SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Fopje op 13-11-2012 12:55:50 ]"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:
Hoiiii...als het gaat vriezen, dan duurt het inderdaad wel een tijdje....quote:Op woensdag 14 november 2012 01:11 schreef HaJee het volgende:
[..]Hoi Hean
![]()
Het zal wel weer aantrekken als er daadwerkelijk wat schimmel te ontdekken is maar met de huidige buitentemperaturen zal dat wel even duren
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zettenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hoiiii...als het gaat vriezen, dan duurt het inderdaad wel een tijdje....![]()
Dat is best wel een goed idee...quote:Op woensdag 14 november 2012 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zetten
Met een Webcam voor LIVE beeldenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zetten
quote:Op woensdag 14 november 2012 01:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Fopje ook best aardig kan schilderen???![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 01:50 schreef HaJee het volgende:
Ik ga weer een paar uur in bed liggen schimmelen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Een foto kan je niet ruikenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Een gekookt ei de volgende keer. Dat gaat echt stinken![]()
Geniale reeks dit
Oh, dat wist ik niet.quote:
of sperma in het bakje doenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Een gekookt ei de volgende keer. Dat gaat echt stinken![]()
Geniale reeks dit
Dus zal er ook niet veel veranderen ben ik bangquote:
Ff wat vlees in de kuipquote:Op woensdag 14 november 2012 11:06 schreef Fopje het volgende:
Als deze pot trouwens lang gaat duren zal ik er wel wat vlees ingooien voor wat aktie.
Tyronquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |