Dat klinkt spannendquote:
Het zit ook nooit eens een keer ff lekker meequote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kom ik bij de AH.. eens in de 4 jaar.. is de Nutella op.
Wtf.
https://www.google.nl/url(...)qG22j6pm8N3GRo_JG96gquote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wtf hebben Jutter, Botje en Ariel hiermee te maken?
Uhm, nou op de weg reed het wel lekker door vanmorgen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het zit ook nooit eens een keer ff lekker mee
Dat zeg ik.quote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)qG22j6pm8N3GRo_JG96g
serieusheid wordt juist niet op waarde geschat, helaas.quote:Op maandag 5 november 2012 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Serieusheid ook.
[..]
Hm, kan ik weer lekker verrassend zijn.
ik was serieus. Ik heb er wel 20 ofzoquote:Op maandag 5 november 2012 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
Oooooh, die vork ja. Harensnaaier. Haha.
Dat sentiment deel ik niet. En al helemaal niet wat de terugweg aangaatquote:Op maandag 5 november 2012 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nou op de weg reed het wel lekker door vanmorgen.
Everything went better than expected
Geniet, maar ben serieus met mate.quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
serieusheid wordt juist niet op waarde geschat, helaas.
Ik 21.quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was serieus. Ik heb er wel 20 ofzo
Mag ik mee doen?quote:
Sterk advies.quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geniet, maar ben serieus met mate.
Nou ja zelfs de terugweg reed best door.. en dat voor de A12quote:Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat sentiment deel ik niet. En al helemaal niet wat de terugweg aangaat
Wel verdorie.quote:
Ja nee oke..quote:
Langer dan mij zinde iig. Vandaag begonnen aan een nieuwe klus, verder reizen, vroeger opstaan, later thuis. En dan ook nog file. Het luierleven is ten einde.quote:Op maandag 5 november 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja zelfs de terugweg reed best door.. en dat voor de A12_
Lang over gedaan dan?
quote:
quote:
Kan je niet flexwerken?quote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Langer dan mij zinde iig. Vandaag begonnen aan een nieuwe klus, verder reizen, vroeger opstaan, later thuis. En dan ook nog file. Het luierleven is ten einde.
Zo gaan die dingen nou eenmaalquote:
Komt wel goed.quote:Op maandag 5 november 2012 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen nou eenmaal
Uiteindelijk wel ja.quote:
Dat is jammer.quote:
Geen uitleg, nietsquote:
Thx mattie,quote:
Ja, daar hou ik wel van.quote:
Nou, jou hoef ik ook al niets uit te leggen.quote:
Dat is fijnquote:
Goed geregeld wel!quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Nou ja, ik mag tussen 8 en 10 beginnen, maar ik begin om 8 uur omdat anders de parkeerplaatsen al vol zijn en ik 4 km mag lopen_
Helemaal.quote:Op maandag 5 november 2012 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, jou hoef ik ook al niets uit te leggen.
Helemaal goed.
uote]quote:
Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wtfquote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Nou ja, ik mag tussen 8 en 10 beginnen, maar ik begin om 8 uur omdat anders de parkeerplaatsen al vol zijn en ik 4 km mag lopen_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |