abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119050342

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

De vrouw die voor nieuwe scharrel van Ruud gezien werd.

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119050425
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:28 schreef roos85 het volgende:

[..]

dus?
dus moet hij thuis revalideren en niet zonder toestemming naar het buitenland reizen
pi_119050458
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dus moet hij thuis revalideren en niet zonder toestemming naar het buitenland reizen
Oh natuurlijk, hoe kon ik daar nou niet bij stilstaan :|W
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:39:49 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119050597
Holleeder was een garpje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119050607
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Want dat is veel erger dan als verdachte van een misdrijf wekenlang op vakantie gaan naar het buitenland.
Oh wacht.
pi_119050621
thuisbezorgd.nl . Valt dat niet onder Horeca? Dan moet Estelle zelf koken :P
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_119050649
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:40 schreef kaatje50 het volgende:
thuisbezorgd.nl . Valt dat niet onder Horeca? Dan moet Estelle zelf koken :P
Dat doen de vrouw van Evert en Jadranka wel hoor.
pi_119050665
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:o
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:55:28 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119050967
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:41 schreef Lavenderr het volgende:

Evert heeft een man Robert heet hij *)
pi_119051028
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:55 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Evert heeft een man Robert heet hij *)
Ja, dat bedoel ik :P
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:00:23 #12
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119051062
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:58 schreef Lavenderr het volgende:

Ja, dat bedoel ik :P
ik had een vermoedens van jou ..Maar wilde je niet onthouden dat hij een man heeft.
pi_119051094
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

ik had een vermoedens van jou ..Maar wilde je niet onthouden dat hij een man heeft.
We zijn eruit :D .
Evert boft maar met zo'n nijver bijtje. En Estelle ook.
pi_119051098
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:01 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

jadranka staat er lekker op :D
Zo te zien had ze al wat Champagne in d'r mik :')
pi_119051159
http://www.parool.nl/paro(...)gedeisd-houden.dhtml

Koen Everink is de mishandeling die kickbokser Badr Hari hem gaf in een skybox tijdens Sensation White nog lang niet vergeten. Hij liep een gecompliceerde beenbreuk op en is nog dagelijks aan het revalideren. Ook mentaal gezien gaat het niet lekker.

Zijn reactie op de vrijlating van Badr Hari is bijzonder kort. 'Dit kwam als complete verrassing', laat hij via zijn advocaat Alexander de Swart weten.

Ook Swart vindt het onbegrijpelijk dat de rechtbank van Amsterdam besloot de kickbokser tot aan zijn proces naar huis te sturen. 'Maar ja, we kunnen niet in beroep. Wel vreemd dat een slachtoffer in deze fase van het proces totaal geen inspraak heeft.'

De Swart is niet bang dat Hari binnenkort bij Everink voor de deur staat. 'Hij zal beseffen dat hij geluk heeft en zich gedeisd houden.' De advocaat vreest niet dat de schorsing zal leiden tot vrijspraak. 'Hij wordt verdacht van zware feiten en daarbij past een fikse straf.'

Peter Tak, oud-hoogleraar strafrecht aan de Radboud Universiteit Nijmegen, vraagt zich af of Hari nogmaals de gevangenis indraait. 'Dit wijst erop dat er onvoldoende bewijs is voor de poging tot doodslag, het ernstigste feit waarvan hij wordt verdacht. Hij zal wel een straf krijgen, maar waarschijnlijk een deels voorwaardelijke of één die niet langer is dan de periode die hij in voorarrest zat. Anders hadden ze hem wel langer vastgehouden.'
  Moderator zaterdag 10 november 2012 @ 13:05:15 #17
184769 crew  Deisyy
pi_119051171
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:01 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

jadranka staat er lekker op :D
Wie zou ze de tuin uit sturen? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_119051255
kids van blondje tijdens het papa weekend tegen Ruud:

'leuk feestje gehad bij mama dit weekend'
'oh, wat leuk, ter ere van wat, examen, nieuwe baan, verjaardag?'
'nop, stiefpapa kickbokser is even een tijdje weer uit de bajes'

moet echt leuk voor hem zijn om dan op zondagavond de kids weer bij huis van ex af te zetten...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119051339
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:08 schreef WRH het volgende:
kids van blondje tijdens het papa weekend tegen Ruud:

'leuk feestje gehad bij mama dit weekend'
'oh, wat leuk, ter ere van wat, examen, nieuwe baan, verjaardag?'
'nop, stiefpapa kickbokser is even een tijdje weer uit de bajes'

moet echt leuk voor hem zijn om dan op zondagavond de kids weer bij huis van ex af te zetten...
Inderdaad ja. Zou het mooi niet doen wegens levensgevaarlijke geflipte vriend van mama.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 13:12:37 #20
22592 crew  Ole
pi_119051358
Heeft Badr zijn eigen kind al gezien?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119051383
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:12 schreef Ole het volgende:
Goeie vraag! Daar hoor of zie je niks meer over :N
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 13:17:42 #22
22592 crew  Ole
pi_119051465
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Goeie vraag! Daar hoor of zie je niks meer over :N
Misschien maar beter ook voor het kind
pi_119051492
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:17 schreef Ole het volgende:

[..]

Misschien maar beter ook voor het kind
Dat denk ik ook. :Y
pi_119051552
ik snap ook echt niet dat blondjes moeder daar zo vrolijk bij aanwezig is, dit kan toch niet leuk zijn voor een moeder als je dochter met zo'n type thuiskomt en vrolijk aankondigt; nou mam, dit is 'm dan!
leuk he? en dat die dan ook even gezellig gaat doen.
bedoel, hoe moet dat nu gisteravond gegaan zijn? 'nou, nog maar weer een keer het glas omhoog, hoezee, op tenminste kerst samen en niet in de bak, dat zien we in januari wel weer'?
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:21:13 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119051553
Mag de TT wat Champagne?
  Moderator zaterdag 10 november 2012 @ 13:24:28 #26
184769 crew  Deisyy
pi_119051649
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef WRH het volgende:
ik snap ook echt niet dat blondjes moeder daar zo vrolijk bij aanwezig is, dit kan toch niet leuk zijn voor een moeder als je dochter met zo'n type thuiskomt en vrolijk aankondigt; nou mam, dit is 'm dan!
bedoel, hoe moet dat nu gisteravond gegaan zijn? 'nou, nog maar weer een keer het glas omhoog, hoezee, op tenminste kerst samen en niet in de bak, dat zien we in januari wel weer'?
Je hebt het wel over Jadranka hè, volgens mij net zo'n typje golddigger als haar dochter.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_119051691
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:12 schreef Ole het volgende:
Dat boeit niet :N
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:26:32 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119051696
Al met al geeft deze happening wel het allooi aan van Estelle. Dat ik ooit nog in team proleet zat.
pi_119052680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef WRH het volgende:
vergeet niet dat estelle aan de witte keukentafel haar moeder op de hoogte bracht van haar opbloeiende liefde voor badr, toen nog achter ruud's rug om... de dames hebben toen smakelijk gelachen en jadranka noemde ruud "die sukkel" die niks door had

omadranka is vanaf het begin betrokken geweest bij het recruten van haar nieuwe schoonzoon
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:12:49 #30
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119052731
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
Al met al geeft deze happening wel het allooi aan van Estelle. Dat ik ooit nog in team proleet zat.
Ik vind het dan ook tegenstrijdig dat je enerzijds zegt dat het van God los is dat er een feestje wordt gegeven maar anderzijds stelt dat Estelle nu plots niet meer door de war lijkt te zijn. Juist het feit dat ze er op dit moment voor kiest om iets zo feestelijk te vieren zegt toch iets over haar geestelijke gesteldheid ? ;)
pi_119052797
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:10 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

vergeet niet dat estelle aan de witte keukentafel haar moeder op de hoogte bracht van haar opbloeiende liefde voor badr, toen nog achter ruud's rug om... de dames hebben toen smakelijk gelachen en jadranka noemde ruud "die sukkel" die niks door had

omadranka is vanaf het begin betrokken geweest bij het recruten van haar nieuwe schoonzoon
ohja, die was ik inderdaad even vergeten. iets met appel en vallen enzo dus, walgelijke familie dus.
pi_119052856
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik vind het dan ook tegenstrijdig dat je enerzijds zegt dat het van God los is dat er een feestje wordt gegeven maar anderzijds stelt dat Estelle nu plots niet meer door de war lijkt te zijn. Juist het feit dat ze er op dit moment voor kiest om iets zo feestelijk te vieren zegt toch iets over haar geestelijke gesteldheid ? ;)
Lijkt me gewoon bewijs dat Estelle haar warrigheid fakete. :6
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:29:31 #33
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119053117
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Lijkt me gewoon bewijs dat Estelle haar warrigheid fakete. :6
Tsja ..het glas is halfvol of het is half leeg tis maar net hoe je er tegen aan kijkt uiteraard. ;)
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:35:03 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119053280
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:12 schreef Jappie het volgende:

Vind je?

Ik zie er vooral een hoop schijnheilig gefake in.
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:45:54 #35
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119053517
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef APK het volgende:

[..]

"Goeie jongen, lange conversaties mee gehad, veel spijt."
Volgens mij werkt de 'spin'.

Die Koen zou eens flink zijn kreupele been op TV moeten gaan showen, die heeft ook een spindoc nodig als hij écht wil dat Badr een paar jaar Estelle alleen op zondag mag zien.

- Edit: Uiterst treurig overigens dat ik denk dat dat nodig is :{ -
Ben het niet met je eens dat de "spin" werkt.
Al vanaf het begin is er enorm veel kritiek gekomen op de dmg control pogingen via Evert santegoeds. (voor dat uitkwam dat er zoiets als een script bestond heb ik het over)

Badr en Estelle werden er hooguit nog meer om veroordeeld en als extraatje werd Evert omgekeerd in de poel des verderfs meegezogen.

Voor wat betreft Yves die gisteren zijn zegje moet doen. Hij heeft heel keurig zijn eigen straatje schoongeveegd en van Badr gezegd dat het nu aan hem is om te bewijzen dat hij zichzelf boven dit zwarte gat moet zien uit te vechten wil hij nog enigzins kans maken op de genade van het publiek.

Toen hem gevraagd werd naar zijn mening of hij geloofde dat Badr onschuldig was zei hij zelfs ronduit dat dat niet zo was.

In mijn ogen heeft Badr dus niets aan Evert en ook niets aan Yves gehad als je uitgaat van het idee dat het gedaan is om zo min mogelijk straf of publieke veroordeling voor Badr te bewerkstelligen.....dmg crtl dus.

Sterker nog, als ik Badr's advocaat zou zijn dan zou ik beide heren allang hebben aangesproken om toch alsjeblieft te stoppen met al die goedbedoelde pogingen welke de zaak alleen maar verslechterden.
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:48:42 #36
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119053587
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef Copycat het volgende:
Vind je?Ik zie er vooral een hoop schijnheilig gefake in.
Wat zou het ultieme doel moeten zijn voor team Badr ?
Zorgen dat zowel de rechter als het publiek hun zijde gaan kiezen toch ? Het geven van een feestje wordt niet alleen door het publiek gezien als ongepast maar tevens door de rechter, daar kun je vergif op innemen. Het getuigt dus iig niet van intelligentie...das nog niet helemaal gelijk aan een geestelijke instorting maar het zit er ook niet ver vanaf. ;)
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:50:05 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119053633
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Jappie het volgende:

Wat zou het ultieme doel moeten zijn voor team Badr ?
Zorgen dat zowel de rechter als het publiek hun zijde gaan kiezen toch ? Het geven van een feestje wordt niet alleen door het publiek gezien als ongepast maar tevens door de rechter, daar kun je vergif op innemen. Het getuigt dus iig niet van intelligentie...das nog niet helemaal gelijk aan een geestelijke instorting maar het zit er ook niet ver vanaf. ;)
Ik denk ook niet dat er zo diep over na is gedacht door de torteltjes. En intelligentie heeft inderdaad niks met geestelijke instorting te maken.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 15:13:00 #38
22592 crew  Ole
pi_119054265
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2012 13:26 schreef Copycat het volgende:
Kan een mens zich vergissen he :+

Trouwens qua figuur en houding lijkt Estelle wel op haar moeder zeg!
  zaterdag 10 november 2012 @ 15:32:21 #39
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119054717
quote:
Whahaha, toespasselijk nummer. Kan vast niet beter. _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 november 2012 @ 15:38:49 #40
22592 crew  Ole
pi_119054888
Nog wat foto's *O*

zaterdag 10 november 2012 @ 15:42:05 #41
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119054986
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:45 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ben het niet met je eens dat de "spin" werkt.
Al vanaf het begin is er enorm veel kritiek gekomen op de dmg control pogingen via Evert santegoeds. (voor dat uitkwam dat er zoiets als een script bestond heb ik het over)

Badr en Estelle werden er hooguit nog meer om veroordeeld en als extraatje werd Evert omgekeerd in de poel des verderfs meegezogen.

Voor wat betreft Yves die gisteren zijn zegje moet doen. Hij heeft heel keurig zijn eigen straatje schoongeveegd en van Badr gezegd dat het nu aan hem is om te bewijzen dat hij zichzelf boven dit zwarte gat moet zien uit te vechten wil hij nog enigzins kans maken op de genade van het publiek.

Toen hem gevraagd werd naar zijn mening of hij geloofde dat Badr onschuldig was zei hij zelfs ronduit dat dat niet zo was.

In mijn ogen heeft Badr dus niets aan Evert en ook niets aan Yves gehad als je uitgaat van het idee dat het gedaan is om zo min mogelijk straf of publieke veroordeling voor Badr te bewerkstelligen.....dmg crtl dus.

Sterker nog, als ik Badr's advocaat zou zijn dan zou ik beide heren allang hebben aangesproken om toch alsjeblieft te stoppen met al die goedbedoelde pogingen welke de zaak alleen maar verslechterden.
Ik weet niet waar je naar gekeken hebt, maar ik heb een Yves gezien die steeds maar weer probeerde om Badr goed te praten, vooral ook de kans greep om medeleven te betuigen met het slachtoffer (omdat dit niet echt aan bod is gekomen) en om de hete brei heen te draaien.
Hij heeft alleen excuses proberen te maken voor Badr, en daar waar hij gepushd werd om te antwoorden op de vraag wat hij ervan vond, gaf hij schoorvoetend toe.

Dat die gast daar zat, was weer een poging tot damage controll. Het is ook zijn brood natuurlijk.
  zaterdag 10 november 2012 @ 15:45:51 #42
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119055066
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je naar gekeken hebt, maar ik heb een Yves gezien die steeds maar weer probeerde om Badr goed te praten, vooral ook de kans greep om medeleven te betuigen met het slachtoffer (omdat dit niet echt aan bod is gekomen) en om de hete brei heen te draaien.
Hij heeft alleen excuses proberen te maken voor Badr, en daar waar hij gepushd werd om te antwoorden op de vraag wat hij ervan vond, gaf hij schoorvoetend toe.

Dat die gast daar zat, was weer een poging tot damage controll. Het is ook zijn brood natuurlijk.
Waar zag jij hem Badr goedpraten dan ?
Kun jij een voorbeeld geven ?
  zaterdag 10 november 2012 @ 15:53:43 #43
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119055283
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waar zag jij hem Badr goedpraten dan ?
Kun jij een voorbeeld geven ?
A. Door niet gewoon zijn afkeuring uit te spreken, maar eerst uit te leggen hoe Badr zo ver gekomen is en waarom het allemaal zo moeilijk voor hem was.
B. Dat Badr een ander leven wilde leiden en uit zijn huidig circuit wilde.
C. Dat hij hem aangespoord heeft om aan zichzelf te werken enzo.
D. Over de incidenten werd amper tot niet gesproken. Hij probeerde dat allemaal te omzeilen door maar over zijn ZAKELIJKE relatie met Badr te spreken.
E. Toen hem gevraagd was of hij ook blij was met de uitspraak, wist hij niet hoe hij moest verhullen dat hij ook een vreugdedansje heeft gedaan en (mocht hij ook daar aanwezig zijn geweest) ook heeft meegejoeld (lijkt me).
F. Hij neemt in ieder geval geen afstand.
Hij komt mij erg onbetrouwbaar over, maar goed dat is mijn beleving.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:09:02 #44
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119055642
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
A. Door niet gewoon zijn afkeuring uit te spreken, maar eerst uit te leggen hoe Badr zo ver gekomen is en waarom het allemaal zo moeilijk voor hem was.

Hij heeft zijn afkeuring juist wel uitgesproken.

quote:
B. Dat Badr een ander leven wilde leiden en uit zijn huidig circuit wilde.
Dat was de manier waarop Yves hem had ontmoet zo stelde hij. (nog voor het incident dus)

quote:
[C. Dat hij hem aangespoord heeft om aan zichzelf te werken enzo.

Idem

quote:
D. Over de incidenten werd amper tot niet gesproken. Hij probeerde dat allemaal te omzeilen door maar over zijn ZAKELIJKE relatie met Badr te spreken.
Hij probeerde niets , hij vertelde alleen wat hem dreef om ondanks de negativiteit toch verder te kunnen gaan met Badr, schoonpraten (als je het zo negatief wil noemen) van zijn voortdurende relatie na het incident.
Dit zegt dus iets over Yves en niets over Badr.

quote:
E. Toen hem gevraagd was of hij ook blij was met de uitspraak, wist hij niet hoe hij moest verhullen dat hij ook een vreugdedansje heeft gedaan en (mocht hij ook daar aanwezig zijn geweest) ook heeft meegejoeld (lijkt me).
Daarmee heeft hij Badr geen dienst bewezen, het zegt wederom alleen iets over zijn eigen beleving.

quote:
F. Hij neemt in ieder geval geen afstand.Hij komt mij erg onbetrouwbaar over, maar goed dat is mijn beleving.
En dat is dus exact wat hij gister heeft gedaan, zijn eigen bemoeienis verklaard.

Maar tevens vertelde hij dat Badr pas na aandringen van hem terug naar Nederland wilde komen!
Ongeacht of dit waar is is dat een degradatie van de eerdere situatie waarin Badr uit eigen beweging zich zou hebben gemeldt want dit zou betekenen dat de motieven om zich te melden niet zuiver ethisch waren maar van zakelijke aard.

Toen er gesproken werd over 8 andere zaken heeft hij nergens geprobeerd dat terug te brengen naar de hoeveelheid die strookt met die van de verdediging.

Toen er gesproken werd over een onvermijdbare straf heeft hij ook daar niet geprobeerd om te zeggen dat er bijv ook nog vrijspraak mogelijk zou zijn.

Kortom..in mijn ogen heeft Yves met name zijn eigen straatje schoongeveegd door te stellen dat zijn bemoeienis geheel werd geinitieerd door Badr zelf plus door zichzelf als vaderfiguur vol goede ethische raad te presenteren.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:28:21 #45
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119056176
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:09 schreef Jappie het volgende:

[..]

[quote]Hij heeft zijn afkeuring juist wel uitgesproken.

[..]

Dat was de manier waarop Yves hem had ontmoet zo stelde hij. (nog voor het incident dus)

[..]

Idem
Zo kwam het op mij niet over. I.t.t. die andere kerel (eigenaar Sensation) die dat WEL deed, hoe voorzichtig ook.

quote:
[..]

Hij probeerde niets , hij vertelde alleen wat hem dreef om ondanks de negativiteit toch verder te kunnen gaan met Badr, schoonpraten (als je het zo negatief wil noemen) van zijn voortdurende relatie na het incident.
Dit zegt dus iets over Yves en niets over Badr.
Het maakt mij niet uit over wie het wat zegt. Ik beweer alleen dat hij Badr probeerde schoon te praten door de zaken zoveel mogelijk te relativeren (downplayen).
[..]

quote:
Daarmee heeft hij Badr geen dienst bewezen, het zegt wederom alleen iets over zijn eigen beleving.

[..]

En dat is dus exact wat hij gister heeft gedaan, zijn eigen bemoeienis verklaard.

Maar tevens vertelde hij dat Badr pas na aandringen van hem terug naar Nederland wilde komen!
Ongeacht of dit waar is is dat een degradatie van de eerdere situatie waarin Badr uit eigen beweging zich zou hebben gemeldt want dit zou betekenen dat de motieven om zich te melden niet zuiver ethisch waren maar van zakelijke aard.
Estelle beweerde ook dat zij Badr heeft aangespoord om terug te komen.
Ik twijfelde zelf geen moment wat zijn motivatie was om terug te komen, niet om zijn verantwoordelijkheid te nemen. Die had hij moeten nemen voordat hij vertrok.
Het simpele feit dat hij nog steeds blijft ontkennen en draaien, getuigt niet van zijn verantwoordelijkheid nemen. Zelfs het feit dat Estelle te zwak, ziek en misselijk is om te getuigen, zegt genoeg.

quote:
Toen er gesproken werd over 8 andere zaken heeft hij nergens geprobeerd dat terug te brengen naar de hoeveelheid die strookt met die van de verdediging.

Toen er gesproken werd over een onvermijdbare straf heeft hij ook daar niet geprobeerd om te zeggen dat er bijv ook nog vrijspraak mogelijk zou zijn.

Kortom..in mijn ogen heeft Yves met name zijn eigen straatje schoongeveegd door te stellen dat zijn bemoeienis geheel werd geinitieerd door Badr zelf plus door zichzelf als vaderfiguur vol goede ethische raad te presenteren.
Het zou van verregaande vrijpostigheid getuigen als meer probeerde schoon te vegen. Het is immers de rode draad in het verhaal van Badr, waar hij beter buiten kan blijven.
Natuurlijk heeft Yves zijn straatje schoon geveegd. Hij wil niet besmet worden door Badr, maar hij wil wel geld aan hem verdienen en tevens bij schot blijven.

Al met al, geen objectief relaas, maar eigenbelang, en daar valt Badr ook onder.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:37:51 #46
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119056452
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef ThunderBitch het volgende:

Het maakt mij niet uit over wie het wat zegt. Ik beweer alleen dat hij Badr probeerde schoon te praten door de zaken zoveel mogelijk te relativeren (downplayen).
[..]

Maar natuurlijk maakt het wat uit over wie het wat zegt, ik zeg dat hij zichzelf aan het schoonpraten is jij zegt dat hij Badr aan het schoonpraten is..dat lijkt mij een wereld van verschil.
Verder heeft hij nergens Badr's "vermeende" daden geprobeerd te relativeren of ik zou het begrip relativeren niet goed moeten begrijpen. Vandaar ook mijn vraag, kom eens met voorbeelden..waar precies relativeert hij Badr zijn daden ?

Heeft hij iets in de geest gezegd als...

Everink heeft het zelf uitgelokt ?
of...
Hij heeft een moeilijke jeugd gehad dus daarom mogen zijn daden hem niet zwaar aangerekend worden ?
of...
De etnische strijd in Bosnie was erger ?

Ik heb ze niet voorbij zien of horen komen iig.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:57:02 #47
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119057070
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:37 schreef Jappie het volgende:

[..]

Maar natuurlijk maakt het wat uit over wie het wat zegt, ik zeg dat hij zichzelf aan het schoonpraten is jij zegt dat hij Badr aan het schoonpraten is..dat lijkt mij een wereld van verschil.
Verder heeft hij nergens Badr's "vermeende" daden geprobeerd te relativeren of ik zou het begrip relativeren niet goed moeten begrijpen. Vandaar ook mijn vraag, kom eens met voorbeelden..waar precies relativeert hij Badr zijn daden ?

Heeft hij iets in de geest gezegd als...

Everink heeft het zelf uitgelokt ?
of...
Hij heeft een moeilijke jeugd gehad dus daarom mogen zijn daden hem niet zwaar aangerekend worden ?
of...
De etnische strijd in Bosnie was erger ?

Ik heb ze niet voorbij zien of horen komen iig.
Hij heeft indirect Badr WEL geprobeerd schoon te praten door te zeggen dat Badr hem benaderd heeft met de vraag wat hij voor hem kan betekenen omdat hij (Badr) een andere weg wilde inslaan en alles eromheen, natuurlijk in combinatie met de geweldige 'sportman' die Badr is. Ook een motivatie voor zijn verdediging om nu vrij te komen omdat het "zijn werk" is, en hij veel geld zou mislopen. Het zal me niet verbazen dat het OM ook wil voorkomen dat ze straks een claim aan hun broek krijgen om hem te vergoeden voor geleden schade, mocht hij om wat voor schandalige reden ook vrijgesproken worden.
Soms is het belangrijker wat je NIET zegt, dan wat je WEL zegt, en dat in combinatie.
Ook het excuses maken (op de valreep) van Badr neem ik met een korreltje zout. Het is puur eigenbelang. Hij heeft nog een lange weg te gaan, want zo stoer en onverschrokken kan hij echt niet meer rondlopen.
Het is nog lang niet voorbij.
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:15:06 #48
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119057648
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij heeft indirect Badr WEL geprobeerd schoon te praten door te zeggen dat Badr hem benaderd heeft met de vraag wat hij voor hem kan betekenen omdat hij (Badr) een andere weg wilde inslaan en alles eromheen, natuurlijk in combinatie met de geweldige 'sportman' die Badr is.
Hij heeft volgens mij niet gezegd dat het een geweldig sportman is maar gezegd dat hij een enorm getalenteerde sporter is of kan zijn.
Op zich maakt dat niet zo gek veel uit aangezien het beide niets zegt over zijn "vermeende" geweldsdelicten.
De reden waarom ik desondanks toch het onderscheid wil maken is omdat ik persoonlijk vind dat je pas een geweldig sportman bent als je je binnen je sport aan de regels houd.
Ik meende gisteren bij Yves datzelfde onderscheid te kunnen horen maar nogmaals..daar kan ik me dus in vergissen al doet het er verder qua argumentatie niet toe.

quote:
Ook een motivatie voor zijn verdediging om nu vrij te komen omdat het "zijn werk" is, en hij veel geld zou mislopen.
De vraag werd hem gesteld of hij van mening was dat het door jou genoemde zwaarder zou moeten wegen dan het leed van het slachtoffer, Ik meen mij te herinneren dat hij dat ontkende. Hij zei verder wel dat er idd sprake was van inkomstenderving maar dat hij niet exact kon aangeven hoeveel dat zou zijn.

quote:
Het zal me niet verbazen dat het OM ook wil voorkomen dat ze straks een claim aan hun broek krijgen om hem te vergoeden voor geleden schade, mocht hij om wat voor schandalige reden ook vrijgesproken worden.
Soms is het belangrijker wat je NIET zegt, dan wat je WEL zegt, en dat in combinatie.
Ook het excuses maken (op de valreep) van Badr neem ik met een korreltje zout. Het is puur eigenbelang. Hij heeft nog een lange weg te gaan, want zo stoer en onverschrokken kan hij echt niet meer rondlopen.
Het is nog lang niet voorbij.
Zou best kunnen allemaal maar heeft niets te maken met het onderwerp, het onderwerp was nl of je de inbreng van Yves in het programma van Pauw en Witteman mocht scharen onder damage control.
Ik zeg dat het interview met Yves gisteren bij Pauw en Witteman damage control voor Yves zelf is geweest maar geenzins voor Badr en de argumenten of punten die jij tot nu toe naar voren hebt gebracht hebben mijn vertrouwen in dat inzicht niet doen afnemen.
  zaterdag 10 november 2012 @ 17:27:52 #49
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_119058154
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:15 schreef Jappie het volgende:

[quote][..]

Hij heeft volgens mij niet gezegd dat het een geweldig sportman is maar gezegd dat hij een enorm getalenteerde sporter is of kan zijn.
Op zich maakt dat niet zo gek veel uit aangezien het beide niets zegt over zijn "vermeende" geweldsdelicten.
De reden waarom ik desondanks toch het onderscheid wil maken is omdat ik persoonlijk vind dat je pas een geweldig sportman bent als je je binnen je sport aan de regels houd.
Ik meende gisteren bij Yves datzelfde onderscheid te kunnen horen maar nogmaals..daar kan ik me dus in vergissen al doet het er verder qua argumentatie niet toe.
Ik zie het verschil niet. Ik heb nog in dubio gestaan om dat sportman tussen '......' te zetten, omdat ik het wat dat betreft met je eens ben. Echter, het doet niets af aan de poging van Yves om Badr neer te zetten als een grote sportman. Ze kunnen hem nu moeilijk steeds 'crimineel' noemen in die context.
Doet dus niets af aan wat ik erover schreef.

quote:
[..]

De vraag werd hem gesteld of hij van mening was dat het door jou genoemde zwaarder zou moeten wegen dan het leed van het slachtoffer, Ik meen mij te herinneren dat hij dat ontkende. Hij zei verder wel dat er idd sprake was van inkomstenderving maar dat hij niet exact kon aangeven hoeveel dat zou zijn.
Het zou er nog bij moeten komen dat hij vond dat het belang van Badr zwaarder telde. :r
Dus wat overblijft is geld.
[..]

quote:
Zou best kunnen allemaal maar heeft niets te maken met het onderwerp, het onderwerp was nl of je de inbreng van Yves in het programma van Pauw en Witteman mocht scharen onder damage control.
Ik zeg dat het interview met Yves gisteren bij Pauw en Witteman damage control voor Yves zelf is geweest maar geenzins voor Badr en dat de argumenten of punten die jij tot nu toe naar voren hebt gebracht mijn vertrouwen in dat inzicht niet hebben doen afnemen.
Je kunt zaken niet altijd helemaal los zien. De mensen die daar gaan zitten oreren houden weldegelijk rekening met alles, vooral als je zakenlijk aan elkaar verbonden bent. Ik meende gelezen te hebben dat hij ook zaken doet voor Estelle, maar ben daar niet helemaal zeker van.
Ja, hij heeft zijn straatje schoon proberen te vegen, zoals velen die met Badr van doen hebben, en daarbij is het onoverkomelijk om te pogen Badr schoon te praten, of eigenlijk meer begrip te kweken voor zijn daden, omdat het eigenlijk een lieve jongen is met een probleem, maar wel heel goed kan kickboksen. Het gaat hand in hand.
P&W moesten hem ook steeds bij de les houden met de vraag wat hij van de situatie zelf vond
Gajes is het. Geld maakt meer kapot dan je lief is.
  zaterdag 10 november 2012 @ 18:05:59 #50
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119059443
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:

Het zou er nog bij moeten komen dat hij vond dat het belang van Badr zwaarder telde. :r
Dus wat overblijft is geld.
Wat overblijft is een Yves die zegt dat de zakelijke belangen nooit boven de belangen van het slachtoffer mogen komen te staan. Of hij het meent kan ik niet beoordelen maar dat is wel wat hij zegt.

quote:
Je kunt zaken niet altijd helemaal los zien. De mensen die daar gaan zitten oreren houden weldegelijk rekening met alles, vooral als je zakenlijk aan elkaar verbonden bent. Ik meende gelezen te hebben dat hij ook zaken doet voor Estelle, maar ben daar niet helemaal zeker van.
Ja, hij heeft zijn straatje schoon proberen te vegen, zoals velen die met Badr van doen hebben, en daarbij is het onoverkomelijk om te pogen Badr schoon te praten, of eigenlijk meer begrip te kweken voor zijn daden, omdat het eigenlijk een lieve jongen is met een probleem, maar wel heel goed kan kickboksen. Het gaat hand in hand.
Het is gebleken niet onoverkomelijk plus er is geen poging gedaan begrip te kweken voor zijn vermeende daden. Wat Yves heeft gedaan is zijn zakelijke belangen verdedigen door zichzelf te presenteren als een rots in de branding voor Badr die een beroep op hem heeft gedaan.
Door dik en dun; in goede en slechte tijden...etcetera etcetera. Daarmee neemt hij afstand van de geweldsdelicten zonder afstand te hoeven doen van Badr.

quote:
P&W moesten hem ook steeds bij de les houden met de vraag wat hij van de situatie zelf vond
Nah..de rolverdeling van de interviewer en de geinterviewde bestaat hieruit dat de een vraagt wat hij wil vragen en de ander vertelt wat hij wil vertellen. Soms komen die belangen samen maar zeker in de huidige maatschappij is de interviewer vaak meer in zijn eigen antwoorden geinteresseerd dan in de antwoorden van de geinterviewde. Yves is wat dat betreft iets te veel door de wol geverfd om zich ook maar iets aan te trekken van de belangen van de interviewer; als ik mij niet vergis is zijn bedrijf juist gespecialiseerd in alles wat met media te maken heeft dus die heeft de airtime volledig benut om datgene te vertellen wat hij wilde vertellen.

quote:
Gajes is het. Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Was Everink geen zakenman ? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')