Oeh, gemist. En? En?quote:Op maandag 12 november 2012 18:35 schreef JaneDoe het volgende:
blvd: badr heeft alles uitgelegd aan ome albert
Badr komt zélf aan de telefoon zometeen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, gemist. En? En?
Ze wisten beiden niet dat het niet mocht zeker?
Denk dat we daar allemaal zeer benieuwd naar zijn. Benieuwd wat Ficq hem heeft gezegd te zeggen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:46 schreef Copycat het volgende:
Hij komt zo zelf aan de telefoon bij Blvd.
Wat zal ie nu weer voor leugentje/smoes verkopen?
Badr spreekt zometeen met Albert zelf aan de telefoonquote:Op maandag 12 november 2012 18:45 schreef Greys het volgende:
Oeh, gemist. En? En?
Ze wisten beiden niet dat het niet mocht zeker?
Nou, zo zou (jaja) het best kunnen gaan.quote:Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Copycat het volgende:
Ja, we zijn zo door liefde verblind, Stel en ik, dat we vaak vergeten te eten. En toen gingen we bijna dood van de honger en dus moesten we wel. Maar het was maar een kwartier, waar gaat het over???
Een hetze is het, een hetze. En nu ben ik bang!!!
quote:Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Copycat het volgende:
Ja, we zijn zo door liefde verblind, Stel en ik, dat we vaak vergeten te eten. En toen gingen we bijna dood van de honger en dus moesten we wel. Maar het was maar een kwartier, waar gaat het over???
Een hetze is het, een hetze. En nu ben ik bang!!!
Dat staat hier inmiddels al een paar keerquote:Op maandag 12 november 2012 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar Albert heeft met hem gesproken! Hij wilde zelf vertellen in de uitzending
Zou het personeel dat durven?quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg
1 Telefoontje naar het betreffende etablissement en het is duidelijk. Ontkennen zal ie niet, als het personeel zegt dat ie er was, want dan zeggen ze gewoon dat het op de bewakingscamera staat en dat er tig getuigen waren. Zo, onderzoek afgerond. Vijf minuten werk.
Maar zijn advocaat heeft het al bevestigd toch?quote:Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef barca1971 het volgende:
Als ie gaat zitten liegen meteen de mensen uit het restaurant inschakelen en hun versie vragen denk ik dan
Die onbevestigt dat net zo makkelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 18:55 schreef Greys het volgende:
Maar zijn advocaat heeft het al bevestigd toch?
Ze had de verkeerde verklaring ingeleverd.quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die onbevestigt dat net zo makkelijk.
quote:Op maandag 12 november 2012 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze had de verkeerde verklaring scenario ingeleverd.
Misschien moest hij opeens plassen en is hij daar even naar de wc geweest. Of scheurde Estelle haar nagel en moest ze een pleister.quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
Hier kan hij zich toch onmogelijk uitkletsen?
Vind het al gek dat hij nog steeds vrij is.
En die vriend was te beroerd om even voor z'n goede vriend Badr naar buiten te lopen?quote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wacht. Misschien ging hij gewoon even een vriend groeten. Die vriend is toevallig de eigenaar van het restaurant. Zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |