Jup, had ik ook met Jellybean...quote:Op woensdag 12 december 2012 06:42 schreef SunTzu het volgende:
Dus ik probeerde mijn S3 te upgraden via Kies, sluit het programma steeds af nadat het de onderdelen voor de firmwareupgrade heeft gedownload.
Enige optie voor mij is via Odin zelf flashen of naar de Samsung winkel hier gaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:38 schreef Cici het volgende:
[..]
Jup, had ik ook met Jellybean...
Ik had het opgegeven via Kies en gewacht op de OTA versie.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef Braddie het volgende:
Ik heb vandaag mijn iPhone 5 32GB ontvangen maar ik heb iets te snel gehandeld, beetje uit een impuls zeg maar.
Hierdoor gaat het toestel direct weer de verkoop in en blijf ik lekker bij de Galaxy S3
Toestel zit nog volledig gesealed in de doos, de doos is aangenomen en op de plank gezet
Er zit een gister aangeschaft hoesje bij.
http://www.kieskeurig.nl/(...)gen/1096876/#prijzen
De goedkoopste prijs is 789, dus die houd ik als vraagprijs
Toestel is serieus net 15 minuten geleden geleverd en is direct weggezet.
Hij is optehalen in Hilversum.
Bieden mag uiteraard.
Apple fanboyquote:
Ik ben ab-so-luut geen applefanboy. Vind het wel typisch alleen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Apple fanboy
Niks mis met Apple, ik heb heerlijk met de 3 en 3GS gewerkt, fijne toestellen.
Maar de iPhone 5 heb ik puur gekocht voor geld.
Waarom is het zo typisch?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben ab-so-luut geen applefanboy. Vind het wel typisch alleen.
Je loopt tijden te zeuren over je S3 en blabla, audiochip van de iphone is zoveel beter....quote:
42 in de maand is weer zo'n hoopquote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
MTV Mobile gok ik, of VF
160 of 0 euro met VF (1 of 2 jaar 90 min/maand, 10Gb bundels tijdelijk!)
http://www.belsimpel.nl/s(...)/vodafone#aanb_10672
dat IS ook zo, maar de S3 bevalt me vérder wel goed.. ejn éigenlijk is het compleet nutteloos een mobieltje hiervoor te gebruiken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je loopt tijden te zeuren over je S3 en blabla, audiochip van de iphone is zoveel beter....
simonly met los toestel is wel goedkoper trouwens. Moet je wel ineens geld hebben voor een telefoon.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
42 in de maand is weer zo'n hoop
Ik denk er nog even over na
Heb ik ook niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
simonly met los toestel is wel goedkoper trouwens. Moet je wel ineens geld hebben voor een telefoon.
quote:
Heb nu een telefoon van me werk (iPhone 4S) maar omdat ik hier weg ga, moet ik zelf weer iets nemen. Kan zo wel ff de facturen opvragen van wat ik gebruik. Goed ideequote:Op woensdag 12 december 2012 13:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Punt is dat de meeste abo's met veel data niet goedkoop zijn.. Weet je hoeveel je vebruikt?
S Voice heb je niet nodig man, gebruik gewoon Google Now. Is sneller, meer opties en veel nauwkeuriger.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Mensen ik heb JellyBAM geinstalleerd met Siyah Kernel.
Alleen nu mis ik mijn S Voice, S Memo, S dit en S dat, weet iemand hoe ik aan die stock Samsung apps kan komen? Ik mis het namelijk wel een beetje..
Dat is gewoon een ingetapete S2 ;')quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:00 schreef ZetaOS het volgende:
Vond dit op YouTube, een pre-productie versie van de Galaxy S4!
Maar jezus wat zijn die randen dik. Zou zonde zijn als Samsung dit ook echt in de uiteindelijk versie van de S4 zet. Wel vette specs hoor.
Denk een S3quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:48 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ingetapete S2 ;')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |