Ook echt precies dezelfde prijsquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:32 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Serieus, wat gaar. Niet eens een inruilactie of iets dergelijks
http://tweakers.net/product/317805/samsung-galaxy-s-iii/quote:
Blauwe dus nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
http://tweakers.net/product/317805/samsung-galaxy-s-iii/
De rode zwarte en bruine, en de andere dubbele.
Ga ik eindelijk naar een land (stad) waar ze volledige LTE dekking hebben, heb ik het niet met mijn telefoon uit 2012quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ook echt precies dezelfde prijsIk heb verder niet gevraagd voor een omruilactie, maar ik ging er toch al vanuit dat dat niet ging lukken. Zoiets had ik destijds ook met mijn iPod Touch die 2e gen bleek te zijn terwijl er 3e gen op het kaartje stond. Sta je dan na één jaar al zonder updates en een traag ding.
Jawel, beter kijken.quote:
Ik voel je. In belgië beginnen ze er ook al aan en daar kom ik vaak. Ik was al van plan om een 1jarig abonnement te nemen zodat ik dat jaar erop hopelijk aan de LTE kon omdat ik echt wel verwachtte dat de SIII dat ook wel zou hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:36 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ga ik eindelijk naar een land (stad) waar ze volledige LTE dekking hebben, heb ik het niet met mijn telefoon uit 2012
Je zit er ook 2 jaar aan vast, zo te horenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
Jawel, beter kijken.
[..]
Ik voel je. In belgië beginnen ze er ook al aan en daar kom ik vaak. Ik was al van plan om een 1jarig abonnement te nemen zodat ik dat jaar erop hopelijk aan de LTE kon omdat ik echt wel verwachtte dat de SIII dat ook wel zou hebben.
Ik gebruik ook Nova, ik vind hem heel fijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:59 schreef Vasiliov het volgende:
Gebruiken jullie Touchwiz of een andere launcher?
Ik ben momenteel bezig met Nova Launcher en vind het best fijn werken.
Vinger over de microfoon? dat deed ik bij mijn HTC altijd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
Heeft iemand hier met de S3 ook wel eens dat tijdens het bellen de andere kant jou ineens niet meer hoort? Ik heb dat met de S3 al een paar keer gehad, terwijl ik daar met de S nooit last van had.
Iemand?
Verder vind ik dat sinds de JB-update het typen van berichtjes (bijvoorbeeld op de mobiele FOK) een stuk lastiger gaat wanneer je de getypte tekst wil aanpassen ivm een typefout. Ik krijg de cursor veel lastiger op de juiste plek teruggezet. Bij ICS ging dit uitstekend, veel beter dan onder oudere Android-versies op de S.
Dit dus, precies. Is dat met default toetsen niet, dat moet ik eens proberen. Maar ik vind dat default toetsenbord van Samsung zo onoemlijk kut.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:28 schreef Xetran het volgende:
Ik kan op mijn mobiel trouwens niet FOK!en tenzij ik het default toetsenbord gebruik. Als ik een error typ(dat doe ik elke 3 woorden) dan gaat mijn cursor ineens naar ergens bovenin, donders frustrerend.
Gewoon de search functie openen en dan zie je het. Hoe je er vanaf komt kan je even googlenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef over_hedge het volgende:
Ik lees hier dingen over google now, Wat is het? En hoe kom ik er af
Dit kan toch niet? Als ik m'n oplader vergeten ben of ik heb weer eens een wilde avond in de stad achter de rug, dan moet ik echt heel zuinig met de batterij doen en dan staat er alsnog urenlang een uitroepteken waar eerst een batterij stond.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:08 schreef Djeez het volgende:
Accu gaat sinds JB toch langer mee. Na twee dagen intensief gebruik alsnog 39%
Dan heb je vast bluetooth, wifi, gps en alles wat kan syncen uit staan?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:08 schreef Djeez het volgende:
Accu gaat sinds JB toch langer mee. Na twee dagen intensief gebruik alsnog 39%
SwiftKey gebruiken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit dus, precies. Is dat met default toetsen niet, dat moet ik eens proberen. Maar ik vind dat default toetsenbord van Samsung zo onoemlijk kut.
Google Now is vergelijkbaar met Siri op de iPhone, geeft heel handig weer waar je bent, wat het weer er is, afstand tot thuis met reistijd en allerlei andere handige snufjes. Zuipt alleen batterij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef over_hedge het volgende:
Ik lees hier dingen over google now, Wat is het? En hoe kom ik er af
Ja, maar dan heb ik het hierboven omschreven probleem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |