quote:Op donderdag 15 november 2012 22:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Fopje doet de afwas...![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Ik had niet verwacht dat deze als eerste zou beginnenquote:
Ach hij is toch leukquote:Op donderdag 15 november 2012 23:48 schreef HaJee het volgende:
Mooie schoenen Fopje....
[ afbeelding ]
Sorry, geen tijd en zin meer voor iets beters
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:04 schreef HeaN82 het volgende:
FOPJE, kan je er geen webcam plaatsen?
Ik vond het best smakelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef EJ403 het volgende:
Ik wil de volgende keer (varkens)hersenen zien. Geen idee of het verkrijgbaar is nederland. En voor de gene die het willen weten, ik heb het wel eens gegeten
Je zou de webcam elk half uur een foto kunnen laten nemen, en aan het eind een filmpje maken waarbij je de fotos met 48fps (= 1 dag per seconde) ofzo afspeelt. dan zie je het wel groeienquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef Fopje het volgende:
[..]Zou wel grappig zijn, maar schimmel gaat toch te traag. Het is niet dat je het live ziet groeien ofzo
Of je moet er dagen non stop naar kijken
Net thuis, nu aan het uploadenquote:
Er komen haren op de babyvoeding?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:55 schreef Fopje het volgende:
Na 13 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat verdient dan nog een bescheiden bijdrage van mijn hand....
[ afbeelding ]
Zie UIquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:24 schreef Fopje het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor werk HaJee? Moet je daar ook creatief voor zijn?
Ambulance chauffeur? Lijkt me echt vet werk. Behalve het behandelen van die mensen. En de opleiding. Maar gewoon door de stad crossenquote:
Sorry, maar crossen wil ik het niet echt noemen dus die valt ook al afquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ambulance chauffeur? Lijkt me echt vet werk. Behalve het behandelen van die mensen. En de opleiding. Maar gewoon door de stad crossen
Nee, dat is broccoli.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |