Google Now openen, instellingen -> Uit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:40 schreef Gijsch het volgende:
Ah, waar zet je dat uit, precies? Bij instellingen?
Je kan natuurlijk ook gewoon de hele samsung apps disablen (soort van de-installeren via de app instellingen)quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
Google Now openen, instellingen -> Uit.
Samsung apps, instellingen->Push service uitvinken.
Ja, maar er zitten af en toe wel leuke gratis games bij waarvoor je normaal in de Play Store moet betalenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon de hele samsung apps disablen (soort van de-installeren via de app instellingen)
Sowieso, de NSquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb via App Quarantaine alle Samsung apps uitgegooid, moet al die zooi niet hebben
Grootste accuvreter op het moment is de NS Spitsmijden app
Tja... het is dat die app moet draaien om gebruik te kunnen maken van de cash-back actie.quote:
Ga naar Instellingen en dan naar Toestel-info, dan naar Software-update, dan naar bijwerken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef richkidoflidl het volgende:
En kan je ergens checken wanneer de update voor je phone komt dmv van deze code of?
ik denk dat er wel ergens een lijst is ja waar je kan zien voor welk land het al is gereleased. voor zover ik weet bijna allemaal nu dus ik weet niet waarom voor sommigen het zo lang duurt. denk dat het ook wel aan de provider ligt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef richkidoflidl het volgende:
En kan je ergens checken wanneer de update voor je phone komt dmv van deze code of?
2.47 als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef Djeez het volgende:
Kut, ik moet nu ook updaten. Enig idee hoe groot die is? Heb nu geen WiFi namelijk
Gig?quote:
Kreeg ook al een melding dat ik vorige maand 29 mijl had gelopenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind Google Now soms een beetje eng, rond de tijd dat ik richting het werk wil gaan, geeft die bij de notifications aan "Verkeer naar werk" en dan een tijd erachter, als het weer tijd wordt om naar huis te gaan, krijg ik de melding "Verkeer naar huis". Google weet dus ook al precies wat je werktijden zijn, waar je werkt enz. Op zich snap ik wel dat het door bepaalde patroonherkenning gebeurt, maar toch voelt het soms alsof iemand continu meekijkt.
Vertel dat maar niet op BNWquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind Google Now soms een beetje eng, rond de tijd dat ik richting het werk wil gaan, geeft die bij de notifications aan "Verkeer naar werk" en dan een tijd erachter, als het weer tijd wordt om naar huis te gaan, krijg ik de melding "Verkeer naar huis". Google weet dus ook al precies wat je werktijden zijn, waar je werkt enz. Op zich snap ik wel dat het door bepaalde patroonherkenning gebeurt, maar toch voelt het soms alsof iemand continu meekijkt.
Was 277 MBquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
uhm, ik weet alleen 247 en niet of dat gb of anders was, sorry
Of juist welquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel dat maar niet op BNW![]()
Daar worden we erg onrustig van
het valt allemaal wel mee hoor. andere updates voor ao whatsapp zijn er ook al had er ook last van alles ge-update en toen werkte alles weer prima.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef Djeez het volgende:
Heb ook verplichte update OTA. Ben er absoluut niet blij mee. Whatsapp vliegt er constant uit, en ook de lay-out is nu verneukt. Fucking lelijk dit,
http://www.slashgear.com/(...)jelly-bean-27235867/quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef Djeez het volgende:
Ja, de accu vliegt ook wel snel leeg nu. En wat is die Project Butter dan? Kan er niks van vinden op mijn GS3
Project Butter is ook geen applicatie, het is verbeterde code die het overgaan van verschillende schermen verbeterd. Hij loopt dus nog soepeler tussen de schermen heen dan hij al deed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef Djeez het volgende:
Ja, de accu vliegt ook wel snel leeg nu. En wat is die Project Butter dan? Kan er niks van vinden op mijn GS3
En dat doet hij wel idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Project Butter is ook geen applicatie, het is verbeterde code die het overgaan van verschillende schermen verbeterd. Hij loopt dus nog soepeler tussen de schermen heen dan hij al deed.
Ik was er van te voren wat sceptisch over, juist omdat hij al gewoon fijn liep. Maar je merkt inderdaad wel verbetering. Zeker bij het wissellen tussen je apps. Het gaat allemaal wat vloeiender.quote:
Zondagavond opgeladen en pas vanavond weer aan de laderquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef Djeez het volgende:
Klopt, 19% oid, maar langer dan voor de update.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef JohnB52 het volgende:
Dan heb je t scherm nauwelijks aangehad.
Ik doe ook n maand met mijn S1. Gebruik m alleen als wekkertje.
Hier geen probleem. Bijna 48 uur op 1 lading bij regelmatig surfen en bellen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is Jelly Bean een kut update, alleen maar last van battery drains en een oplossing ervoor is er niet. Zijn meerdere mensen die dit al gemeld hebben. Smartphone blijft telkens in ''awake'' staan terwijl het op standby staat.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Welke app zorgt ervoor dat je GPS aan blijft staan? Dat is een fikse battery-drain. Bij mij was het een app van de NS die dat continue deed, daar zoog hij 25% mee weg in 2 uur tijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is Jelly Bean een kut update, alleen maar last van battery drains en een oplossing ervoor is er niet. Zijn meerdere mensen die dit al gemeld hebben. Smartphone blijft telkens in ''awake'' staan terwijl het op standby staat.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:57 schreef GodsSon het volgende:
Ik verlies 30% in een nacht van 10 uur. Vrees dat Google now daar verantwoordelijk voor is
Daarom OMEGA flashen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bij mij was ICS juist kut.Was niet altijd even snel en de batterijduur was ook niet echt geweldig.In JB lijken die problemen opgelost, bij mij dan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee. De komende versie(waar dus ook een zwarte en rode van is) die heeft wél LTE en 2GB ram. Hier kwam ik 2 dagen na aankoop achterquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ondersteunt onze versie wel LTE?
Serieus, wat gaar. Niet eens een inruilactie of iets dergelijksquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nee. De komende versie(waar dus ook een zwarte en rode van is) die heeft wél LTE en 2GB ram. Hier kwam ik 2 dagen na aankoop achter
Ook echt precies dezelfde prijsquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Serieus, wat gaar. Niet eens een inruilactie of iets dergelijks
http://tweakers.net/product/317805/samsung-galaxy-s-iii/quote:
Blauwe dus nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
http://tweakers.net/product/317805/samsung-galaxy-s-iii/
De rode zwarte en bruine, en de andere dubbele.
Ga ik eindelijk naar een land (stad) waar ze volledige LTE dekking hebben, heb ik het niet met mijn telefoon uit 2012quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ook echt precies dezelfde prijsIk heb verder niet gevraagd voor een omruilactie, maar ik ging er toch al vanuit dat dat niet ging lukken. Zoiets had ik destijds ook met mijn iPod Touch die 2e gen bleek te zijn terwijl er 3e gen op het kaartje stond. Sta je dan na één jaar al zonder updates en een traag ding.
Jawel, beter kijken.quote:
Ik voel je. In belgië beginnen ze er ook al aan en daar kom ik vaak. Ik was al van plan om een 1jarig abonnement te nemen zodat ik dat jaar erop hopelijk aan de LTE kon omdat ik echt wel verwachtte dat de SIII dat ook wel zou hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:36 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ga ik eindelijk naar een land (stad) waar ze volledige LTE dekking hebben, heb ik het niet met mijn telefoon uit 2012
Je zit er ook 2 jaar aan vast, zo te horenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
Jawel, beter kijken.
[..]
Ik voel je. In belgië beginnen ze er ook al aan en daar kom ik vaak. Ik was al van plan om een 1jarig abonnement te nemen zodat ik dat jaar erop hopelijk aan de LTE kon omdat ik echt wel verwachtte dat de SIII dat ook wel zou hebben.
Ik gebruik ook Nova, ik vind hem heel fijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:59 schreef Vasiliov het volgende:
Gebruiken jullie Touchwiz of een andere launcher?
Ik ben momenteel bezig met Nova Launcher en vind het best fijn werken.
Vinger over de microfoon? dat deed ik bij mijn HTC altijd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
Heeft iemand hier met de S3 ook wel eens dat tijdens het bellen de andere kant jou ineens niet meer hoort? Ik heb dat met de S3 al een paar keer gehad, terwijl ik daar met de S nooit last van had.
Iemand?
Verder vind ik dat sinds de JB-update het typen van berichtjes (bijvoorbeeld op de mobiele FOK) een stuk lastiger gaat wanneer je de getypte tekst wil aanpassen ivm een typefout. Ik krijg de cursor veel lastiger op de juiste plek teruggezet. Bij ICS ging dit uitstekend, veel beter dan onder oudere Android-versies op de S.
Dit dus, precies. Is dat met default toetsen niet, dat moet ik eens proberen. Maar ik vind dat default toetsenbord van Samsung zo onoemlijk kut.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:28 schreef Xetran het volgende:
Ik kan op mijn mobiel trouwens niet FOK!en tenzij ik het default toetsenbord gebruik. Als ik een error typ(dat doe ik elke 3 woorden) dan gaat mijn cursor ineens naar ergens bovenin, donders frustrerend.
Gewoon de search functie openen en dan zie je het. Hoe je er vanaf komt kan je even googlenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef over_hedge het volgende:
Ik lees hier dingen over google now, Wat is het? En hoe kom ik er af
Dit kan toch niet? Als ik m'n oplader vergeten ben of ik heb weer eens een wilde avond in de stad achter de rug, dan moet ik echt heel zuinig met de batterij doen en dan staat er alsnog urenlang een uitroepteken waar eerst een batterij stond.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:08 schreef Djeez het volgende:
Accu gaat sinds JB toch langer mee. Na twee dagen intensief gebruik alsnog 39%
Dan heb je vast bluetooth, wifi, gps en alles wat kan syncen uit staan?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:08 schreef Djeez het volgende:
Accu gaat sinds JB toch langer mee. Na twee dagen intensief gebruik alsnog 39%
SwiftKey gebruiken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit dus, precies. Is dat met default toetsen niet, dat moet ik eens proberen. Maar ik vind dat default toetsenbord van Samsung zo onoemlijk kut.
Google Now is vergelijkbaar met Siri op de iPhone, geeft heel handig weer waar je bent, wat het weer er is, afstand tot thuis met reistijd en allerlei andere handige snufjes. Zuipt alleen batterij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef over_hedge het volgende:
Ik lees hier dingen over google now, Wat is het? En hoe kom ik er af
Ja, maar dan heb ik het hierboven omschreven probleem.quote:
Dankje!quote:Op woensdag 14 november 2012 08:54 schreef Fendy het volgende:
[..]
Google Now is vergelijkbaar met Siri op de iPhone, geeft heel handig weer waar je bent, wat het weer er is, afstand tot thuis met reistijd en allerlei andere handige snufjes. Zuipt alleen batterij.
Als je het uit wilt zetten ga je gewoon naar je google widget, menu, instellingen en dan uitzetten.
Ja, dat search en google ben ik niet zo van, het is hier geen GoT, hier helpen we elkaarquote:
Geen bugs tot dusver. Ik ben heel tevreden over JB, een heuse verbetering. De telefoon reageert wel iets trager merk ik, vooral met typen, maar het is (nog) niet storend.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef EDMAN- het volgende:
Nou, eindelijk Jelly bean hier. Yippie
Al bugs bekend?
zo lelijk, heb je een mooi ontworpen toestel en dan zon rubberboot eromheen...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand ervaring met bumpers of cases van hard plastic of aluminium? Je hebt ook van die rubberen hoesjes, maar daar lijkt mij zo veel stof op komen.
Ik heb nu gewoon een leren hoesje en die voldoet prima. Het is echter irritant om hem er telkens uit te halen. Nu heb je van die mooie aluminium bumpers (bijvoorbeeld van Draco, alleen erg duur), alleen vraag ik me af hoe goed ze je S3 nou beschermen tijdens een val.
Iemand?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zonder hoesjes glipt 'ie zo uit je handen, ook kutquote:Op donderdag 15 november 2012 16:09 schreef Fendy het volgende:
[..]
zo lelijk, heb je een mooi ontworpen toestel en dan zon rubberboot eromheen...
Ja mee eens, toch vind ik zon reddingsband niet mooi, dan liever die flipcase van Samsung. Hoewel die ook glad isquote:Op donderdag 15 november 2012 16:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Zonder hoesjes glipt 'ie zo uit je handen, ook kut
Heb je het wel gelezen? Ik zei dat ik juist geen rubber wilde! Die op de plaatjes zijn van aluminium. (je kan het natuurlijk nog steeds lelijk vindenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:09 schreef Fendy het volgende:
[..]
zo lelijk, heb je een mooi ontworpen toestel en dan zon rubberboot eromheen...
Het beste hiervoor is de originele Samsung S3 covers.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Zonder hoesjes glipt 'ie zo uit je handen, ook kut
No care, ziet er nog steeds uit als een rubberbootquote:Op donderdag 15 november 2012 16:52 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb je het wel gelezen? Ik zei dat ik juist geen rubber wilde! Die op de plaatjes zijn van aluminium. (je kan het natuurlijk nog steeds lelijk vinden)
Tsja...ik heb advanced task killer van rechild geinstalleerd, niet om batterij te sparen of om van alles om zeep te helpen, maar om snel te kunnen zien wat er allemaal voor processen draaien en ze indien nodig te killen. Misschien een aanrader om ook even te doenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:38 schreef GodsSon het volgende:
Ik mag echt blij zijn als mijn batterij niet leeg is om 21.00 iedere avond. Heb Google Now en Samsung Sync uit staan.
GPS staat standaard uit tegenwoordig
WiFi staat aan, bijna altijd (ook bijna altijd in bereik, dus geen zoek momenten voor bereik)
Er is volgens mij iets op de achtergrond waar ik geen rekening mee houd, maar wat.
Ik heb 2 emailadressen op de telefoon staan, haalt max 1x per uur mail binnen.
Doe volgens mij verder ook niks geks, spaarstand heb ik altijd aan staan.
Tips?
Via dezelfde manier van opladen? Ik heb wel dat hij via de pc langzamer oplaad dan via het stopcontact.quote:Op maandag 19 november 2012 22:38 schreef JohnB52 het volgende:
Nou, vannacht had ie hele nacht in de lader gezeten, was ie maar 49%.
Dus ik vanaf uurtje of 19:00 in de lader, vanaf 4% nu op 41%.
Dat klopt toch niet?
Laat me raden, cheap-ass chinees USB-kabeltje?quote:Op maandag 19 november 2012 22:38 schreef JohnB52 het volgende:
Nou, vannacht had ie hele nacht in de lader gezeten, was ie maar 49%.
Dus ik vanaf uurtje of 19:00 in de lader, vanaf 4% nu op 41%.
Dat klopt toch niet?
er blijft geen rare applicatie hangen ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 23:26 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zal t morgenochtend hier posten...
Had ik eerst ook, hij knipperde maar een keer en daarna niet meer. Nu is dat weer opgelost.quote:Op maandag 19 november 2012 22:31 schreef Swingding het volgende:
Sinds de update naar jb heb ik dat de led indicator niet meer gaat knipperen als er een gemiste oproep is. Iemand anders hier ook last van of iemand die de oplossing weet? (blokkeerstand staat niet aan)
hmmm link?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Zojuist deze matblauwe case ontvangen. Supersnelle verzending via ebay. Binnen 4 dagen van de VS naar Nederland!![]()
[ afbeelding ]
Is nice ja? Ook maar eens bestellen, dankquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Zojuist deze matblauwe case ontvangen. Supersnelle verzending via ebay. Binnen 4 dagen van de VS naar Nederland!![]()
[ afbeelding ]
Ja, same here. Ik rebootte hem laatst een keer en dat fixed het wel redelijk. Wel is ineens mijn batterijduur extreem verkort lijkt wel, ik ga maar eens kijken naar een root zodat ik de aangepaste TW rom erop kan mikken in de hoop meer batterijduur te krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef draadstalig het volgende:
Daar waar me S3 op t begin met JB zeer snel was, blijft hij nu steeds vaker haperen.. Heel apart
hard reset doen, had ik ook op mijn galaxy nexus naar android 4.1. Daarna megasnelquote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef draadstalig het volgende:
Daar waar me S3 op t begin met JB zeer snel was, blijft hij nu steeds vaker haperen.. Heel apart
Hard reset ben ik alles kwijt?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
hard reset doen, had ik ook op mijn galaxy nexus naar android 4.1. Daarna megasnel
Ik ben er inderdaad blij meequote:Op woensdag 21 november 2012 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is nice ja? Ook maar eens bestellen, dank
Enjoy!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Einnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndelijk! is die ook binnen hoor![]()
![]()
Goed he?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn super mooi toestel manEn heerlijk snel zeg
als t lang duurt komt dat door samsung. Die eikels geven de drivers en source niet vrijquote:Op woensdag 21 november 2012 18:32 schreef zoz het volgende:
Heeft cyanogenmod al een rom uitgebracht voor onze versie van de s3 ?
Kun je dan niet kiezen voor "altijd" of "eenmaal" middels die popup? Werkt bij mij perfect...quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:41 schreef swollywood het volgende:
Ik heb Chrome geïnstalleerd, maar hoe vaak ik ook aantik dat ie die altijd moet gebruiken, de volgende keer dat ik een link aantik in een andere app (bijv. Facebook-app), vraagt ie het weer!
Je moet het idd per app aangevenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:41 schreef swollywood het volgende:
Ik heb Chrome geïnstalleerd, maar hoe vaak ik ook aantik dat ie die altijd moet gebruiken, de volgende keer dat ik een link aantik in een andere app (bijv. Facebook-app), vraagt ie het weer!
Die popup krijg ik elke keer weer, hoe vaak ik ook op "altijd" tik. Alleen bij de browserkeuze overigens.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:50 schreef Fendy het volgende:
[..]
Kun je dan niet kiezen voor "altijd" of "eenmaal" middels die popup? Werkt bij mij perfect...
Uiteraard. Maar hij vraagt het bij elke link weer, ook vanuit dezelfde app.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je moet het idd per app aangeven
Best prijzig als je 't mij vraagt... Hoewel, 10GB data?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:26 schreef makkie88 het volgende:
vandaag of morgen ook maar eens een S3 bestellen, via studentmobiel
1 jaar
140min,
onbep. sms,
10gb data
1e 8maanden 35,63 euro daarna 47,50.
toestel 156euro![]()
fair lijkt me?
https://www.studentmobiel(...)1172#bestelformulier
10GB data? wow weet niet wat ze ervan verwachten maar zeker dat je ontzettend veel download. ik heb 4GB en ik haal de 1GB niet eensquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:26 schreef makkie88 het volgende:
vandaag of morgen ook maar eens een S3 bestellen, via studentmobiel
1 jaar
140min,
onbep. sms,
10gb data
1e 8maanden 35,63 euro daarna 47,50.
toestel 156euro![]()
fair lijkt me?
https://www.studentmobiel(...)1172#bestelformulier
Lol nu je het zegtquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef Djeez het volgende:
Ik ontdek nu pas de taalfout op mijn lockscreen. "Veeg uw vinger over het scherm om te ongrendelen"...
goedkoper heb ik ze niet gevonden, wil wel minimaal 1gb data..quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Best prijzig als je 't mij vraagt... Hoewel, 10GB data?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef Djeez het volgende:
Ik ontdek nu pas de taalfout op mijn lockscreen. "Veeg uw vinger over het scherm om te ongrendelen"...
Ik wist niet eens dat zulke abonnementen bestonden. Maar goed, je hebt maar 11GB ruimte op je telefoon, dus dan moet je 'm iedere maand wipen of wat is dan de bedoeling?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:22 schreef makkie88 het volgende:
[..]
goedkoper heb ik ze niet gevonden, wil wel minimaal 1gb data..10gb is gewoon handig zodat je nooit hoeft op te letten, t is achterlijk veel
nou, bijvoorbeeld muziek stream/filmpjes streamen....quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet eens dat zulke abonnementen bestonden. Maar goed, je hebt maar 11GB ruimte op je telefoon, dus dan moet je 'm iedere maand wipen of wat is dan de bedoeling?
Nog steeds duurquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:28 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nou, bijvoorbeeld muziek stream/filmpjes streamen....
Maar wat vinden jullie van de prijs dr van?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef Djeez het volgende:
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)xy%26_arr%3D1&_rdc=1quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:21 schreef Ooku het volgende:
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken voor een nieuwe case. Nou heb ik deze gevonden: http://www.amazon.com/gp/(...)8&smid=ATVPDKIKX0DER
Nou wil ik deze bestellen, maar het geeft problemen via de gewone site en via de amazon site. Het is blijkbaar niet mogelijk om naar mijn adres in Nederland te versturen. Heeft iemand misschien een site die deze case wel in Nederland bezorgt?
thanks, maar daar moet ik met paypal betalen terwijl ik dat liever met mijn creditcard doequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:23 schreef Xetran het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)xy%26_arr%3D1&_rdc=1
Trouwens echt een AFSCHUWELIJK ding, naar mijn mening.
Studentmobiel is zo ver ik weet wel een prima zaak verder. Kijk anders even naar de reviews op Tweakers. Tevens, je kan ook met je creditcard op paypal betalen, zelfs zonder een account.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:31 schreef Ooku het volgende:
[..]
thanks, maar daar moet ik met paypal betalen terwijl ik dat liever met mijn creditcard doe
Niet gek, aangezien het ook om een 1-jarig contract gaat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:28 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nou, bijvoorbeeld muziek stream/filmpjes streamen....
Maar wat vinden jullie van de prijs dr van?
Nee, als je aangeeft dat je nieuwe provider je oude contract op mag zeggen, bellen ze je waterleidingbedrijf.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:49 schreef makkie88 het volgende:
weet iemand toevallig ; als ik een nieuw abbonement afsluit met nummerbehoud, wordt dan mijn oude abbonement (deze is al meer dan een jaar = buiten contractdatum) automatisch stopgezet?
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, als je aangeeft dat je nieuwe provider je oude contract op mag zeggen, bellen ze je waterleidingbedrijf.
In mijn geval (deze maand) kreeg ik een brief + sim van m'n nieuwe provider, een sms van m'n oude provider en een sms van m'n nieuwe provider wanneer ik de sim erin moest doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:54 schreef makkie88 het volgende:
[..]omg
nee, er wordt nergens aangegeven dat ze t gaan opzegggen, maar ik kan wel een nummerbehoudnunmmer kiezen....
Ohquote:Op woensdag 28 november 2012 13:54 schreef makkie88 het volgende:
[..]omg
nee, er wordt nergens aangegeven dat ze t gaan opzegggen, maar ik kan wel een nummerbehoudnunmmer kiezen....
dat was alleen voor de One X toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen, ik heb een vraag.
Ben vergeten te registeren voor 25GB gratis Dropbox geheugen... dan moet ik mijn telefoon helemaal naar fabrieksintstellingen resetten volgens verschillende sites maar is er geen alternatieve mogelijkheid?
Ook voor de S3!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
dat was alleen voor de One X toch?
o wauw, dan vraag ik het mij ook wel af hoe. Ik had namelijk gewoon mijn dropbox account geadd bij de installatie en ik heb nogsteeds 19.5gb..quote:
Volgensmij moet je automatisch de foto's van je camera laten uploaden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef Xetran het volgende:
Nu ik op mijn S3 kijk bij settings staat er dat ik wel 50GB erbij heb, op de site niks terug van te vinden
Als je hem aankoppelt via USB bedoel je? Eerst even unlocken wil nog wel eens helpen dan...quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vreemd sinds ik Jelly Bean heb zijn de bestanden van de S3 niet meer te zien op mijn laptop. Hoe los ik dit op.
25GB? Je krijgt 50 GB. Jij niet dus.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen, ik heb een vraag.
Ben vergeten te registeren voor 25GB gratis Dropbox geheugen... dan moet ik mijn telefoon helemaal naar fabrieksintstellingen resetten volgens verschillende sites maar is er geen alternatieve mogelijkheid?
inloggen via je mobiele browser met je username op dropbox.com. Dan krijg je wat stapjes wat je moet doen, en heb je 2 jaar lang 50.000 mb'tjes extra!quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:32 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Volgensmij moet je automatisch de foto's van je camera laten uploaden.
Nee, dat was het niet had met KIES te maken, in middels opgelost.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:04 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als je hem aankoppelt via USB bedoel je? Eerst even unlocken wil nog wel eens helpen dan...
Weet ik veel hoeveel GB, sowieso zoiets. Ik had mij alleen niet geregistreerd toen ik net mn foon had.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:41 schreef bbfakir het volgende:
[..]
25GB? Je krijgt 50 GB. Jij niet dus.
IPad lader met kabeltje van de S1: wel opgeladen!quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:02 schreef JohnB52 het volgende:
Denk dat mn accu stuk aan t gaan is. Na 6 uur op de originele lader met telefoon uit. Is ie 40 procent opgeladen. ..
Dan doe je waarschijnlijk iets verkeerds... 5 uurquote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als Samsung niet met een betere batterijduur komt stap ik weer over op een iPhone. Los van mijn persoonlijke opvatting dat ik nu een Galaxy S3 beter vind dan de iPhone. Ik stoor mij aan het feit dat mijn S3 er na 5 uur (gebruiksduur) ermee stopt.
Mss ff terug naar factory settings? Heeft bij mij wel geholpen..quote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als Samsung niet met een betere batterijduur komt stap ik weer over op een iPhone. Los van mijn persoonlijke opvatting dat ik nu een Galaxy S3 beter vind dan de iPhone. Ik stoor mij aan het feit dat mijn S3 er na 5 uur (gebruiksduur) ermee stopt.
15 uur intensief gebruik is onmogelijk op geen enkele smartphone. De iphone haalt gemiddeld 6 uur browsing tijd. Volgens mij verwar jij standby met een beetje gebruik, met het 5 uur lang browsen op sites en apps. Onmogelijk namelijk. Mijn Galaxy S3 haalt de dag ook wel maar er zit een groot verschil in "display on" en de totale tijd van je smartphone.quote:Op maandag 3 december 2012 13:41 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dan doe je waarschijnlijk iets verkeerds... 5 uur![]()
Met intensief gebruik haal ik nog de 15 uur. Met normaal gebruik zeker ruim een dag.
Ennn dit heb ik ook!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Ohjaineens werkt m'n klembord niet meer
? Kan dus niks meer plakken of knippen etc.
Ik denk dat je echt iets verkeerd doet, mate...quote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
gewoon een factory reset doen en fris beginnen helpt ook al een hoop.quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:04 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt iets verkeerd doet, mate...
Want een Galaxy S3 hoort een uitstekende accu te hebben. Mag ook wel, aangezien die accu groter is t.o.v. een normale accu.
Geen synchronisatie / Bluetooth / onnodige apps aan?
Probeer eens te kijken waar hij het meest op zuipt in de battery stats.
Aangezien ik gewoon een hele dag kan whatsappen, met maximale helderheid, luister 2 uur muziek Wi-Fi en 3G continu aan (switchen natuurlijk automatisch op basis waar ik ben). En verder zit ik best veel op Facebook en aan het einde van de dag misschien 40%
Wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:38 schreef Braddie het volgende:
Is de opname kwaliteit bij filmpjes beter met de headset?.. zoja, hoeveel beter?
Nee dat maakt echt niet uit wat voor koptelefoon je ook opzet bij het filmen. De kwaliteit gaat er niet beter van wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 03:38 schreef Braddie het volgende:
Is de opname kwaliteit bij filmpjes beter met de headset?.. zoja, hoeveel beter?
het zal allicht uitmaken, maar daar kom je pas achter als je het probeert. Dus Braddie, proberenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee dat maakt echt niet uit wat voor koptelefoon je ook opzet bij het filmen. De kwaliteit gaat er niet beter van worden
Ah je bedoelt de geluidskwaliteit...quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:38 schreef Braddie het volgende:
Foto toestel mag wél mee maar die heb ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het zal allicht uitmaken, maar daar kom je pas achter als je het probeert. Dus Braddie, proberen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1920564
http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=69225
maar bij je coole shows waar je geen fototoestel/vidcam mee mag, is filmen met een telefoon wel geoorloofd? Let alone met een externe mic?
Ja, dat..quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:12 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ah je bedoelt de geluidskwaliteit...
Ken je de edit knop?quote:
Best wel. wou er alleen net een custom rom op dumpen die stabieler is dan de stock Samsung rom. Maar even wachten dusquote:Op woensdag 5 december 2012 11:59 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Goed nieuws dit toch?
http://tweakers.net/nieuw(...)alaxy-s-iii-met.html
Ja, ik heb die blauwe en die is inderdaad doorschijnend.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef nlboy het volgende:
Jij hebt de blauwe? Is ie doorschijnend zodat je de achterkantkleur deels door ziet?
OMEGA!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef Xetran het volgende:
[..]
Best wel. wou er alleen net een custom rom op dumpen die stabieler is dan de stock Samsung rom. Maar even wachten dus
quote:
daar zijn apps voor of omega rom flashen die heeft de stock nogquote:Op donderdag 6 december 2012 00:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb alleen nog 1 eis, ik wil graag dat drop down menu behouden van mijn stock Jellybean, is daar een mogelijk voor?
[ afbeelding ]
(dat linker screenshot)
dus formateren endan filerecovery?quote:
Vandaag de witte ontvangen (die eigenlijk gewoon transparant is). Zit enorm goed om de telefoon heen. Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ja, ik heb die blauwe en die is inderdaad doorschijnend.
Uitgaande van het standaard toetsenbord moet je denk ik de volgende optie hebben.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:44 schreef nlboy het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat s3 niet automatisch het woord vervangt? Wanneer ik iets in typ dan krijg ik wel een lijst met suggesties te zien, maar dan moet ik handmatig op het juiste woord drukken. Ik heb al wat instellingen aan en uit gezet maar steeds als ik iets bij Voorspellende tekst aanzet dan vervangt ie mijn getypte woord automatisch. De s3 mag wel leren van woorden die niet voorkomen in het woordenboek.
Die kun je zo instellen dat hij wel woordsuggesties doet maar ze alleen aanpast als je er zelf een uitkiest. Dus niet automatisch na de spatie aan gaat passen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef nlboy het volgende:
Thanks maar helaas werkte dat niet, nog steeds doet ie dat. Kan Smart Keyboard Pro dat wat ik graag wil?
gewoon swiftkey x gebruiken? er is een gratis trial in de store.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef RudyCarell het volgende:
Ik haat het dat symbolen niet onder de letters staan! Had hiervoor een desire hd, was veel chiller keyboard...
Idd bedankt Smart Keyboard Pro werkt als een trein.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
Swiftkey of Smart Keyboard Pro zijn inderdaad wel aan te raden. Goeie custom keyboards met een hoop extra mogelijkheden t.o.v. het stock keyboard.
Volgens mij kan dat niet. Je bedoelt in de snelkoppeling op je startscherm?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:26 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik zowel bij de Gmail app als bij de Whatsapp app een cijfertje zie in het icoon hoeveel ongelezen berichten er zijn? Want ik heb die functie alleen bij de standaard email app van Samsung gezien.
Dat is mooiquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:26 schreef nlboy het volgende:
[..]
Idd bedankt Smart Keyboard Pro werkt als een trein.
Verder nog een vraagje (en hopelijk de laatste): Hoe kan ik er voor zorgen dat ik zowel bij de Gmail app als bij de Whatsapp app een cijfertje zie in het icoon hoeveel ongelezen berichten er zijn? Want ik heb die functie alleen bij de standaard email app van Samsung gezien.
Barsten in de rand zijn een productie fout, al door samsung toegegeven. Valt daarmee volgens hun dus gewoon onder de garantie. Dan zetten ze er een nieuw scherm op.quote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef Mike144 het volgende:
Ik heb een kleine beschadiging aan die zilveren rand die om het toestel heen zit. Waar de volume knop enzo ook op zit. Ik erger me hier best wel aan en vroeg me af of dit te repareren is en wat ong de kosten zijn ? Zouden jullie dit toevallig weten haha.
Ja maar het is van valschade, meer een deukje/kras.quote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Barsten in de rand zijn een productie fout, al door samsung toegegeven. Valt daarmee volgens hun dus gewoon onder de garantie. Dan zetten ze er een nieuw scherm op.
Die had ik ook gevonden, maar dan moet je het toestel rooten las ik. En dat is dan weer iets waar ik niet bekend mee ben. En dan is je garantie ook weg las ik.quote:Op zondag 9 december 2012 17:32 schreef Catch22- het volgende:
http://www.android.gs/how(...)ung-galaxy-s3-i9300/
Dan gaat mijn verhaal inderdaad niet op.quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Mike144 het volgende:
[..]
Ja maar het is van valschade, meer een deukje/kras.
Volgens mij kun je ook opnemen door de telefoon naar je oor te halen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef editoor het volgende:
Ik heb nu ongeveer 2 weken de S3 in huis, maar ik heb nog steeds moeite om inkomende gesprekken op te nemen. Is het mogelijk om dat te wijzigen? Dat vegen bevalt mij niet zo, liever gewoon met 1 druk op de knop.
Zie de post boven jequote:Op maandag 10 december 2012 12:22 schreef ArtistA het volgende:
Was dit al bekend? Erg goed filmpje overigens:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)es-galaxy-s-iii.html
Hij is ook nog lang niet uit.quote:Op maandag 10 december 2012 13:49 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb geen computer bij de komende maanden en over the air update lukt niet.
roaming aangezet?quote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand hier ervaring met Tele2 in het buitenland (icm SGSIII)? Ben nu voor het eerst in het buitenland met dat abbo. En ik heb geen data-verbinding... instellingen verversen lukt ook niet via config-sms-jes van de provider... iemand tips?
Die staat per definitie aan met Tele2, je moet namelijk ook roamen in het binnenland omdat ze geen eigen netwerk hebben. Inmiddels ook wat op de tele2 fora gelezen... schijnt dat je eerst 2 facturen gehad moet hebben voordat je uberhaupt in het buitenland kan bellen. Lekker dan.quote:
ligt aan je toestel. Zou de klantenservice even bellenquote:Op maandag 10 december 2012 18:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die staat per definitie aan met Tele2, je moet namelijk ook roamen in het binnenland omdat ze geen eigen netwerk hebben. Inmiddels ook wat op de tele2 fora gelezen... schijnt dat je eerst 2 facturen gehad moet hebben voordat je uberhaupt in het buitenland kan bellen. Lekker dan.
Dat is een fijn bedragquote:Op maandag 10 december 2012 18:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ligt aan je toestel. Zou de klantenservice even bellen
Braddie 300-350
Waarom doe je hem weg?quote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef Braddie het volgende:
Hoeveel is een Galaxy S3 inclusief doos/22maanden garantie/bonnetjes/hoes/32GB geheugen kaart nog waard?
Telefoon zit al sinds dag 1 in de hoes en heeft geen enkele kras.
Omdat ik een andere telefoon mag uitzoeken binnenkort, en ik vind de S3 te groot, hij past niet normaal in m`n jas/broekzak.quote:
mijn gezonde verstandquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
n.a.v.: http://www.nu.nl/internet(...)g-malware-tegen.html
wat gebruiken jullie?
Helemaal niks, niet zomaar alles installeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
n.a.v.: http://www.nu.nl/internet(...)g-malware-tegen.html
wat gebruiken jullie?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lijkt inderdaad op de S4, binnenkort de S3 maar verkopen.
Anders kan je bezig blijven met upgradenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een note, dan is de S4 wel een upgradevan een S3 is het niet echt een upgrade (Waarschijnlijk)
Vind de S3 wel mooi, maar mis de achterkant wat de S2 had. Beetje geribbeld en meer houvast.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:02 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb nog een S1Hoop op een wat strakker design dan de S3, zoals de S2
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Ik zou hem ook wel willen maar ga niet meteen mijn S3 weer verkopenIk wacht wel op de S5
dat is vrij rapquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]![]()
Dat jij hem niet meteen kan of zou willen kopen betekent nog niet dat anderen dat ook zouden moeten doen. Ik verkoop bijna altijd mijn smartphone binnen een jaar.
Ik heb gewoon de basic apps zoals facebook, chrome, reisplanners etc. voor de rest games. In de appstore kan je makkelijk de belangrijkste apps vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Krediax het volgende:
Hallo
Van plan van de week een S3 te kopen.
Nog tips qua apps? Of gewoon handigheidjes, van die dingen waar je na 6 maanden achter komt en dan denkt van shit das handig!
En, welk hoesje moet ik kopen?
Ach ik kan meteen een nieuwe kopen hoor, maar ik ben niet zo'n iemand die meteen weer het nieuwste wilt. Zo kan je namelijk bezig blijven. Is met PC hardware ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]![]()
Dat jij hem niet meteen kan of zou willen kopen betekent nog niet dat anderen dat ook zouden moeten doen. Ik verkoop bijna altijd mijn smartphone binnen een jaar.
Jup, had ik ook met Jellybean...quote:Op woensdag 12 december 2012 06:42 schreef SunTzu het volgende:
Dus ik probeerde mijn S3 te upgraden via Kies, sluit het programma steeds af nadat het de onderdelen voor de firmwareupgrade heeft gedownload.
Enige optie voor mij is via Odin zelf flashen of naar de Samsung winkel hier gaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:38 schreef Cici het volgende:
[..]
Jup, had ik ook met Jellybean...
Ik had het opgegeven via Kies en gewacht op de OTA versie.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef Braddie het volgende:
Ik heb vandaag mijn iPhone 5 32GB ontvangen maar ik heb iets te snel gehandeld, beetje uit een impuls zeg maar.
Hierdoor gaat het toestel direct weer de verkoop in en blijf ik lekker bij de Galaxy S3
Toestel zit nog volledig gesealed in de doos, de doos is aangenomen en op de plank gezet
Er zit een gister aangeschaft hoesje bij.
http://www.kieskeurig.nl/(...)gen/1096876/#prijzen
De goedkoopste prijs is 789, dus die houd ik als vraagprijs
Toestel is serieus net 15 minuten geleden geleverd en is direct weggezet.
Hij is optehalen in Hilversum.
Bieden mag uiteraard.
Apple fanboyquote:
Ik ben ab-so-luut geen applefanboy. Vind het wel typisch alleen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Apple fanboy
Niks mis met Apple, ik heb heerlijk met de 3 en 3GS gewerkt, fijne toestellen.
Maar de iPhone 5 heb ik puur gekocht voor geld.
Waarom is het zo typisch?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben ab-so-luut geen applefanboy. Vind het wel typisch alleen.
Je loopt tijden te zeuren over je S3 en blabla, audiochip van de iphone is zoveel beter....quote:
42 in de maand is weer zo'n hoopquote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
MTV Mobile gok ik, of VF
160 of 0 euro met VF (1 of 2 jaar 90 min/maand, 10Gb bundels tijdelijk!)
http://www.belsimpel.nl/s(...)/vodafone#aanb_10672
dat IS ook zo, maar de S3 bevalt me vérder wel goed.. ejn éigenlijk is het compleet nutteloos een mobieltje hiervoor te gebruiken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je loopt tijden te zeuren over je S3 en blabla, audiochip van de iphone is zoveel beter....
simonly met los toestel is wel goedkoper trouwens. Moet je wel ineens geld hebben voor een telefoon.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
42 in de maand is weer zo'n hoop
Ik denk er nog even over na
Heb ik ook niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
simonly met los toestel is wel goedkoper trouwens. Moet je wel ineens geld hebben voor een telefoon.
quote:
Heb nu een telefoon van me werk (iPhone 4S) maar omdat ik hier weg ga, moet ik zelf weer iets nemen. Kan zo wel ff de facturen opvragen van wat ik gebruik. Goed ideequote:Op woensdag 12 december 2012 13:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Punt is dat de meeste abo's met veel data niet goedkoop zijn.. Weet je hoeveel je vebruikt?
S Voice heb je niet nodig man, gebruik gewoon Google Now. Is sneller, meer opties en veel nauwkeuriger.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Mensen ik heb JellyBAM geinstalleerd met Siyah Kernel.
Alleen nu mis ik mijn S Voice, S Memo, S dit en S dat, weet iemand hoe ik aan die stock Samsung apps kan komen? Ik mis het namelijk wel een beetje..
Dat is gewoon een ingetapete S2 ;')quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:00 schreef ZetaOS het volgende:
Vond dit op YouTube, een pre-productie versie van de Galaxy S4!
Maar jezus wat zijn die randen dik. Zou zonde zijn als Samsung dit ook echt in de uiteindelijk versie van de S4 zet. Wel vette specs hoor.
Denk een S3quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:48 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ingetapete S2 ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |