Het ziet er wel uit naar zo'n plastic ding. Hij heeft ons belazerdquote:Op maandag 19 november 2012 00:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, belachelijkHad 'm expres in een zakje laten doen zodat 'ie niet te snel zou uitdrogen en er misschien wat vocht bij zou komen.
Vraag me af of het een echte boterham is of zo'n plastic ding uit een etalage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan niet echt besmet raken met sporen door de plastic zak.quote:
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
AAAHR! IK BEN HET SCHIMMELMONSTER!
Nu af te halen bij?quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
wtfquote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zou zeggen: "Go ahead, try!!quote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
Die taart ziet er nog verontrustend goed uit
Fopje stuurt em wel op na afloop.quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het op de slagroom na nog best zou kunnen. Suiker conserveert prima
In pot1 zaten 2 of eigenlijk 3 vleesdingenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zit er opzettelijk geen rauw vlees in deze pot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |