Oh ja, wat waren Nederlandse vrouwen volgens jou ook alweer allemaal? Jaloers, verwend, arrogant, oppervlakkig. Mis ik nog iets?quote:
zit geen vorm in gewoon rechte stokkenquote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die Dromenvangertje heeft echt onvrouwelijk dikke poten, vet lelijk.
Userfoto's #290
Nee hoor, dat is meer de hoek van de foto denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Userfoto's #290
Allochtoon-Amsterdamsquote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Je denkt ik weet niet dat er iemand zit te azen op die lapo.![]()
je hoopte wel oh misschien post iemand wel voor mij oh dan heb ik lapoquote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Je denkt ik weet niet dat er iemand zit te azen op die lapo.Altijd duurt de een na laatste post makaolo lang.
Krijg jij daar geen harde plasser van?quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Userfoto's #290
Een niet nader te noemen FOK!ker heeft haar wel 's gezien op een station, ze blijkt best wel mollig te zijnquote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is meer de hoek van de foto denk ik.
Ik ben van alle markten thuis jonge. Daarom ben ik zo populair, ik blend makkelijk in verschillende subculturen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allochtoon-Amsterdams. Wist niet dat je dat kon.
Jij?quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FOK!ker heeft haar wel 's gezien op een station, ze blijkt best wel mollig te zijn.
Best veel FOK!kers hebben haar ook op meets gezien.quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FOK!ker heeft haar wel 's gezien op een station, ze blijkt best wel mollig te zijn.
En dan kan jij haar niet meer op een station zien? wtfquote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ben je mal. Ze heeft een leuk koppie, maar een vet lijf. Soort Adele.
Lomp. Dik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, wat waren Nederlandse vrouwen volgens jou ook alweer allemaal? Jaloers, verwend, arrogant, oppervlakkig. Mis ik nog iets?
Waar heb je het over?quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan kan jij haar niet meer op een station zien? wtf
Niet 'zorgzaam', te eigenwijs.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, wat waren Nederlandse vrouwen volgens jou ook alweer allemaal? Jaloers, verwend, arrogant, oppervlakkig. Mis ik nog iets?
Nou dat vroeg ik dus met mijn 'Jij? 'quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Ik heb d'r nooit gezien in het echt hoor, als je dat denkt.
En dat ontkende ik ook met mijn 'Ben je mal'.quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dat vroeg ik dus met mijn 'Jij? '
zou je wel willen meeten met haar?quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dat ontkende ik ook met mijn 'Ben je mal'.
Met mij wel, maar niet met Dv.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zou je wel willen meeten met haar?
Wie, Dromvenvangertje? Nee, waarom?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Keiharde diss naar Allure.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Omg zie nu net het laatste stukje van GTST, er zijn mensen die dit elke dag kijken.
Weet niet, misschien wil je PT worden van haar.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie, Dromvenvangertje? Nee, waarom?
Gaan we morgen weer even meeten?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dafuq is PT?quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet niet, misschien wil je PT worden van haar.
Ja zie je om half 8 op Bijlmer ArenA. Heb je wel gereserveerd, 20:30 skyfall?quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaan we morgen weer even meeten?
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zie je om half 8 op Bijlmer ArenA. Heb je wel gereserveerd, 20:30 skyfall?
Goede keuze.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?
Ja dat zei je al, is goedquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?
Mij wel he.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie, Dromvenvangertje? Nee, waarom?
Lik m'n tepel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Sinosappel het volgende:
dwc ik wil jouw paardenstaartje wel zijn hoor
ben je afgevallen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lik m'n tepel.
[ afbeelding ]
Nog nooit sportschool van binnen gezien hè, hou daar rekening mee![]()
![]()
.
Oh meende mij te herinneren dat je spekkiger was namelijkquote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een gezonde speklaag over m'n gespierde lijfje.
Dat isoleert de boel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een gezonde speklaag over m'n gespierde lijfje.
Wat. Hoezo?quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh meende mij te herinneren dat je spekkiger was namelijk
Ectoquote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lik m'n tepel.
[ afbeelding ]
Nog nooit sportschool van binnen gezien hè, hou daar rekening mee![]()
![]()
.
die picca met dat fernandes blikje, daar lijk je spekkigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
shit
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Skinny fatquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
Wie zijn dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
shit
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag ditquote:
Precies goed man, chicks willen spiertjes en vetjes.quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Skinny fat
Omega lichaamsbouw
Onder invloed van wat is deze foto genomen dan?quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag dit
Denk een flinke drugscocktailquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Onder invloed van wat is deze foto genomen dan?
En ook gewoon posten hè, shit.quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag dit
True storyquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Precies goed man, chicks willen spiertjes en vetjes.
nou en, met zo'n foto vraag je er om hoorquote:
huh?quote:
denk dat ze je snel weer "ontvriend"quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou en, met zo'n foto vraag je er om hoor
Geen van allen. Beetje uitersten dit..quote:
Niet builtfat?quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
denk dat ze je snel weer "ontvriend"
Verre van zo skinny gelukkig.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij ben skinny kom nie
SKINNY LINNY
Je weet toch al wat ik ben?quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ben jij ripped? mag ik voelen?
Mwah, mag hopen dat het nog wel net ietsje beter is..quote:
aye papi, ring is van een of ander spaans merkquote:
Hoe kan dat? Hoe kan iemand NIET naar Lana willen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Wolfje, hoer. Ik wil ook naar Lana. Maar niemand wil mee
wat is lana?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Op internet besteld of daadwerkelijk in Spanje gehaald?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
aye papi, ring is van een of ander spaans merk
Bobby?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
I know.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Hoe kan iemand NIET naar Lana willen?
Nee man, sorryquote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Is het al uit met je vriend of wat?
Ik neem je wel mee op date.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Boh, met CB mee naar Lana.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee op date.
Zal wel eerst om je hand vragen bij je Boyki.
Internetquote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op internet besteld of daadwerkelijk in Spanje gehaald?
Heeft Tli een soort van open relatie waarbij de minnaar eerst toestemming moet vragen aan de vaste partner?quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee op date.
Zal wel eerst om je hand vragen bij je Boyki.
Oh via Etsy? Doe maar als je wilt. Draag eigenlijk nooit ringen maar vind die erg mooi.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Internetga kijken of ze nog heeft, was 7 euro of zo en echt zilver
Ja hier ook..quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrij normaal om te zeggen in die regio.
zoals dat je de hand vn een dochter gaat vragen bij de vader.quote:Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft Tli een soort van open relatie waarbij de minnaar eerst toestemming moet vragen aan de vaste partner?
jij bent skinnyfat?quote:
Ja en Utrechtquote:
Ghallowwwquote:
Zo 1367.quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoals dat je de hand vn een dochter gaat vragen bij de vader.
070 representquote:
Ik zag het even voor mequote:
wd pls.quote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
haha dit was zosk met halloween
Ja maar dat is alleen met trouwen. En dat doe ik niet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zoals dat je de hand vn een dochter gaat vragen bij de vader.
Och, het mag geen naam hebbenquote:
mijn zusje dr vriend heeft dat gedaan bij mijn vader...quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder Juicyhil.quote:Op maandag 5 november 2012 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Jij neukt alleen toch?quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat is alleen met trouwen. En dat doe ik niet.
Nee, doe maar een plastic zak en een groene tuinstoel.quote:
Wat was de reactie van je vader?quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn zusje dr vriend heeft dat gedaan bij mijn vader...
Als Ado dat zou doen, zou ik nee zeggen geloof ik
Dat is saaiquote:
Nou ja, compleet met kledij van die tijd.quote:
Hoe weet je dat nu al zeker?quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
het zou dan ook nogstommer zijn als je vriendje aan je vder ging vragen of hij ja mag neukenquote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij de regels?quote:Op maandag 5 november 2012 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Och, het mag geen naam hebben
ja.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat was de reactie van je vader?
Omdat dat gewoon echt iets is wat ik niet wil.quote:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, compleet met kledij van die tijd.
Creatief.quote:
ik noem het beleefd.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het zou dan ook nogstommer zijn als je vriendje aan je vder ging vragen of hij ja mag neuken
Sinds 1367quote:Op maandag 5 november 2012 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij de regels?
Ai, ik breng de stropdas, breng jij de lube.quote:
En dan met honkbalknuppels op z'n pens inslaan als een soort piñata.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Hoe wisten jullie dat ik het was?"
Ja, zou wel raar zijn als het niet zo was.quote:
Dan staat er elke dag een ander bij mijn vader voor de deur.quote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het zou dan ook nogstommer zijn als je vriendje aan je vder ging vragen of hij ja mag neuken
Hij was blauwquote:Op maandag 5 november 2012 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, doe maar een plastic zak en een groene tuinstoel.
Het liefst doorweekt_!!
ik vraag wel of je vader je wilt uithuwelijken.quote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan staat er elke dag een ander bij mijn vader voor de deur.
ik was er niet bij, dus ik heb geen idee wat er precies gezegd is.quote:
kijk maar uit, straks zet ie een collectebus bij de voordeur neer ipv open te doenquote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zou wel raar zijn als het niet zo was.
Oh, dan ben ik kleurenblind.. Of een slecht geheugen, kan ook nog.quote:
Ik heb alvast een hooivork bij de hand.quote:
Hij kent zijn duistere kant vast niet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was er niet bij, dus ik heb geen idee wat er precies gezegd is.
Mn vader stuurde wel ado gisteren een berichtje dt hij zo blij is met hem als 'schoonzoon' omdat ik zo gelukkig ben en me ontplooi en lekker in mn vel zit enzo.
Dat vind ik dan op zich wel lief van hem.
Dat ik weer eens onzin praat.quote:
ik denk dat ik al heel snel nee zou gaan zeggen en de deur in zn gezicht dichtsmijten als ik daar op die manier mee geconfronteerd werdquote:Op maandag 5 november 2012 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gaat ie deze post quoten.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Userfoto's #290
Ik een plooivork.quote:Op maandag 5 november 2012 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alvast een hooivork bij de hand.
Ah, ok.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik weer eens onzin praat.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
hahahahah check die rechts
quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snitch in Userfoto's.
[..]
Gaat ie deze post quoten.
[..]
ado's duistere kant?quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij kent zijn duistere kant vast niet.
Hehehe.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]HEB IK NIET GEMAAKT JOH BEZEMKOP
WAAROM PLEUR JE ZE HIER DAN NEER, ZANDHOOFD?!quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]HEB IK NIET GEMAAKT JOH BEZEMKOP
Ado is goed bezig.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ado's duistere kant?
Die ken ik ook niet
Whehe zou iets voor mij zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snitch in Userfoto's.
[..]
[..]
Whaha.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snitch in Userfoto's.
[..]
[..]
vraag ik me ook wellis af bij jouw grappenquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
WAAROM PLEUR JE ZE HIER DAN NEER, ZANDHOOFD?!
Apart concept, een plooivork.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik een plooivork.
Who. Is. Deadliest?
ik ben altijd serieus.quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vraag ik me ook wellis af bij jouw grappen
Vrij normaal, hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Apart concept, een plooivork.
Ik vind dat altijd een beetje eng, dat je gewoon lurkers hebt in de SCs.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snitch in Userfoto's.
[..]
[..]
DM.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef WAHRHEIT het volgende:
Zoks ik weet al hoe je van dienst kunt zijn
Ah, oke.quote:
En je dan later aanspreken over shit die je allang vergeten was, dat is gewoon disturbingquote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje eng, dat je gewoon lurkers hebt in de SCs.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef WAHRHEIT het volgende:
Zoks ik weet al hoe je van dienst kunt zijn
quote:
Serieusheid ook.quote:
Hm, kan ik weer lekker verrassend zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, oke.
Nog nooit van gehoord.
Daar was ik me niet van bewust.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje eng, dat je gewoon lurkers hebt in de SCs.
Alle PUB SC'ers zijn kankermongolen.
Wtf hebben Jutter, Botje en Ariel hiermee te maken?quote:
Dat klinkt spannendquote:
Het zit ook nooit eens een keer ff lekker meequote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kom ik bij de AH.. eens in de 4 jaar.. is de Nutella op.
Wtf.
https://www.google.nl/url(...)qG22j6pm8N3GRo_JG96gquote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wtf hebben Jutter, Botje en Ariel hiermee te maken?
Uhm, nou op de weg reed het wel lekker door vanmorgen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het zit ook nooit eens een keer ff lekker mee
Dat zeg ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)qG22j6pm8N3GRo_JG96g
serieusheid wordt juist niet op waarde geschat, helaas.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Serieusheid ook.
[..]
Hm, kan ik weer lekker verrassend zijn.
ik was serieus. Ik heb er wel 20 ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
Oooooh, die vork ja. Harensnaaier. Haha.
Dat sentiment deel ik niet. En al helemaal niet wat de terugweg aangaatquote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nou op de weg reed het wel lekker door vanmorgen.
Everything went better than expected
Geniet, maar ben serieus met mate.quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
serieusheid wordt juist niet op waarde geschat, helaas.
Ik 21.quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was serieus. Ik heb er wel 20 ofzo
Mag ik mee doen?quote:
Sterk advies.quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geniet, maar ben serieus met mate.
Nou ja zelfs de terugweg reed best door.. en dat voor de A12quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat sentiment deel ik niet. En al helemaal niet wat de terugweg aangaat
Wel verdorie.quote:
Ja nee oke..quote:
Langer dan mij zinde iig. Vandaag begonnen aan een nieuwe klus, verder reizen, vroeger opstaan, later thuis. En dan ook nog file. Het luierleven is ten einde.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja zelfs de terugweg reed best door.. en dat voor de A12_
Lang over gedaan dan?
quote:
quote:
Kan je niet flexwerken?quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Langer dan mij zinde iig. Vandaag begonnen aan een nieuwe klus, verder reizen, vroeger opstaan, later thuis. En dan ook nog file. Het luierleven is ten einde.
Zo gaan die dingen nou eenmaalquote:
Komt wel goed.quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen nou eenmaal
Uiteindelijk wel ja.quote:
Dat is jammer.quote:
Geen uitleg, nietsquote:
Thx mattie,quote:
Ja, daar hou ik wel van.quote:
Nou, jou hoef ik ook al niets uit te leggen.quote:
Dat is fijnquote:
Goed geregeld wel!quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Nou ja, ik mag tussen 8 en 10 beginnen, maar ik begin om 8 uur omdat anders de parkeerplaatsen al vol zijn en ik 4 km mag lopen_
Helemaal.quote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, jou hoef ik ook al niets uit te leggen.
Helemaal goed.
uote]quote:
Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wtfquote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Nou ja, ik mag tussen 8 en 10 beginnen, maar ik begin om 8 uur omdat anders de parkeerplaatsen al vol zijn en ik 4 km mag lopen_
Zo praktisch.quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eentje extra om je mee te krabben
Dat is wel naais..quote:Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed geregeld wel!
Ach, dit is weer ff wennen na zowat tien maanden 'betaald sabbatical'
Ik mag eigenlijk niet klagen
wat doe jequote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[q
[..]
uote][ afbeelding ] Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is fijn
[/quote]quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[q
[..]
uote][ afbeelding ] Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is fijn
Here we gooooquote:
Ja, geweldig.quote:
[/quote]quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[q
[..]
[..]
Dat is fijn
Ik moest wel gniffelenquote:
Crisis he, barre crisis is het. Geen echt langdurige klus kwam voorbij. Tot nu dus.quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel naais..Of was het gedwongen?
Uhm, ja.. ze hebben een of ander modderveldje platgeslagen en dat is dan de parkeerplaats.quote:
nice and slowwquote:
solliciteerdquote:
Hehe, meer gewoonte dan uitzondering nu.quote:Op maandag 5 november 2012 21:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moest wel gniffelen!
Quote verminking
Lijkt me wel vervelend, die onzekerheid.quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Crisis he, barre crisis is het. Geen echt langdurige klus kwam voorbij. Tot nu dus.
Diep en hagtquote:
Nou echt hequote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, meer gewoonte dan uitzondering nu.
Klassefotostyle.quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Uit [PAINT] Rutte's magic hands.... btw
Dat weer net niet.quote:Op maandag 5 november 2012 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou echt he![]()
Het is bij iedere post weer denken: zou het toeslaan?
Ik vond het wel relaxed. Al werd het ook wel genant, na tien maanden.quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me wel vervelend, die onzekerheid.
Onderbewust bij mij welquote:
Daar had ik na drie jaar nog niet echt last van.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vond het wel relaxed. Al werd het ook wel genant, na tien maanden..
Ik zou een compleet vernaggeld dag en nachtritme krijgen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Redelijk. Ik ben nu op het punt dat het me niet uitmaakt wat ik ga doen.quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe gaat het bij jou met solliciteren eigenlijk?
je ziet dattoch?quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk ook eigenlijk.
Je hebt wel gelijk ook eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Redelijk. Ik ben nu op het punt dat het me niet uitmaakt wat ik ga doen.
ik heb na twee maanden over het algemeen wel genoeg van mn huis gezienquote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah ben je inmiddels zo ver dat je weg wil?quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
wel waar neem ik aan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, geen haat, klonk wel grappig.quote:
Vooral als wij twee in het topic zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk ook eigenlijk.
Ook niet echt. En nee, ook niet echt.quote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel waar neem ik aan?
Heb je ergens zicht op?
Ach, een positieve 'quote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, geen haat, klonk wel grappig.
O ik was niet tien maanden thuis heur. Ook veel 'op kantoor', beetje aanklooien. Maar als bankzitter dan dus.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb na twee maanden over het algemeen wel genoeg van mn huis gezien
Dat valt mij ook op.quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral als wij twee in het topic zijn.
Dan schijnt het toe te slaan.
Altijd al geweest.quote:Op maandag 5 november 2012 21:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah ben je inmiddels zo ver dat je weg wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |