Precies goed man, chicks willen spiertjes en vetjes.quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Skinny fat
Omega lichaamsbouw
Onder invloed van wat is deze foto genomen dan?quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag dit
Denk een flinke drugscocktailquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Onder invloed van wat is deze foto genomen dan?
En ook gewoon posten hè, shit.quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag dit
True storyquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Precies goed man, chicks willen spiertjes en vetjes.
nou en, met zo'n foto vraag je er om hoorquote:
huh?quote:
denk dat ze je snel weer "ontvriend"quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou en, met zo'n foto vraag je er om hoor
Geen van allen. Beetje uitersten dit..quote:
Niet builtfat?quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
denk dat ze je snel weer "ontvriend"
Verre van zo skinny gelukkig.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij ben skinny kom nie
SKINNY LINNY
Je weet toch al wat ik ben?quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ben jij ripped? mag ik voelen?
Mwah, mag hopen dat het nog wel net ietsje beter is..quote:
aye papi, ring is van een of ander spaans merkquote:
Hoe kan dat? Hoe kan iemand NIET naar Lana willen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Wolfje, hoer. Ik wil ook naar Lana. Maar niemand wil mee
wat is lana?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Wolfje, hoer. Ik wil ook naar Lana. Maar niemand wil mee
Op internet besteld of daadwerkelijk in Spanje gehaald?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
aye papi, ring is van een of ander spaans merk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |