SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooruitgang Pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schimmelpot #2::
Gekozen producten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooruitgang Pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitches.
[ Bericht 12% gewijzigd door Fopje op 23-11-2012 00:00:25 ]"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
VooruitgangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Zelfs zijn sig weet hetquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef blow... het volgende:
Fopje is een baas.![]()
Zelfs mijn sig weet het
British Overseas Airways Corporation, jwz
Zu maoken mien de pies nie lau![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef Fopje het volgende:
VooruitgangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:D'r staat nog een matige shop voor vandaag in 't vorige deelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Matig, pffff ik kan het niet eens makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
D'r staat nog een matige shop voor vandaag in 't vorige deel
British Overseas Airways Corporation, jwz
Zu maoken mien de pies nie lau![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
D'r staat nog een matige shop voor vandaag in 't vorige deelStaat erbij
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef OhNoes het volgende:
Je quotes zijn niet helemaal goed bij pot#2 in de 3e spoilerga het zo veranderen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Wil je af en toe een foto maken uit een ander perspectief zoals de foto in de spoiler van de eerste pot? Wel graag de hele bak erop en dan een beetje wisselen met schuin of recht van voren. Zo krijg ik wat meer mogelijkheden met sjoppen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wil je af en toe een foto maken uit een ander perspectief zoals de foto in de spoiler van de eerste pot? Wel graag de hele bak erop en dan een beetje wisselen met schuin of recht van voren. Zo krijg ik wat meer mogelijkheden met sjoppen.Komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 4 dagen:
Ja. Blijft nog wel maanden staanquote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Nestalgie het volgende:
nog steeds niet fappable
zitten de vorige producten trouwens nog.in die andere.bak?
Waar staat de bak eigenlijk Fopje ?
in je tuin ?
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Waar staat de bak eigenlijk Fopje ?
in je tuin ?Nja in de tuin van mijn ouders
Ahaquote:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Jij bent echt een onuitputtende bron van inspiratie.quote:
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
weet niet wat beter is.. de schimmelpot an sich of de constante stroom van HaJee's photoshops
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Duidelijk HaJee, wat een heldquote:Op donderdag 8 november 2012 11:29 schreef numero_uno het volgende:
weet niet wat beter is.. de schimmelpot an sich of de constante stroom van HaJee's photoshops
Na 5 dagen:
Vooruitgang Pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t begint nu een klein beetje te verkleuren volgens mij. Vooral die gebakken aardappelreepjes."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ik ga winnen, ik voel het.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Wat gaat het langzaamDie worst ging een stuk sneller toch?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Het broodje van de cheeseburger begint bleek te worden.It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Inderdaad, hij ruikt nog wel erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef LookAtMe het volgende:
Het broodje van de cheeseburger begint bleek te worden."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Na 6 dagen:quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:30 schreef Differ het volgende:
[..]
Nee joh!
Me stukje taart neemt dalijk een inhaalrace.. komt goed!
Oh kut, geen foto van veraf. Maarja, is toch hetzelfde als gisteren
quote:![]()
Ik begin echt verliefd op deze man te worden."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Je bent zeker niet stiekem een leuke vrouw van rond de dertig want dan zou het wat kunnen wordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Ik begin echt verliefd op deze man te worden.![]()
![]()
Mooie jongen van 23 ook goed?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je bent zeker niet stiekem een leuke vrouw van rond de dertig want dan zou het wat kunnen worden
* Oerbeer approves this bazenpaintquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:35 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen.
Niet alles geloven wat ik zeg.![]()
Kun jij goed soepen?quote:
Hoeft niet grappig te aijn, maar meer heel netjes en strak enzo?Because you know i'm all about that ass![]()
Kan Hans Klok Goochelen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef blow... het volgende:
[..]
Kun jij goed soepen?
Hoeft niet grappig te aijn, maar meer heel netjes en strak enzo?Juin uit Eigen Tuin!![]()
Als 't moet kan ik 't best netjes ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef blow... het volgende:
[..]
Kun jij goed soepen?
Hoeft niet grappig te aijn, maar meer heel netjes en strak enzo?![]()
Wil jij een ui maken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als 't moet kan ik 't best netjes ja.
Because you know i'm all about that ass![]()
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #94quote:
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #18
Deze topics houd ik altijd in de gaten. Als je daar een verzoek plaatst ga ik of een ander er wel mee aan de slag.![]()
Dankje! Kon hem niet vinden helaasquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef HaJee het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #94
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #18
Deze topics houd ik altijd in de gaten. Als je daar een verzoek plaatst ga ik of een ander er wel mee aan de slag.
Na 7 dagen:
Vooruitgang Pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Sorry, vandaag even geen fotofopje. Gewoon effe geen tijd en moet zo weer aan 't werk. Probeer morgen in te halen want er moet wel iedere dag iets komen dus als 't even meezit morgen twee bijdrages.![]()
Behalve dat de frietjes op een andere plek liggen is er nog altijd weinig veranderd.Because you know i'm all about that ass![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:39 schreef HaJee het volgende:
Sorry, vandaag even geen fotofopje. Gewoon effe geen tijd en moet zo weer aan 't werk. Probeer morgen in te halen want er moet wel iedere dag iets komen dus als 't even meezit morgen twee bijdrages.moet wel leuk voor je blijven he
Geen idee, zal vanmiddag wel ff foto makenquote:Op zondag 11 november 2012 01:50 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die andere schimmelpot?
Na 8 dagen:
Pot nummer 1:
reflectie van iets.quote:"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Als er iets begint slaat het wel over. Helaas zitten er lang houdbare artikelen in.quote:Because you know i'm all about that ass![]()
Ik zie het nu ook....quote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef Nestalgie het volgende:
je boort hard, er ligt duidelijk shit in![]()
![]()
ik had er laatst 1 die in 3 splitste.quote:
Werd gelijk opgepiept door Jerry van WOOHP en ben nu een spie.
Gr gr clover![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je hebt wat in te halen?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef -niemand- het volgende:
wie shopt even een paar zwemmers in de bak nummer 1?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je bent zeker niet stiekem een leuke vrouw van rond de dertig want dan zou het wat kunnen worden![]()
Ik dacht dat jij een jochie van een jaar of 20 was
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, ik ben een stukje ouder. Ben al aan het sparen voor m'n eerste rollatorquote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat jij een jochie van een jaar of 20 was![]()
![]()
Ben jij al zo oud??quote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stukje ouder. Ben al aan het sparen voor m'n eerste rollator![]()
![]()
![]()
![]()
Beide paintbazen in dit topic
Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Een nieuw gevaarlijk virus ontdekt in de schimmelpot....
Virus heeft de naam PattyB013 gekregen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 21:57:11 ]![]()
![]()
Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 00:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Jammer dat er van schimmelpot 1 geen goede zijwaartse foto is...![]()
[ afbeelding ]zal ik morgen maken.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef HeaN82 het volgende:
Een nieuw gevaarlijk virus ontdekt in de schimmelpot....
Virus heeft de naam PattyB013 gekregen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Na 9 dagen:
Nog niets gebeurd bijna
Komt goed Fopjequote:Op maandag 12 november 2012 16:14 schreef Fopje het volgende:
Na 9 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niets gebeurd bijna![]()
![]()
de mijne rot van binnen uit , hij komt straks als een baas tevoorschijn.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
wanneer komt de volgende pot? ik kies voor een rubberen bandSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
![]()
ik moest echt lachen
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Nee hoor, een soort van vegetarische spekreepjes voor bij de pasta...quote:Op maandag 12 november 2012 22:53 schreef joonthebest het volgende:
Jullie weten toch wel gewoon dat dit mie is ofzo met groenten?Photoshop your own reality...![]()
Helden
JEEEJ
AANDACHT
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
![]()
Bedankt
En ook jij HaJee door jouw briljante paints van pot 1 besloot ik nog een pot te doen
* HaJee pinkt een traantje weg en viert het feestje mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:59 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt
En ook jij HaJee door jouw briljante paints van pot 1 besloot ik nog een pot te doen![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:52 schreef LompeHork het volgende:
TTT gemachtONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
![]()
![]()
Na 10 dagen:
Wat een magische dag. TTT + de eerste schimmels
Klein maar fijn![]()
Het brood van de cheeseburger krijgt lichte grijze vlekjes. Alleen zijn deze niet zo goed te zien op den foto.
Vooruitgang Pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Fopje op 13-11-2012 12:55:50 ]"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Hoi Hean
![]()
Het zal wel weer aantrekken als er daadwerkelijk wat schimmel te ontdekken is maar met de huidige buitentemperaturen zal dat wel even duren![]()
![]()
Hoiiii...als het gaat vriezen, dan duurt het inderdaad wel een tijdje....quote:Op woensdag 14 november 2012 01:11 schreef HaJee het volgende:
[..]Hoi Hean
![]()
Het zal wel weer aantrekken als er daadwerkelijk wat schimmel te ontdekken is maar met de huidige buitentemperaturen zal dat wel even duren![]()
![]()
![]()
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zettenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hoiiii...als het gaat vriezen, dan duurt het inderdaad wel een tijdje....![]()
![]()
![]()
Dat is best wel een goed idee...quote:Op woensdag 14 november 2012 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zetten
Photoshop your own reality...![]()
Met een Webcam voor LIVE beeldenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zetten![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 01:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Fopje ook best aardig kan schilderen???![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 01:50 schreef HaJee het volgende:
Ik ga weer een paar uur in bed liggen schimmelen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme![]()
Die paints
Stelletje helden
Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gekookt ei de volgende keer. Dat gaat echt stinken![]()
Geniale reeks dit
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Een foto kan je niet ruikenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Geniale reeks dit![]()
![]()
Als deze pot trouwens lang gaat duren zal ik er wel wat vlees ingooien voor wat aktie."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Oh, dat wist ik niet.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
of sperma in het bakje doenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Geniale reeks dit
xdxd![]()
Dus zal er ook niet veel veranderen ben ik bangquote:
Ff wat vlees in de kuipquote:Op woensdag 14 november 2012 11:06 schreef Fopje het volgende:
Als deze pot trouwens lang gaat duren zal ik er wel wat vlees ingooien voor wat aktie.
Tyronquote:![]()
![]()
alsof jij daar niet nieuwsgierig naar bentquote:Op woensdag 14 november 2012 11:08 schreef Differ het volgende:
[..]
Dus zal er ook niet veel veranderen ben ik bang
[..]
Ff wat vlees in de kuip
[..]
Tyron![]()
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
alsof jij daar niet nieuwsgierig naar bent
Anders had ik wel een bak met sperma voorgesteld i.p.v taart![]()
![]()
nooooooooooooooooooobquote:Op woensdag 14 november 2012 11:10 schreef Differ het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Anders had ik wel een bak met sperma voorgesteld i.p.v taart![]()
nee gekjongquote:Op woensdag 14 november 2012 11:12 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Okee, nu weer terug naar je speelhoek![]()
Het gaat beginneneven de foto's uploaden.
Na 11 dagen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEEUUJJ,quote:Op woensdag 14 november 2012 13:45 schreef Fopje het volgende:
Na 11 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat toch echt beginnen Fopje![]()
![]()
Amerikaanse overheid blijkt in Area51 in het geheim en onder strenge bewaking bezig met exacte kopie van Schimmelpot 2....![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:08 schreef HaJee het volgende:
Amerikaanse overheid blijkt in Area51 in het geheim en onder strenge bewaking bezig met exacte kopie van Schimmelpot 2....
[ afbeelding ]
Zo ziet een ONZ meet eruit als de schimmelpotjes mee worden genomen.
2x edit nodig gehad.
![]()
.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Vandaag een relatief warme dag gehad, dus ik ben benieuwd morgen
Kun je meteen nog eens een foto maken van de eerste pot? of heb je die nu eindelijk weg geflikkert hehequote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef Fopje het volgende:
Vandaag een relatief warme dag gehad, dus ik ben benieuwd morgen![]()
Nee die staat nog, is alleen een beetje nat door de regenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Kun je meteen nog eens een foto maken van de eerste pot? of heb je die nu eindelijk weg geflikkert heheIk weet niet zo goed hoe ik dat regenwater eruit moet halen. Zal morgen ook wel foto van pot 1 maken
quote:Die kerstbalquote:Op donderdag 15 november 2012 00:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
En om vast wat in de kerstsfeer te komen...![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:quote:Op donderdag 15 november 2012 00:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
En om vast wat in de kerstsfeer te komen...![]()
[ afbeelding ]
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Fotos genomen, post ze laat op de avond. Nu geen tijd
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Fopje doet de afwas...![]()
[ afbeelding ]![]()
🐱![]()
![]()
creatief bezig geweest Osvaldo
![]()
Na 12 dagen:
Bah Pot 2:
Ik had niet verwacht dat deze als eerste zou beginnenquote:Hij wordt al lekker harig
Ach hij is toch leukquote:Op donderdag 15 november 2012 23:48 schreef HaJee het volgende:
Mooie schoenen Fopje....
[ afbeelding ]
Sorry, geen tijd en zin meer voor iets beters![]()
Geniaal topic.![]()
Vraag me wel af of de spullen sneller zouden schimmelen als je meer lucht naar binnen zou laten. Deksel op een kiertje, gaatjes in de zijkant, zoiets.
En ik zou wel een dooie muis willen zien, volgende keer.![]()
Anyway, keep up the good work y'all!![]()
![]()
Ik wil de volgende keer (varkens)hersenen zien. Geen idee of het verkrijgbaar is nederland. En voor de gene die het willen weten, ik heb het wel eens gegeten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:04 schreef HeaN82 het volgende:
FOPJE, kan je er geen webcam plaatsen?Zou wel grappig zijn, maar schimmel gaat toch te traag. Het is niet dat je het live ziet groeien ofzo
Of je moet er dagen non stop naar kijken
Ik vond het best smakelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef EJ403 het volgende:
Ik wil de volgende keer (varkens)hersenen zien. Geen idee of het verkrijgbaar is nederland. En voor de gene die het willen weten, ik heb het wel eens gegetenWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Je zou de webcam elk half uur een foto kunnen laten nemen, en aan het eind een filmpje maken waarbij je de fotos met 48fps (= 1 dag per seconde) ofzo afspeelt. dan zie je het wel groeienquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef Fopje het volgende:
[..]Zou wel grappig zijn, maar schimmel gaat toch te traag. Het is niet dat je het live ziet groeien ofzo
Of je moet er dagen non stop naar kijken
![]()
![]()
Net thuis, nu aan het uploadenquote:
Na 13 dagen:
Er komen haren op de babyvoeding?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:55 schreef Fopje het volgende:
Na 13 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2012 00:06:54 ]![]()
Jaquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat verdient dan nog een bescheiden bijdrage van mijn hand....
[ afbeelding ]Hij is weer aardig
Wat doe jij eigenlijk voor werk HaJee? Moet je daar ook creatief voor zijn?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Zie UIquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:24 schreef Fopje het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor werk HaJee? Moet je daar ook creatief voor zijn?
Ik moet soms creatief omgaan met andere weggebruikers.![]()
Ambulance chauffeur? Lijkt me echt vet werk. Behalve het behandelen van die mensen. En de opleiding. Maar gewoon door de stad crossenquote:
Sorry, maar crossen wil ik het niet echt noemen dus die valt ook al afquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ambulance chauffeur? Lijkt me echt vet werk. Behalve het behandelen van die mensen. En de opleiding. Maar gewoon door de stad crossenOp een veilige manier die auto vlot door het verkeer bewegen dekt iets meer de lading. Maar het rijden is wel een leuk onderdeel van het vak geef ik toe.
![]()
Is dat nou friet of patat in pot 2?Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Nee, dat is broccoli.quote:"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Na 14 dagen:
Vooruitgang Pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Denk dat die mandarijn het nog wel even volhoudt, die schil zit er immers niet voor niets omheen... En dit laat ook maar meteen weer zien dat de producten van McDonalds chemische troep zijn, als zelfs schimmel het met rust laat![]()
![]()
Even een vluggertje gedaan, die babyvoeding is wel erg ranzig. De komende week komen de foto's weer aan het einde van de middag
Na 15 dagen:
Zoals het er naar uit ziet gaat LookAtMe inderdaad winnenquote:Das al vlug
En mijn mandarijn dan?
Gewoon als eerste schimmel en dan in de finale verslagen worden
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ja die gaat inderdaad ook goedquote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
En mijn mandarijn dan?
Gewoon als eerste schimmel en dan in de finale verslagen wordenZal spannend worden
Het voordeel van die babyvoeding is eigenlijk dat het vanaf dag 1 al onherkenbaar was
Dat had die aardappelsalade vorige keer eigenlijk ook. Niet echt een vaste vorm, dus makkelijker onherkenbaar.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Mja das waar. Ach, het is maar voor de lol hequote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef SiIk het volgende:
Het voordeel van die babyvoeding is eigenlijk dat het vanaf dag 1 al onherkenbaar was
Dat had die aardappelsalade vorige keer eigenlijk ook. Niet echt een vaste vorm, dus makkelijker onherkenbaar.
Oh, het was slechts een opmerking hoor, bedoelde ik niks mee verderquote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mja das waar. Ach, het is maar voor de lol he
Daar ging ik ook niet van uit hoorquote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, het was slechts een opmerking hoor, bedoelde ik niks mee verderAls er straks een twijfelgeval is open ik gewoon een poll
volgens mij kan de patat/friet niet beschimmelen
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Het frietje/patatje dat tegen de burger aanligt begint wel alquote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef smitjew het volgende:
volgens mij kan de patat/friet niet beschimmelen
Had niet verwacht dat die babyvoeding zo snel zou gaan
It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Ja, belachelijkquote:Had 'm expres in een zakje laten doen zodat 'ie niet te snel zou uitdrogen en er misschien wat vocht bij zou komen.
Vraag me af of het een echte boterham is of zo'n plastic ding uit een etalage![]()
![]()
Het ligt niet aan de 'chemische' inhoud van McDonald's producten dat ze zo lang goed blijven, maar meer aan de omvang. Door de vorm van de burger / het broodje, droogt het geheel snel uit, en doordat het uitdroogt, is er gen plek meer voor schimmels. Zoals je nu kan zien in die bak, is dat er waarschijnlijk condensdruppels zijn achtergebleven op de bovenkant van het broodje, doordat het in zo'n afgesloten bak ligt, en vormt zich daar wel schimmel.
McDonalds bevat geen chemische prut, wat denk je, dat McDonald's dan nog had bestaan?Dan is BNW een betere plek voor je lijkt me.
![]()
Het ziet er wel uit naar zo'n plastic ding. Hij heeft ons belazerdquote:Op maandag 19 november 2012 00:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, belachelijkHad 'm expres in een zakje laten doen zodat 'ie niet te snel zou uitdrogen en er misschien wat vocht bij zou komen.
Vraag me af of het een echte boterham is of zo'n plastic ding uit een etalage![]()
Fopje had ook een aardbeientaart moeten kopen i.p.v. hazelnoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan niet echt besmet raken met sporen door de plastic zak.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
AAAHR! IK BEN HET SCHIMMELMONSTER!![]()
![]()
Nu af te halen bij?quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
AAAHR! IK BEN HET SCHIMMELMONSTER!Wir leben in einer Welt voller Mauern, und diese Mauern müssen von Männern mit Gewehren Beschützt werden. Und wer soll das tun, Sie?![]()
Na 16 dagen:
the fuck
wtfquote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
AAAHR! IK BEN HET SCHIMMELMONSTER!
Ik zou zeggen: "Go ahead, try!!quote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
Die taart ziet er nog verontrustend goed uit![]()
![]()
Fopje stuurt em wel op na afloop.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het op de slagroom na nog best zou kunnen. Suiker conserveert prima
Stukje worst erbij van pot 1 toevallig?![]()
Dan ga je ineens anders nadenken als je ergens een vers gebakje ziet liggenje weet nooit hoe lang die er al ligt.
Die mandarijn gaat voor een inhaalslag.
Het baby voedsel is al redelijk onherkenbaar, Nu weet ik dus ook waarom die luiers zo vereselijk stinken
🐱![]()
![]()
Paintbazen
Na 17 dagen:
In pot1 zaten 2 of eigenlijk 3 vleesdingenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zit er opzettelijk geen rauw vlees in deze pot?
Ja dat weet ik, ik kan me ook zomaar voorstellen dat de geur daarvan je ook voorgoed genezen heeftquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
In pot1 zaten 2 of eigenlijk 3 vleesdingen
disclaimer![]()
Die pot staat er nog steeds naastquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik kan me ook zomaar voorstellen dat de geur daarvan je ook voorgoed genezen heeft
吴 曼 迪![]()
Met het deksel er op is dat toch al stukken minder dodelijk?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die pot staat er nog steeds naast
disclaimer![]()
Na 18 dagen:
smitjew gaat beginnen
Ik ga los
0906-090SEX![]()
Eet maar op. Ik ben dat ding zatquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef HeaN82 het volgende:
Die boterham van HaJee ziet er nog best lekker uit!![]()
![]()
Fopje is er geen schimmel aan de andere kant van de boterham?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Zal morgenavond eens kijkenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:24 schreef smitjew het volgende:
Fopje is er geen schimmel aan de andere kant van de boterham?
Zit er ook schimmel aan de andere kant van de baby voeding? Pics van het omdraaien + van je handen graagquote:![]()
![]()
ik heb vannacht gedroomd dat er een schimmelpot vol ontbonden vlees in mijn koelkast stond en dat ik het op moest ruimen![]()
disclaimer![]()
Ik woon nog thuis, duurt waarschijnlijk niet heel lang meer.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef HeaN82 het volgende:
Fopje, woon je nog thuis?
Zoja...wat zeggen je ouders van je schimmelproject???Ze vinden het wel ranzig, maar het boeit ze niet zo, staan toch op een plek in de tuin waar we bijna nooit komen
Mijn vriendin is er overigens geen fan van.
Raar he.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis, duurt waarschijnlijk niet heel lang meer.Ze vinden het wel ranzig, maar het boeit ze niet zo, staan toch op een plek in de tuin waar we bijna nooit komen
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef MAHL het volgende:
Studeert TS overigens biologie? Leuk als afstudeerprojectNee ik werk fulltime
HELD!!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis, duurt waarschijnlijk niet heel lang meer.Ze vinden het wel ranzig, maar het boeit ze niet zo, staan toch op een plek in de tuin waar we bijna nooit komen
![]()
![]()
![]()
Deze schimmelt wel mooier dan die vorige pot eigenlijk. Wat kleurrijker enzo
Vrouwennachtmerriesquote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat er een schimmelpot vol ontbonden vlees in mijn koelkast stond en dat ik het op moest ruimen![]()
It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Na 19 dagen:
Yumm
Oja geen foto van omgekeerde boterham, ik had haast vanmiddag
Vijf seconden werkquote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef Fopje het volgende:
Na 19 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yumm
Oja geen foto van omgekeerde boterham, ik had haast vanmiddag![]()
En ik heb nog wel zo m'n best gedaan om een leuke paint in mekaar te draaien vandaag![]()
Waar heb ik dit aan verdiend?![]()
![]()
Het begint er nu al goed uit te zien, mooie kleurtjes...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef Fopje het volgende:
Na 19 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yumm
Oja geen foto van omgekeerde boterham, ik had haast vanmiddag![]()
En terecht! Als Fopje niet eens een foto van de onderkant wil maken...quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nice!
Boterham grijpt de macht in schimmelpot2!!!
[ afbeelding ]![]()
Ik vind ook dat Fopje eens een paar foto's van die schimmelpotten moet maken terwijl hij erbij is gaan zitten. Zodat ze van de zijkant te zien zijn en we ze bijvoorbeeld op een tafel kunnen choppen. Ik heb daarover al een paar ideetjes...
Komt goed vanmiddag
Doe anders een stuk leker vlees lekker rauwvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Hebben we allang gehad. Je hebt de reeks niet doorgenomen dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef 1marcelfilms het volgende:
Doe anders een stuk leker vlees lekker rauw![]()
Marcel is ook 12 jaar Oerbeer..quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hebben we allang gehad. Je hebt de reeks niet doorgenomen dus.
Hij kan nog niet lezen..
On: Hoe lang laat je deze pot staan Fopje?![]()
Geen idee, wel n tijdje nog hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef Differ het volgende:
[..]
Marcel is ook 12 jaar Oerbeer..
Hij kan nog niet lezen..
On: Hoe lang laat je deze pot staan Fopje?
Misschien een speciale Sinterklaaseditie leuk? Pepernoten, chocladeletter, banketstaaf, marsepeinEn de Schimmel natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2012 13:45:44 ]![]()
Dat is dan wel weer een briljant ideequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:45 schreef MAHL het volgende:
Misschien een speciale Sinterklaaseditie leuk? Pepernoten, chocladeletter, banketstaaf, marsepeinEn de Schimmel natuurlijk
Een kerst vs sinterklaas pot misschien? Met een scheiding in het midden."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ja een oliebol als scheidingquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef Fopje het volgende:
Een kerst vs sinterklaas pot misschien? Met een scheiding in het midden.![]()
![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
als je pepernoten enzo in die pot gooit kun je jaren wachten vrees ik![]()
Suiker en zout zijn geweldige conserveermiddelen, dus liefst pak je iets met zo min mogelijk van dat.disclaimer![]()
sinterklaassnoepgoed wint met gemak. ik zou geen enkel sinterklaassnoepgoed weten wat een beetje snel gaat schimmelen.
Een kerst / oud en nieuw schimmelpot lijkt me dan wel weer leuk. oliebollen, appelbeignets, kalkoen, banketstaaf, de restjes van Fopjes kerstdiner etc.
![]()
Er gaat denk ik nog wel een feestdagen editie komenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:30 schreef EJ403 het volgende:
sinterklaassnoepgoed wint met gemak. ik zou geen enkel sinterklaassnoepgoed weten wat een beetje snel gaat schimmelen.
Een kerst / oud en nieuw schimmelpot lijkt me dan wel weer leuk. oliebollen, appelbeignets, kalkoen, banketstaaf, de restjes van Fopjes kerstdiner etc.
Even lapo hunten hoor
HAHA POEP."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: