SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooruitgang Pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schimmelpot #2::
Gekozen producten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooruitgang Pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitches.
[ Bericht 12% gewijzigd door Fopje op 23-11-2012 00:00:25 ]"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
VooruitgangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Zelfs zijn sig weet hetquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:51 schreef blow... het volgende:
Fopje is een baas.![]()
Zelfs mijn sig weet het
British Overseas Airways Corporation, jwz
Zu maoken mien de pies nie lau![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef Fopje het volgende:
VooruitgangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:D'r staat nog een matige shop voor vandaag in 't vorige deelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Matig, pffff ik kan het niet eens makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
D'r staat nog een matige shop voor vandaag in 't vorige deel
British Overseas Airways Corporation, jwz
Zu maoken mien de pies nie lau![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
D'r staat nog een matige shop voor vandaag in 't vorige deelStaat erbij
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef OhNoes het volgende:
Je quotes zijn niet helemaal goed bij pot#2 in de 3e spoilerga het zo veranderen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Wil je af en toe een foto maken uit een ander perspectief zoals de foto in de spoiler van de eerste pot? Wel graag de hele bak erop en dan een beetje wisselen met schuin of recht van voren. Zo krijg ik wat meer mogelijkheden met sjoppen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wil je af en toe een foto maken uit een ander perspectief zoals de foto in de spoiler van de eerste pot? Wel graag de hele bak erop en dan een beetje wisselen met schuin of recht van voren. Zo krijg ik wat meer mogelijkheden met sjoppen.Komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 4 dagen:
Ja. Blijft nog wel maanden staanquote:Op woensdag 7 november 2012 16:32 schreef Nestalgie het volgende:
nog steeds niet fappable
zitten de vorige producten trouwens nog.in die andere.bak?
Waar staat de bak eigenlijk Fopje ?
in je tuin ?
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Waar staat de bak eigenlijk Fopje ?
in je tuin ?Nja in de tuin van mijn ouders
Ahaquote:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Jij bent echt een onuitputtende bron van inspiratie.quote:
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
weet niet wat beter is.. de schimmelpot an sich of de constante stroom van HaJee's photoshops
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Duidelijk HaJee, wat een heldquote:Op donderdag 8 november 2012 11:29 schreef numero_uno het volgende:
weet niet wat beter is.. de schimmelpot an sich of de constante stroom van HaJee's photoshops
Na 5 dagen:
Vooruitgang Pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t begint nu een klein beetje te verkleuren volgens mij. Vooral die gebakken aardappelreepjes."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ik ga winnen, ik voel het.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Wat gaat het langzaamDie worst ging een stuk sneller toch?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Het broodje van de cheeseburger begint bleek te worden.It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Inderdaad, hij ruikt nog wel erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef LookAtMe het volgende:
Het broodje van de cheeseburger begint bleek te worden."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Na 6 dagen:quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:30 schreef Differ het volgende:
[..]
Nee joh!
Me stukje taart neemt dalijk een inhaalrace.. komt goed!
Oh kut, geen foto van veraf. Maarja, is toch hetzelfde als gisteren
quote:![]()
Ik begin echt verliefd op deze man te worden."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Je bent zeker niet stiekem een leuke vrouw van rond de dertig want dan zou het wat kunnen wordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Ik begin echt verliefd op deze man te worden.![]()
![]()
Mooie jongen van 23 ook goed?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je bent zeker niet stiekem een leuke vrouw van rond de dertig want dan zou het wat kunnen worden
* Oerbeer approves this bazenpaintquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:35 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen.
Niet alles geloven wat ik zeg.![]()
Kun jij goed soepen?quote:
Hoeft niet grappig te aijn, maar meer heel netjes en strak enzo?Because you know i'm all about that ass![]()
Kan Hans Klok Goochelen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef blow... het volgende:
[..]
Kun jij goed soepen?
Hoeft niet grappig te aijn, maar meer heel netjes en strak enzo?Juin uit Eigen Tuin!![]()
Als 't moet kan ik 't best netjes ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef blow... het volgende:
[..]
Kun jij goed soepen?
Hoeft niet grappig te aijn, maar meer heel netjes en strak enzo?![]()
Wil jij een ui maken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als 't moet kan ik 't best netjes ja.
Because you know i'm all about that ass![]()
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #94quote:
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #18
Deze topics houd ik altijd in de gaten. Als je daar een verzoek plaatst ga ik of een ander er wel mee aan de slag.![]()
Dankje! Kon hem niet vinden helaasquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef HaJee het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #94
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #18
Deze topics houd ik altijd in de gaten. Als je daar een verzoek plaatst ga ik of een ander er wel mee aan de slag.
Because you know i'm all about that ass![]()
Na 7 dagen:
Vooruitgang Pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Sorry, vandaag even geen fotofopje. Gewoon effe geen tijd en moet zo weer aan 't werk. Probeer morgen in te halen want er moet wel iedere dag iets komen dus als 't even meezit morgen twee bijdrages.![]()
Behalve dat de frietjes op een andere plek liggen is er nog altijd weinig veranderd.Because you know i'm all about that ass![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:39 schreef HaJee het volgende:
Sorry, vandaag even geen fotofopje. Gewoon effe geen tijd en moet zo weer aan 't werk. Probeer morgen in te halen want er moet wel iedere dag iets komen dus als 't even meezit morgen twee bijdrages.moet wel leuk voor je blijven he
Geen idee, zal vanmiddag wel ff foto makenquote:Op zondag 11 november 2012 01:50 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die andere schimmelpot?
Na 8 dagen:
Pot nummer 1:
reflectie van iets.quote:"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Als er iets begint slaat het wel over. Helaas zitten er lang houdbare artikelen in.quote:Because you know i'm all about that ass![]()
Ik zie het nu ook....quote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef Nestalgie het volgende:
je boort hard, er ligt duidelijk shit in![]()
![]()
ik had er laatst 1 die in 3 splitste.quote:
Werd gelijk opgepiept door Jerry van WOOHP en ben nu een spie.
Gr gr clover![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je hebt wat in te halen?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef -niemand- het volgende:
wie shopt even een paar zwemmers in de bak nummer 1?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je bent zeker niet stiekem een leuke vrouw van rond de dertig want dan zou het wat kunnen worden![]()
Ik dacht dat jij een jochie van een jaar of 20 was
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, ik ben een stukje ouder. Ben al aan het sparen voor m'n eerste rollatorquote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat jij een jochie van een jaar of 20 was![]()
![]()
Ben jij al zo oud??quote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stukje ouder. Ben al aan het sparen voor m'n eerste rollator![]()
![]()
![]()
![]()
Beide paintbazen in dit topic
Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Een nieuw gevaarlijk virus ontdekt in de schimmelpot....
Virus heeft de naam PattyB013 gekregen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 21:57:11 ]![]()
![]()
Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 00:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Jammer dat er van schimmelpot 1 geen goede zijwaartse foto is...![]()
[ afbeelding ]zal ik morgen maken.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef HeaN82 het volgende:
Een nieuw gevaarlijk virus ontdekt in de schimmelpot....
Virus heeft de naam PattyB013 gekregen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Na 9 dagen:
Nog niets gebeurd bijna
Komt goed Fopjequote:Op maandag 12 november 2012 16:14 schreef Fopje het volgende:
Na 9 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niets gebeurd bijna![]()
![]()
de mijne rot van binnen uit , hij komt straks als een baas tevoorschijn.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
wanneer komt de volgende pot? ik kies voor een rubberen bandSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
quote:![]()
![]()
ik moest echt lachen
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Nee hoor, een soort van vegetarische spekreepjes voor bij de pasta...quote:Op maandag 12 november 2012 22:53 schreef joonthebest het volgende:
Jullie weten toch wel gewoon dat dit mie is ofzo met groenten?Photoshop your own reality...![]()
Helden
JEEEJ
AANDACHT
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
![]()
Bedankt
En ook jij HaJee door jouw briljante paints van pot 1 besloot ik nog een pot te doen
* HaJee pinkt een traantje weg en viert het feestje mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:59 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt
En ook jij HaJee door jouw briljante paints van pot 1 besloot ik nog een pot te doen![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:52 schreef LompeHork het volgende:
TTT gemachtONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
![]()
![]()
Na 10 dagen:
Wat een magische dag. TTT + de eerste schimmels
Klein maar fijn![]()
Het brood van de cheeseburger krijgt lichte grijze vlekjes. Alleen zijn deze niet zo goed te zien op den foto.
Vooruitgang Pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Fopje op 13-11-2012 12:55:50 ]"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Hoi Hean
![]()
Het zal wel weer aantrekken als er daadwerkelijk wat schimmel te ontdekken is maar met de huidige buitentemperaturen zal dat wel even duren![]()
![]()
Hoiiii...als het gaat vriezen, dan duurt het inderdaad wel een tijdje....quote:Op woensdag 14 november 2012 01:11 schreef HaJee het volgende:
[..]Hoi Hean
![]()
Het zal wel weer aantrekken als er daadwerkelijk wat schimmel te ontdekken is maar met de huidige buitentemperaturen zal dat wel even duren![]()
![]()
![]()
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zettenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hoiiii...als het gaat vriezen, dan duurt het inderdaad wel een tijdje....![]()
![]()
![]()
Dat is best wel een goed idee...quote:Op woensdag 14 november 2012 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zetten
Photoshop your own reality...![]()
Met een Webcam voor LIVE beeldenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
We kunnen Fopje voorstellen om de pot op z'n slaapkamer te zetten![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 01:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Fopje ook best aardig kan schilderen???![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 01:50 schreef HaJee het volgende:
Ik ga weer een paar uur in bed liggen schimmelen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme![]()
Die paints
Stelletje helden
Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gekookt ei de volgende keer. Dat gaat echt stinken![]()
Geniale reeks dit
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Een foto kan je niet ruikenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Geniale reeks dit![]()
![]()
Als deze pot trouwens lang gaat duren zal ik er wel wat vlees ingooien voor wat aktie."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Oh, dat wist ik niet.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
of sperma in het bakje doenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Geniale reeks dit
xdxd![]()
Dus zal er ook niet veel veranderen ben ik bangquote:
Ff wat vlees in de kuipquote:Op woensdag 14 november 2012 11:06 schreef Fopje het volgende:
Als deze pot trouwens lang gaat duren zal ik er wel wat vlees ingooien voor wat aktie.
Tyronquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: