SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t begint nu een klein beetje te verkleuren volgens mij. Vooral die gebakken aardappelreepjes."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Inderdaad, hij ruikt nog wel erg goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef LookAtMe het volgende:
Het broodje van de cheeseburger begint bleek te worden.
Na 6 dagen:quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:30 schreef Differ het volgende:
[..]
Nee joh!
Me stukje taart neemt dalijk een inhaalrace.. komt goed!
quote:
Je bent zeker niet stiekem een leuke vrouw van rond de dertig want dan zou het wat kunnen wordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:53 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Ik begin echt verliefd op deze man te worden.
Mooie jongen van 23 ook goed?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je bent zeker niet stiekem een leuke vrouw van rond de dertig want dan zou het wat kunnen worden
* Oerbeer approves this bazenpaintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluutquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:35 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |