abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119965468
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef Xetran het volgende:

[..]

Best wel. wou er alleen net een custom rom op dumpen die stabieler is dan de stock Samsung rom. Maar even wachten dus O+
OMEGA!
pi_119966830
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:49 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

OMEGA!
:o die 4.1.2 build is dus gebaseerd op die update die dus nog moet komen? Als dat zo is ga ik even rooten. Moet je nog een custom bootloader installen?

dit lijkt wel erg geedit. ik wil eigenlijk iets zonder visual changed. puur alleen dat mijn mobiel wat sneller word :P

[ Bericht 14% gewijzigd door Xetran op 05-12-2012 19:26:01 ]
  woensdag 5 december 2012 @ 21:06:15 #203
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119971965
iemand ervaring met het unrooten en compleet terugbrengen naar origineel van de S3 kom verschillende methodes tegen waarvan deze me het beste lijkt.

http://rootgalaxys3iii.com/unroot-galaxy-s3/

iemand een beter idee?

en wat is ook alweer de firmware voor een simlockvrije nederlandse s3, PHN toch?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119980957
Hey mensen,

Ik heb een bestandtje vervangen in System/lib/ om gesprekken te kunnen opnemen.
Na een reboot waar hij niet verder komt dan alleen Samsung logo heb ik de knoop doorgehakt en CyanogenMod geflashed via Odin, alleen komt deze ook niet verder dan de beginscherm..

Dafuq did just happend?

:/
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 5 december 2012 @ 23:57:04 #205
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119981097
Turquaz je hebt de handleiding niet gelezen. Wel gewiped geformat enzo?

Klonk je moet een safe kernel installeren en en via odin een stock fw van samfirmware erop knallen

Xetran je moet gewoon een deodexed zipaligned versie van die leak flashen. Alleen een nieuwe kernel (wel 1 pakken die met je huidige rom werkt) kan ook al een hoop schelen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119981173
well i dunno man, ik had al een gerootte stock poolse (eerste versie wat gelijk beschikbaar was) 4.1.1 op staan.

Nu heb ik gewoon via odin Cyanogen er op geflasht en alles gecleand/cleared en hij doet het..

Wel kut om weer alles aan mijn eisen aan te passen.. ;(
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_119982137
Ik heb alleen nog 1 eis, ik wil graag dat drop down menu behouden van mijn stock Jellybean, is daar een mogelijk voor?

(dat linker screenshot)
Quote van Tjabbo:
  donderdag 6 december 2012 @ 06:55:31 #208
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119984737
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb alleen nog 1 eis, ik wil graag dat drop down menu behouden van mijn stock Jellybean, is daar een mogelijk voor?
[ afbeelding ]
(dat linker screenshot)
daar zijn apps voor of omega rom flashen die heeft de stock nog :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 6 december 2012 @ 09:44:11 #209
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119986749
TouchWiz is zo gek nog niet hoor :) Ik mis echt een aantal features in de kale android als ik die probeer. Vandaar dat ik ook alleen maar stockbased ROM's gebruik.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119989835
Iemand al nieuws over het draadloos opladen van S3? Dat zou toch komen/kunnen?
  donderdag 6 december 2012 @ 12:35:31 #211
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_119991563
Ik ben nu al super blij dat ik de Galaxy heb genomen. De vrijheid en instel mogelijkheden zijn echt veel beter dan met de iPhone. :) En de meeste apps zijn gelukkig nu ook voor de android te krijgen.

1,5 jaar terug had ik voor iPhone gekozen vanwege het grote aanbod apps en met de oude android kon je alleen alles op de root van je telefoon opslaan i.p.v. mircoSD, dus zeer beperkte ruimte. En de hack om het wel op de SD te krijgen werkte niet altijd met alle apps.
pi_119992161
Ik weet het niet bro.. :/ Vind de stockrom toch beter..?

Ik ben gewoon zwaar de lul nu.. Ik had een backup op mijn SD kaart van al mijn Apps, foto's en filmpjes, muziek etc..
Nu deed ik mijn Micro sd weer terug in mijn telefoon maar er stond beschadigde kaart, formateren?

Nu heb ik de micro sd in de laptop gestopt en via devicemanager zie ik dat de indeling geen NTFS meer is maar RAW. dafuq is dit opeens gebeurd?

32GB aan waardevolle data.. :'( Hoe krijg ik alles weer terug zonder te formateren??!!
Quote van Tjabbo:
  donderdag 6 december 2012 @ 12:55:33 #213
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119992274
een filerecoverytool proberen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119993596
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:55 schreef Catch22- het volgende:
een filerecoverytool proberen
dus formateren endan filerecovery?
Quote van Tjabbo:
  donderdag 6 december 2012 @ 14:24:18 #215
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_119995428
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:

[..]

Ja, ik heb die blauwe en die is inderdaad doorschijnend.
Vandaag de witte ontvangen (die eigenlijk gewoon transparant is). Zit enorm goed om de telefoon heen. Thanks voor de tip!
  donderdag 6 december 2012 @ 17:44:46 #216
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_120003296
Hoe kan ik er voor zorgen dat s3 niet automatisch het woord vervangt? Wanneer ik iets in typ dan krijg ik wel een lijst met suggesties te zien, maar dan moet ik handmatig op het juiste woord drukken. Ik heb al wat instellingen aan en uit gezet maar steeds als ik iets bij Voorspellende tekst aanzet dan vervangt ie mijn getypte woord automatisch. De s3 mag wel leren van woorden die niet voorkomen in het woordenboek. :)
  donderdag 6 december 2012 @ 17:52:55 #217
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_120003561
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:44 schreef nlboy het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat s3 niet automatisch het woord vervangt? Wanneer ik iets in typ dan krijg ik wel een lijst met suggesties te zien, maar dan moet ik handmatig op het juiste woord drukken. Ik heb al wat instellingen aan en uit gezet maar steeds als ik iets bij Voorspellende tekst aanzet dan vervangt ie mijn getypte woord automatisch. De s3 mag wel leren van woorden die niet voorkomen in het woordenboek. :)
Uitgaande van het standaard toetsenbord moet je denk ik de volgende optie hebben.

Opties -> Taal en invoer -> Samsungtoetsenbord opties (tandwieltje) -> Voorspellende tekst (de knop, niet de aan/uit schakelaar -> Automatisch vervangen uitvinken.

Niet getest, gebruik zelf een Smart Keyboard Pro.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 6 december 2012 @ 17:55:41 #218
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_120003654
Thanks maar helaas werkte dat niet, nog steeds doet ie dat. Kan Smart Keyboard Pro dat wat ik graag wil? :)
pi_120004150
Ik heb nu Anonorom (Volgens mij :') ) En dit vind ik een heerlijk snelle en lekker stabiele rom!
  donderdag 6 december 2012 @ 18:18:17 #220
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_120004474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef nlboy het volgende:
Thanks maar helaas werkte dat niet, nog steeds doet ie dat. Kan Smart Keyboard Pro dat wat ik graag wil? :)
Die kun je zo instellen dat hij wel woordsuggesties doet maar ze alleen aanpast als je er zelf een uitkiest. Dus niet automatisch na de spatie aan gaat passen.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_120005709
Ik gebruik nu JellyBam, met Siyah Kernel en overgeclockt op 1700GHz ipv. 1400GHz, GPU op 700 ipv 400 stock.

Gaat best goed, alleen zit ik nog steeds met dat gekut van mijn MicroSD, iemand tips of ff how to?
Quote van Tjabbo:
pi_120006442
Gebruiken jullie stockbased custom ROMs of Nexusbased custom ROMs? Ik heb liever een ROM met Touchwiz er op want ik vind die gestures en SmartStay best wel handig :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 06-12-2012 19:04:57 ]
pi_120006964
Ik haat het dat symbolen niet onder de letters staan! Had hiervoor een desire hd, was veel chiller keyboard...
pi_120007274
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef RudyCarell het volgende:
Ik haat het dat symbolen niet onder de letters staan! Had hiervoor een desire hd, was veel chiller keyboard...
gewoon swiftkey x gebruiken? er is een gratis trial in de store.
  donderdag 6 december 2012 @ 19:24:53 #225
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_120007445
Swiftkey of Smart Keyboard Pro zijn inderdaad wel aan te raden. Goeie custom keyboards met een hoop extra mogelijkheden t.o.v. het stock keyboard.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')