Had ik eerst ook, hij knipperde maar een keer en daarna niet meer. Nu is dat weer opgelost.quote:Op maandag 19 november 2012 22:31 schreef Swingding het volgende:
Sinds de update naar jb heb ik dat de led indicator niet meer gaat knipperen als er een gemiste oproep is. Iemand anders hier ook last van of iemand die de oplossing weet? (blokkeerstand staat niet aan)
hmmm link?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Zojuist deze matblauwe case ontvangen. Supersnelle verzending via ebay. Binnen 4 dagen van de VS naar Nederland!![]()
[ afbeelding ]
Is nice ja? Ook maar eens bestellen, dankquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Zojuist deze matblauwe case ontvangen. Supersnelle verzending via ebay. Binnen 4 dagen van de VS naar Nederland!![]()
[ afbeelding ]
Ja, same here. Ik rebootte hem laatst een keer en dat fixed het wel redelijk. Wel is ineens mijn batterijduur extreem verkort lijkt wel, ik ga maar eens kijken naar een root zodat ik de aangepaste TW rom erop kan mikken in de hoop meer batterijduur te krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef draadstalig het volgende:
Daar waar me S3 op t begin met JB zeer snel was, blijft hij nu steeds vaker haperen.. Heel apart
hard reset doen, had ik ook op mijn galaxy nexus naar android 4.1. Daarna megasnelquote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef draadstalig het volgende:
Daar waar me S3 op t begin met JB zeer snel was, blijft hij nu steeds vaker haperen.. Heel apart
Hard reset ben ik alles kwijt?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
hard reset doen, had ik ook op mijn galaxy nexus naar android 4.1. Daarna megasnel
Ik ben er inderdaad blij meequote:Op woensdag 21 november 2012 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is nice ja? Ook maar eens bestellen, dank
Enjoy!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Einnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndelijk! is die ook binnen hoor![]()
![]()
Goed he?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn super mooi toestel manEn heerlijk snel zeg
als t lang duurt komt dat door samsung. Die eikels geven de drivers en source niet vrijquote:Op woensdag 21 november 2012 18:32 schreef zoz het volgende:
Heeft cyanogenmod al een rom uitgebracht voor onze versie van de s3 ?
Kun je dan niet kiezen voor "altijd" of "eenmaal" middels die popup? Werkt bij mij perfect...quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:41 schreef swollywood het volgende:
Ik heb Chrome geïnstalleerd, maar hoe vaak ik ook aantik dat ie die altijd moet gebruiken, de volgende keer dat ik een link aantik in een andere app (bijv. Facebook-app), vraagt ie het weer!
Je moet het idd per app aangevenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:41 schreef swollywood het volgende:
Ik heb Chrome geïnstalleerd, maar hoe vaak ik ook aantik dat ie die altijd moet gebruiken, de volgende keer dat ik een link aantik in een andere app (bijv. Facebook-app), vraagt ie het weer!
Die popup krijg ik elke keer weer, hoe vaak ik ook op "altijd" tik. Alleen bij de browserkeuze overigens.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:50 schreef Fendy het volgende:
[..]
Kun je dan niet kiezen voor "altijd" of "eenmaal" middels die popup? Werkt bij mij perfect...
Uiteraard. Maar hij vraagt het bij elke link weer, ook vanuit dezelfde app.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je moet het idd per app aangeven
Best prijzig als je 't mij vraagt... Hoewel, 10GB data?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:26 schreef makkie88 het volgende:
vandaag of morgen ook maar eens een S3 bestellen, via studentmobiel
1 jaar
140min,
onbep. sms,
10gb data
1e 8maanden 35,63 euro daarna 47,50.
toestel 156euro![]()
fair lijkt me?
https://www.studentmobiel(...)1172#bestelformulier
10GB data? wow weet niet wat ze ervan verwachten maar zeker dat je ontzettend veel download. ik heb 4GB en ik haal de 1GB niet eensquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:26 schreef makkie88 het volgende:
vandaag of morgen ook maar eens een S3 bestellen, via studentmobiel
1 jaar
140min,
onbep. sms,
10gb data
1e 8maanden 35,63 euro daarna 47,50.
toestel 156euro![]()
fair lijkt me?
https://www.studentmobiel(...)1172#bestelformulier
Lol nu je het zegtquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef Djeez het volgende:
Ik ontdek nu pas de taalfout op mijn lockscreen. "Veeg uw vinger over het scherm om te ongrendelen"...
goedkoper heb ik ze niet gevonden, wil wel minimaal 1gb data..quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Best prijzig als je 't mij vraagt... Hoewel, 10GB data?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef Djeez het volgende:
Ik ontdek nu pas de taalfout op mijn lockscreen. "Veeg uw vinger over het scherm om te ongrendelen"...
Ik wist niet eens dat zulke abonnementen bestonden. Maar goed, je hebt maar 11GB ruimte op je telefoon, dus dan moet je 'm iedere maand wipen of wat is dan de bedoeling?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:22 schreef makkie88 het volgende:
[..]
goedkoper heb ik ze niet gevonden, wil wel minimaal 1gb data..10gb is gewoon handig zodat je nooit hoeft op te letten, t is achterlijk veel
nou, bijvoorbeeld muziek stream/filmpjes streamen....quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet eens dat zulke abonnementen bestonden. Maar goed, je hebt maar 11GB ruimte op je telefoon, dus dan moet je 'm iedere maand wipen of wat is dan de bedoeling?
Nog steeds duurquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:28 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nou, bijvoorbeeld muziek stream/filmpjes streamen....
Maar wat vinden jullie van de prijs dr van?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef Djeez het volgende:
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)xy%26_arr%3D1&_rdc=1quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:21 schreef Ooku het volgende:
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken voor een nieuwe case. Nou heb ik deze gevonden: http://www.amazon.com/gp/(...)8&smid=ATVPDKIKX0DER
Nou wil ik deze bestellen, maar het geeft problemen via de gewone site en via de amazon site. Het is blijkbaar niet mogelijk om naar mijn adres in Nederland te versturen. Heeft iemand misschien een site die deze case wel in Nederland bezorgt?
thanks, maar daar moet ik met paypal betalen terwijl ik dat liever met mijn creditcard doequote:Op dinsdag 27 november 2012 17:23 schreef Xetran het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)xy%26_arr%3D1&_rdc=1
Trouwens echt een AFSCHUWELIJK ding, naar mijn mening.
Studentmobiel is zo ver ik weet wel een prima zaak verder. Kijk anders even naar de reviews op Tweakers. Tevens, je kan ook met je creditcard op paypal betalen, zelfs zonder een account.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:31 schreef Ooku het volgende:
[..]
thanks, maar daar moet ik met paypal betalen terwijl ik dat liever met mijn creditcard doe
Niet gek, aangezien het ook om een 1-jarig contract gaat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:28 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nou, bijvoorbeeld muziek stream/filmpjes streamen....
Maar wat vinden jullie van de prijs dr van?
Nee, als je aangeeft dat je nieuwe provider je oude contract op mag zeggen, bellen ze je waterleidingbedrijf.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:49 schreef makkie88 het volgende:
weet iemand toevallig ; als ik een nieuw abbonement afsluit met nummerbehoud, wordt dan mijn oude abbonement (deze is al meer dan een jaar = buiten contractdatum) automatisch stopgezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |