Gaan we morgen weer even meeten?quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zou je wel willen meeten met haar?
Dafuq is PT?quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet niet, misschien wil je PT worden van haar.
Ja zie je om half 8 op Bijlmer ArenA. Heb je wel gereserveerd, 20:30 skyfall?quote:Op maandag 5 november 2012 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gaan we morgen weer even meeten?
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?quote:Op maandag 5 november 2012 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zie je om half 8 op Bijlmer ArenA. Heb je wel gereserveerd, 20:30 skyfall?
Goede keuze.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?
Ja dat zei je al, is goedquote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Loveseat arrangement met een flesh Scotch in plaats van de Franse bubbels. Kan je wel mee leven, niet waar?
Mij wel he.quote:Op maandag 5 november 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie, Dromvenvangertje? Nee, waarom?
Lik m'n tepel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:26 schreef Sinosappel het volgende:
dwc ik wil jouw paardenstaartje wel zijn hoor
ben je afgevallen?quote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lik m'n tepel.
[ afbeelding ]
Nog nooit sportschool van binnen gezien hè, hou daar rekening mee![]()
![]()
.
Oh meende mij te herinneren dat je spekkiger was namelijkquote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een gezonde speklaag over m'n gespierde lijfje.
Dat isoleert de boel.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een gezonde speklaag over m'n gespierde lijfje.
Wat. Hoezo?quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh meende mij te herinneren dat je spekkiger was namelijk
Ectoquote:Op maandag 5 november 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lik m'n tepel.
[ afbeelding ]
Nog nooit sportschool van binnen gezien hè, hou daar rekening mee![]()
![]()
.
die picca met dat fernandes blikje, daar lijk je spekkigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
shit
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Skinny fatquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
Wie zijn dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
shit
chick van de basisschool voegde me toe dus ik ging kijken zag ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |