Oh ja, wat waren Nederlandse vrouwen volgens jou ook alweer allemaal? Jaloers, verwend, arrogant, oppervlakkig. Mis ik nog iets?quote:
zit geen vorm in gewoon rechte stokkenquote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die Dromenvangertje heeft echt onvrouwelijk dikke poten, vet lelijk.
Userfoto's #290
Nee hoor, dat is meer de hoek van de foto denk ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Userfoto's #290
Allochtoon-Amsterdamsquote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Je denkt ik weet niet dat er iemand zit te azen op die lapo.![]()
je hoopte wel oh misschien post iemand wel voor mij oh dan heb ik lapoquote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Je denkt ik weet niet dat er iemand zit te azen op die lapo.Altijd duurt de een na laatste post makaolo lang.
Krijg jij daar geen harde plasser van?quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Userfoto's #290
Een niet nader te noemen FOK!ker heeft haar wel 's gezien op een station, ze blijkt best wel mollig te zijnquote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is meer de hoek van de foto denk ik.
Ik ben van alle markten thuis jonge. Daarom ben ik zo populair, ik blend makkelijk in verschillende subculturen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allochtoon-Amsterdams. Wist niet dat je dat kon.
Jij?quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FOK!ker heeft haar wel 's gezien op een station, ze blijkt best wel mollig te zijn.
Best veel FOK!kers hebben haar ook op meets gezien.quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FOK!ker heeft haar wel 's gezien op een station, ze blijkt best wel mollig te zijn.
En dan kan jij haar niet meer op een station zien? wtfquote:Op maandag 5 november 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ben je mal. Ze heeft een leuk koppie, maar een vet lijf. Soort Adele.
Lomp. Dik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, wat waren Nederlandse vrouwen volgens jou ook alweer allemaal? Jaloers, verwend, arrogant, oppervlakkig. Mis ik nog iets?
Waar heb je het over?quote:Op maandag 5 november 2012 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan kan jij haar niet meer op een station zien? wtf
Niet 'zorgzaam', te eigenwijs.quote:Op maandag 5 november 2012 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, wat waren Nederlandse vrouwen volgens jou ook alweer allemaal? Jaloers, verwend, arrogant, oppervlakkig. Mis ik nog iets?
Nou dat vroeg ik dus met mijn 'Jij? 'quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Ik heb d'r nooit gezien in het echt hoor, als je dat denkt.
En dat ontkende ik ook met mijn 'Ben je mal'.quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dat vroeg ik dus met mijn 'Jij? '
zou je wel willen meeten met haar?quote:Op maandag 5 november 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dat ontkende ik ook met mijn 'Ben je mal'.
Met mij wel, maar niet met Dv.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zou je wel willen meeten met haar?
Wie, Dromvenvangertje? Nee, waarom?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Keiharde diss naar Allure.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Omg zie nu net het laatste stukje van GTST, er zijn mensen die dit elke dag kijken.
Weet niet, misschien wil je PT worden van haar.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie, Dromvenvangertje? Nee, waarom?
Gaan we morgen weer even meeten?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dafuq is PT?quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet niet, misschien wil je PT worden van haar.
Ja zie je om half 8 op Bijlmer ArenA. Heb je wel gereserveerd, 20:30 skyfall?quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaan we morgen weer even meeten?
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zie je om half 8 op Bijlmer ArenA. Heb je wel gereserveerd, 20:30 skyfall?
Goede keuze.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?
Ja dat zei je al, is goedquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?
Mij wel he.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie, Dromvenvangertje? Nee, waarom?
Lik m'n tepel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Sinosappel het volgende:
dwc ik wil jouw paardenstaartje wel zijn hoor
ben je afgevallen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lik m'n tepel.
[ afbeelding ]
Nog nooit sportschool van binnen gezien hè, hou daar rekening mee![]()
![]()
.
Oh meende mij te herinneren dat je spekkiger was namelijkquote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een gezonde speklaag over m'n gespierde lijfje.
Dat isoleert de boel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een gezonde speklaag over m'n gespierde lijfje.
Wat. Hoezo?quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh meende mij te herinneren dat je spekkiger was namelijk
Ectoquote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lik m'n tepel.
[ afbeelding ]
Nog nooit sportschool van binnen gezien hè, hou daar rekening mee![]()
![]()
.
die picca met dat fernandes blikje, daar lijk je spekkigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
shit
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Skinny fatquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
Wie zijn dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
shit
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag ditquote:
Precies goed man, chicks willen spiertjes en vetjes.quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Skinny fat
Omega lichaamsbouw
Onder invloed van wat is deze foto genomen dan?quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag dit
Denk een flinke drugscocktailquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Onder invloed van wat is deze foto genomen dan?
En ook gewoon posten hè, shit.quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag dit
True storyquote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Precies goed man, chicks willen spiertjes en vetjes.
nou en, met zo'n foto vraag je er om hoorquote:
huh?quote:
denk dat ze je snel weer "ontvriend"quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nou en, met zo'n foto vraag je er om hoor
Geen van allen. Beetje uitersten dit..quote:
Niet builtfat?quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
denk dat ze je snel weer "ontvriend"
Verre van zo skinny gelukkig.quote:Op maandag 5 november 2012 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij ben skinny kom nie
SKINNY LINNY
Je weet toch al wat ik ben?quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ben jij ripped? mag ik voelen?
Mwah, mag hopen dat het nog wel net ietsje beter is..quote:
aye papi, ring is van een of ander spaans merkquote:
Hoe kan dat? Hoe kan iemand NIET naar Lana willen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Wolfje, hoer. Ik wil ook naar Lana. Maar niemand wil mee
wat is lana?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Op internet besteld of daadwerkelijk in Spanje gehaald?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
aye papi, ring is van een of ander spaans merk
Bobby?quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
I know.quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Hoe kan iemand NIET naar Lana willen?
Nee man, sorryquote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Is het al uit met je vriend of wat?
Ik neem je wel mee op date.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef tliciouz het volgende:
Boh, met CB mee naar Lana.quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee op date.
Zal wel eerst om je hand vragen bij je Boyki.
Internetquote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op internet besteld of daadwerkelijk in Spanje gehaald?
Heeft Tli een soort van open relatie waarbij de minnaar eerst toestemming moet vragen aan de vaste partner?quote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik neem je wel mee op date.
Zal wel eerst om je hand vragen bij je Boyki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |