Had ik eerst ook, hij knipperde maar een keer en daarna niet meer. Nu is dat weer opgelost.quote:Op maandag 19 november 2012 22:31 schreef Swingding het volgende:
Sinds de update naar jb heb ik dat de led indicator niet meer gaat knipperen als er een gemiste oproep is. Iemand anders hier ook last van of iemand die de oplossing weet? (blokkeerstand staat niet aan)
hmmm link?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Zojuist deze matblauwe case ontvangen. Supersnelle verzending via ebay. Binnen 4 dagen van de VS naar Nederland!![]()
[ afbeelding ]
Is nice ja? Ook maar eens bestellen, dankquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:58 schreef GuitarJJ het volgende:
Zojuist deze matblauwe case ontvangen. Supersnelle verzending via ebay. Binnen 4 dagen van de VS naar Nederland!![]()
[ afbeelding ]
Ja, same here. Ik rebootte hem laatst een keer en dat fixed het wel redelijk. Wel is ineens mijn batterijduur extreem verkort lijkt wel, ik ga maar eens kijken naar een root zodat ik de aangepaste TW rom erop kan mikken in de hoop meer batterijduur te krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef draadstalig het volgende:
Daar waar me S3 op t begin met JB zeer snel was, blijft hij nu steeds vaker haperen.. Heel apart
hard reset doen, had ik ook op mijn galaxy nexus naar android 4.1. Daarna megasnelquote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef draadstalig het volgende:
Daar waar me S3 op t begin met JB zeer snel was, blijft hij nu steeds vaker haperen.. Heel apart
Hard reset ben ik alles kwijt?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
hard reset doen, had ik ook op mijn galaxy nexus naar android 4.1. Daarna megasnel
Ik ben er inderdaad blij meequote:Op woensdag 21 november 2012 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is nice ja? Ook maar eens bestellen, dank
Enjoy!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Einnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndelijk! is die ook binnen hoor![]()
![]()
Goed he?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn super mooi toestel manEn heerlijk snel zeg
als t lang duurt komt dat door samsung. Die eikels geven de drivers en source niet vrijquote:Op woensdag 21 november 2012 18:32 schreef zoz het volgende:
Heeft cyanogenmod al een rom uitgebracht voor onze versie van de s3 ?
Kun je dan niet kiezen voor "altijd" of "eenmaal" middels die popup? Werkt bij mij perfect...quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:41 schreef swollywood het volgende:
Ik heb Chrome geïnstalleerd, maar hoe vaak ik ook aantik dat ie die altijd moet gebruiken, de volgende keer dat ik een link aantik in een andere app (bijv. Facebook-app), vraagt ie het weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |