Idd bedankt Smart Keyboard Pro werkt als een trein.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
Swiftkey of Smart Keyboard Pro zijn inderdaad wel aan te raden. Goeie custom keyboards met een hoop extra mogelijkheden t.o.v. het stock keyboard.
Volgens mij kan dat niet. Je bedoelt in de snelkoppeling op je startscherm?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:26 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik zowel bij de Gmail app als bij de Whatsapp app een cijfertje zie in het icoon hoeveel ongelezen berichten er zijn? Want ik heb die functie alleen bij de standaard email app van Samsung gezien.
Dat is mooiquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:26 schreef nlboy het volgende:
[..]
Idd bedankt Smart Keyboard Pro werkt als een trein.
Verder nog een vraagje (en hopelijk de laatste): Hoe kan ik er voor zorgen dat ik zowel bij de Gmail app als bij de Whatsapp app een cijfertje zie in het icoon hoeveel ongelezen berichten er zijn? Want ik heb die functie alleen bij de standaard email app van Samsung gezien.
Barsten in de rand zijn een productie fout, al door samsung toegegeven. Valt daarmee volgens hun dus gewoon onder de garantie. Dan zetten ze er een nieuw scherm op.quote:Op zondag 9 december 2012 17:56 schreef Mike144 het volgende:
Ik heb een kleine beschadiging aan die zilveren rand die om het toestel heen zit. Waar de volume knop enzo ook op zit. Ik erger me hier best wel aan en vroeg me af of dit te repareren is en wat ong de kosten zijn ? Zouden jullie dit toevallig weten haha.
Ja maar het is van valschade, meer een deukje/kras.quote:Op zondag 9 december 2012 18:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Barsten in de rand zijn een productie fout, al door samsung toegegeven. Valt daarmee volgens hun dus gewoon onder de garantie. Dan zetten ze er een nieuw scherm op.
Die had ik ook gevonden, maar dan moet je het toestel rooten las ik. En dat is dan weer iets waar ik niet bekend mee ben. En dan is je garantie ook weg las ik.quote:Op zondag 9 december 2012 17:32 schreef Catch22- het volgende:
http://www.android.gs/how(...)ung-galaxy-s3-i9300/
Dan gaat mijn verhaal inderdaad niet op.quote:Op zondag 9 december 2012 18:29 schreef Mike144 het volgende:
[..]
Ja maar het is van valschade, meer een deukje/kras.
Volgens mij kun je ook opnemen door de telefoon naar je oor te halen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:16 schreef editoor het volgende:
Ik heb nu ongeveer 2 weken de S3 in huis, maar ik heb nog steeds moeite om inkomende gesprekken op te nemen. Is het mogelijk om dat te wijzigen? Dat vegen bevalt mij niet zo, liever gewoon met 1 druk op de knop.
Zie de post boven jequote:Op maandag 10 december 2012 12:22 schreef ArtistA het volgende:
Was dit al bekend? Erg goed filmpje overigens:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)es-galaxy-s-iii.html
Hij is ook nog lang niet uit.quote:Op maandag 10 december 2012 13:49 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb geen computer bij de komende maanden en over the air update lukt niet.
roaming aangezet?quote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand hier ervaring met Tele2 in het buitenland (icm SGSIII)? Ben nu voor het eerst in het buitenland met dat abbo. En ik heb geen data-verbinding... instellingen verversen lukt ook niet via config-sms-jes van de provider... iemand tips?
Die staat per definitie aan met Tele2, je moet namelijk ook roamen in het binnenland omdat ze geen eigen netwerk hebben. Inmiddels ook wat op de tele2 fora gelezen... schijnt dat je eerst 2 facturen gehad moet hebben voordat je uberhaupt in het buitenland kan bellen. Lekker dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |