schoonvegen denk ik..
pi_119061585
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Nou ja eng..ik denk dat ik liever ruzie heb met Mr Miljonair dan met Badr. Yves is vooral zijn straatje aan het schoonvegen denk ik..
Yves is natuurlijk niet bijster slim. Als hij zich een beetje ingelezen had voor hij zijn naam aan die van Badr verbond, had hij zichzelf een boel ellende kunnen besparen.
Het lijkt me niet iemand die gelinkt wil zijn aan Badr.
  zaterdag 10 november 2012 @ 19:35:28 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119062431
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:05 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wat overblijft is een Yves die zegt dat de zakelijke belangen nooit boven de belangen van het slachtoffer mogen komen te staan. Of hij het meent kan ik niet beoordelen maar dat is wel wat hij zegt.

[..]

Het is gebleken niet onoverkomelijk plus er is geen poging gedaan begrip te kweken voor zijn vermeende daden. Wat Yves heeft gedaan is zijn zakelijke belangen verdedigen door zichzelf te presenteren als een rots in de branding voor Badr die een beroep op hem heeft gedaan.
Door dik en dun; in goede en slechte tijden...etcetera etcetera. Daarmee neemt hij afstand van de geweldsdelicten zonder afstand te hoeven doen van Badr.

[..]

Nah..de rolverdeling van de interviewer en de geinterviewde bestaat hieruit dat de een vraagt wat hij wil vragen en de ander vertelt wat hij wil vertellen. Soms komen die belangen samen maar zeker in de huidige maatschappij is de interviewer vaak meer in zijn eigen antwoorden geinteresseerd dan in de antwoorden van de geinterviewde. Yves is wat dat betreft iets te veel door de wol geverfd om zich ook maar iets aan te trekken van de belangen van de interviewer; als ik mij niet vergis is zijn bedrijf juist gespecialiseerd in alles wat met media te maken heeft dus die heeft de airtime volledig benut om datgene te vertellen wat hij wilde vertellen.

[..]

Was Everink geen zakenman ? ;)
We blijven elkaar herhalen en dat heeft weinig zin.
Yves heeft belangen bij Badr en zal dat op een niet te opzichtige manier proberen veilig te stellen door Badr te sparen en door zichzelf daar waar nodig te distantiëren van het deze affaire, waar hij min of meer een vergoelijking probeert door te laten schemeren.
Als hij Badr niet goedpraat, kan dat consequenties hebben voor zijn belangen, dus raar is het niet, zoals je al opmerkte dat hij de media weet te bespelen (maar ik heb hem in ieder geval door, dus bij mij werkt het niet).
Ik snap anders niet wat hij daar deed. Blijkbaar/waarschijnlijk was hij ook aanwezig in de rechtbank en kreeg hij ook een stijve toen Badr naar huis mocht. :+
  † In Memoriam † zondag 11 november 2012 @ 18:44:03 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119094291
quote:
Moeder is zo mogelijk nog een ergere tokkie dan dochter.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_119095045
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat CC. zegt : klasse is niet te koop!
  zondag 11 november 2012 @ 22:43:57 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119108160
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Yves is natuurlijk niet bijster slim. Als hij zich een beetje ingelezen had voor hij zijn naam aan die van Badr verbond, had hij zichzelf een boel ellende kunnen besparen.
Het lijkt me niet iemand die gelinkt wil zijn aan Badr.
Was Yves ook al niet op een of andere manier aan Estelle gekoppeld, en dat hij via Estelle dus begin dit jaar met Badr in zee ging?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 11 november 2012 @ 22:46:40 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119108269
quote:
99s.gif Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Estelle heeft natuurlijk ook worst of both worlds als achtergrond: een oostblok moeder en een Amsterdamse volksbuurt vader....
Dat die vader de mazzel had van een werelberoemde broer en daardoor leuk kon verdienen maakt natuurlijk niet dat er gelijk ook klasse meegekomen is bij de ontwikkeling, die moeder heeft destijds waarschijnlijk gedacht dat ze wel goed zat met een Cruijff :')

Behoorlijk berekenend, die dames.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 11 november 2012 @ 23:14:18 #59
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119109687
Ik kom net terug van een free badr party *O*

We kregen allemaal een goodybag mee in de vorm van een boksbal met daarop een foto van de zwaar gehavende Everink (met daarop de tekst: break-a-leg) die ook stond op het dartbord en messenblok dat erin zat alsmede een pak dikke lange vingers.

Zouzou werd op een troon rondgedragen.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zondag 11 november 2012 @ 23:23:34 #60
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119110077
Ik vind die Yves maar een flut-manager die weinig verstand heeft van damage control.
Hij zat qua damagecontrol meer zichzelf te managen dan Badr.
Als ik Badr was zou ik hem zo snel mogelijk verlaten, hij is nog beter af bij Leon de Winter.

Hij zat wel lekker te vertellen over de carriere van Badr, maar die op sensatie beluste riooljournalisten wilden alleen maar over sensation praten :(

Badr had die avond dus net een nieuw contract getekend.
Misschien is Steenbakkers wel de kwade genius in dit geheel, hij zat vlak voor het incident met Badr te praten en misschien heeft hij hem wel opgestookt en vertelt dat Everink dat verhaal over het geld van Ruud overal loopt te spammen.
2 Vliegen in 1 klap hij mocht die Everink toch al niet (wie wel) en hij had gelijk een mooie geslaagde publiciteitsstunt voor het net binnen gehaalde merk in handen.
pi_119110562
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Estelle heeft natuurlijk ook worst of both worlds als achtergrond: een oostblok moeder en een Amsterdamse volksbuurt vader....
Dat die vader de mazzel had van een werelberoemde broer en daardoor leuk kon verdienen maakt natuurlijk niet dat er gelijk ook klasse meegekomen is bij de ontwikkeling, die moeder heeft destijds waarschijnlijk gedacht dat ze wel goed zat met een Cruijff :')

Behoorlijk berekenend, die dames.
En nu loopt ze Henny af te zeiken in interviews, ook zo chique. Estelle heeft het niet van een vreemde. Vind het ook zo merkwaardig (als het klopt wat Ruud zegt) dat Stellie gewoon doodleuk met Drankje aan de witte keukentafel haar amoreuze escapades bespreekt en dan een beetje lachen. En niet te vergeten het verschaffen van een vals alibi. Kom op zeg, dat is toch niet gezond als je een volwassen dochter hebt die zelf ook moeder is...
  Trouwste user 2022 maandag 12 november 2012 @ 02:15:09 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_119113238
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 23:34 schreef MightyMightyM het volgende:

Kom op zeg, dat is toch niet gezond als je een volwassen dochter hebt die zelf ook moeder is...
Ze is zelf nog een kind.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119113250
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:14 schreef schizovreemd het volgende:

We kregen allemaal een goodybag mee in de vorm van een boksbal met daarop een foto van de zwaar gehavende Everink (met daarop de tekst: break-a-leg) die ook stond op het dartbord en messenblok dat erin zat alsmede een pak dikke lange vingers.

Zijn daar foto's van?
  maandag 12 november 2012 @ 08:58:03 #64
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119114651
quote:
9s.gif Op maandag 12 november 2012 02:19 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zijn daar foto's van?
Wat denk je nou zelf? 8)7 _O-
  maandag 12 november 2012 @ 09:08:34 #65
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119114822
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 08:58 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf? 8)7 _O-
exclusief voor evert alleen in prive
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_119116976
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:14 schreef schizovreemd het volgende:

http://stevenbrownsblog.w(...)n-de-badr-hari-zaak/

Ik ben mee eens ook als deze Steves een beetje vulgaire is,
wat deze man schrijf klopt ook,
mhr Schizo....ik heb toch vaak gelijk in, hahaha... dus teleurgesteld ben ik niet....
  maandag 12 november 2012 @ 10:46:47 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119117042
Afgelopen maanden is er een pulp-media hetze gevoerd, die zijn weergave niet kent
Een hetze die zijn weergave niet kent!!!!!
pi_119118314
Wie had een halfjaar geleden kunnen bedenken dat we nu in deel 22 zouden zitten met de titel "Op vrije voeten met ballonnen en champagne"?
  maandag 12 november 2012 @ 11:31:15 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119118418
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:44 schreef zouzou het volgende:

[..]

http://stevenbrownsblog.w(...)n-de-badr-hari-zaak/

Ik ben mee eens ook als deze Steves een beetje vulgaire is,
wat deze man schrijf klopt ook,
mhr Schizo....ik heb toch vaak gelijk in, hahaha... dus teleurgesteld ben ik niet....
Steve Brown heeft nog nooit iets geschreven wat klopt.... en dat verwacht ik in deze zaak ook niet.
Maar het blijft fijn dat je allerlei dubieuze sites als bron voor je standpunten moet aanvoeren.

Ga zo door ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 11:32:50 #70
135305 beequeen
Lost.
pi_119118473
Tuig schrijft over tuig.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_119118503
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 10:46 schreef Copycat het volgende:
Afgelopen maanden is er een pulp-media hetze gevoerd, die zijn weergave niet kent
Een hetze die zijn weergave niet kent!!!!!
Mijn hemel, wat is de Nederlandse taal toch lastig voor "journalisten" als Evert en Steve.
En wat triest dat Brown kiest voor scenario twee door Everink in een kwaad daglicht te zetten.
Je kunt best voor Badr opkomen zonder het slachtoffer (van wie dan ook) te schofferen.

Ik zou echt niet vreemd opkijken als mensen gaan beweren dat de foto' s met een gehavende Everink bewerkt zijn.
  maandag 12 november 2012 @ 11:34:21 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119118520
quote:
4s.gif Op maandag 12 november 2012 11:32 schreef beequeen het volgende:
Tuig schrijft over tuig.
Ja, dat.... en dat gaat ook alleen maar goed zolang ze in hetzelfde kliekje zitten, over een half jaar kan het zomaar anders zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 11:35:12 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119118552
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:33 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat is de Nederlandse taal toch lastig voor "journalisten" als Evert en Steve.
Steve was sowieso al met wat anders bezig toen hij het schreef:
quote:
dan in dag uit
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119118939
quote:
4s.gif Op maandag 12 november 2012 11:32 schreef beequeen het volgende:
Tuig schrijft over tuig.
Nou inderdaad. Steve heeft natuurlijk alle begrip voor idioten die anderen aftuigen..

maandag 12 november 2012 @ 11:49:49 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119119120
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119120078
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat.... en dat gaat ook alleen maar goed zolang ze in hetzelfde kliekje zitten, over een half jaar kan het zomaar anders zijn.
Bedoel jij een half jaar voor de rechtbank...mischien heb ik het niet goed begrijpen.

De rechtbank is toch in januari,wat zal kan gebeuren? ik denk niet zoveel....
Omdat de rechter heeft de bewijzen in de handen en Badr was toch vrijdag vrij...In 2013...
zal ook niet meer bewijzen komen...hoe... ..Badr zal toch vrij zijn
Ze hebben geprobeerd,en geprobeerd... om bewijzen te kregen..tot de laatste weken plotselijk komen de theedoek en de verkeerd schoenen bij.....En niemand die heeft iets gezien behalve de slachtoffer zelfs en de belachelijk Turk :Ferhat....En dat zijn de bewijzen?
pi_119120263
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:14 schreef zouzou het volgende:

[..]

Bedoel jij een half jaar voor de rechtbank...mischien heb ik het niet goed begrijpen.

Omdat de rechter heeft de bewijzen in de handen en Badr was toch vrijdag vrij...In 2013...
Ze hebben geprobeerd,en geprobeerd... om bewijzen te kregen..tot de laatste weken plotselijk komen de theedoek en de verkeerd schoenen bij.....En niemand die heeft iets gezien behalve de slachtoffer zelfs en de belachelijk Turk :Ferhat....En dat zijn de bewijzen?
wat wat wat?? :?
pi_119120307
quote:

[..]

Dat hij voorlopig is vrijgelaten, wilt nog niet zeggen dat er helemaal geen bewijzen zijn. Volgens mij is het vooral omdat er geen bewijzen zijn voor poging tot doodslag.
  maandag 12 november 2012 @ 12:21:53 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119120318
Voorarrest is niet verlengd staat volgens sommige nitwits gelijk aan onschuld.
  maandag 12 november 2012 @ 12:27:49 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119120537
quote:

[..]

De rechtbank vond dat er geen overtuigend bewijs was voor een poging tot doodslag, wel voor zware mishandeling.

Ik heb geen flauw idee hoe de uitspraak van de rechtbank door Google Translate vertaald is, maar het betekent iig niet dat de rechter denkt dat hij een onschuldige padvinder is die toevallig op de verkeerde plek op het verkeerde moment is.

Wat je verder met je koeterwaals bedoelt is me ook niet duidelijk, maar vooralsnog is hij tot de rechtzaak op vrije voeten met een hele waslijst aan beperkende maatregelen.... even een kopje thee doen in de kroeg is er zelfs niet bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119120612
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

De rechtbank vond dat er geen overtuigend bewijs was voor een poging tot doodslag, wel voor zware mishandeling.

Ik heb geen flauw idee hoe de uitspraak van de rechtbank door Google Translate vertaald is, maar het betekent iig niet dat de rechter denkt dat hij een onschuldige padvinder is die toevallig op de verkeerde plek op het verkeerde moment is.

Wat je verder met je koeterwaals bedoelt is me ook niet duidelijk, maar vooralsnog is hij tot de rechtzaak op vrije voeten met een hele waslijst aan beperkende maatregelen.... even een kopje thee doen in de kroeg is er zelfs niet bij.
ja dat dus ook. Dan legt de rechtbank niet op als je totaal onschuldig bent..
  maandag 12 november 2012 @ 12:34:37 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119120795
Speciaal voor Zouzou een bron die kennelijk wel serieus genomen wordt :')
quote:
De rechtbank zegt eigenlijk dat ze vindt dat er nu niet genoeg bewijs lijkt te zijn voor een poging tot doodslag. Maar voor een andere verdenking, het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel met voorbedachten rade, lijkt dat bewijs er wel te zijn.
Bron: http://www.zijonline.nl/2(...)hari-voorlopig-vrij/
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119120860
Ok, ik probeer nog...met mijn shlechte Nederlands..

Ze hebben nu niet veel bewijzen...ook straks in 2013 zal ook niet....
pi_119120982
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef zouzou het volgende:

Genoeg dus om hem wel restricties op te leggen.
  maandag 12 november 2012 @ 12:46:02 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119121196
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef zouzou het volgende:

Genoeg om zware mishandeling wel als bewezen te zien, maar dat vond de rechtbank niet zwaar genoeg om het voorarrest nogmaals te verlengen.

Dat hij nu, met een hoop beperkende maatregelen, in vrijheid de rechtzaak mag afwachten wil niet zeggen dat hij dan geen straf meer krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119121250
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Genoeg om zware mishandeling wel als bewezen te zien, maar dat vond de rechtbank niet zwaar genoeg om het voorarrest nogmaals te verlengen.

Dat hij nu, met een hoop beperkende maatregelen, in vrijheid de rechtzaak mag afwachten wil niet zeggen dat hij dan geen straf meer krijgt.
En ook niet dat hij onschuldig is..
pi_119121419
quote:

[..]

Het gaat hier over Steve Brown.. of hij over een half jaar nog in dat clubje zit...

Alsjeblieft leer eerst Nederlands voordat je overal op reageert... :{w
Forever yours, forever mine, forever ours...
  maandag 12 november 2012 @ 12:52:43 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119121436
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:47 schreef roos85 het volgende:

[..]

En ook niet dat hij onschuldig is..
Dat sowieso niet, want de rechtbank acht zware mishandeling wel bewezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119121468
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat sowieso niet, want de rechtbank acht zware mishandeling wel bewezen.
dat weten wij wel, maar sommige hier daarentegen... ;)
  maandag 12 november 2012 @ 12:55:18 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119121521
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef roos85 het volgende:

[..]

dat weten wij wel, maar sommige hier daarentegen... ;)
Daarom ben ik ook speciaal even naar die baggersite gegaan om een bronnetje van eigen kaliber te kunnen geven, waarin precies hetzelfde staat.

Zo ben ik dan ook wel weer :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119121588
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook speciaal even naar die baggersite gegaan om een bronnetje van eigen kaliber te kunnen geven, waarin precies hetzelfde staat.

Zo ben ik dan ook wel weer :+
Erg nobel van je :)

Helaas hebben sommige echt een dikke plaat voor de kop.
pi_119121722
Ik probeer het nog even zo:

quote:
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
Overigens betekent deze uitspraak van de rechtbank geen voorschot op het vonnis. Het is nadrukkelijk geen eindoordeel.
  maandag 12 november 2012 @ 13:02:20 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119121745
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:57 schreef roos85 het volgende:

[..]

Erg nobel van je :)

Helaas hebben sommige echt een dikke plaat voor de kop.
Er had alleen "sortie" op moeten staan :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119121793
http://m.ad.nl/article/po(...)-Onbegrijpelijk.html

deze Peter Tak is ook een hoog magistral, hij zegt heel anders.
pi_119121838
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef zouzou het volgende:

quote:
Hoogleraar strafrecht Peter Tak vraagt zich sterk af of Hari nogmaals de bak indraait. 'Dit wijst er op dat er te weinig bewijs is voor de poging tot doodslag. Hij zal wel een straf krijgen,' stelt Tak. 'Maar waarschijnlijk grotendeels voorwaardelijk of niet langer dan de periode die hij in voorarrest zat. Anders hadden ze hem wel langer vastgehouden.'
wat is daar anders aan?
  maandag 12 november 2012 @ 13:09:08 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119121954
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef zouzou het volgende:

Peter Tak zegt niet dat hij onschuldig is, hij verwacht alleen dat het gevangenisdeel van de straf die opgelegd wordt effectief niet langer zal zijn dan de tijd die hij in voorarrest heeft gezeten.

En hoogleraar strafrecht is iets anders dan hoog magistral :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119121961
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:05 schreef roos85 het volgende:

[..]

[..]

wat is daar anders aan?
dat lees jij toch dat Badr straks zal geen straf kregen
pi_119121988
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:09 schreef zouzou het volgende:

[..]

Dat lees ik niet, ik lees dat hij wel een straf gaat krijgen..
  maandag 12 november 2012 @ 13:10:41 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119121998
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:09 schreef zouzou het volgende:

[..]

Er staat letterlijk:
Hij zal wel een straf krijgen....
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 13:11:18 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119122015
Echt hè.... waarom neem ik de moeite nog :? |:( :') 8)7
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119122021
Ik kan het niet meer vinden maar hij zegt ook dat Badr zal niet meer straf kregen, ik zal het zoeken.
pi_119122121
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:11 schreef zouzou het volgende:
Ik kan het niet meer vinden maar hij zegt ook dat Badr zal niet meer straf kregen, ik zal het zoeken.
Hou toch op mens met het verdraaien van feiten. Je snapt er echt geen flikker van.
  maandag 12 november 2012 @ 13:17:20 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119122180
quote:
9s.gif Op maandag 12 november 2012 13:15 schreef Laysa het volgende:

[..]

Hou toch op mens met het verdraaien van feiten. Je snapt er echt geen flikker van.
Dat gaat m weer niet worden in google translate hè.... je mag straks gaan uitleggen waarom je haar een homo genoemd hebt }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119122187
heeft zouzou wel door het dus om hetzelfde vergrijp gaat?
dat poging tot doodslag (van Everink) niet bewezen kon worden maar dat mishandeling (van Everink) wel bewezen kon worden?
oftewel, met al dat geroep over bewijzen van haar; de mishandeling is dan dus een feit en daar volgt een straf op.
dat in NL de straffen totaal niet in verhouding staan tot de overtredingen en misdaden is een heel ander verhaal en dat vinden heel veel mensen bijzonder jammer, niet alleen in deze zaak maar in meerdere zaken.
maar het gebrek aan lage straffen binnen het NL strafsysteem staat echt niet gelijk aan 'onschuldig'.
pi_119122200
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat gaat m weer niet worden in google translate hè.... je mag straks gaan uitleggen waarom je haar een homo genoemd hebt }:|
_O-
  maandag 12 november 2012 @ 13:22:12 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119122311
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:17 schreef WRH het volgende:
heeft zouzou wel door het dus om hetzelfde vergrijp gaat?
dat poging tot doodslag (van Everink) niet bewezen kon worden maar dat mishandeling (van Everink) wel bewezen kon worden?
oftewel, met al dat geroep over bewijzen van haar; de mishandeling is dan dus een feit en daar volgt een straf op.
dat in NL de straffen totaal niet in verhouding staan tot de overtredingen en misdaden is een heel ander verhaal en dat vinden heel veel mensen bijzonder jammer, niet alleen in deze zaak maar in meerdere zaken.
maar het gebrek aan lage straffen binnen het NL strafsysteem staat echt niet gelijk aan 'onschuldig'.
Ik heb geen flauw idee wat ze wel en niet doorheeft, maar het feit is dat er een hele reeks van aanklachten is, en dat dit (vooralsnog) de zwaarste lijkt te zijn, en het zou me niet eens verbazen als de rechter de voorlopige hechtenis niet alleen heeft opgheven omdat de rechtbank het vergrijp minder schokkend vindt, maar ook omdat ze verwachten dat hij in afwachting van de rechtzaak niet weer zo stom zal zijn iets uit te halen.... het staat immers toch de volgende dag op de voorpagina.

Overigens vind ik de beperkende maatregelen behoorlijk ver gaan, geen horeca mogen bezoeken is een vrij brede beperking.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119122434
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wat ze wel en niet doorheeft, maar het feit is dat er een hele reeks van aanklachten is, en dat dit (vooralsnog) de zwaarste lijkt te zijn, en het zou me niet eens verbazen als de rechter de voorlopige hechtenis niet alleen heeft opgheven omdat de rechtbank het vergrijp minder schokkend vindt, maar ook omdat ze verwachten dat hij in afwachting van de rechtzaak niet weer zo stom zal zijn iets uit te halen.... het staat immers toch de volgende dag op de voorpagina.

Overigens vind ik de beperkende maatregelen behoorlijk ver gaan, geen horeca mogen bezoeken is een vrij brede beperking.
Zeker als je zo' n stel bent dat ervoor leeft om gezien te worden in decadente tenten als de Harbour Club.

Trouwens, ik meen me te herinneren dat alle zaken werden samengevoegd? Iemand enig idee hoe die samenvoeging er in praktijk uitziet? Want heb daar in de berichtgeving van vrijdag niks over vernomen.
pi_119122501
quote:

[..]

met een vrouw die hoogstwaarschijnlijk niet kan koken wordt al heel erg moeilijk ja.
ben ook benieuwd wat ze de komende perioden gaan doen; gaan ze voor het charme offensief, NL laten zien dat ze nog steeds door dik en dun en door alles wat hun zomaar overkomt (right) heel verliefd blijven en zich vooral veel samen laten fotograferen of gaan ze juist voor low profile (moet iemand blondje wel uitleggen wat dat precies is) en niet zichtbaar meer in beeld komen.

of gaan ze juist op de zielige tour, een duo interviewtje in de bladen waarin Badr zijn slachtofferrol flink kan toelichten en hoe het hem toch énórm spijt dat zijn corrigerende pedagogisch verantwoorde tik zo verkeerd door Everink geinterpreteerd is.
heb ik nu alle opties tm kerst?
pi_119122503
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:11 schreef Leandra het volgende:
Echt hè.... waarom neem ik de moeite nog :? |:( :') 8)7
Vergeefse moeite... Sommige mensen horen alleen zichzelf.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  maandag 12 november 2012 @ 13:28:53 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119122518
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Zeker als je zo' n stel bent dat ervoor leeft om gezien te worden in decadente tenten als de Harbour Club.

Trouwens, ik meen me te herinneren dat alle zaken werden samengevoegd? Iemand enig idee hoe die samenvoeging er in praktijk uitziet? Want heb daar in de berichtgeving van vrijdag niks over vernomen.
Ik heb daar ook niets van meegekregen, het lijkt zich vooralsnog vooral op de zaak Everink te concentreren.
Het ging immers ook gelijk over de verlenging van het voorarrest van Ferhat, en ik neem even heel naïef aan dat die niets met de andere zaken te maken had.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 13:31:06 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119122589
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:28 schreef WRH het volgende:

[..]

met een vrouw die hoogstwaarschijnlijk niet kan koken wordt al heel erg moeilijk ja.
ben ook benieuwd wat ze de komende perioden gaan doen; gaan ze voor het charme offensief, NL laten zien dat ze nog steeds door dik en dun en door alles wat hun zomaar overkomt (right) heel verliefd blijven en zich vooral veel samen laten fotograferen of gaan ze juist voor low profile (moet iemand blondje wel uitleggen wat dat precies is) en niet zichtbaar meer in beeld komen.

of gaan ze juist op de zielige tour, een duo interviewtje in de bladen waarin Badr zijn slachtofferrol flink kan toelichten en hoe het hem toch énórm spijt dat zijn corrigerende pedagogisch verantwoorde tik zo verkeerd door Everink geinterpreteerd is.
heb ik nu alle opties tm kerst?
Gelukkig zijn er in Amsterdam een hoop restaurants die bezorgen, als ze in Schubbekutteveen woonden hadden ze echt een probleem.

Ik weet niet wat voor scenarios Santegoeds nog meer heeft, maar ik gok dat "de Onvoorwaardelijke liefde" nog wel wat afleveringen kan hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119122619
kunnen een Fok pool starten met te verwachten scenario's..
  maandag 12 november 2012 @ 13:33:29 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119122657
Mogen ze eigenlijk op vakantie, en zo ja; mogen ze daar dan wel horeca bezoeken?
Buiten Nederland kan de rechter daar eigenlijk geen invloed op hebben lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119122705
de andere klachten?? de klachten ...was toen de policie direct bij bij?
mensen komen met angiften naar zoveel maanden...Iedereen kan het zegen,
maar dat is geen concrete bewijs,
de rechter heeft zeker gelachen daarom ook geen reactie. voor...
En ik begrijp alles, meer dan veel mensen hier!
pi_119122767
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef zouzou het volgende:
En ik begrijp alles!
oh my god, Jomanda is in the house.
  maandag 12 november 2012 @ 13:36:52 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119122777
quote:
Dat mensen pas maanden of zelfs jaren later aangifte durven te doen wil niet zeggen dat het niet waar is.
Het slachtoffer uit de Cooldown durfde pas aangifte te doen nadat Badr bekend had dat hij dat gedaan had... en dat had Badr weer gedaan omdat er beelden van waren.

En dus? Is het ondanks de beelden en de bekentenis van Badr niet gebeurd of niet waar? Omdat het slachtoffer niet gelijk aangifte gedaan heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 13:37:46 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119122807
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:36 schreef WRH het volgende:

[..]

oh my god, Jomanda is in the house.
Ik zie ook een blauwe jurk: onlineU.png
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119122856
quote:
Nee, je begrijpt er geen lor van.
Je bent zo verblind in je liefde voor Badr dat je niet meer helder kunt voyeren.
pi_119122895
quote:

[..]

hij kan stellemans niet eens mee it eten nemen bij de mac :')
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 13:41:30 #120
184769 crew  Deisyy
pi_119122939
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij kan stellemans niet eens mee it eten nemen bij de mac :')
McDriven mag dan weer wel :')
pi_119123046
Doe jullie een keer serieuse zonder mensen te vernederen, wij zitten hier toch te suggeren ,
laten mij een keer in mijn waard, wij discuteren of ken jullie dat nooit, altijd komen met zijn zoveel, belachelijk!
waarom niet een per een, is toch klasse of niet??
Een kops..heeft badr gegeven, dingen gebeuren in nachtbars overaal dat bewijs niet dat hij crimineel is,bij de anderen ws niet, dus...is dat een bewijs..
pi_119123090
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef zouzou het volgende:
Doe jullie een keer serieuse zonder mensen te vernederen, wij zitten hier toch te suggeren ,
laten mij een keer in mijn waard, wij discuteren of ken jullie dat nooit, altijd komen met zijn zoveel, belachelijk!
Een kops..heeft badr gegeven, dingen gebeuren in nachtbars overaal dat bewijs niet dat hij crimineel is,bij de anderen ws niet, dus...is dat een bewijs..
Een kopstoot geven is in jouw ogen normaal, kan gebeuren want nachtclub?
Tja, dan valt er idd niet over te praten.
  maandag 12 november 2012 @ 13:46:27 #123
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119123102
quote:
Zouzou, kun je deze tekst voor mij in het jouw eigen taal plaatsen?
pi_119123105
quote:
??
translation, anyone?
pi_119123113
quote:
:D
Jij praat mishandeling gewoon goed.
Zeker het type die als door haar man in elkaar geslagen wordt dan zegt: hij bedoelde het niet zo hoor :N
pi_119123136
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Laysa het volgende:

[..]

Zeker het type die als door haar man in elkaar geslagen wordt dan zegt: hij bedoelde het niet zo hoor :N
erger, meer het type 'ze lokte het ook zelf uit' vermoed ik. (kijk nu wat je mij hebt laten doen?!)
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 13:47:55 #127
184769 crew  Deisyy
pi_119123160
Maar hij is zo lief voor de kinderen :')
  maandag 12 november 2012 @ 13:51:03 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119123257
quote:
Iemand een kopstoot geven is niet normaal en als je aangifte doet wordt het gewoon behandeld als crimineel gedrag.

Maar het is fijn dat je eindelijk post dat je zit te suggereren, want van de feiten snap je weinig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119123292
Hij zal het ongetwijfeld beter weter dan ik, maar ik volg de redenering van die hoogleraar niet helemaal.
Uit het feit dat Hari voorlopig is vrijgelaten, leidt hij af dat de uiteindelijke straf waarschijnlijk gelijk is aan het voorarrest. Maar hij is volgens mij "alleen maar" vrijgelaten worden omdat de bewijslast voor het delict waarvan hij oorspronelijk verdacht is, niet rond te krijgen is. Dat zegt toch niks over de strafmaat voor delicten die wel te bewijzen zijn?
  maandag 12 november 2012 @ 13:52:26 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119123309
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Laysa het volgende:

[..]

Past perfect in het rijtje Sunny198756498748977845 en Mooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiii, die vonden het ook heel normaal dat je van je man af en toe een corrigerende tik krijgt, tenminste wel als Huub je man is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 13:53:42 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119123357
Een kopstoot geven in de horeca is alleen goed als het een combi is van bier en jenever.
Maar onze Française vindt ook lichamelijke kopstoten doodnormaal?

Très chique!
pi_119123438
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

McDriven mag dan weer wel :')
Alsof je daar geen medewerker over de desk kan trekken als je hamburger koud is of als ze iets te dichtbij komen om je bestelling op te nemen..
  maandag 12 november 2012 @ 13:56:27 #133
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119123449
Kent die zouzou Badr Hari in het echt? Daar ben ik benieuwd naar of ze hem wel kent :@
pi_119123463
quote:
Een kopstoot geven; er zijn uitgaansavonden dat ik het niet doe, zeg maar..
pi_119123638
quote:
Die lafbekken op Sensation hadden helaas niet zo classy om 1 op 1 te vechten..
  maandag 12 november 2012 @ 14:03:41 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119123697
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:02 schreef MightyMightyM het volgende:

Die lafbekken op Sensation waren helaas niet zo classy door 1 op 1 te vechten..
Hoe werkt dat een voor een-principe eigenlijk op een forum? Nummertje trekken?
pi_119124034
Zouzou, je mag alles vinden wat je wilt. Je mag Badr een goede jongen vinden omdat hij naar zijn ouders gaat, je mag ons nitwitten vinden die het allemaal veel minder goed begrijpen dan jij en je mag Everink een leugenachtige aansteller noemen.

Maar in een geciviliseerde maatschappij als de onze kun je ook verwachten dat de meeste weldenkende personen moeite hebben met jouw stelling dat geweld in het uitgaansleven maar getolereerd moet worden.
pi_119124140
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe werkt dat een voor een-principe eigenlijk op een forum? Nummertje trekken?
Ik geef de beurt nu aan jou.
  maandag 12 november 2012 @ 14:24:42 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119124441
Hoe zit dat met dat "naar zijn ouders gaan" eigenlijk?? Hij ging toch nog even naar Marokko toen Estelle voor de voorlopige voorzieningen naar Nederland ging omdat zijn vader daar ziek was?

Woont zijn vader daar of waren z'n ouders op vakantie en was dat "ziek" niet meer dan een griepje of voedselvergiftiging?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119129498
een op een, op een forum.... whatever.
misschien moet je eens uitleggen wat het is dat je zo enorm leuk aan Badr vindt, want ik heb het nog niet kunnen ontdekken. enlighten me.
pi_119130444
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:35 schreef WRH het volgende:
een op een, op een forum.... whatever.
misschien moet je eens uitleggen wat het is dat je zo enorm leuk aan Badr vindt, want ik heb het nog niet kunnen ontdekken. enlighten me.

:P
  maandag 12 november 2012 @ 16:59:33 #142
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119130474
Lieve mensen..Ik snap ook niet dat de moeder van Estelle Badr en Papa Mike zo om de hals vliegt alsof ze die lui al jaren kent. Haar dochter had net een maand wat met Badr toen hij in de cel belande en die papa Mike deugt ook voor geen meter is algemeen bekend, die geeft zijn vechters steroids. Ik weet wel dat mijn moeder zulke lui niet ging omarmen, no way. Ze heeft me anders opgevoed. Heeft niemand dan een geweten daar? Ze staan doodleuk op stoep van het huis wat Ruud Gullit betaalt te doen alsof de sint is aangekomen
  maandag 12 november 2012 @ 17:02:12 #143
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_119130603
Zojuist op AT5: hij is gespot in een restaurant in de Utrechtsestraat, justitie is not amused. Hij kan weer vast komen te zitten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_119130650
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef static het volgende:
Zojuist op AT5: hij is gespot in een restaurant in de Utrechtsestraat, justitie is not amused. Hij kan weer vast komen te zitten.
Dat is snel ! :')
  maandag 12 november 2012 @ 17:04:50 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119130708
quote:
Wat een arrogantie.
Dikke vinger naar justitie, I'm Badr, bitch!
pi_119130729
quote:
Hij heeft gewoon schijt, dat blijkt wel.
  maandag 12 november 2012 @ 17:05:41 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119130750
Misschien wist hij niet dat de re van horeca voor restaurant staat :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119130781
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef Leandra het volgende:
Misschien wist hij niet dat de re van horeca voor restaurant staat :')
Hij dacht waarschijnlijk reclassering
pi_119130921
http://www.at5.nl/artikel(...)jke-overtreding-hari

maandag 12 november 2012 17:00
OM: 'Onderzoek naar overtreding Hari'

Badr Hari zou maandagmiddag zijn gezien in een restaurant in de Utrechtsestraat in het centrum
van de stad.

Dit melden verschillende getuigen aan AT5. Hari zou met zijn partner Estelle Cruijff in een restaurant aanwezig zijn geweest.

Dat Hari zich vertoont in een restaurant is opvallend. De vechtsporter werd namelijk onlangs vrijgelaten uit voorarrest, onder meer onder voorwaarde dat Hari zijn gezicht voorlopig niet in horecagelegenheden zou laten zien.

Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) laat weten op de hoogte te zijn van de melding. 'De uitspraak van vrijdag betekent dat Hari zich niet in horecagelegendheden in Nederland mag begeven', stelt de woordvoerder. 'De zaaksofficier gaat nu kijken of dit een overtreding van de schorsende voorwaarden is en of dit voldoende is om maatregelen te nemen.'

De 27-jarige vechtsporter zat tot afgelopen vrijdag in voorarrest omdat Justitie hem verdenkt van poging tot doodslag op Koen Everink. Tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena zou Hari Everink onder meer tegen het hoofd en tegen het lichaam hebben geschopt.

Het Openbaar Ministerie (OM) sprak na zijn vrijlating van 'een onbegrijpelijke beslissing' van de rechtbank. Het OM stelde vrijdag al te willen weten wie gaat controleren of Hari zich aan de voorwaarden van zijn vrijlating houdt.
pi_119130952
zal wel iets gaan roepen over 'slachtoffer van een vrouw die niet kan koken, dus dan ben je wel gedwongen tot een restaurant'
of iets dergelijks.
dat je uberhaupt de exposure zou willen, nog niet eens vanwege het niet mogen, maar waarom zou je zo graag nu de deur uit willen?
pi_119131008
als dit geen bewijs is...

edit: nou ja bewijs...hij speelt iig met vuur
pi_119131021
quote:
5s.gif Op maandag 12 november 2012 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Kent die zouzou Badr Hari in het echt? Daar ben ik benieuwd naar of ze hem wel kent :@
Ik verdenk haar er ook van dat ze gewoon een tante/kennis is oid. Frans is immers ook een taal die in Marokko wordt gesproken...
know'm sayin?
word? word.
pi_119131110
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 17:11 schreef alors het volgende:

[..]

Ik verdenk haar er ook van dat ze gewoon een tante/kennis is oid. Frans is immers ook een taal die in Marokko wordt gesproken...
Ik denk dat Badr het niet zo op prijs stelt dat zijn familie zich zo te kijk zet op een forum.

Pas maar op, tante Zou :{
  maandag 12 november 2012 @ 17:13:27 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119131117
Dumb en Dumbr achter elkaar
  maandag 12 november 2012 @ 17:13:35 #155
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119131121
quote:
Het gaat er niet om wat justitie denkt, maar wat de rechters vinden, justitie wilde zijn voorlopige hechtenis ook niet schorsen.

Komt nog bij of je restaurants wel helemaal onder het uitgaansleven kan scharen, volgens mij zijn er met hem geen incidenten geweest in restaurants maar vooral in clubs (waar veel meer gedronken en gebruikt wordt en er vaker incidenten zijn) ik denk dat het best zo kan zijn dat de restricties alleen gelden voor dat soort gelegenheden.
pi_119131125
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef JaneDoe het volgende:
Hehe die gast lijkt wel een dwerg naast Badr :D
know'm sayin?
word? word.
  maandag 12 november 2012 @ 17:14:44 #157
15080 static
pi_119131163
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:13 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat justitie denkt, maar wat de rechters vinden, justitie wilde zijn voorlopige hechtenis ook niet schorsen.

Wat boeit het. Het is hem verboden.

quote:
Komt nog bij of je restaurants wel helemaal onder het uitgaansleven kan scharen,
Hij heeft een horecaverbod, en ja, daar valt ook een restaurant onder.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_119131179
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 17:13 schreef alors het volgende:

[..]

Hehe die gast lijkt wel een dwerg naast Badr :D
die danny is sowieso een dwerg, volgens mij ben ik met mn 1.62m gratie nog langer
pi_119131186
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:14 schreef static het volgende:

[..]

[..]

Hij daagt gewoon uit. Tijd om hem op te pakken.
  maandag 12 november 2012 @ 17:15:36 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119131194
Horeca is horeca. Anders had de rechter 'm wel een ca- en clubverbod opgelegd ...
  maandag 12 november 2012 @ 17:15:45 #161
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119131204
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:14 schreef static het volgende:

[..]

[..]

Nou dan zit hij binnen no-time weer vast.... we gaan het zien.
pi_119131249
Wat een dom volk.....
En dan later zeggen: Ja..... we wisten niet dat restaurants ook onder de restrictie vielen.

:|W

Met een dergelijke restrictie zou ik nog geen frietje bij de cafetaria op de hoek durven halen. :@
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 17:16:47 #163
43556 miss_dynastie
pi_119131255
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij daagt gewoon uit. Tijd om hem op te pakken.
Precies.
Of een enkelband, als 'ie dan toch los moet.
pi_119131285
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef Copycat het volgende:
Horeca is horeca. Anders had de rechter 'm wel een ca- en clubverbod opgelegd ...
hij mag niet eens hotelletje pakken met stellie! :')
  maandag 12 november 2012 @ 17:19:07 #165
15080 static
pi_119131338
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef mootie het volgende:
Wat een dom volk.....
En dan later zeggen: Ja..... we wisten niet dat restaurants ook onder de restrictie vielen.

:|W

Met een dergelijke restrictie zou ik nog geen frietje bij de cafetaria op de hoek durven halen. :@
Tsja, de 're' uit horeca zegt genoeg lijkt me.
pi_119131359
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef static het volgende:

[..]

Tsja, de 're' uit horeca zegt genoeg lijkt me.
Ze lijken me beiden wel dom genoeg om te denken dat Horeca gewoon een woord is.
  maandag 12 november 2012 @ 17:22:20 #167
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119131447
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 17:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Hoe moet dan dan in het buitenland als hij daar moet zijn voor zijn werk?
Dat is een van de redenen voor zijn schorsing, maar als hij niet in hotels en restaurants mag verblijven word dat wel wat lastig.
pi_119131459
En een restaurant is natuurlijk geen uitgaansgelegenheid, dat is een verlenging van je eigen eettafel.
  maandag 12 november 2012 @ 17:22:47 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119131463
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 17:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Niet in NL...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119131472
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Hoe moet dan dan in het buitenland als hij daar moet zijn voor zijn werk?
Dat is een van de redenen voor zijn schorsing, maar als hij niet in hotels en restaurants mag verblijven word dat wel wat lastig.
Het lijkt me al te zot voor woorden dat hij naar het buitenland mag. }:| }:|
  maandag 12 november 2012 @ 17:23:26 #171
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119131483
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet in NL...
Heb je een link voor die specificatie?
pi_119131571
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

horeca
bedrijfstak van hotels, restaurants, cafés, etc.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/horeca
  maandag 12 november 2012 @ 17:26:43 #173
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119131598
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

horeca
bedrijfstak van hotels, restaurants, cafés, etc.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/horeca
:')
  maandag 12 november 2012 @ 17:28:24 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119131661
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

De rechter kan wel bepalen of hij het land uit mag, maar als hij het land uitmag kan de rechter niet bepalen dat hij in een ander land geen horecagelegenheid mag bezoeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 november 2012 @ 17:33:07 #176
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119131848
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

De rechter kan wel bepalen of hij het land uit mag, maar als hij het land uitmag kan de rechter niet bepalen dat hij in een ander land geen horecagelegenheid mag bezoeken.
Dus daar mag het wel, ze zijn kennelijk niet bang dat er daar een incident ontstaat en dat Badr alleen een probleem heeft met Nederlandse horeca :?

Het blijft wat vreemd op mij overkomen.
  maandag 12 november 2012 @ 17:34:26 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119131899
Wat snap je niet aan het feit dat een Nederlandse rechter zo'n buitenlandse restrictie niet op kan leggen?
  maandag 12 november 2012 @ 17:35:44 #178
15080 static
pi_119131952
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dus daar mag het wel, ze zijn kennelijk niet bang dat er daar een incident ontstaat en dat Badr alleen een probleem heeft met Nederlandse horeca :?

Het blijft wat vreemd op mij overkomen.
Eén van de redenen dat hij vrij is gekomen is inkomstenderving, vooral in het buitenland. Als het horeca-verbod daar ook staat is dat simpel te omzeilen door een short term apartment te huren.
  Moderator / Miss SHO maandag 12 november 2012 @ 17:39:20 #179
22592 crew  Ole
pi_119132064
quote:

[..]

Zegt zij met Franse usernaam ;)
  maandag 12 november 2012 @ 17:40:44 #180
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119132112
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 17:34 schreef Copycat het volgende:
Wat snap je niet aan het feit dat een Nederlandse rechter zo'n buitenlandse restrictie niet op kan leggen?
Ze snappen vast wel dat hij op zijn tijd tijdens een werkbezoek een horecagelegenheid moet bezoeken omdat het anders vrij lastig wordt om zijn werk te doen, kennelijk zijn ze niet bang dat er in dat soort gelegenheden incidenten ontstaan anders hadden ze hem niet vrij gelaten.
Dus ik vraag me af waarom zou dat wel zou gelden voor dat soort gelegenheden in Nederland.

Maar misschien hebben jullie wel gelijk en dan zit hij snel weer vast...
  maandag 12 november 2012 @ 17:41:58 #181
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119132148
Een beetje meer nederigheid had ze nu wel gesierd, het is maar tijdelijk, het vonnis moet nog komen. Dus je moet je bescheiden opstellen, je bent vrij bij de gratie van de rechter, doe niet net of je al definitief op vrije voeten bent. Ze hebben nu wel de kans om hun verhalen kloppend te maken voor als Estelle verhoord moet worden. En waarom gaat Badr niet naar zijn eigen huis? Komt op deze manier de partneralimentatie niet in gevaar? ze mag immers niet samenwonen want dan vervalt die.

Als ik Ruud was zou ik dat maar in de gaten houden. En wat als er een gek kwaad wil doen omdat Badr vrij is en naar die woning gaat? Ruuds kinderen wonen daar ook..Plus wat voor signaal geef je af aan je kinderen als je een crimineel zo liefdevol weer binnhaalt? onbegrijpelijk allemaal.. nu weer gewoon de horeca opzoekenm kan Stellemans geen bammetje voor hem smeren?
  maandag 12 november 2012 @ 17:42:21 #182
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119132166
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef static het volgende:

[..]

Eén van de redenen dat hij vrij is gekomen is inkomstenderving, vooral in het buitenland. Als het horeca-verbod daar ook staat is dat simpel te omzeilen door een short term apartment te huren.
Nou dan hou ik er maar over op.
In welk tijdsbestek zou hij weer vast komen te zitten zodat ik zeker weet dat jullie gelijk hebben? ;)
  maandag 12 november 2012 @ 17:44:02 #183
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119132227
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Dat is snel ! :')
Deze lamzak is niet te vertrouwen :@ :@
  maandag 12 november 2012 @ 17:48:14 #184
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119132379
Kennelijk zijn ze er zelf ook nog niet helemaal uit ;)
quote:
'De zaaksofficier gaat nu kijken of dit een overtreding van de schorsende voorwaarden is en of dit voldoende is om maatregelen te nemen.'
  maandag 12 november 2012 @ 17:52:50 #185
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119132543
quote:

Omg zou toch niet. Moet bijna wel dat ze hem kent #lol
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 17:53:18 #186
43556 miss_dynastie
pi_119132560
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:48 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Of het was naar-huis-gaan-tijd... dan zien ze morgen wel verder :') :P
pi_119132593
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:41 schreef barca1971 het volgende:
Een beetje meer nederigheid had ze nu wel gesierd, het is maar tijdelijk, het vonnis moet nog komen. Dus je moet je bescheiden opstellen, je bent vrij bij de gratie van de rechter, doe niet net of je al definitief op vrije voeten bent. Ze hebben nu wel de kans om hun verhalen kloppend te maken voor als Estelle verhoord moet worden. En waarom gaat Badr niet naar zijn eigen huis? Komt op deze manier de partneralimentatie niet in gevaar? ze mag immers niet samenwonen want dan vervalt die.

Als ik Ruud was zou ik dat maar in de gaten houden. En wat als er een gek kwaad wil doen omdat Badr vrij is en naar die woning gaat? Ruuds kinderen wonen daar ook..Plus wat voor signaal geef je af aan je kinderen als je een crimineel zo liefdevol weer binnhaalt? onbegrijpelijk allemaal.. nu weer gewoon de horeca opzoekenm kan Stellemans geen bammetje voor hem smeren?
ze zullen t er vast op gooien dat badr er logeert...stellemans is wel goed maar niet gek, badr zal zich natuurlijk nooit op dat adres inschrijven...als ik ruud was zou ik gek worden bij de gedachte dat mn ex onderdak biedt aan een verdachte van geweldsdelicten in het huis dat ik betaal en waar mn kinderen wonen
pi_119132644
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 17:54 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ze zullen t eet vast op gooien dat badr er logeert...stellemans is wel goed maar niet gek, badr zal zich natuurlijk nooit op dat adres inschrijven...als ik ruud was zou ik gek worden bij de gedachte dat mn ex onderdak biedt aan een verdachte van geweldsdelicten in het huis dat ik betaal en waar mn kinderen wonen
Ruud valt me een tikje tegen. Ik had mn kinderen allang weggehaald.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 17:56:59 #189
163650 Greys
pi_119132680
Waarom the fuck moeten ze 'onderzoeken' of er maatregelen moeten komen nu hij zijn beperking nu al overtreden heeft? Als ik niet door rood mag rijden en ik doe het toch, komt er toch ook geen onderzoek of ik daarvoor een boete krijg? :')

Estelle kwam er mee weg dat ze (nog steeds) niet hoefde te getuigen, Badr denkt 'dikke vinger met je beperkingen'... is ie al vergeten dat ie een paar dagen geleden zat te pruillippen tegen de rechter dat ze hem daar nooiiiiiiiiiiiiit maar dan ook noooiiiiiit meer zouden zien? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 17:57:52 #190
163650 Greys
pi_119132711
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Ruud zal vast wel willen, maar je krijgt je kinderen niet zomaar bij hun moeder weg voorgoed hoor...
Hij zal vast wel eens geïnformeerd hebben, maar dat zal wel eeuwen duren, áls het hem al lukt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119132719
quote:

[..]

dat zal hij misschien wel willen, maar bij de voorlopige voorzieningen is bepaald dat de kinderen bij de moeder blijven, daar kan hij dus niet omheen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 17:59:00 #192
163650 Greys
pi_119132750
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:48 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Waarom zou het NIET een overtreding zijn?
Ik snap het echt niet. Hij mocht niet in horeca gelegenheden komen. 're' = restaurant.
Daar was ie toch. Duidelijk, lijkt me? Dat ze er uberhaupt nog over moeten nadenken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 november 2012 @ 17:59:20 #193
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119132759
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Of het was naar-huis-gaan-tijd... dan zien ze morgen wel verder :') :P
Het OM was verbijsterd over het onbegrijpelijke en teleurstellende vonnis, ik denk dat ze daar best een uurtje overwerk voor over gehad zouden hebben ;)
  maandag 12 november 2012 @ 18:00:06 #194
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119132791
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap het echt niet. Hij mocht niet in horeca gelegenheden komen. 're' = restaurant.
Daar was ie toch. Duidelijk, lijkt me? Dat ze er uberhaupt nog over moeten nadenken.
Ik ben misschien niet de juiste persoon om dat aan te vragen :D
pi_119132850
quote:

[..]

ik denk dat bedoelt wordt dat ze gaan onderzoeken of hij daar daadwerkelijk is geweest, dat kan door middel van bewakingscamera's
pi_119132870
quote:
13s.gif Op maandag 12 november 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
Waarom the fuck moeten ze 'onderzoeken' of er maatregelen moeten komen nu hij zijn beperking nu al overtreden heeft? Als ik niet door rood mag rijden en ik doe het toch, komt er toch ook geen onderzoek of ik daarvoor een boete krijg? :')

Estelle kwam er mee weg dat ze (nog steeds) niet hoefde te getuigen, Badr denkt 'dikke vinger met je beperkingen'... is ie al vergeten dat ie een paar dagen geleden zat te pruillippen tegen de rechter dat ze hem daar nooiiiiiiiiiiiiit maar dan ook noooiiiiiit meer zouden zien? _O-
Daar ga ik de volgende keer ook om vragen.

Erm jongens, laten we nou eerst maar eens onderzoeken of er maatregelen genoemen moeten worden. Houd die boete nog maar even in je zak. :7
pi_119132891
quote:

[..]

Ja, hij had al opgepakt moeten zijn. Dat dit zo lang duurt is onbegrijpelijk.
pi_119132922
quote:

[..]

Dat kan hij niet zomaar doen helaas.
pi_119133002
jongens, iedereen kan nu wel zeggen dat ze em in de plaatselijke snackbar hebben gezien, moet je dan wel hard kunnen maken voordat je kunt zeggen dat hij een overtreding heeft begaan van de voorwaarden
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 18:13:07 #200
163650 Greys
pi_119133303
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef JaneDoe het volgende:
jongens, iedereen kan nu wel zeggen dat ze em in de plaatselijke snackbar hebben gezien, moet je dan wel hard kunnen maken voordat je kunt zeggen dat hij een overtreding heeft begaan van de voorwaarden
Ja maar kom op zeg _O-
1 Telefoontje naar het betreffende etablissement en het is duidelijk. Ontkennen zal ie niet, als het personeel zegt dat ie er was, want dan zeggen ze gewoon dat het op de bewakingscamera staat en dat er tig getuigen waren. Zo, onderzoek afgerond. Vijf minuten werk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119133376
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar kom op zeg _O-
1 Telefoontje naar het betreffende etablissement en het is duidelijk. Ontkennen zal ie niet, als het personeel zegt dat ie er was, want dan zeggen ze gewoon dat het op de bewakingscamera staat en dat er tig getuigen waren. Zo, onderzoek afgerond. Vijf minuten werk.
Eens kijken hoe Evert deze faux pas gaat goedpraten straks bij Shownieuws. Die zit vast peentjes te zweten nu .
pi_119133437
In het restaurant van Zouzou? Zou zo maar kunnen.
pi_119133497
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 18:03 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat kan hij niet zomaar doen helaas.
Eigenlijk is dat belachelijk. Je weet dat je kinderen in huis zitten met een tikkend tijdbommetje, maar je mag niks doen.

Gogogo dwaze vaders!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 18:18:25 #204
163650 Greys
pi_119133549
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat belachelijk. Je weet dat je kinderen in huis zitten met een tikkend tijdbommetje, maar je mag niks doen.

Gogogo dwaze vaders!
Maar wie zegt dat de kinderen nu niet bij Ruud zitten dan? :@
Voor hetzelfde geld heeft ie Stellepel en Badr 'wat rust gegund' en onder die noemer de kinderen bij hem thuis.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 18:18:57 #205
163650 Greys
pi_119133572
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eens kijken hoe Evert deze faux pas gaat goedpraten straks bij Shownieuws. Die zit vast peentjes te zweten nu .
Evert doet niet aan peentjes zweten. Anders zat ie vrijdag niet met uitgestreken muil alweer te kwelen over deze zaak terwijl zijn e-mail scenariootje op straat was komen te liggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119133590
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat de kinderen nu niet bij Ruud zitten dan? :@
Voor hetzelfde geld heeft ie Stellepel en Badr 'wat rust gegund' en onder die noemer de kinderen bij hem thuis.
Hmm de kinderen waren wel ingezet om het huis leuk te versieren voor papa Badr. Maar ik zie Estelle er wel voor aan om 'even wat ruimte nodig te hebben'.
pi_119133670
quote:

[..]

Ja maar kom op zeg _O-
ging t maar via zo'n telefoontje, beelden zullen opgehaald en bekeken worden, als hij er idd op staat komt er een bevel tot aanhouding...iets meer dan 5 minuten werk dus
pi_119133773
quote:
OM: 'Onderzoek naar overtreding Hari'

Badr Hari zou maandagmiddag zijn gezien in een restaurant in de Utrechtsestraat in het centrum van de stad.

Dit melden verschillende getuigen aan AT5. Hari zou met zijn partner Estelle Cruijff in een restaurant aanwezig zijn geweest.

Dat Hari zich vertoont in een restaurant is opvallend. De vechtsporter werd namelijk onlangs vrijgelaten uit voorarrest, onder meer onder voorwaarde dat Hari zijn gezicht voorlopig niet in horecagelegenheden zou laten zien.

Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) laat weten op de hoogte te zijn van de melding. 'De uitspraak van vrijdag betekent dat Hari zich niet in horecagelegendheden in Nederland mag begeven', stelt de woordvoerder. 'De zaaksofficier gaat nu kijken of dit een overtreding van de schorsende voorwaarden is en of dit voldoende is om maatregelen te nemen.'

De 27-jarige vechtsporter zat tot afgelopen vrijdag in voorarrest omdat Justitie hem verdenkt van poging tot doodslag op Koen Everink. Tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena zou Hari Everink onder meer tegen het hoofd en tegen het lichaam hebben geschopt.

Het Openbaar Ministerie (OM) sprak na zijn vrijlating van 'een onbegrijpelijke beslissing' van de rechtbank. Het OM stelde vrijdag al te willen weten wie gaat controleren of Hari zich aan de voorwaarden van zijn vrijlating houdt.

UPDATE: Het Powned-programma PowNews heeft Badr Hari onlangs al gesproken in Zuid.
UPDATE 2: Hari's advocaat, Bénédicte Ficq, ontkent dat Hari in het restaurant is geweest.
UPDATE 3: Ficq laat bij nader inzien tóch weten dat Hari en Cruijff vandaag 'een kwartier een broodje hebben gegeten' ergens in de stad.
http://www.at5.nl/artikel(...)jke-overtreding-hari
  maandag 12 november 2012 @ 18:24:06 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119133856
Oh, slechts een kwartiertje. Dat telt niet als overtreding, natuurlijk.
Stuitende domheid of stuitende arrogantie of een stuitende combinatie.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 18:24:22 #210
163650 Greys
pi_119133872
quote:
UPDATE 2: Hari's advocaat, Bénédicte Ficq, ontkent dat Hari in het restaurant is geweest.
UPDATE 3: Ficq laat bij nader inzien tóch weten dat Hari en Cruijff vandaag 'een kwartier een broodje hebben gegeten' ergens in de stad.
:D :')

quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ging t maar via zo'n telefoontje, beelden zullen opgehaald en bekeken worden, als hij er idd op staat komt er een bevel tot aanhouding...iets meer dan 5 minuten werk dus
Nu zijn eigen advocaat het heeft toegegeven zal het wel niet meer zo lang hoeven te duren toch? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119133888
update 3 :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 18:25:23 #212
163650 Greys
pi_119133932
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef Copycat het volgende:
Ja, zou mooi zijn idd _O-

"U mag niet in een straal van 5 km. van het slachtoffer komen!"

"Ja maar het was maar een minuutje dat ik bij d'r in de voortuin stond! :o "

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119133985
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef Greys het volgende:

[..]

:D :')

[..]

Nu zijn eigen advocaat het heeft toegegeven zal het wel niet meer zo lang hoeven te duren toch? :+
misschien dachten ze kwartiertje eten = kwartiertje cel..
pi_119133988
quote:
Dit!
Is dat zo?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 18:28:10 #215
163650 Greys
pi_119134063
Hoeveel haren zou mevroi Ficq nu weer uit d'r hoofd hebben getrokken?
Als ik haar was zou ik hem nu laten vallen als een baksteen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119134068
Ja maar schatje, we kunnen toch wel even een broodje eten?
Welja, zo nauw komt dat allemaal niet. Ik ben toch vrij man nu?

Zou het echt zo gegaan zijn?
  maandag 12 november 2012 @ 18:28:19 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119134071
Een kwartiertje is toch voldoende om te bedreigen, af te persen of zakgeld op te halen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119134197
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef Leandra het volgende:
Een kwartiertje is toch voldoende om te bedreigen, af te persen of zakgeld op te halen?
Ik heb maar een paar seconden nodig om je 'stomme kutleandra' te noemen. :@

En dan snel weg te rennen met Soneal. *;
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 18:32:25 #219
163650 Greys
pi_119134270
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef mootie het volgende:
Ja maar schatje, we kunnen toch wel even een broodje eten?
Welja, zo nauw komt dat allemaal niet. Ik ben toch vrij man nu?

Zou het echt zo gegaan zijn?
Dat niet één van de twee zich heeft afgevraagd of het ze problemen zou geven :')
Echt... ze verdienen elkaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119134327
Eigenlijk moet ik wel lachen om Ficq. Die moet toch zo :|W achter haar bureau zitten.
pi_119134417
blvd: badr heeft alles uitgelegd aan ome albert
pi_119134425
Albert heeft de primeur. Die heeft Badr aan de telefoon gehad over het horecaincident.
pi_119134503
Schutter kickboksgala al eerder veroordeeld

Wel een mooi voorbeeld van het falen van justitie en de gewelddadigheid van het kickbokswereldje.
  maandag 12 november 2012 @ 18:39:03 #224
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119134564
Dat maakt het minder erg? Een overtreding blijft een overtreding. De rechhter heeft hem iets opgelegd en hij luistert er niet naar, minachting is dat. Meneer heeft een probleem met gezag. Het blijft echt een rolmodel hé? Nu denken alle criminelen dat het niet erg om het opgelegde aan je laars te lappen. Badr doet het immers ook én lult zich er vast weer uit..
pi_119134603
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:39 schreef barca1971 het volgende:
Dat maakt het minder erg? Een overtreding blijft een overtreding. De rechhter heeft hem iets opgelegd en hij luistert er niet naar, minachting is dat. Meneer heeft een probleem met gezag. Het blijft echt een rolmodel hé? Nu denken alle criminelen dat het niet erg om het opgelegde aan je laars te lappen. Badr doet het immers ook én lult zich er vast weer uit..
Ja hoor. Te beginnen bij Albert Verlinde. Terwijl hij eigenlijk as we speak al weer achter de tralies zou moeten zitten.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 18:43:58 #226
184769 crew  Deisyy
pi_119134762
Het wordt echt hoog tijd dat Estelle eens op Fok! gaat lezen.

GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 71
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 18:45:15 #227
163650 Greys
pi_119134809
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:35 schreef JaneDoe het volgende:
blvd: badr heeft alles uitgelegd aan ome albert
Oeh, gemist. En? En?
Ze wisten beiden niet dat het niet mocht zeker? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 november 2012 @ 18:46:45 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119134868
Hij komt zo zelf aan de telefoon bij Blvd.
Wat zal ie nu weer voor leugentje/smoes verkopen?
pi_119134873
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh, gemist. En? En?
Badr komt zélf aan de telefoon zometeen.
pi_119134904
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 18:46 schreef Copycat het volgende:
Hij komt zo zelf aan de telefoon bij Blvd.
Wat zal ie nu weer voor leugentje/smoes verkopen?
Denk dat we daar allemaal zeer benieuwd naar zijn. Benieuwd wat Ficq hem heeft gezegd te zeggen.
  maandag 12 november 2012 @ 18:48:59 #231
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119134956
Ben benieuwd waar Albert mee aan komt, de re van horeca staat echt voor restaurant en daar lul je je niet uit lijkt me..maar ik hoor al dat hij zelf aan de telefoon gaat komen..pffff..
  maandag 12 november 2012 @ 18:49:02 #232
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119134959
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:45 schreef Greys het volgende:

Oeh, gemist. En? En?
Badr spreekt zometeen met Albert zelf aan de telefoon :)
  maandag 12 november 2012 @ 18:50:17 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119135028
Ja, we zijn zo door liefde verblind, Stel en ik, dat we vaak vergeten te eten. En toen gingen we bijna dood van de honger en dus moesten we wel. Maar het was maar een kwartier, waar gaat het over???
Een hetze is het, een hetze. En nu ben ik bang!!!
pi_119135071
quote:
9s.gif Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Copycat het volgende:
Ja, we zijn zo door liefde verblind, Stel en ik, dat we vaak vergeten te eten. En toen gingen we bijna dood van de honger en dus moesten we wel. Maar het was maar een kwartier, waar gaat het over???

Nou, zo zou (jaja) het best kunnen gaan.
  maandag 12 november 2012 @ 18:51:27 #235
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119135079
Wahahha @ copycat
  maandag 12 november 2012 @ 18:51:37 #236
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119135084
Maar Albert heeft met hem gesproken! Hij wilde zelf vertellen in de uitzending
  maandag 12 november 2012 @ 18:52:22 #237
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119135119
Als ie gaat zitten liegen meteen de mensen uit het restaurant inschakelen en hun versie vragen denk ik dan
  maandag 12 november 2012 @ 18:52:36 #238
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119135127
quote:
9s.gif Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Copycat het volgende:

_O- _O-
  maandag 12 november 2012 @ 18:53:01 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119135149
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2012 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar Albert heeft met hem gesproken! Hij wilde zelf vertellen in de uitzending
Dat staat hier inmiddels al een paar keer ;) .
  maandag 12 november 2012 @ 18:53:24 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119135160
quote:

[..]

Ja maar kom op zeg _O-
Zou het personeel dat durven?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 18:55:06 #241
163650 Greys
pi_119135235
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef barca1971 het volgende:
Als ie gaat zitten liegen meteen de mensen uit het restaurant inschakelen en hun versie vragen denk ik dan
Maar zijn advocaat heeft het al bevestigd toch? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 november 2012 @ 18:56:16 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119135273
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:55 schreef Greys het volgende:

Maar zijn advocaat heeft het al bevestigd toch? :D
Die onbevestigt dat net zo makkelijk.
  maandag 12 november 2012 @ 18:58:44 #243
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_119135367
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die onbevestigt dat net zo makkelijk.
Ze had de verkeerde verklaring ingeleverd.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_119135425
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 18:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ze had de verkeerde verklaring scenario ingeleverd.
  maandag 12 november 2012 @ 19:03:25 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119135515
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb maar een paar seconden nodig om je 'stomme kutleandra' te noemen. :@

En dan snel weg te rennen met Soneal. *;
:(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119135521
Hier kan hij zich toch onmogelijk uitkletsen?
Vind het al gek dat hij nog steeds vrij is.
pi_119135557
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
Hier kan hij zich toch onmogelijk uitkletsen?
Vind het al gek dat hij nog steeds vrij is.
Misschien moest hij opeens plassen en is hij daar even naar de wc geweest. Of scheurde Estelle haar nagel en moest ze een pleister.
know'm sayin?
word? word.
pi_119135605
Ik denk dat ie niet wordt opgepakt.
pi_119135606
Oh wacht. Misschien ging hij gewoon even een vriend groeten. Die vriend is toevallig de eigenaar van het restaurant. Zoiets?
  maandag 12 november 2012 @ 19:08:48 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119135696
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wacht. Misschien ging hij gewoon even een vriend groeten. Die vriend is toevallig de eigenaar van het restaurant. Zoiets?
En die vriend was te beroerd om even voor z'n goede vriend Badr naar buiten te lopen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119135735
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 19:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

En die vriend was te beroerd om even voor z'n goede vriend Badr naar buiten te lopen?
Nee, want die zag hem niet, dus móest hij naar binnen.
pi_119135765
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef JaneDoe het volgende:

edit: nou ja bewijs...hij speelt iig met vuur

Ik dacht dat dit over deze keer hing, maar dit was twee jaar geleden... daar zat natuurlijk ook Vd Heuvel achter.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119135875
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
niets aan de hand, doorfietsen jij :{w

badr kwam alleen even afdrogen.
pi_119135895
quote:
Wat? Zo dom? :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2012 @ 19:15:11 #255
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119135928
We gaan zo bellen met Badr *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_119135969
Bellen met Badr, dat klinkt als een goede naam voor een nieuw item in de show.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 12 november 2012 @ 19:19:19 #257
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119136110
Dat zou wel een mop zijn zeg, na 3 dagen in overtreding en dat de rechter dan zo pissed is dat hij weer terug mag naar zoetermeer!! Dan kan geen pony Estelle meer blij maken ben ik bang..en dan nog zullen ze het belachelijk vinden dat hij terug zou moeten en zullen ze niet inzien dat het hun eigen schuld is. Waarom willen deze 2 maar geen toontje lager gaan zingen en zich in de luwte op gaan houden is wat ik me afvraag
  maandag 12 november 2012 @ 19:19:27 #258
148689 Muis006
pi_119136114
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met Hari
pi_119136135
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:19 schreef Muis006 het volgende:
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met Hari
know'm sayin?
word? word.
  maandag 12 november 2012 @ 19:20:13 #260
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119136138
pprrrrrrrrt ....prrrrrrrrrrrrrrrrrt
pi_119136160
:r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 12 november 2012 @ 19:21:11 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119136180
In Bar Moustache.

Ja we zouden gaan lunchen. Wat een dombo.
pi_119136191
ICH HABE ES NICHT GEWUSST!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 12 november 2012 @ 19:21:29 #264
6941 APK
Factual, I think.
pi_119136192
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:19 schreef Muis006 het volgende:
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met Hari
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 12 november 2012 @ 19:21:29 #265
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119136194
zie je ze wisten het niet!!!
Zo DOM DIE 2
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2012 @ 19:21:36 #266
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_119136203
Een lunchroom is volgens Badr geen horecagelegenheid :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 12 november 2012 @ 19:21:45 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119136211
Zie je: de hetze is er weer.

Wat een sukkel.
pi_119136245
Maar ja stel kan natuurlijk ook niet koken, dus moeten ze verhongeren dan?
  maandag 12 november 2012 @ 19:22:16 #269
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119136246
ZE weten niet wat het woord Horeca betekent..whahhaha
  maandag 12 november 2012 @ 19:22:48 #270
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119136268
En dus komt hij er weer mee weg, zul je zien, bah bah
pi_119136276
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef Copycat het volgende:
Zie je: de hetze is er weer.

Wat een sukkel.
Nare periode ook nog, hij natuurlijk.
  maandag 12 november 2012 @ 19:22:57 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119136278
Dit is een DOMper.
pi_119136284
Damn, heeft die advocaat dan ook niet gezegd niet naar zulke zaken gaan, Ficq weet toch ook dat dit geen Einsteins zijn. Maarja ik vind een broodjeszaak ook wel vrij onschuldig hoor.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 12 november 2012 @ 19:23:08 #274
148689 Muis006
pi_119136289
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn overbuurman verwarmt sateetjes in de waterkoker. Waar een wil is...
  maandag 12 november 2012 @ 19:23:12 #275
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119136293
De kinderen??? en zijn eigen baby dan!!!
pi_119136296
Helemaal blij om bij de kinderen te zijn.
pi_119136298
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2012 19:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Aad?
know'm sayin?
word? word.
pi_119136304
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2012 19:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

YOU MAKE IT HAPPEN!!
  maandag 12 november 2012 @ 19:24:03 #279
148689 Muis006
pi_119136326
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 19:23 schreef alors het volgende:

[..]

Aad?
_O- was het maar waar. Dat had me wel een stukke genoegdoening gegeveuh.
pi_119136345
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 19:24 schreef Muis006 het volgende:

[..]

_O- was het maar waar. Dat had me wel een stukke genoegdoening gegeveuh.
:D!!
know'm sayin?
word? word.
pi_119136355
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan, gebeurt het toch :') .
pi_119136367
Zou hij een kroket bij de Febo uit de muur mogen trekken?
know'm sayin?
word? word.
  maandag 12 november 2012 @ 19:27:57 #283
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119136467
Het gaat er niet om dat een broodjesbar onschuldig is, het gaat erom dat er een confrontatie kan gaan komen met andere mensen, die iets tegen hem zeggen of net een beetje te lang naar hem kijken. Gezien zijn gestresste mood waar hij in zit kan hij heel weinig hebben van zijn medemens en aangezien hij nogal heetgebakerd is is hij een potentieel gevaar..hij heeft immers nog geen behandeling gehad tegen zijn agressie
pi_119136534
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:27 schreef barca1971 het volgende:
Het gaat er niet om dat een broodjesbar onschuldig is, het gaat erom dat er een confrontatie kan gaan komen met andere mensen, die iets tegen hem zeggen of net een beetje te lang naar hem kijken. Gezien zijn gestresste mood waar hij in zit kan hij heel weinig hebben van zijn medemens en aangezien hij nogal heetgebakerd is is hij een potentieel gevaar..hij heeft immers nog geen behandeling gehad tegen zijn agressie
dit!
pi_119136615
quote:
Buiten dat. Hij mág gewoon niet in de horeca, zo simpel is het.
  maandag 12 november 2012 @ 19:31:55 #286
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119136635
quote:
17s.gif Op maandag 12 november 2012 18:53 schreef Copycat het volgende:

Dat staat hier inmiddels al een paar keer ;) .
Niet gezien lieverd :*
pi_119136705
quote:
En dat kan niet gebeuren in het zwembad? In de dierentuin? in de PC Hooft?

Ik denk dat hij idd best om opheldering mag vragen. Is het ook de Starbucks? Ook de Febo? Ook een kopje koffie op het station? De loempiakar? Een eetgelegenheid in een pretpark?
Zijn actie is natuurlijk niet bijster slim, maar er zijn natuurlijk ook grote grijze gebieden waarbij je je kunt afvragen of het verbod daar ook geldt.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 12 november 2012 @ 19:36:45 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119136852
Dan had hij die opheldering eerder moeten vragen. Of moeten krijgen, van zijn advocate.
Het is daarbij nogal een glasheldere 1+1=2 som waarbij je sowieso beter het zekere voor het onzekere neemt.

Maar niet als je Badr heet, dan doe je net alsof je neus bloedt en gooi je het weer eens op een hetze.
  maandag 12 november 2012 @ 19:37:44 #289
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119136905
Een bar is een horeca gelegenheid, ook al is het een broodjesbar. Dikke vette punt. Het feit dat deze 2 mensen dát niet als horeca zien geeft al aan dat ze het IQ hebben van een pelpinda!
En dat verdient dan miljoenen, tis toch te treurig voor woorden..
pi_119137084
quote:
Maar advocaten liegen niet hoor! Dit is gewoon een alternatief scenario voorleggen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2012 @ 19:41:44 #291
163650 Greys
pi_119137091
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thuisbezorgd punt en el :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 november 2012 @ 19:42:36 #292
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119137141
En van die hetze word ik ook onpasselijk, vrijdag is nog gezegd dat het makkelijk te controleren valt of hij zich aan de voorwaarden houd, daar iedereen hem inmiddels wel kent. Dat is dus oproepen tot melden als je hem ergens signaleert, je burgerplicht dus doen. Want de maatschappij, dat zijn wij en de rechter kan niet alles zien. Dus nee meneer Badr, het is geen hetze maar onze plicht om te melden als jij je niet aan je voorwaarden houd welke je zijn opgedragen door een rechter.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 19:43:02 #293
184769 crew  Deisyy
pi_119137160
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:33 schreef alors het volgende:

[..]

En dat kan niet gebeuren in het zwembad? In de dierentuin? in de PC Hooft?

Ik denk dat hij idd best om opheldering mag vragen. Is het ook de Starbucks? Ook de Febo? Ook een kopje koffie op het station? De loempiakar? Een eetgelegenheid in een pretpark?
Zijn actie is natuurlijk niet bijster slim, maar er zijn natuurlijk ook grote grijze gebieden waarbij je je kunt afvragen of het verbod daar ook geldt.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Wacht, voor Estelle en Badr wel natuurlijk, maar een lunchroom is natuurlijk wel een horecagelegenheid. Daarom fout! Dus: "Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs start".
  maandag 12 november 2012 @ 19:43:49 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119137196
Het is wel duidelijk dat er maar een echt slachtoffer is in deze kwestie en dat is Badr.
pi_119137257
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef Leandra het volgende:
Restaurantje tegenover het huis van Everink?
pi_119137275
quote:
9s.gif Op maandag 12 november 2012 19:43 schreef Copycat het volgende:
Het is wel duidelijk dat er maar een echt slachtoffer is in deze kwestie en dat is Badr.
..die weer de dans ontspringt. Althans daar lijkt het op.
Het blijft stil van de kant van justitie.
  Moderator / Miss SHO maandag 12 november 2012 @ 19:47:09 #297
22592 crew  Ole
pi_119137359
Wat een vreselijke website trouwens van die snackbar..
pi_119137376
Volgens die krullenbol van Pownews is ie net in huize Gullit gearresteerd..

Beelden vanavond!
  Moderator / Miss SHO maandag 12 november 2012 @ 19:48:50 #299
22592 crew  Ole
pi_119137435
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
Volgens die krullenbol van Pownews is ie net in huize Gullit gearresteerd..

Beelden vanavond!
*O*
  maandag 12 november 2012 @ 19:48:54 #300
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119137437
Waar kunnen we dat zien?
  maandag 12 november 2012 @ 19:49:13 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119137454
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:47 schreef Ole het volgende:
Wat een vreselijke website trouwens van die snackbar..
De snackbar van Tim nImmers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')