Met mij wel, maar niet met Dv.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zou je wel willen meeten met haar?
Wie, Dromvenvangertje? Nee, waarom?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Keiharde diss naar Allure.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef Chai het volgende:
Omg zie nu net het laatste stukje van GTST, er zijn mensen die dit elke dag kijken.
Weet niet, misschien wil je PT worden van haar.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie, Dromvenvangertje? Nee, waarom?
Gaan we morgen weer even meeten?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dafuq is PT?quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet niet, misschien wil je PT worden van haar.
Ja zie je om half 8 op Bijlmer ArenA. Heb je wel gereserveerd, 20:30 skyfall?quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaan we morgen weer even meeten?
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zie je om half 8 op Bijlmer ArenA. Heb je wel gereserveerd, 20:30 skyfall?
Goede keuze.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?
Ja dat zei je al, is goedquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?
Mij wel he.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie, Dromvenvangertje? Nee, waarom?
Lik m'n tepel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Sinosappel het volgende:
dwc ik wil jouw paardenstaartje wel zijn hoor
ben je afgevallen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lik m'n tepel.
[ afbeelding ]
Nog nooit sportschool van binnen gezien hè, hou daar rekening mee![]()
![]()
.
Oh meende mij te herinneren dat je spekkiger was namelijkquote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een gezonde speklaag over m'n gespierde lijfje.
Dat isoleert de boel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een gezonde speklaag over m'n gespierde lijfje.
Wat. Hoezo?quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh meende mij te herinneren dat je spekkiger was namelijk
Ectoquote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lik m'n tepel.
[ afbeelding ]
Nog nooit sportschool van binnen gezien hè, hou daar rekening mee![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |