Dat klinkt spannendquote:
Het zit ook nooit eens een keer ff lekker meequote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kom ik bij de AH.. eens in de 4 jaar.. is de Nutella op.
Wtf.
https://www.google.nl/url(...)qG22j6pm8N3GRo_JG96gquote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wtf hebben Jutter, Botje en Ariel hiermee te maken?
Uhm, nou op de weg reed het wel lekker door vanmorgen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het zit ook nooit eens een keer ff lekker mee
Dat zeg ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)qG22j6pm8N3GRo_JG96g
serieusheid wordt juist niet op waarde geschat, helaas.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Serieusheid ook.
[..]
Hm, kan ik weer lekker verrassend zijn.
ik was serieus. Ik heb er wel 20 ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
Oooooh, die vork ja. Harensnaaier. Haha.
Dat sentiment deel ik niet. En al helemaal niet wat de terugweg aangaatquote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nou op de weg reed het wel lekker door vanmorgen.
Everything went better than expected
Geniet, maar ben serieus met mate.quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
serieusheid wordt juist niet op waarde geschat, helaas.
Ik 21.quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was serieus. Ik heb er wel 20 ofzo
Mag ik mee doen?quote:
Sterk advies.quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geniet, maar ben serieus met mate.
Nou ja zelfs de terugweg reed best door.. en dat voor de A12quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat sentiment deel ik niet. En al helemaal niet wat de terugweg aangaat
Wel verdorie.quote:
Ja nee oke..quote:
Langer dan mij zinde iig. Vandaag begonnen aan een nieuwe klus, verder reizen, vroeger opstaan, later thuis. En dan ook nog file. Het luierleven is ten einde.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja zelfs de terugweg reed best door.. en dat voor de A12_
Lang over gedaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |