ado's duistere kant?quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij kent zijn duistere kant vast niet.
Hehehe.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]HEB IK NIET GEMAAKT JOH BEZEMKOP
WAAROM PLEUR JE ZE HIER DAN NEER, ZANDHOOFD?!quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]HEB IK NIET GEMAAKT JOH BEZEMKOP
Ado is goed bezig.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ado's duistere kant?
Die ken ik ook niet
Whehe zou iets voor mij zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snitch in Userfoto's.
[..]
Gaat ie deze post quoten.
[..]
Whaha.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snitch in Userfoto's.
[..]
[..]
vraag ik me ook wellis af bij jouw grappenquote:Op maandag 5 november 2012 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
WAAROM PLEUR JE ZE HIER DAN NEER, ZANDHOOFD?!
Apart concept, een plooivork.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik een plooivork.
Who. Is. Deadliest?
ik ben altijd serieus.quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vraag ik me ook wellis af bij jouw grappen
Vrij normaal, hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Apart concept, een plooivork.
Ik vind dat altijd een beetje eng, dat je gewoon lurkers hebt in de SCs.quote:Op maandag 5 november 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snitch in Userfoto's.
[..]
[..]
DM.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef WAHRHEIT het volgende:
Zoks ik weet al hoe je van dienst kunt zijn
Ah, oke.quote:
En je dan later aanspreken over shit die je allang vergeten was, dat is gewoon disturbingquote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje eng, dat je gewoon lurkers hebt in de SCs.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef WAHRHEIT het volgende:
Zoks ik weet al hoe je van dienst kunt zijn
quote:
Serieusheid ook.quote:
Hm, kan ik weer lekker verrassend zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, oke.
Nog nooit van gehoord.
Daar was ik me niet van bewust.quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje eng, dat je gewoon lurkers hebt in de SCs.
Alle PUB SC'ers zijn kankermongolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |