quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef HeaN82 het volgende:
Een nieuw gevaarlijk virus ontdekt in de schimmelpot....
Virus heeft de naam PattyB013 gekregen.
[ afbeelding ]
Komt goed Fopjequote:Op maandag 12 november 2012 16:14 schreef Fopje het volgende:
Na 9 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niets gebeurd bijna
quote:
Nee hoor, een soort van vegetarische spekreepjes voor bij de pasta...quote:Op maandag 12 november 2012 22:53 schreef joonthebest het volgende:
Jullie weten toch wel gewoon dat dit mie is ofzo met groenten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
* HaJee pinkt een traantje weg en viert het feestje mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:59 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt
En ook jij HaJee door jouw briljante paints van pot 1 besloot ik nog een pot te doen
quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:52 schreef LompeHork het volgende:
TTT gemachtONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Fopje op 13-11-2012 12:55:50 ]"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:
Hoiiii...als het gaat vriezen, dan duurt het inderdaad wel een tijdje....quote:Op woensdag 14 november 2012 01:11 schreef HaJee het volgende:
[..]Hoi Hean
![]()
Het zal wel weer aantrekken als er daadwerkelijk wat schimmel te ontdekken is maar met de huidige buitentemperaturen zal dat wel even duren
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zettenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hoiiii...als het gaat vriezen, dan duurt het inderdaad wel een tijdje....![]()
Dat is best wel een goed idee...quote:Op woensdag 14 november 2012 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zetten
Met een Webcam voor LIVE beeldenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zetten
quote:Op woensdag 14 november 2012 01:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Fopje ook best aardig kan schilderen???![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 01:50 schreef HaJee het volgende:
Ik ga weer een paar uur in bed liggen schimmelen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Een foto kan je niet ruikenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Een gekookt ei de volgende keer. Dat gaat echt stinken![]()
Geniale reeks dit
Oh, dat wist ik niet.quote:
of sperma in het bakje doenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Een gekookt ei de volgende keer. Dat gaat echt stinken![]()
Geniale reeks dit
Dus zal er ook niet veel veranderen ben ik bangquote:
Ff wat vlees in de kuipquote:Op woensdag 14 november 2012 11:06 schreef Fopje het volgende:
Als deze pot trouwens lang gaat duren zal ik er wel wat vlees ingooien voor wat aktie.
Tyronquote:
alsof jij daar niet nieuwsgierig naar bentquote:Op woensdag 14 november 2012 11:08 schreef Differ het volgende:
[..]
Dus zal er ook niet veel veranderen ben ik bang
[..]
Ff wat vlees in de kuip
[..]
Tyron
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
alsof jij daar niet nieuwsgierig naar bent
nooooooooooooooooooobquote:Op woensdag 14 november 2012 11:10 schreef Differ het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Anders had ik wel een bak met sperma voorgesteld i.p.v taart
nee gekjongquote:Op woensdag 14 november 2012 11:12 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Okee, nu weer terug naar je speelhoek
HEEUUJJ,quote:Op woensdag 14 november 2012 13:45 schreef Fopje het volgende:
Na 11 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:08 schreef HaJee het volgende:
Amerikaanse overheid blijkt in Area51 in het geheim en onder strenge bewaking bezig met exacte kopie van Schimmelpot 2....
[ afbeelding ]
quote:
Kun je meteen nog eens een foto maken van de eerste pot? of heb je die nu eindelijk weg geflikkert hehequote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef Fopje het volgende:
Vandaag een relatief warme dag gehad, dus ik ben benieuwd morgen
Nee die staat nog, is alleen een beetje nat door de regenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Kun je meteen nog eens een foto maken van de eerste pot? of heb je die nu eindelijk weg geflikkert hehe
quote:
Die kerstbalquote:Op donderdag 15 november 2012 00:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
En om vast wat in de kerstsfeer te komen...![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
En om vast wat in de kerstsfeer te komen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Fopje doet de afwas...![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Ik had niet verwacht dat deze als eerste zou beginnenquote:
Ach hij is toch leukquote:Op donderdag 15 november 2012 23:48 schreef HaJee het volgende:
Mooie schoenen Fopje....
[ afbeelding ]
Sorry, geen tijd en zin meer voor iets beters
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:04 schreef HeaN82 het volgende:
FOPJE, kan je er geen webcam plaatsen?
Ik vond het best smakelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef EJ403 het volgende:
Ik wil de volgende keer (varkens)hersenen zien. Geen idee of het verkrijgbaar is nederland. En voor de gene die het willen weten, ik heb het wel eens gegeten
Je zou de webcam elk half uur een foto kunnen laten nemen, en aan het eind een filmpje maken waarbij je de fotos met 48fps (= 1 dag per seconde) ofzo afspeelt. dan zie je het wel groeienquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef Fopje het volgende:
[..]Zou wel grappig zijn, maar schimmel gaat toch te traag. Het is niet dat je het live ziet groeien ofzo
Of je moet er dagen non stop naar kijken
Net thuis, nu aan het uploadenquote:
Er komen haren op de babyvoeding?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:55 schreef Fopje het volgende:
Na 13 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat verdient dan nog een bescheiden bijdrage van mijn hand....
[ afbeelding ]
Zie UIquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:24 schreef Fopje het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor werk HaJee? Moet je daar ook creatief voor zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |