Mss ff terug naar factory settings? Heeft bij mij wel geholpen..quote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als Samsung niet met een betere batterijduur komt stap ik weer over op een iPhone. Los van mijn persoonlijke opvatting dat ik nu een Galaxy S3 beter vind dan de iPhone. Ik stoor mij aan het feit dat mijn S3 er na 5 uur (gebruiksduur) ermee stopt.
15 uur intensief gebruik is onmogelijk op geen enkele smartphone. De iphone haalt gemiddeld 6 uur browsing tijd. Volgens mij verwar jij standby met een beetje gebruik, met het 5 uur lang browsen op sites en apps. Onmogelijk namelijk. Mijn Galaxy S3 haalt de dag ook wel maar er zit een groot verschil in "display on" en de totale tijd van je smartphone.quote:Op maandag 3 december 2012 13:41 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dan doe je waarschijnlijk iets verkeerds... 5 uur![]()
Met intensief gebruik haal ik nog de 15 uur. Met normaal gebruik zeker ruim een dag.
Ennn dit heb ik ook!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Ohjaineens werkt m'n klembord niet meer
? Kan dus niks meer plakken of knippen etc.
Ik denk dat je echt iets verkeerd doet, mate...quote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als Samsung niet met een betere batterijduur komt stap ik weer over op een iPhone. Los van mijn persoonlijke opvatting dat ik nu een Galaxy S3 beter vind dan de iPhone. Ik stoor mij aan het feit dat mijn S3 er na 5 uur (gebruiksduur) ermee stopt.
gewoon een factory reset doen en fris beginnen helpt ook al een hoop.quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:04 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt iets verkeerd doet, mate...
Want een Galaxy S3 hoort een uitstekende accu te hebben. Mag ook wel, aangezien die accu groter is t.o.v. een normale accu.
Geen synchronisatie / Bluetooth / onnodige apps aan?
Probeer eens te kijken waar hij het meest op zuipt in de battery stats.
Aangezien ik gewoon een hele dag kan whatsappen, met maximale helderheid, luister 2 uur muziek Wi-Fi en 3G continu aan (switchen natuurlijk automatisch op basis waar ik ben). En verder zit ik best veel op Facebook en aan het einde van de dag misschien 40%
Wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:38 schreef Braddie het volgende:
Is de opname kwaliteit bij filmpjes beter met de headset?.. zoja, hoeveel beter?
Nee dat maakt echt niet uit wat voor koptelefoon je ook opzet bij het filmen. De kwaliteit gaat er niet beter van wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 03:38 schreef Braddie het volgende:
Is de opname kwaliteit bij filmpjes beter met de headset?.. zoja, hoeveel beter?
het zal allicht uitmaken, maar daar kom je pas achter als je het probeert. Dus Braddie, proberenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee dat maakt echt niet uit wat voor koptelefoon je ook opzet bij het filmen. De kwaliteit gaat er niet beter van worden
Ah je bedoelt de geluidskwaliteit...quote:Op dinsdag 4 december 2012 03:38 schreef Braddie het volgende:
Foto toestel mag wél mee maar die heb ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het zal allicht uitmaken, maar daar kom je pas achter als je het probeert. Dus Braddie, proberen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1920564
http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=69225
maar bij je coole shows waar je geen fototoestel/vidcam mee mag, is filmen met een telefoon wel geoorloofd? Let alone met een externe mic?
Ja, dat..quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:12 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ah je bedoelt de geluidskwaliteit...
Ken je de edit knop?quote:
Best wel. wou er alleen net een custom rom op dumpen die stabieler is dan de stock Samsung rom. Maar even wachten dusquote:Op woensdag 5 december 2012 11:59 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Goed nieuws dit toch?
http://tweakers.net/nieuw(...)alaxy-s-iii-met.html
Ja, ik heb die blauwe en die is inderdaad doorschijnend.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:32 schreef nlboy het volgende:
Jij hebt de blauwe? Is ie doorschijnend zodat je de achterkantkleur deels door ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |