Google Now openen, instellingen -> Uit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:40 schreef Gijsch het volgende:
Ah, waar zet je dat uit, precies? Bij instellingen?
Je kan natuurlijk ook gewoon de hele samsung apps disablen (soort van de-installeren via de app instellingen)quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
Google Now openen, instellingen -> Uit.
Samsung apps, instellingen->Push service uitvinken.
Ja, maar er zitten af en toe wel leuke gratis games bij waarvoor je normaal in de Play Store moet betalenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon de hele samsung apps disablen (soort van de-installeren via de app instellingen)
Sowieso, de NSquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb via App Quarantaine alle Samsung apps uitgegooid, moet al die zooi niet hebben
Grootste accuvreter op het moment is de NS Spitsmijden app
Tja... het is dat die app moet draaien om gebruik te kunnen maken van de cash-back actie.quote:
Ga naar Instellingen en dan naar Toestel-info, dan naar Software-update, dan naar bijwerken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef richkidoflidl het volgende:
En kan je ergens checken wanneer de update voor je phone komt dmv van deze code of?
ik denk dat er wel ergens een lijst is ja waar je kan zien voor welk land het al is gereleased. voor zover ik weet bijna allemaal nu dus ik weet niet waarom voor sommigen het zo lang duurt. denk dat het ook wel aan de provider ligt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef richkidoflidl het volgende:
En kan je ergens checken wanneer de update voor je phone komt dmv van deze code of?
2.47 als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef Djeez het volgende:
Kut, ik moet nu ook updaten. Enig idee hoe groot die is? Heb nu geen WiFi namelijk
Gig?quote:
Kreeg ook al een melding dat ik vorige maand 29 mijl had gelopenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind Google Now soms een beetje eng, rond de tijd dat ik richting het werk wil gaan, geeft die bij de notifications aan "Verkeer naar werk" en dan een tijd erachter, als het weer tijd wordt om naar huis te gaan, krijg ik de melding "Verkeer naar huis". Google weet dus ook al precies wat je werktijden zijn, waar je werkt enz. Op zich snap ik wel dat het door bepaalde patroonherkenning gebeurt, maar toch voelt het soms alsof iemand continu meekijkt.
Vertel dat maar niet op BNWquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind Google Now soms een beetje eng, rond de tijd dat ik richting het werk wil gaan, geeft die bij de notifications aan "Verkeer naar werk" en dan een tijd erachter, als het weer tijd wordt om naar huis te gaan, krijg ik de melding "Verkeer naar huis". Google weet dus ook al precies wat je werktijden zijn, waar je werkt enz. Op zich snap ik wel dat het door bepaalde patroonherkenning gebeurt, maar toch voelt het soms alsof iemand continu meekijkt.
Was 277 MBquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
uhm, ik weet alleen 247 en niet of dat gb of anders was, sorry
Of juist welquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel dat maar niet op BNW![]()
Daar worden we erg onrustig van
het valt allemaal wel mee hoor. andere updates voor ao whatsapp zijn er ook al had er ook last van alles ge-update en toen werkte alles weer prima.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef Djeez het volgende:
Heb ook verplichte update OTA. Ben er absoluut niet blij mee. Whatsapp vliegt er constant uit, en ook de lay-out is nu verneukt. Fucking lelijk dit,
http://www.slashgear.com/(...)jelly-bean-27235867/quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef Djeez het volgende:
Ja, de accu vliegt ook wel snel leeg nu. En wat is die Project Butter dan? Kan er niks van vinden op mijn GS3
Project Butter is ook geen applicatie, het is verbeterde code die het overgaan van verschillende schermen verbeterd. Hij loopt dus nog soepeler tussen de schermen heen dan hij al deed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef Djeez het volgende:
Ja, de accu vliegt ook wel snel leeg nu. En wat is die Project Butter dan? Kan er niks van vinden op mijn GS3
En dat doet hij wel idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Project Butter is ook geen applicatie, het is verbeterde code die het overgaan van verschillende schermen verbeterd. Hij loopt dus nog soepeler tussen de schermen heen dan hij al deed.
Ik was er van te voren wat sceptisch over, juist omdat hij al gewoon fijn liep. Maar je merkt inderdaad wel verbetering. Zeker bij het wissellen tussen je apps. Het gaat allemaal wat vloeiender.quote:
Zondagavond opgeladen en pas vanavond weer aan de laderquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef Djeez het volgende:
Klopt, 19% oid, maar langer dan voor de update.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef JohnB52 het volgende:
Dan heb je t scherm nauwelijks aangehad.
Ik doe ook n maand met mijn S1. Gebruik m alleen als wekkertje.
Hier geen probleem. Bijna 48 uur op 1 lading bij regelmatig surfen en bellen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is Jelly Bean een kut update, alleen maar last van battery drains en een oplossing ervoor is er niet. Zijn meerdere mensen die dit al gemeld hebben. Smartphone blijft telkens in ''awake'' staan terwijl het op standby staat.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Welke app zorgt ervoor dat je GPS aan blijft staan? Dat is een fikse battery-drain. Bij mij was het een app van de NS die dat continue deed, daar zoog hij 25% mee weg in 2 uur tijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is Jelly Bean een kut update, alleen maar last van battery drains en een oplossing ervoor is er niet. Zijn meerdere mensen die dit al gemeld hebben. Smartphone blijft telkens in ''awake'' staan terwijl het op standby staat.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:57 schreef GodsSon het volgende:
Ik verlies 30% in een nacht van 10 uur. Vrees dat Google now daar verantwoordelijk voor is
Daarom OMEGA flashen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bij mij was ICS juist kut.Was niet altijd even snel en de batterijduur was ook niet echt geweldig.In JB lijken die problemen opgelost, bij mij dan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee. De komende versie(waar dus ook een zwarte en rode van is) die heeft wél LTE en 2GB ram. Hier kwam ik 2 dagen na aankoop achterquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ondersteunt onze versie wel LTE?
Serieus, wat gaar. Niet eens een inruilactie of iets dergelijksquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nee. De komende versie(waar dus ook een zwarte en rode van is) die heeft wél LTE en 2GB ram. Hier kwam ik 2 dagen na aankoop achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |