Ja dat weet ik, ik kan me ook zomaar voorstellen dat de geur daarvan je ook voorgoed genezen heeftquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
In pot1 zaten 2 of eigenlijk 3 vleesdingen
Die pot staat er nog steeds naastquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik kan me ook zomaar voorstellen dat de geur daarvan je ook voorgoed genezen heeft
Met het deksel er op is dat toch al stukken minder dodelijk?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die pot staat er nog steeds naast
Eet maar op. Ik ben dat ding zatquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef HeaN82 het volgende:
Die boterham van HaJee ziet er nog best lekker uit!
Zal morgenavond eens kijkenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:24 schreef smitjew het volgende:
Fopje is er geen schimmel aan de andere kant van de boterham?
Zit er ook schimmel aan de andere kant van de baby voeding? Pics van het omdraaien + van je handen graagquote:
Ik woon nog thuis, duurt waarschijnlijk niet heel lang meer.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef HeaN82 het volgende:
Fopje, woon je nog thuis?
Zoja...wat zeggen je ouders van je schimmelproject???
Raar he.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis, duurt waarschijnlijk niet heel lang meer.Ze vinden het wel ranzig, maar het boeit ze niet zo, staan toch op een plek in de tuin waar we bijna nooit komen
Mijn vriendin is er overigens geen fan van.
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef MAHL het volgende:
Studeert TS overigens biologie? Leuk als afstudeerproject
HELD!!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis, duurt waarschijnlijk niet heel lang meer.Ze vinden het wel ranzig, maar het boeit ze niet zo, staan toch op een plek in de tuin waar we bijna nooit komen
Mijn vriendin is er overigens geen fan van.
Vrouwennachtmerriesquote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat er een schimmelpot vol ontbonden vlees in mijn koelkast stond en dat ik het op moest ruimen![]()
Vijf seconden werkquote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef Fopje het volgende:
Na 19 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yumm
Oja geen foto van omgekeerde boterham, ik had haast vanmiddag![]()
Het begint er nu al goed uit te zien, mooie kleurtjes...quote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef Fopje het volgende:
Na 19 dagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yumm
Oja geen foto van omgekeerde boterham, ik had haast vanmiddag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |