OMEGA!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef Xetran het volgende:
[..]
Best wel. wou er alleen net een custom rom op dumpen die stabieler is dan de stock Samsung rom. Maar even wachten dus
quote:
daar zijn apps voor of omega rom flashen die heeft de stock nogquote:Op donderdag 6 december 2012 00:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb alleen nog 1 eis, ik wil graag dat drop down menu behouden van mijn stock Jellybean, is daar een mogelijk voor?
[ afbeelding ]
(dat linker screenshot)
dus formateren endan filerecovery?quote:
Vandaag de witte ontvangen (die eigenlijk gewoon transparant is). Zit enorm goed om de telefoon heen. Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ja, ik heb die blauwe en die is inderdaad doorschijnend.
Uitgaande van het standaard toetsenbord moet je denk ik de volgende optie hebben.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:44 schreef nlboy het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat s3 niet automatisch het woord vervangt? Wanneer ik iets in typ dan krijg ik wel een lijst met suggesties te zien, maar dan moet ik handmatig op het juiste woord drukken. Ik heb al wat instellingen aan en uit gezet maar steeds als ik iets bij Voorspellende tekst aanzet dan vervangt ie mijn getypte woord automatisch. De s3 mag wel leren van woorden die niet voorkomen in het woordenboek.
Die kun je zo instellen dat hij wel woordsuggesties doet maar ze alleen aanpast als je er zelf een uitkiest. Dus niet automatisch na de spatie aan gaat passen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef nlboy het volgende:
Thanks maar helaas werkte dat niet, nog steeds doet ie dat. Kan Smart Keyboard Pro dat wat ik graag wil?
gewoon swiftkey x gebruiken? er is een gratis trial in de store.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef RudyCarell het volgende:
Ik haat het dat symbolen niet onder de letters staan! Had hiervoor een desire hd, was veel chiller keyboard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |