Ik verdenk haar er ook van dat ze gewoon een tante/kennis is oid. Frans is immers ook een taal die in Marokko wordt gesproken...quote:Op maandag 12 november 2012 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Kent die zouzou Badr Hari in het echt? Daar ben ik benieuwd naar of ze hem wel kent
Ik denk dat Badr het niet zo op prijs stelt dat zijn familie zich zo te kijk zet op een forum.quote:Op maandag 12 november 2012 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er ook van dat ze gewoon een tante/kennis is oid. Frans is immers ook een taal die in Marokko wordt gesproken...
Het gaat er niet om wat justitie denkt, maar wat de rechters vinden, justitie wilde zijn voorlopige hechtenis ook niet schorsen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef static het volgende:
Zojuist op AT5: hij is gespot in een restaurant in de Utrechtsestraat, justitie is not amused. Hij kan weer vast komen te zitten.
Hehe die gast lijkt wel een dwerg naast Badrquote:
Wat boeit het. Het is hem verboden.quote:Op maandag 12 november 2012 17:13 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat justitie denkt, maar wat de rechters vinden, justitie wilde zijn voorlopige hechtenis ook niet schorsen.
Hij heeft een horecaverbod, en ja, daar valt ook een restaurant onder.quote:Komt nog bij of je restaurants wel helemaal onder het uitgaansleven kan scharen,
die danny is sowieso een dwerg, volgens mij ben ik met mn 1.62m gratie nog langerquote:Op maandag 12 november 2012 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe die gast lijkt wel een dwerg naast Badr
Hij daagt gewoon uit. Tijd om hem op te pakken.quote:Op maandag 12 november 2012 17:14 schreef static het volgende:
[..]
Wat boeit het. Het is hem verboden.
[..]
Hij heeft een horecaverbod, en ja, daar valt ook een restaurant onder.
Nou dan zit hij binnen no-time weer vast.... we gaan het zien.quote:Op maandag 12 november 2012 17:14 schreef static het volgende:
[..]
Wat boeit het. Het is hem verboden.
[..]
Hij heeft een horecaverbod, en ja, daar valt ook een restaurant onder.
Precies.quote:Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij daagt gewoon uit. Tijd om hem op te pakken.
hij mag niet eens hotelletje pakken met stellie!quote:Op maandag 12 november 2012 17:15 schreef Copycat het volgende:
Horeca is horeca. Anders had de rechter 'm wel een ca- en clubverbod opgelegd ...
Tsja, de 're' uit horeca zegt genoeg lijkt me.quote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef mootie het volgende:
Wat een dom volk.....
En dan later zeggen: Ja..... we wisten niet dat restaurants ook onder de restrictie vielen.
![]()
Met een dergelijke restrictie zou ik nog geen frietje bij de cafetaria op de hoek durven halen.
Ze lijken me beiden wel dom genoeg om te denken dat Horeca gewoon een woord is.quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef static het volgende:
[..]
Tsja, de 're' uit horeca zegt genoeg lijkt me.
Hoe moet dan dan in het buitenland als hij daar moet zijn voor zijn werk?quote:Op maandag 12 november 2012 17:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij mag niet eens hotelletje pakken met stellie!
Het lijkt me al te zot voor woorden dat hij naar het buitenland mag.quote:Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hoe moet dan dan in het buitenland als hij daar moet zijn voor zijn werk?
Dat is een van de redenen voor zijn schorsing, maar als hij niet in hotels en restaurants mag verblijven word dat wel wat lastig.
Heb je een link voor die specificatie?quote:
horecaquote:Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Heb je een link voor die specificatie?
quote:Op maandag 12 november 2012 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
horeca
bedrijfstak van hotels, restaurants, cafés, etc.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/horeca
De rechter kan wel bepalen of hij het land uit mag, maar als hij het land uitmag kan de rechter niet bepalen dat hij in een ander land geen horecagelegenheid mag bezoeken.quote:Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Heb je een link voor die specificatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |