Kan Hans Klok Goochelen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef blow... het volgende:
[..]
Kun jij goed soepen?
Hoeft niet grappig te aijn, maar meer heel netjes en strak enzo?
Als 't moet kan ik 't best netjes ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef blow... het volgende:
[..]
Kun jij goed soepen?
Hoeft niet grappig te aijn, maar meer heel netjes en strak enzo?
Wil jij een ui maken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als 't moet kan ik 't best netjes ja.
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #94quote:
Dankje! Kon hem niet vinden helaasquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef HaJee het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #94
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #18
Deze topics houd ik altijd in de gaten. Als je daar een verzoek plaatst ga ik of een ander er wel mee aan de slag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:39 schreef HaJee het volgende:
Sorry, vandaag even geen fotofopje. Gewoon effe geen tijd en moet zo weer aan 't werk. Probeer morgen in te halen want er moet wel iedere dag iets komen dus als 't even meezit morgen twee bijdrages.
Geen idee, zal vanmiddag wel ff foto makenquote:Op zondag 11 november 2012 01:50 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die andere schimmelpot?
reflectie van iets.quote:
Als er iets begint slaat het wel over. Helaas zitten er lang houdbare artikelen in.quote:
Ik zie het nu ook....quote:Op zondag 11 november 2012 13:58 schreef Nestalgie het volgende:
je boort hard, er ligt duidelijk shit in
ik had er laatst 1 die in 3 splitste.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je hebt wat in te halen?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef -niemand- het volgende:
wie shopt even een paar zwemmers in de bak nummer 1?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je bent zeker niet stiekem een leuke vrouw van rond de dertig want dan zou het wat kunnen worden
Nee, ik ben een stukje ouder. Ben al aan het sparen voor m'n eerste rollatorquote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat jij een jochie van een jaar of 20 was
Ben jij al zo oud??quote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, ik ben een stukje ouder. Ben al aan het sparen voor m'n eerste rollator
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op maandag 12 november 2012 00:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Jammer dat er van schimmelpot 1 geen goede zijwaartse foto is...![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |