die picca met dat fernandes blikje, daar lijk je spekkigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
shit
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Skinny fatquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
Wie zijn dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
shit
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag ditquote:
Precies goed man, chicks willen spiertjes en vetjes.quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Skinny fat
Omega lichaamsbouw
Onder invloed van wat is deze foto genomen dan?quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag dit
Denk een flinke drugscocktailquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Onder invloed van wat is deze foto genomen dan?
En ook gewoon posten hè, shit.quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag dit
True storyquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Precies goed man, chicks willen spiertjes en vetjes.
nou en, met zo'n foto vraag je er om hoorquote:
huh?quote:
denk dat ze je snel weer "ontvriend"quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou en, met zo'n foto vraag je er om hoor
Geen van allen. Beetje uitersten dit..quote:
Niet builtfat?quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
denk dat ze je snel weer "ontvriend"
Verre van zo skinny gelukkig.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij ben skinny kom nie
SKINNY LINNY
Je weet toch al wat ik ben?quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ben jij ripped? mag ik voelen?
Mwah, mag hopen dat het nog wel net ietsje beter is..quote:
aye papi, ring is van een of ander spaans merkquote:
Hoe kan dat? Hoe kan iemand NIET naar Lana willen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Wolfje, hoer. Ik wil ook naar Lana. Maar niemand wil mee
wat is lana?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Op internet besteld of daadwerkelijk in Spanje gehaald?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
aye papi, ring is van een of ander spaans merk
Bobby?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
I know.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Hoe kan iemand NIET naar Lana willen?
Nee man, sorryquote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Is het al uit met je vriend of wat?
Ik neem je wel mee op date.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Boh, met CB mee naar Lana.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee op date.
Zal wel eerst om je hand vragen bij je Boyki.
Internetquote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op internet besteld of daadwerkelijk in Spanje gehaald?
Heeft Tli een soort van open relatie waarbij de minnaar eerst toestemming moet vragen aan de vaste partner?quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee op date.
Zal wel eerst om je hand vragen bij je Boyki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |