ligt aan je toestel. Zou de klantenservice even bellenquote:Op maandag 10 december 2012 18:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die staat per definitie aan met Tele2, je moet namelijk ook roamen in het binnenland omdat ze geen eigen netwerk hebben. Inmiddels ook wat op de tele2 fora gelezen... schijnt dat je eerst 2 facturen gehad moet hebben voordat je uberhaupt in het buitenland kan bellen. Lekker dan.
Dat is een fijn bedragquote:Op maandag 10 december 2012 18:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ligt aan je toestel. Zou de klantenservice even bellen
Braddie 300-350
Waarom doe je hem weg?quote:Op maandag 10 december 2012 18:35 schreef Braddie het volgende:
Hoeveel is een Galaxy S3 inclusief doos/22maanden garantie/bonnetjes/hoes/32GB geheugen kaart nog waard?
Telefoon zit al sinds dag 1 in de hoes en heeft geen enkele kras.
Omdat ik een andere telefoon mag uitzoeken binnenkort, en ik vind de S3 te groot, hij past niet normaal in m`n jas/broekzak.quote:
mijn gezonde verstandquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
n.a.v.: http://www.nu.nl/internet(...)g-malware-tegen.html
wat gebruiken jullie?
Helemaal niks, niet zomaar alles installeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
n.a.v.: http://www.nu.nl/internet(...)g-malware-tegen.html
wat gebruiken jullie?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lijkt inderdaad op de S4, binnenkort de S3 maar verkopen.
Anders kan je bezig blijven met upgradenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een note, dan is de S4 wel een upgradevan een S3 is het niet echt een upgrade (Waarschijnlijk)
Vind de S3 wel mooi, maar mis de achterkant wat de S2 had. Beetje geribbeld en meer houvast.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:02 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb nog een S1Hoop op een wat strakker design dan de S3, zoals de S2
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Ik zou hem ook wel willen maar ga niet meteen mijn S3 weer verkopenIk wacht wel op de S5
dat is vrij rapquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]![]()
Dat jij hem niet meteen kan of zou willen kopen betekent nog niet dat anderen dat ook zouden moeten doen. Ik verkoop bijna altijd mijn smartphone binnen een jaar.
Ik heb gewoon de basic apps zoals facebook, chrome, reisplanners etc. voor de rest games. In de appstore kan je makkelijk de belangrijkste apps vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Krediax het volgende:
Hallo
Van plan van de week een S3 te kopen.
Nog tips qua apps? Of gewoon handigheidjes, van die dingen waar je na 6 maanden achter komt en dan denkt van shit das handig!
En, welk hoesje moet ik kopen?
Ach ik kan meteen een nieuwe kopen hoor, maar ik ben niet zo'n iemand die meteen weer het nieuwste wilt. Zo kan je namelijk bezig blijven. Is met PC hardware ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]![]()
Dat jij hem niet meteen kan of zou willen kopen betekent nog niet dat anderen dat ook zouden moeten doen. Ik verkoop bijna altijd mijn smartphone binnen een jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |