quote:Op woensdag 28 november 2012 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, als je aangeeft dat je nieuwe provider je oude contract op mag zeggen, bellen ze je waterleidingbedrijf.
In mijn geval (deze maand) kreeg ik een brief + sim van m'n nieuwe provider, een sms van m'n oude provider en een sms van m'n nieuwe provider wanneer ik de sim erin moest doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:54 schreef makkie88 het volgende:
[..]omg
nee, er wordt nergens aangegeven dat ze t gaan opzegggen, maar ik kan wel een nummerbehoudnunmmer kiezen....
Ohquote:Op woensdag 28 november 2012 13:54 schreef makkie88 het volgende:
[..]omg
nee, er wordt nergens aangegeven dat ze t gaan opzegggen, maar ik kan wel een nummerbehoudnunmmer kiezen....
dat was alleen voor de One X toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen, ik heb een vraag.
Ben vergeten te registeren voor 25GB gratis Dropbox geheugen... dan moet ik mijn telefoon helemaal naar fabrieksintstellingen resetten volgens verschillende sites maar is er geen alternatieve mogelijkheid?
Ook voor de S3!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
dat was alleen voor de One X toch?
o wauw, dan vraag ik het mij ook wel af hoe. Ik had namelijk gewoon mijn dropbox account geadd bij de installatie en ik heb nogsteeds 19.5gb..quote:
Volgensmij moet je automatisch de foto's van je camera laten uploaden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:44 schreef Xetran het volgende:
Nu ik op mijn S3 kijk bij settings staat er dat ik wel 50GB erbij heb, op de site niks terug van te vinden
Als je hem aankoppelt via USB bedoel je? Eerst even unlocken wil nog wel eens helpen dan...quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vreemd sinds ik Jelly Bean heb zijn de bestanden van de S3 niet meer te zien op mijn laptop. Hoe los ik dit op.
25GB? Je krijgt 50 GB. Jij niet dus.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen, ik heb een vraag.
Ben vergeten te registeren voor 25GB gratis Dropbox geheugen... dan moet ik mijn telefoon helemaal naar fabrieksintstellingen resetten volgens verschillende sites maar is er geen alternatieve mogelijkheid?
inloggen via je mobiele browser met je username op dropbox.com. Dan krijg je wat stapjes wat je moet doen, en heb je 2 jaar lang 50.000 mb'tjes extra!quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:32 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Volgensmij moet je automatisch de foto's van je camera laten uploaden.
Nee, dat was het niet had met KIES te maken, in middels opgelost.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:04 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als je hem aankoppelt via USB bedoel je? Eerst even unlocken wil nog wel eens helpen dan...
Weet ik veel hoeveel GB, sowieso zoiets. Ik had mij alleen niet geregistreerd toen ik net mn foon had.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:41 schreef bbfakir het volgende:
[..]
25GB? Je krijgt 50 GB. Jij niet dus.
IPad lader met kabeltje van de S1: wel opgeladen!quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:02 schreef JohnB52 het volgende:
Denk dat mn accu stuk aan t gaan is. Na 6 uur op de originele lader met telefoon uit. Is ie 40 procent opgeladen. ..
Dan doe je waarschijnlijk iets verkeerds... 5 uurquote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als Samsung niet met een betere batterijduur komt stap ik weer over op een iPhone. Los van mijn persoonlijke opvatting dat ik nu een Galaxy S3 beter vind dan de iPhone. Ik stoor mij aan het feit dat mijn S3 er na 5 uur (gebruiksduur) ermee stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |