En terecht! Als Fopje niet eens een foto van de onderkant wil maken...quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nice!
Boterham grijpt de macht in schimmelpot2!!!
[ afbeelding ]
Hebben we allang gehad. Je hebt de reeks niet doorgenomen dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef 1marcelfilms het volgende:
Doe anders een stuk leker vlees lekker rauw
Marcel is ook 12 jaar Oerbeer..quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hebben we allang gehad. Je hebt de reeks niet doorgenomen dus.
Geen idee, wel n tijdje nog hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef Differ het volgende:
[..]
Marcel is ook 12 jaar Oerbeer..
Hij kan nog niet lezen..
On: Hoe lang laat je deze pot staan Fopje?
Dat is dan wel weer een briljant ideequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:45 schreef MAHL het volgende:
Misschien een speciale Sinterklaaseditie leuk? Pepernoten, chocladeletter, banketstaaf, marsepeinEn de Schimmel natuurlijk
Ja een oliebol als scheidingquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef Fopje het volgende:
Een kerst vs sinterklaas pot misschien? Met een scheiding in het midden.
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
als je pepernoten enzo in die pot gooit kun je jaren wachten vrees ik
Er gaat denk ik nog wel een feestdagen editie komenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:30 schreef EJ403 het volgende:
sinterklaassnoepgoed wint met gemak. ik zou geen enkel sinterklaassnoepgoed weten wat een beetje snel gaat schimmelen.
Een kerst / oud en nieuw schimmelpot lijkt me dan wel weer leuk. oliebollen, appelbeignets, kalkoen, banketstaaf, de restjes van Fopjes kerstdiner etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |